Ja, opvallend rustig. Bijna te rustig.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:11 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Sjinkie hier heel redelijk staat.
Fries he. Kramer ook. Friezen geven geen neuk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:12 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, opvallend rustig. Bijna te rustig.
Neem ons eens mee van de tunnel naar hier?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:11 schreef Tagliano het volgende:
Hiervoor ben je toch niet naar de OS gekomen?
Hoe hard komt deze klap binnen?
Oh ja dat klopt. Ik neem het terug.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij heeft een medaille. De meeste anderen niet
Dan weet je ook wel gelijk hoe objectief ze zijn bij de NOS trouwensquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
'Iedereen door behalve de kanshebber. Godverdomme'.
Hamelin?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
'Iedereen door behalve de kanshebber. Godverdomme'.
Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel gelijk hoe objectief ze zijn bij de NOS trouwens
Jij met je objectiefquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weet je ook wel gelijk hoe objectief ze zijn bij de NOS trouwens
Ze doen alles om ons Nederlanders van de medailles af te houdenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef VeX- het volgende:
Ik snap er geen fluit van dat die Koreanen alles maar blijven winnen. Die zitten massaal aan de doping joh.
We hebben een vermoeden, maar we kunnen het nu ook bewijzenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.
Tijd voor een meltdownquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een licht vermoeden dat ze daar wél juichen voor een vlaggetje.
Semion utigesproken toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
Elistratov heet SEMEN met zijn voornaam
Dit dusquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjinkie is vooral tactisch dom deze twee afstanden.
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjinkie is vooral tactisch dom deze twee afstanden.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.
Elistratov enz gaan er ook gewoon af. Sport heeft teveel een geluksfactor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is 1 finale (weliswaar met oogst) best matig voor iemand uit de top 3 van de wereld.
+ Een PEN in de relayquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elistratov is gewoon in Rusland geboren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Dat rijden voor een ander land zouden ze moeten verbieden die acts.
Ik geloof het zo ook wel, hou maar gewoon je bek dicht.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:19 schreef marcodej het volgende:
Moet ik mijn punt nog maken of geloven jullie het zo ook wel? :p
nou nouquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof het zo ook wel, hou maar gewoon je bek dicht.
Ik ook, Sjink kan veel beter dan deze matige teringzooiquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:23 schreef golfer het volgende:
Sjinkie is vooral erg dom.
En dat bewijst ie keer op keer tijdens z'n races.
Dom, in de zin van roekeloos, of gewoon letterlijke niet zo intelligent?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:23 schreef golfer het volgende:
Sjinkie is vooral erg dom.
En dat bewijst ie keer op keer tijdens z'n races.
Beide.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dom, in de zin van roekeloos, of gewoon letterlijke niet zo intelligent?
twitter:DMFotoZwolle twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:21:29Wanneer je baalt dat Sjinkie niet door is.. 🙈 #nos #olympischespelen https://t.co/xu5kjcXejp reageer retweet
Hoop penalties en herstarts al geweest he.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
12.23 zou de b-finale starten. Duurt lang.
Beiden.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:25 schreef Columbiafan het volgende:
Dom, in de zin van roekeloos, of gewoon letterlijke niet zo intelligent?
Het kan nogquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:27 schreef TheVulture het volgende:
B-finale winnen en twee penalty's in de finale betekent brons toch?
Ben ik ook bang voor. Of maar 1 penalty ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:32 schreef franklop het volgende:
We hopen teveel op de A-finale, dus zal wel niks gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |