Zaten in de b-finale.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe je brons wint met een wereldrecord?
B-finale gewonnen met een WR.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:
Het gaat niet om de beste tijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:
Eerste in de B-finale (in een wereldrecord) en vervolgens twee penalty's in de A-finale waar de winnaar minder snel was.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:
Hij beslist niet alleenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de videoscheids is een NL'er lees ik. Vandaar.
Bij Knegt ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Pino112 het volgende:
ThijsSunfieldvolger gespotquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Neuh, penalties waren wel terecht hoor. Canada reed dom in de weg bij de finish en China was vol aan t duwen terwijl Korea er al naast lag.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Hij moet zeggen dat hijzelf mazzel had en Sjinkie gewoon viesslecht is.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ja lekker boeiend, wat vind je van Sjinkie?
De NOS moet zich echt kapot schamen voor dit soort personeelquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
eerste vraag: jij bent door maar wat doet het met jou dat Knegt niet door is?
Anno 2018 moet dat ook wel kunnen zou je zeggen. Laat gewoon het beslissende moment zien en waarom dat een PEN is.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef franklop het volgende:
Toch mogen ze dit soort beslissingen veel inzichtelijker maken voor het publiek.
Mag hopen dat ze er subsidie voor krijgen, anders is het helemaal diep triest.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De NOS moet zich echt kapot schamen voor dit soort personeel
Het feit dat RTL Marcel Maijer in dienst heeft blijft vele malen genanter.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De NOS moet zich echt kapot schamen voor dit soort personeel
Marcel is gevaarlijk dom.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het feit dat RTL Marcel Maijer in dienst heeft blijft vele malen genanter.
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:48:27Bizarre medaille Nederlandse shorttracksters! Worden eigenlijk vijfde maar vanwege twee diskwalificaties pakken ze alsnog brons. reageer retweet
Tja, hadden ze de sociale werkplaatsen maar niet af moeten schaffen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze er subsidie voor krijgen, anders is het helemaal diep triest.
Marcel snapt het niet he.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef Zipportal het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:48:27Bizarre medaille Nederlandse shorttracksters! Worden eigenlijk vijfde maar vanwege twee diskwalificaties pakken ze alsnog brons. reageer retweet
Daar schiet je zelf toch helemaal niks mee opquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:52 schreef Vaud het volgende:
Dus als je "valt" en een tegenstander uitschakelt is geen straf? Lijkt mij een makkelijke manier om een team uit te schakelen?
Ze heeft ook niet door dat nepwimpers ultiem lelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef franklop het volgende:
Christie heeft niet door dat ze zich al trekkend en duwend naar voren probeerde te werken?Heb zelden iemand zoveel zien duwen en trekken in 1 rit.
Maagd gespot.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef franklop het volgende:
Christie heeft niet door dat ze zich al trekkend en duwend naar voren probeerde te werken?Heb zelden iemand zoveel zien duwen en trekken in 1 rit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |