Niets mis met een beetje ambitie in het leven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies. Als je zelf net kan poepen zonder hulp en spiegels laat barsten door er in te kijken zal jouw droompartner niet iemand zijn die de genetische loterij wel gewonnen heeft.
Kan mij het schelen wat er in jouw stad gebeurdquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, eerst de stemwijzer doen en even polsen wat jullie van de keuzes vinden
Ik vraag me ook af wie die stellingen maaktquote:
Utrecht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet toch al lang dat Utrecht een kutstad is
Inderdaad. De lat kan altijd nog omlaagquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje ambitie in het leven.
quote:De gemeente moet aandelen kopen in windmolenparken op zee.
Poepen is anders best lastig hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies. Als je zelf net kan poepen zonder hulp en spiegels laat barsten door er in te kijken zal jouw droompartner niet iemand zijn die de genetische loterij wel gewonnen heeft.
Mits deze niet gebaseerd is op complete fantasie. Of entitlement.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje ambitie in het leven.
Doen! De gemeente heeft immers altijd een shitzooi geld over waarvan ze niet weten wat ze er mee moet doen.quote:
Ja maar blijkbaar ben ik een prinses want kutjequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij stemwijzer zetten ze heel handig de stukjes uit e verkiezingsprogramma's van alle partijen erbij. Dan krijg je in ieder geval een beetje nuancequote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie die stellingen maakt
Ik vond er niet mee te werken
Stel dat deze in mijn gemeente was, ik weet niet hoeveel camera toezicht er nu is? En hoeveel is meer?
Ik ging dan maar voor neutraal
Ik krijg er een van HWquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar ben ik een prinses want kutje
Net geleerd
Ik ga zo een kroon kopen of zo
OKquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat er in jouw stad gebeurd
#mgtowquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde niveau als deze:
[ afbeelding ]
Alsof jij niet graag in de watten wordt gelegdquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Net geleerd
Kan er wel om lachen, mijn vriend schud dan wel eens glimlachend zijn hoofd van, johhh er zijn hele leuke vrouwen met wat minder, die heel leuk en liefdevol gewoon met een man van het leven willen genieten. Nee hij moet perse een hoogopgeleide dame met een goed betalende baan die het liefst een 15 jaar jonger dan hem is, met eigen huis en uiteraard kinderloosquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen tochquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag in de watten wordt gelegd
Jij toch ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof jij niet graag in de watten wordt gelegd
Zou ik ook wel kunnen waarderenquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, mijn vriend schud dan wel eens glimlachend zijn hoofd van, johhh er zijn hele leuke vrouwen met wat minder, die heel leuk en liefdevol gewoon met een man van het leven willen genieten. Nee hij moet perse een hoogopgeleide dame met een goed betalende baan die het liefst een 15 jaar jonger dan hem is, met eigen huis en uiteraard kinderloos
Ik lees het.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Net geleerd
Ik hou er wel van een dame het hof te maken. Beetje ouderwetsquote:Op woensdag 21 maart 2018 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Iedereen toch
Wist niet dat een piemel dat gevoel uitschakelt
Of ik van die verplichting vrij ben richting een partner
Nuance.quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik lees het.Mooi wel.
Nuance op fok
Koop je mij dan ook een kroon?quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Iedereen toch
Wist niet dat een piemel dat gevoel uitschakelt
Of ik van die verplichting vrij ben richting een partner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |