En Italie ook meteen maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:45 schreef Cattivo het volgende:
Waarom is korea er niet uit? Dat vallen lijkt me behoorlijk hinderlijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hand op de billetjesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat doet Arie Koops bij de shorttrackdames?
Omdat Koreaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:46 schreef fetX het volgende:
Hoe kan Korea hier geen penalty krijgen?
Ik gok ze zijn in Korea.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:46 schreef fetX het volgende:
Hoe kan Korea hier geen penalty krijgen?
Dat gifje heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
echt een hekel aan als ze dat zeggenquote:
Alleen vallen levert geen penalty op, hoe hinderlijk ook. Dan moet je eerst iemand geraakt hebben voor het vallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:45 schreef Cattivo het volgende:
Waarom is korea er niet uit? Dat vallen lijkt me behoorlijk hinderlijk.
Eensquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
echt hekel aan als ze dat zeggen
Nou ik had inderdaad wel op een Zuid-Koreaanse pingel gerekend ja, ik zag even niet wat Canada nu fout deedquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:48 schreef fetX het volgende:
Had zilver moeten zijn. Korea had zeker een pingel verdiend
In de weg rijden met een rondje achterstandquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik had inderdaad wel op een Zuid-Koreaanse pingel gerekend ja, ik zag even niet wat Canada nu fout deed
Niet volgens de commentator omdat Korea alleen viel.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:50 schreef golfer het volgende:
Ze durven in Korea Korea geen penalty te geven, maar die hadden ze wel moeten krijgen.
Zou in haar voorbips rakenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Die Rianne die daar beteuterd bij staat.
Zaten in de b-finale.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je brons wint met een wereldrecord?
B-finale gewonnen met een WR.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:
Het gaat niet om de beste tijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:
Eerste in de B-finale (in een wereldrecord) en vervolgens twee penalty's in de A-finale waar de winnaar minder snel was.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:
Hij beslist niet alleenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de videoscheids is een NL'er lees ik. Vandaar.
Bij Knegt ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Pino112 het volgende:
ThijsSunfieldvolger gespotquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Neuh, penalties waren wel terecht hoor. Canada reed dom in de weg bij de finish en China was vol aan t duwen terwijl Korea er al naast lag.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Hij moet zeggen dat hijzelf mazzel had en Sjinkie gewoon viesslecht is.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ja lekker boeiend, wat vind je van Sjinkie?
De NOS moet zich echt kapot schamen voor dit soort personeelquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
eerste vraag: jij bent door maar wat doet het met jou dat Knegt niet door is?
Anno 2018 moet dat ook wel kunnen zou je zeggen. Laat gewoon het beslissende moment zien en waarom dat een PEN is.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef franklop het volgende:
Toch mogen ze dit soort beslissingen veel inzichtelijker maken voor het publiek.
Mag hopen dat ze er subsidie voor krijgen, anders is het helemaal diep triest.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De NOS moet zich echt kapot schamen voor dit soort personeel
Het feit dat RTL Marcel Maijer in dienst heeft blijft vele malen genanter.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De NOS moet zich echt kapot schamen voor dit soort personeel
Marcel is gevaarlijk dom.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het feit dat RTL Marcel Maijer in dienst heeft blijft vele malen genanter.
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:48:27Bizarre medaille Nederlandse shorttracksters! Worden eigenlijk vijfde maar vanwege twee diskwalificaties pakken ze alsnog brons. reageer retweet
Tja, hadden ze de sociale werkplaatsen maar niet af moeten schaffen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze er subsidie voor krijgen, anders is het helemaal diep triest.
Marcel snapt het niet he.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:48:27Bizarre medaille Nederlandse shorttracksters! Worden eigenlijk vijfde maar vanwege twee diskwalificaties pakken ze alsnog brons. reageer retweet
Daar schiet je zelf toch helemaal niks mee opquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Vaud het volgende:
Dus als je "valt" en een tegenstander uitschakelt is geen straf? Lijkt mij een makkelijke manier om een team uit te schakelen?
Ze heeft ook niet door dat nepwimpers ultiem lelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef franklop het volgende:
Christie heeft niet door dat ze zich al trekkend en duwend naar voren probeerde te werken?Heb zelden iemand zoveel zien duwen en trekken in 1 rit.
Maagd gespot.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef franklop het volgende:
Christie heeft niet door dat ze zich al trekkend en duwend naar voren probeerde te werken?Heb zelden iemand zoveel zien duwen en trekken in 1 rit.
Dat is Brits hipquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet door dat nepwimpers ultiem lelijk zijn.
Deze man heeft echt een bord voor zijn kopquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef Zipportal het volgende:
Lekker rebels. Stoer. Blijf uit mijn buurt ik ben een powervrouw!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:57 schreef Klummie het volgende:
Elise![]()
Jammer van stuk ijzer in haar neus. Waarom doet men dat?
ze loeit als een koe als ze komt?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:57 schreef Klummie het volgende:
Elise![]()
Jammer van stuk ijzer in haar neus. Waarom doet men dat?
De wissel schakelt de gene uit die aan het racen is en klaar. Dat deed Korea tegen die Canadees nu volgens mij, maar geen PEN voor Korea.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar schiet je zelf toch helemaal niks mee op
quote:
brons met een platina!! rand.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:58 schreef Klummie het volgende:
U don't win bronze, u loose the gold.
Jorien reed meequote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo? Er is nu toch geen reden om te haten ofwel
Dat duurde lang.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo? Er is nu toch geen reden om te haten ofwel
Hoi Er-er-er-er-erben.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:59 schreef Handleiding het volgende:
[..]
brons met een platina!! rand.
gr gr Erben
het is gewoon bronsquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:59 schreef Protoplanet het volgende:
Heerlijk dit brons met een gouden randje
Die heeft in de voorronde meegereden = goudquote:
Oprah Winfrey doet de uitreiking. Iedereen krijgt een plak.quote:
Je hebt brons, brons en brons. En dit is duidelijk brons.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan ze straks Jorien nog vragen welke plak ze het mooiste vindt.
Langebaan he.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:03 schreef Klummie het volgende:
Jorien heeft een dikke reet vergelijken met die andere 3.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:02 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
WE hebben een WR gereden
Dus dit is echt brons met een gouden randje
We hebben geen goud, we hebben gewoon gefaald.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:02 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
WE hebben een WR gereden
Dus dit is echt brons met een gouden randje
preciesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
We hebben geen goud, we hebben gewoon gefaald.
Ik in mijn voorbeschouwingquote:Ook komen de dames op de aflossing nog in actie in de B-finale. [b]In een uitzonderlijk geval dat in de finale er twee teams worden gediskwalificeerd dan kan winst in de B-finale nog een medaille opleveren voor de vrouwen.[/b] Dan moet er wel worden afgerekend met Japan, Hongarije en de olympische atleten uit Rusland.
ZIJ hebben gefaald, hč. WIJ winnen alleen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
dus datquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Geef deze man bier.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:04 schreef EP3 het volgende:
[..]
ZIJ hebben gefaald, hč. WIJ winnen alleen.
geef mij maar een cock-tailquote:
over het algemeen zo plat als een dubbeltje die Koreaanse vrouwenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Knuffelen met Korea kan wel, maar met Italiė is geen ding blijkbaar.
Niemand heeft dit gelezen #ripquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik in mijn voorbeschouwing
#frankflop
wie staat er niet te juichen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:06 schreef Protoplanet het volgende:
Wat een Nederlandhaters weer hier, verrassend eigenlijk op FOK!
Ik sta hier gewoon te juichen voor deze prachtige PLAK
1700 manquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niemand heeft dit gelezen #rip
Zat ms meer in. Maar zo brons winnen is wel erg lekker.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie doen net of ze hier topfavoriet voor goud waren.. Brons is gewoon prima.
gelukkig zei je niet met een gouden randquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:06 schreef Protoplanet het volgende:
Wat een Nederlandhaters weer hier, verrassend eigenlijk op FOK!
Ik sta hier gewoon te juichen voor deze prachtige PLAK
aaaaaaahquote:
twitter:Roelofdevries83 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:56:53Brons voor de Nederlandse relaydames en de tranen bij papa Jan Schulting. Zo mooi. Zo mooi. @suzanschulting https://t.co/Yy1a363atB reageer retweet
de dominantste in bedquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schulting net zo ordinair als de handbaldames.
Heb de binnentent al in de grondverf gezet, hoef alleen nog maar af te lakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schulting net zo ordinair als de handbaldames.
Dan kun je die B-finale afschaffen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:13 schreef Nober het volgende:
B Finales verdienen geen medaille, vreemde regels.
Pappa denkt vervolging te voorkomen zeker.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:10 schreef Aguero het volgende:
twitter:Roelofdevries83 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:56:53Brons voor de Nederlandse relaydames en de tranen bij papa Jan Schulting. Zo mooi. Zo mooi. @suzanschulting https://t.co/Yy1a363atB reageer retweet
Is ze de snowboardster die goud pakte op de Super G net een paar dagen voortwitter:GracenoteGold twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:19:07RECORD: Jorien ter Mors (#SpeedSkating, #ShortTrackSkating) is the first female athlete in history to win a medal in two different sports at a single Winter #Olympics #PyeongChang2018 #NED reageer retweet
Die heeft in ieder geval wel zilver.. Al zal hij daar vast niet tevreden mee zijn. Maar goed, de relay kon hij weinig aan doen, de 500 en 1000 waren gewoon echt z'n eigen fout.quote:
Lijkt me ook, maar ach, sowieso de eerste die een medaille in het shorttrack én op de lange baan op dezelfde Spelen wint.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:23 schreef franklop het volgende:
Is ze de snowboardster die goud pakte op de Super G net een paar dagen voortwitter:GracenoteGold twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:19:07RECORD: Jorien ter Mors (#SpeedSkating, #ShortTrackSkating) is the first female athlete in history to win a medal in two different sports at a single Winter #Olympics #PyeongChang2018 #NED reageer retweet
Die zal normaal gesproken de eerste zijn met 2x goud.
Waarom zou ik hem uit willen lachen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:28 schreef Klummie het volgende:
Nog geen lach hier Sjinkie uit topic?
Uitzwaaien kan ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem uit willen lachen?
Ze blijft altijd de eerste met 2 medailles op 2 disciplinesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ach, sowieso de eerste die een medaille in het shorttrack én op de lange baan op dezelfde Spelen wint.
Britten.twitter:SachinNakrani twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 11:38:10"It's not fair!" shouts Claire Balding in response to Elise Christie's disqualification and in total disregard of the fact it was completely fair. reageer retweet
Christie zelf dacht dat ze geel kreeg vanwege haar val bij startquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:47 schreef Aguero het volgende:
Britten.twitter:SachinNakrani twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 11:38:10"It's not fair!" shouts Claire Balding in response to Elise Christie's disqualification and in total disregard of the fact it was completely fair. reageer retweet
Die Claire Balding (de Britse Dione) is echt onuitstaanbaar.
mensen die PLAK zeggen komen sowieso al op mijn 'kill on sight' lijstje hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gelukkig zei je niet met een gouden rand
Ja die was echt helemaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef franklop het volgende:
China --> Hinderen Zuid-Korea bij inhaalactiequote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb de race zonder geluid gekeken (werk) kan iemand me de DQ's uitleggen? eentje kon ik wel volgen, die schoffelde gewoon iemand onderuit, maar waarom die 2de?
Rare is dat het onderuit schoffelen geen DQ opleverde want Koreaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb de race zonder geluid gekeken (werk) kan iemand me de DQ's uitleggen? eentje kon ik wel volgen, die schoffelde gewoon iemand onderuit, maar waarom die 2de?
Begrijp haar wel, ben benieuwd of we nog te horen krijgen van Otter waarom Ter Mors en niet De Vriesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Rianne is MAD.
https://www.ad.nl/dossier(...)len-rijden~a7def14c/
Otterquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Begrijp haar wel, ben benieuwd of we nog te horen krijgen van Otter waarom Ter Mors en niet De Vries
#werkenbijdeNOStwitter:NOSschaatsen twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 14:47:55Shorttrackgoud bezorgt Ter Mors unieke combinatie https://t.co/49YEeZ6TED reageer retweet
Jezus. Dit is echt heel erg.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
#werkenbijdeNOStwitter:NOSschaatsen twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 14:47:55Shorttrackgoud bezorgt Ter Mors unieke combinatie https://t.co/49YEeZ6TED reageer retweet
Canada reed op een rondje achterstand in de weg en de Chinese duwde de Koreaanse aan de kant.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:07 schreef vaarsuvius het volgende:
https://nos.nl/pyeongchan(...)-het-is-zo-gaaf.htmlquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Schulting laat ABN varen
Ook bij Suzanne Schulting was de vreugde enorm. In haar onbegrensde enthousiasme liet zij het algemeen beschaafd Nederlands maar even voor wat het was en doorspekte haar antwoorden om de haverkap met het woorden fucking. "We worden derde in een wereldrecord. Niet normaal. Ik geloofde het niet toen we het hoorden dat er twee penalty's uitgedeeld werden."
#werkenbijAPquote:Two big names — 2010 Olympic champion Charles Hamelin of Canada and 1,500-meters silver medalist Sjinkie Knegt of Hungary — were both penalized for impeding.
Wat?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen record voor Ester![]()
Dan maar een tweede goud
Als eerste 2 medaljes op verschillende disciplines tijdens een OWSquote:
Ze kan altijd nog de eerste worden die olympisch kampioene wordt op twee verschillende disciplines toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als eerste 2 medaljes op verschillende disciplines tijdens een OWS
Klopt, moet kunnen ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog de eerste worden die olympisch kampioene wordt op twee verschillende disciplines toch?
Kusje erop.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof het zo ook wel, hou maar gewoon je bek dicht.
Die spoort niet echt. Maar goed, dat was al bekend natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:40 schreef Max23 het volgende:
Ik zag net dat interview met de dames.
Suzanne
Balding vergelijken met Dionequote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:47 schreef Aguero het volgende:
Die Claire Balding (de Britse Dione) is echt onuitstaanbaar.
Medahje, geen medaljequote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mensen die PLAK zeggen komen sowieso al op mijn 'kill on sight' lijstje hoor.
Het is MEDALJE
'n Medalje is 'n klein metaalvoorwerp wat uitgereik word aan iemand wat 'n besondere prestasie gelewer het. Die medalje is 'n tasbare simbool van die onderskeiding gelewer wat aan die persoon uitgereik word. Die ontvanger kan sommige medaljes op sy of haar klere vasspeld, maar ander medaljes kan nie gedra word ...
De OF-Goden snappen gelukkig wel dat het een medalje is.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:48 schreef Aguero het volgende:
Papa Schulting moest huilen.
https://www.omropfryslan.(...)suzanne-mei-spanning
Dione is ook al aardig aan het aftakelen hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Balding vergelijken met Dione
Weet je wel hoe die eruit ziet![]()
Ok, als het om (gebrek aan) kennis gaat dan zijn ze aan elkaar gewaagd.
twitter:ykgday twitterde op woensdag 21-02-2018 om 00:24:20From @natlambert, ISU Technical Committed head: ISU to have officials announce reasoning for penalties over the in-house PA system starting next season. https://t.co/2r3DgzHj5R reageer retweet
Lijkt me meer dan prima. Gewoon vaag dat sommige op elkaar lijkende situaties anders worden beoordeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2018 06:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ykgday twitterde op woensdag 21-02-2018 om 00:24:20From @natlambert, ISU Technical Committed head: ISU to have officials announce reasoning for penalties over the in-house PA system starting next season. https://t.co/2r3DgzHj5R reageer retweet
Toe hoe lang na de wedstrijd dat?quote:Op woensdag 21 februari 2018 06:54 schreef heywoodu het volgende:
Las ook ergens dat China in protest gaat, maar geen idee of dat nog wat op kan leveren voor ze (en dus negatief voor Nederland)
Geen idee, het was een post van vannacht, maar ik weet niet of het nieuws misschien al van gistermiddag was en kan het ook niet echt vinden verder. Nou ja, afwachten maarquote:Op woensdag 21 februari 2018 07:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toe hoe lang na de wedstrijd dat?
Die van Canada is wel duidelijk. Het eerste heb ik toch wel vaker zien gebeuren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:08 schreef heywoodu het volgende:
ISU heeft beelden (foto's) vrijgegeven over waar ze naar gekeken hebben in die finale.
https://www.isu.org/news-(...)lay?templateParam=15
Ze heeft nog geluk dat we een nieuw chef de mission hebben, want anders zat ze nu al op de loservlucht.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Begrijp haar wel, ben benieuwd of we nog te horen krijgen van Otter waarom Ter Mors en niet De Vries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |