Vaak zat gedaan, nooit iets mis meequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom op de eerste date niet gaan eten.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat verandert echt per keer dat ik jou zie posten
zeggen dat een man altijd moet betalen want hij man en jij vrouw behelst toch ook datquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Op eerste date, WETENDE dat er geen 2e komt. toch eisen dat er betaald wordt.
Dat kom ik daar toch niet tegen
Ik vind het zo'n ding, ga liever gewoon even drankje doen en etentje bewaren voor een latere date.quote:
Eerst maar eens de auto helemaal kapot maken!quote:
Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n ding, ga liever gewoon even drankje doen en etentje bewaren voor een latere date.
Al die dubbele afschrijvingen ook altijdquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zaten net een paar belsters te klagen dat ze in de min staan door de ING terwijl ze niet rood kunnen staan.
Is het kut, zal je zien dat het eten teringlang duurt voordat het er een keer is. Zit je elkaar daar nog een uur aan te staren.quote:
Bankenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Zaten net een paar belsters te klagen dat ze in de min staan door de ING terwijl ze niet rood kunnen staan.
Ik heb er geen last van, maar wel lullig als je student bent en je had al weinig geldquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al die dubbele afschrijvingen ook altijd
Goed plan. Kansloze dingen in de stadquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst maar eens de auto helemaal kapot maken!
Godskolere zegquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Eten op een eerste date...![]()
Meestal ben je toch al wat zenuwachtiger dus eten gaat dan al laatig. Zou me alleen maar irriteren hoe iemand zijn eten herkauwd of dat er wat tussen de tanden zit. Of hoeveel iemand eet of commentaar heeft hoe weinig ik eet en toch zo dik kan zijn![]()
Eten is zo'n ding
Het verschil tussen een eerste date en daten in een relatie lijkt me.quote:
Gewoon een baantje zoekenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, maar wel lullig als je student bent en je had al weinig geld.
Meen je dit?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Eten op een eerste date...![]()
Meestal ben je toch al wat zenuwachtiger dus eten gaat dan al laatig. Zou me alleen maar irriteren hoe iemand zijn eten herkauwd of dat er wat tussen de tanden zit. Of hoeveel iemand eet of commentaar heeft hoe weinig ik eet en toch zo dik kan zijn![]()
Eten is zo'n ding
Die Fucking rechtsers willen er niet aan hier.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed plan. Kansloze dingen in de stad
Ik vrees van wel, hoop van nietquote:
Gewoon een bom onder die auto's hangenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die Fucking rechtsers willen er niet aan hier.
Maar ik doe geen blind dates.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is het kut, zal je zien dat het eten teringlang duurt voordat het er een keer is. Zit je elkaar daar nog een uur aan te staren.
quote:"Dat jaagt Hagenaars op kosten en gaan we dus niet doen."
Overal paaltjes die random uit de grond komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een bom onder die auto's hangen
Als je verkeerd prikt hoor je het wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me zo lastig als je niks ziet
PVV. Deze ookquote:
quote:"Nieuwkomers krijgen al veel te veel. Die taallessen betalen ze maar zelf."
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is het kut, zal je zien dat het eten teringlang duurt voordat het er een keer is. Zit je elkaar daar nog een uur aan te staren.
Dit klinkt wel geinigquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overal paaltjes die random uit de grond komen.
Auw of Oehquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je verkeerd prikt hoor je het wel.
Ik wil gewoon een vrouw die eet als een varken en niet jankt over het eten of manier van eten van een ander.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:57 schreef Allures het volgende:
nou soms wil ik gewoon soep met bitterballen of zo bestellen. Voor avondeten
en dat zou ik toch niet doen op een 1e date
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een vrouw die eet als een varken en niet jankt over het eten of manier van eten van een ander.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 11:00 schreef CherryLips het volgende:
"Ede moet het gebed voor de gemeenteraadsvergadering afschaffen."
gvd wat?
En dan mannelijk of vrouwelijk.quote:
Maar voor je op date gaat weet je toch wel al of je een beetje gezellig kan kletsen met iemand? Dus ook al blijken er onoverkomelijke verschillen en blijft het bij deze date. Een gezellige avond moet toch wel lukken?quote:
Dan is het ook nog een beetje stoer als je tóch met je auto de stad in gaat.quote:
Je wilde gewoon niet de enige zijn met rare wenkbrauwen hequote:Op woensdag 21 maart 2018 11:01 schreef Allures het volgende:
ik ging mijn hondje bijknippen want ze zag niks (niet vandaag, paar dagen geleden)
Maar toen heb ik een deel van haar wimpels afgekniptNu zie ik dat elke keer als ze naar me kijkt en het is zo gek
en ik voel me schuldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |