Als eerste 2 medaljes op verschillende disciplines tijdens een OWSquote:
Ze kan altijd nog de eerste worden die olympisch kampioene wordt op twee verschillende disciplines toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als eerste 2 medaljes op verschillende disciplines tijdens een OWS
Klopt, moet kunnen ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog de eerste worden die olympisch kampioene wordt op twee verschillende disciplines toch?
Kusje erop.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof het zo ook wel, hou maar gewoon je bek dicht.
Die spoort niet echt. Maar goed, dat was al bekend natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:40 schreef Max23 het volgende:
Ik zag net dat interview met de dames.
Suzanne
Balding vergelijken met Dionequote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:47 schreef Aguero het volgende:
Britten.twitter:SachinNakrani twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 11:38:10"It's not fair!" shouts Claire Balding in response to Elise Christie's disqualification and in total disregard of the fact it was completely fair. reageer retweet
Die Claire Balding (de Britse Dione) is echt onuitstaanbaar.
Medahje, geen medaljequote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
mensen die PLAK zeggen komen sowieso al op mijn 'kill on sight' lijstje hoor.
Het is MEDALJE
'n Medalje is 'n klein metaalvoorwerp wat uitgereik word aan iemand wat 'n besondere prestasie gelewer het. Die medalje is 'n tasbare simbool van die onderskeiding gelewer wat aan die persoon uitgereik word. Die ontvanger kan sommige medaljes op sy of haar klere vasspeld, maar ander medaljes kan nie gedra word ...
De OF-Goden snappen gelukkig wel dat het een medalje is.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:48 schreef Aguero het volgende:
Papa Schulting moest huilen.
https://www.omropfryslan.(...)suzanne-mei-spanning
Dione is ook al aardig aan het aftakelen hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Balding vergelijken met Dione
Weet je wel hoe die eruit ziet![]()
Ok, als het om (gebrek aan) kennis gaat dan zijn ze aan elkaar gewaagd.
twitter:ykgday twitterde op woensdag 21-02-2018 om 00:24:20From @natlambert, ISU Technical Committed head: ISU to have officials announce reasoning for penalties over the in-house PA system starting next season. https://t.co/2r3DgzHj5R reageer retweet
Lijkt me meer dan prima. Gewoon vaag dat sommige op elkaar lijkende situaties anders worden beoordeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2018 06:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ykgday twitterde op woensdag 21-02-2018 om 00:24:20From @natlambert, ISU Technical Committed head: ISU to have officials announce reasoning for penalties over the in-house PA system starting next season. https://t.co/2r3DgzHj5R reageer retweet
Toe hoe lang na de wedstrijd dat?quote:Op woensdag 21 februari 2018 06:54 schreef heywoodu het volgende:
Las ook ergens dat China in protest gaat, maar geen idee of dat nog wat op kan leveren voor ze (en dus negatief voor Nederland)
Geen idee, het was een post van vannacht, maar ik weet niet of het nieuws misschien al van gistermiddag was en kan het ook niet echt vinden verder. Nou ja, afwachten maarquote:Op woensdag 21 februari 2018 07:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toe hoe lang na de wedstrijd dat?
Die van Canada is wel duidelijk. Het eerste heb ik toch wel vaker zien gebeuren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 09:08 schreef heywoodu het volgende:
ISU heeft beelden (foto's) vrijgegeven over waar ze naar gekeken hebben in die finale.
https://www.isu.org/news-(...)lay?templateParam=15
Ze heeft nog geluk dat we een nieuw chef de mission hebben, want anders zat ze nu al op de loservlucht.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Begrijp haar wel, ben benieuwd of we nog te horen krijgen van Otter waarom Ter Mors en niet De Vries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |