Lijkt me ook, maar ach, sowieso de eerste die een medaille in het shorttrack én op de lange baan op dezelfde Spelen wint.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:23 schreef franklop het volgende:
Is ze de snowboardster die goud pakte op de Super G net een paar dagen voortwitter:GracenoteGold twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 13:19:07RECORD: Jorien ter Mors (#SpeedSkating, #ShortTrackSkating) is the first female athlete in history to win a medal in two different sports at a single Winter #Olympics #PyeongChang2018 #NED reageer retweet
Die zal normaal gesproken de eerste zijn met 2x goud.
Waarom zou ik hem uit willen lachen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:28 schreef Klummie het volgende:
Nog geen lach hier Sjinkie uit topic?
Uitzwaaien kan ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem uit willen lachen?
Ze blijft altijd de eerste met 2 medailles op 2 disciplinesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ach, sowieso de eerste die een medaille in het shorttrack én op de lange baan op dezelfde Spelen wint.
Britten.twitter:SachinNakrani twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 11:38:10"It's not fair!" shouts Claire Balding in response to Elise Christie's disqualification and in total disregard of the fact it was completely fair. reageer retweet
Christie zelf dacht dat ze geel kreeg vanwege haar val bij startquote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:47 schreef Aguero het volgende:
Britten.twitter:SachinNakrani twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 11:38:10"It's not fair!" shouts Claire Balding in response to Elise Christie's disqualification and in total disregard of the fact it was completely fair. reageer retweet
Die Claire Balding (de Britse Dione) is echt onuitstaanbaar.
mensen die PLAK zeggen komen sowieso al op mijn 'kill on sight' lijstje hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 13:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gelukkig zei je niet met een gouden rand
Ja die was echt helemaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:56 schreef franklop het volgende:
Christie heeft niet door dat ze zich al trekkend en duwend naar voren probeerde te werken?Heb zelden iemand zoveel zien duwen en trekken in 1 rit.
China --> Hinderen Zuid-Korea bij inhaalactiequote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb de race zonder geluid gekeken (werk) kan iemand me de DQ's uitleggen? eentje kon ik wel volgen, die schoffelde gewoon iemand onderuit, maar waarom die 2de?
Rare is dat het onderuit schoffelen geen DQ opleverde want Koreaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb de race zonder geluid gekeken (werk) kan iemand me de DQ's uitleggen? eentje kon ik wel volgen, die schoffelde gewoon iemand onderuit, maar waarom die 2de?
Begrijp haar wel, ben benieuwd of we nog te horen krijgen van Otter waarom Ter Mors en niet De Vriesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Rianne is MAD.
https://www.ad.nl/dossier(...)len-rijden~a7def14c/
Otterquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Begrijp haar wel, ben benieuwd of we nog te horen krijgen van Otter waarom Ter Mors en niet De Vries
#werkenbijdeNOStwitter:NOSschaatsen twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 14:47:55Shorttrackgoud bezorgt Ter Mors unieke combinatie https://t.co/49YEeZ6TED reageer retweet
Jezus. Dit is echt heel erg.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
#werkenbijdeNOStwitter:NOSschaatsen twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 14:47:55Shorttrackgoud bezorgt Ter Mors unieke combinatie https://t.co/49YEeZ6TED reageer retweet
Canada reed op een rondje achterstand in de weg en de Chinese duwde de Koreaanse aan de kant.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:07 schreef vaarsuvius het volgende:
https://nos.nl/pyeongchan(...)-het-is-zo-gaaf.htmlquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Schulting laat ABN varen
Ook bij Suzanne Schulting was de vreugde enorm. In haar onbegrensde enthousiasme liet zij het algemeen beschaafd Nederlands maar even voor wat het was en doorspekte haar antwoorden om de haverkap met het woorden fucking. "We worden derde in een wereldrecord. Niet normaal. Ik geloofde het niet toen we het hoorden dat er twee penalty's uitgedeeld werden."
#werkenbijAPquote:Two big names — 2010 Olympic champion Charles Hamelin of Canada and 1,500-meters silver medalist Sjinkie Knegt of Hungary — were both penalized for impeding.
Wat?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen record voor Ester![]()
Dan maar een tweede goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |