Waarom?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:05 schreef Columbiafan het volgende:
Ja, commentator denkt dat ie ADV krijgt.![]()
Zijn we er toch weer..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:05 schreef DeeBee het volgende:
MAAR HET GOUD WAS ONS BELOOFD DOOR DE NOS?!
Voor Knegt wel, voor Nederland niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
Toch erg teleurstellend dit toernooi dan ondanks zilver.
Gelukssportquote:
Ik had het over Knegt, had meer verwacht dan 1 finale en dan zilver.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Voor Knegt wel, voor Nederland niet.
We zijn genaaidquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
Waardeloos die jury beslissingen. Knegt wordt gehinderd en krijgt dan zelf de penalty?
Net zoals op de 1000m zit het hem niet mee.
Als je het van jurybeslissingen moet hebben rijdt je dus gewoon matig...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
Waardeloos die jury beslissingen. Knegt wordt gehinderd en krijgt dan zelf de penalty?
Hij heeft een medaille. De meeste anderen nietquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:09 schreef OmniRocket het volgende:
Knegt wel de meest teleurstellende prestatie van deze OS voor Nederland
Hij krijgt de penalty omdat hij naar zijn eigen benadeling wil overcompenseren en zelf begint te butsen, dat is niet heel slim... je moet op dat moment misschien meer op het systeem vertrouwen en dan was je gewoon door geweestquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
Als je gehinderd wordt kun je er zelf niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je het van jurybeslissingen moet hebben rijdt je dus gewoon matig...
dat klopt, maar daar moet je dan op vertrouwen en niet zelf als een dolleman erin gaan vlammenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je gehinderd wordt kun je er zelf niets aan doen.
Die ander kwam eerder naar binnen waardoor hij al voor zijn inhaalactie gehinderd werd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij krijgt de penalty omdat hij naar zijn eigen benadeling wil overcompenseren en zelf begint te butsen, dat is niet heel slim... je moet op dat moment misschien meer op het systeem vertrouwen en dan was je gewoon door geweest
Heel die jurering is gewoon vreemd. Veel van die mannen rijden dezelfde snelheid. Je wijkt van je lijn af doordat je te hard gaat (meestal) dus hoezo moet je dan een PEN krijgen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je gehinderd wordt kun je er zelf niets aan doen.
Ja, opvallend rustig. Bijna te rustig.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:11 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Sjinkie hier heel redelijk staat.
Fries he. Kramer ook. Friezen geven geen neuk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:12 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, opvallend rustig. Bijna te rustig.
Neem ons eens mee van de tunnel naar hier?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:11 schreef Tagliano het volgende:
Hiervoor ben je toch niet naar de OS gekomen?
Hoe hard komt deze klap binnen?
Oh ja dat klopt. Ik neem het terug.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij heeft een medaille. De meeste anderen niet
Dan weet je ook wel gelijk hoe objectief ze zijn bij de NOS trouwensquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
'Iedereen door behalve de kanshebber. Godverdomme'.
Hamelin?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
'Iedereen door behalve de kanshebber. Godverdomme'.
Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel gelijk hoe objectief ze zijn bij de NOS trouwens
Jij met je objectiefquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel gelijk hoe objectief ze zijn bij de NOS trouwens
Ze doen alles om ons Nederlanders van de medailles af te houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef VeX- het volgende:
Ik snap er geen fluit van dat die Koreanen alles maar blijven winnen. Die zitten massaal aan de doping joh.
We hebben een vermoeden, maar we kunnen het nu ook bewijzenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.
Tijd voor een meltdownquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.
Semion utigesproken toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
Elistratov heet SEMEN met zijn voornaam
Dit dusquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjinkie is vooral tactisch dom deze twee afstanden.
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjinkie is vooral tactisch dom deze twee afstanden.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.
Elistratov enz gaan er ook gewoon af. Sport heeft teveel een geluksfactor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.
+ Een PEN in de relayquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elistratov is gewoon in Rusland geboren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Dat rijden voor een ander land zouden ze moeten verbieden die acts.
Ik geloof het zo ook wel, hou maar gewoon je bek dicht.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef marcodej het volgende:
Moet ik mijn punt nog maken of geloven jullie het zo ook wel? :p
nou nouquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof het zo ook wel, hou maar gewoon je bek dicht.
Ik ook, Sjink kan veel beter dan deze matige teringzooiquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:23 schreef golfer het volgende:
Sjinkie is vooral erg dom.
En dat bewijst ie keer op keer tijdens z'n races.
Dom, in de zin van roekeloos, of gewoon letterlijke niet zo intelligent?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:23 schreef golfer het volgende:
Sjinkie is vooral erg dom.
En dat bewijst ie keer op keer tijdens z'n races.
Beide.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dom, in de zin van roekeloos, of gewoon letterlijke niet zo intelligent?
twitter:DMFotoZwolle twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:21:29Wanneer je baalt dat Sjinkie niet door is.. 🙈 #nos #olympischespelen https://t.co/xu5kjcXejp reageer retweet
Hoop penalties en herstarts al geweest he.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
12.23 zou de b-finale starten. Duurt lang.
Beiden.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:25 schreef Columbiafan het volgende:
Dom, in de zin van roekeloos, of gewoon letterlijke niet zo intelligent?
Het kan nogquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:27 schreef TheVulture het volgende:
B-finale winnen en twee penalty's in de finale betekent brons toch?
Ben ik ook bang voor. Of maar 1 penalty ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
We hopen teveel op de A-finale, dus zal wel niks gebeuren.
ANGELAGODINquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:35 schreef Zipportal het volgende:
Laat Henry en Erben over vier jaar lekker thuisblijven
https://www.ad.nl/show/la(...)uisblijven~aafa5b23/
GESTREKT BEEN.
Ken dat mens d'r bek niet ff houden.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:35 schreef Zipportal het volgende:
GESTREKT BEEN.
Moeten hun wetenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:36 schreef Aguero het volgende:
In de heats reed Korea trouwens 4:06.387 inclusief een val.
Door heat smelt de baan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:36 schreef Aguero het volgende:
In de heats reed Korea trouwens 4:06.387 inclusief een val.
WR rijd je ook gemakkelijker zonder enig gedrang natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Typisch Nederlands, pieken wanneer het er niet toe doet.
Laat Angela lekker emigreren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:35 schreef Zipportal het volgende:
GESTREKT BEEN.
Femke Heemskerk vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:36 schreef DeeBee het volgende:
Typisch Nederlands, pieken wanneer het er niet toe doet.
Angela is teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken dat mens d'r bek niet ff houden.
Angelaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:35 schreef Zipportal het volgende:
GESTREKT BEEN.
Zit ook iets te vaak bij Jimek.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Angela is teveel in zichzelf gaan geloven
En Leenstra deed niet eens mee!quote:
Ordinair betekent gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |