Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel gelijk hoe objectief ze zijn bij de NOS trouwens
Jij met je objectiefquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel gelijk hoe objectief ze zijn bij de NOS trouwens
Ze doen alles om ons Nederlanders van de medailles af te houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef VeX- het volgende:
Ik snap er geen fluit van dat die Koreanen alles maar blijven winnen. Die zitten massaal aan de doping joh.
We hebben een vermoeden, maar we kunnen het nu ook bewijzenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.
Tijd voor een meltdownquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.
Semion utigesproken toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
Elistratov heet SEMEN met zijn voornaam
Dit dusquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjinkie is vooral tactisch dom deze twee afstanden.
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjinkie is vooral tactisch dom deze twee afstanden.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.
Elistratov enz gaan er ook gewoon af. Sport heeft teveel een geluksfactor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.
+ Een PEN in de relayquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elistratov is gewoon in Rusland geboren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Dat rijden voor een ander land zouden ze moeten verbieden die acts.
Ik geloof het zo ook wel, hou maar gewoon je bek dicht.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef marcodej het volgende:
Moet ik mijn punt nog maken of geloven jullie het zo ook wel? :p
nou nouquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof het zo ook wel, hou maar gewoon je bek dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |