Dat is Brits hipquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet door dat nepwimpers ultiem lelijk zijn.
Deze man heeft echt een bord voor zijn kopquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:48:27Bizarre medaille Nederlandse shorttracksters! Worden eigenlijk vijfde maar vanwege twee diskwalificaties pakken ze alsnog brons. reageer retweet
Lekker rebels. Stoer. Blijf uit mijn buurt ik ben een powervrouw!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:57 schreef Klummie het volgende:
Elise![]()
Jammer van stuk ijzer in haar neus. Waarom doet men dat?
ze loeit als een koe als ze komt?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:57 schreef Klummie het volgende:
Elise![]()
Jammer van stuk ijzer in haar neus. Waarom doet men dat?
De wissel schakelt de gene uit die aan het racen is en klaar. Dat deed Korea tegen die Canadees nu volgens mij, maar geen PEN voor Korea.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar schiet je zelf toch helemaal niks mee op
quote:
brons met een platina!! rand.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:58 schreef Klummie het volgende:
U don't win bronze, u loose the gold.
Jorien reed meequote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo? Er is nu toch geen reden om te haten ofwel
Dat duurde lang.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo? Er is nu toch geen reden om te haten ofwel
Hoi Er-er-er-er-erben.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:59 schreef Handleiding het volgende:
[..]
brons met een platina!! rand.
gr gr Erben
het is gewoon bronsquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:59 schreef Protoplanet het volgende:
Heerlijk dit brons met een gouden randje
Die heeft in de voorronde meegereden = goudquote:
Oprah Winfrey doet de uitreiking. Iedereen krijgt een plak.quote:
Je hebt brons, brons en brons. En dit is duidelijk brons.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaan ze straks Jorien nog vragen welke plak ze het mooiste vindt.
Langebaan he.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:03 schreef Klummie het volgende:
Jorien heeft een dikke reet vergelijken met die andere 3.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:02 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
WE hebben een WR gereden
Dus dit is echt brons met een gouden randje
We hebben geen goud, we hebben gewoon gefaald.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:02 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
WE hebben een WR gereden
Dus dit is echt brons met een gouden randje
preciesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
We hebben geen goud, we hebben gewoon gefaald.
Ik in mijn voorbeschouwingquote:Ook komen de dames op de aflossing nog in actie in de B-finale. [b]In een uitzonderlijk geval dat in de finale er twee teams worden gediskwalificeerd dan kan winst in de B-finale nog een medaille opleveren voor de vrouwen.[/b] Dan moet er wel worden afgerekend met Japan, Hongarije en de olympische atleten uit Rusland.
ZIJ hebben gefaald, hè. WIJ winnen alleen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
dus datquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:03 schreef Klummie het volgende:
[..]
Geef deze man bier.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:04 schreef EP3 het volgende:
[..]
ZIJ hebben gefaald, hè. WIJ winnen alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |