SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK MIS HET ZO.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hadden we Hyves nog maar als reservaat.
Die zandzak is toch passender.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde niveau als deze:
[ afbeelding ]
Zo waar.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja echt hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb zo'n hekel aan lijstjes, enige wat ik niet wilde was dat een man een kinderwens en/of kinderen had.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Maar echt best veel vrouwen praten ook zo over hun man/vriend.
Terwijl ze daar uitgezakt op de bank zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt hoor.
Maar echt best veel vrouwen praten ook zo over hun man/vriend.
Dus of VERBOTEN MACHEN of beter scheiden. Dat laatste heeft mijn voorkeur niet, omdat het vervelend is voor het winkelend publiek. Ik ben van mening dat de fiets de nieuwe heilige koe is en dat we nu op het punt staan om te gaan beslissen of we die niet net als auto's in de jaren 70 en 80 moeten gaan beperken in hun bewegingsruimte. Maar daar willen veel linkse partijen niet aan, want die leven nog steeds in een andere tijd: die van weg met de auto, erin met de fiets. (En ik ben absoluut voorstander van de fiets, maar het is zo massaal aangeslagen dat het inmiddels zijn eigen (ruimte)problemen oplevert, en daar moeten we wel wat meequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik snap het probleem wel. Je ziet wel vaker van die voet/fietspaden die dan dezelfde stenen zijn en alleen onderscheiden zijn door een grijze band oid. Ja dat verschil zie je bijna niet als het op hetzelfde niveau ligt
Ik snap waarom iemand die gemaakt heeft, omdat er genoeg vrouwen (en ook mannen) zijn die denken dat ze een supermodel verdienen, met het IQ van Hawking terwijl ze zelfs nauwelijks hun veters kunnen strikken omdat hun pens in de weg zit en knopen leggen ingewikkeld is. Iets met entitlement. Mijn jeukwoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan lijstjes, enige wat ik niet wilde was dat een man een kinderwens en/of kinderen had.
Gewoon iedereen in de zelfrijdende auto, dat lost alle problemen op!quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus of VERBOTEN MACHEN of beter scheiden. Dat laatste heeft mijn voorkeur niet, omdat het vervelend is voor het winkelend publiek. Ik ben van mening dat de fiets de nieuwe heilige koe is en dat we nu op het punt staan om te gaan beslissen of we die niet net als auto's in de jaren 70 en 80 moeten gaan beperken in hun bewegingsruimte. Maar daar willen veel linkse partijen niet aan, want die leven nog steeds in een andere tijd: die van weg met de auto, erin met de fiets. (En ik ben absoluut voorstander van de fiets, maar het is zo massaal aangeslagen dat het inmiddels zijn eigen (ruimte)problemen oplevert, en daar moeten we wel wat mee).
Zomaar verbieden is lastig in die situatie. Er zal dan toch echt weer wat aan de verkeerssituatie in de achterliggende straten gedaan moeten worden (de straat die ernaast ligt auto vrij maken bv).quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus of VERBOTEN MACHEN of beter scheiden. Dat laatste heeft mijn voorkeur niet, omdat het vervelend is voor het winkelend publiek. Ik ben van mening dat de fiets de nieuwe heilige koe is en dat we nu op het punt staan om te gaan beslissen of we die niet net als auto's in de jaren 70 en 80 moeten gaan beperken in hun bewegingsruimte. Maar daar willen veel linkse partijen niet aan, want die leven nog steeds in een andere tijd: die van weg met de auto, erin met de fiets. (En ik ben absoluut voorstander van de fiets, maar het is zo massaal aangeslagen dat het inmiddels zijn eigen (ruimte)problemen oplevert, en daar moeten we wel wat mee).
En waar moeten we dan al die uitkeringen van betalen?quote:Partij van de Eenheid
"Alles wat kan leiden tot lastenverlichting voor de burger krijgt van ons de volle steun."
Dat is ook best lastig kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
terwijl ze zelfs nauwelijks hun veters kunnen strikken omdat hun pens in de weg zit en knopen leggen ingewikkeld is.
Gewoon meer geld lenen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waar moeten we dan al die uitkeringen van betalen?
Scharen we onder "ontwikkelingshulp".quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waar moeten we dan al die uitkeringen van betalen?
Daar zijn ook echt wel ideeën voorquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zomaar verbieden is lastig in die situatie. Er zal dan toch echt weer wat aan de verkeerssituatie in de achterliggende straten gedaan moeten worden (de straat die ernaast ligt auto vrij maken bv).
Was wel relaxed toen ik vroeger nog via het centrum naar de andere kant van de stad kon rijden met de auto.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zijn ook echt wel ideeën voor
En tsja, deze hele discussie was er natuurlijk ook met auto's en bevoorrading en ik denk dat de meeste mensen inmiddels wel erg tevreden zijn met het feit dat het centrum in principe autovrij is. Maar dat heeft ook flink wat strijd en hakken in het zand gekost
Ik wil ook een knappe kerel die shit voor me kan oplossenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap waarom iemand die gemaakt heeft, omdat er genoeg vrouwen (en ook mannen) zijn die denken dat ze een supermodel verdienen, met het IQ van Hawking terwijl ze zelfs nauwelijks hun veters kunnen strikken omdat hun pens in de weg zit en knopen leggen ingewikkeld is. Iets met entitlement. Mijn jeukwoord.
En als je maar 1 van de twee mag kiezen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook een knappe kerel die shit voor me kan oplossen
Dat ja. Vrij baan voor de fietsers. Ja, dat was leuk in 1990 toen iedereen nog in de auto stapte. Maar inmiddels stappen zoveel mensen op de fiets voor ritjes in de stad en zijn de fietsvervoermiddelen zo divers (bakfietsem e-bikes, etc.) dat de situatie wel compleet veranderd is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:10 schreef Harmankardon het volgende:
Hoe de gemeente het regelt geloof ik wel, de popo moet fietsers net zo gaan handhaven op de verkeersregels als automobilisten. Kamikazepiloten, maar moet allemaal kunnen want milieuvriendelijk ofzo
Ja, net soals bei de loterij, dan geefu ze 1 iemand 17 miljoen!! Belaggelijk! Er zijn 17 miljoen mensuh in dit lant, geef iederen gewoon ff 1 miljoen en klaar!quote:
En zelf ben je niets meer dan een opgesmukte vuilniszak?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook een knappe kerel die shit voor me kan oplossen
Ja, lekker duizend stoplichten en file enzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was wel relaxed toen ik vroeger nog via het centrum naar de andere kant van de stad kon rijden met de auto.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, net soals bei de loterij, dan geefu ze 1 iemand 17 miljoen!! Belaggelijk! Er zijn 17 miljoen mensuh in dit lant, geef iederen gewoon ff 1 miljoen en klaar!
Kut mensuh!
Eh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En als je maar 1 van de twee mag kiezen?
's Ochtends vroeg ging het best goed.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, lekker duizend stoplichten en file enzo
Laat ze dan maar eens zorgen voor fatsoenlijk OV. Maar al het rijksgeld wordt besteed aan nog meer asfalt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ja. Vrij baan voor de fietsers. Ja, dat was leuk in 1990 toen iedereen nog in de auto stapte. Maar inmiddels stappen zoveel mensen op de fiets voor ritjes in de stad en zijn de fietsvervoermiddelen zo divers (bakfietsem e-bikes, etc.) dat de situatie wel compleet veranderd is.
Er is niet heel veel ruimte meer op het spoor, daar moet dan echt heel veel geld in gepompt worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ze dan maar eens zorgen voor fatsoenlijk OV. Maar al het rijksgeld wordt besteed aan nog meer asfalt.
Het zijn er gewoon te veel geworden. Ook wat betreft studenten in sommige steden. Dan heb je smalle fietspaden en het is allemaal ikke ikke ikke, en dan ramt er nog een e-bike doorheen met een of andere babyboomer die denkt dat de weg van hem is. Want fietsers doen niet aan anticiperen of remmen of even snelheid aanpassen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ja. Vrij baan voor de fietsers. Ja, dat was leuk in 1990 toen iedereen nog in de auto stapte. Maar inmiddels stappen zoveel mensen op de fiets voor ritjes in de stad en zijn de fietsvervoermiddelen zo divers (bakfietsem e-bikes, etc.) dat de situatie wel compleet veranderd is.
Nu niet meer?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg ging het best goed.
Ieder jaar toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:15 schreef Allures het volgende:
Jezus doen ze de passion weer?
Daar is de lol toch ook wel weer af?
Asfalt werkt, mag je een hoop van vinden maar is wel zo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat ze dan maar eens zorgen voor fatsoenlijk OV. Maar al het rijksgeld wordt besteed aan nog meer asfalt.
OV hier in DH is primaquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |