En Italie ook meteen maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:45 schreef Cattivo het volgende:
Waarom is korea er niet uit? Dat vallen lijkt me behoorlijk hinderlijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
hand op de billetjesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wat doet Arie Koops bij de shorttrackdames?
Omdat Koreaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:46 schreef fetX het volgende:
Hoe kan Korea hier geen penalty krijgen?
Ik gok ze zijn in Korea.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:46 schreef fetX het volgende:
Hoe kan Korea hier geen penalty krijgen?
Dat gifje heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
echt een hekel aan als ze dat zeggenquote:
Alleen vallen levert geen penalty op, hoe hinderlijk ook. Dan moet je eerst iemand geraakt hebben voor het vallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:45 schreef Cattivo het volgende:
Waarom is korea er niet uit? Dat vallen lijkt me behoorlijk hinderlijk.
Eensquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
echt hekel aan als ze dat zeggen
Nou ik had inderdaad wel op een Zuid-Koreaanse pingel gerekend ja, ik zag even niet wat Canada nu fout deedquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:48 schreef fetX het volgende:
Had zilver moeten zijn. Korea had zeker een pingel verdiend
In de weg rijden met een rondje achterstandquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik had inderdaad wel op een Zuid-Koreaanse pingel gerekend ja, ik zag even niet wat Canada nu fout deed
Niet volgens de commentator omdat Korea alleen viel.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:50 schreef golfer het volgende:
Ze durven in Korea Korea geen penalty te geven, maar die hadden ze wel moeten krijgen.
Zou in haar voorbips rakenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 12:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Die Rianne die daar beteuterd bij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |