Niemand heeft dit gelezen #ripquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik in mijn voorbeschouwing
#frankflop
wie staat er niet te juichen dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:06 schreef Protoplanet het volgende:
Wat een Nederlandhaters weer hier, verrassend eigenlijk op FOK!
Ik sta hier gewoon te juichen voor deze prachtige PLAK
1700 manquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niemand heeft dit gelezen #rip
Zat ms meer in. Maar zo brons winnen is wel erg lekker.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
Jullie doen net of ze hier topfavoriet voor goud waren.. Brons is gewoon prima.
gelukkig zei je niet met een gouden randquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:06 schreef Protoplanet het volgende:
Wat een Nederlandhaters weer hier, verrassend eigenlijk op FOK!
Ik sta hier gewoon te juichen voor deze prachtige PLAK
aaaaaaahquote:
twitter:Roelofdevries83 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:56:53Brons voor de Nederlandse relaydames en de tranen bij papa Jan Schulting. Zo mooi. Zo mooi. @suzanschulting https://t.co/Yy1a363atB reageer retweet
de dominantste in bedquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schulting net zo ordinair als de handbaldames.
Heb de binnentent al in de grondverf gezet, hoef alleen nog maar af te lakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Schulting net zo ordinair als de handbaldames.
Dan kun je die B-finale afschaffen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:13 schreef Nober het volgende:
B Finales verdienen geen medaille, vreemde regels.
Pappa denkt vervolging te voorkomen zeker.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:10 schreef Aguero het volgende:
twitter:Roelofdevries83 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:56:53Brons voor de Nederlandse relaydames en de tranen bij papa Jan Schulting. Zo mooi. Zo mooi. @suzanschulting https://t.co/Yy1a363atB reageer retweet
Is ze de snowboardster die goud pakte op de Super G net een paar dagen voortwitter:GracenoteGold twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:19:07RECORD: Jorien ter Mors (#SpeedSkating, #ShortTrackSkating) is the first female athlete in history to win a medal in two different sports at a single Winter #Olympics #PyeongChang2018 #NED reageer retweet
Die heeft in ieder geval wel zilver.. Al zal hij daar vast niet tevreden mee zijn. Maar goed, de relay kon hij weinig aan doen, de 500 en 1000 waren gewoon echt z'n eigen fout.quote:
Lijkt me ook, maar ach, sowieso de eerste die een medaille in het shorttrack én op de lange baan op dezelfde Spelen wint.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:23 schreef franklop het volgende:
Is ze de snowboardster die goud pakte op de Super G net een paar dagen voortwitter:GracenoteGold twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:19:07RECORD: Jorien ter Mors (#SpeedSkating, #ShortTrackSkating) is the first female athlete in history to win a medal in two different sports at a single Winter #Olympics #PyeongChang2018 #NED reageer retweet
Die zal normaal gesproken de eerste zijn met 2x goud.
Waarom zou ik hem uit willen lachen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:28 schreef Klummie het volgende:
Nog geen lach hier Sjinkie uit topic?
Uitzwaaien kan ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem uit willen lachen?
Ze blijft altijd de eerste met 2 medailles op 2 disciplinesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ach, sowieso de eerste die een medaille in het shorttrack én op de lange baan op dezelfde Spelen wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |