Nee er is wat aan de hand. Vdweek won die nog goud he.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed zoals normaal eigenlijk. Hij is enkel arrogant en lullen tegenover tegenstanders zoals bergsma.
Je hoort het nu.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee er is wat aan de hand. Vdweek won die nog goud he.
Maar ja, dan wint er eens geen Nederlander, wint een Canadees die jarenlang voor Nederland uitkwam en zich daar lang niet altijd plaatste voor eindtoernooienquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Bijzonder dat Kramer voor zijn doen zo’n slechte tien kilometer rijdt.
Andere kant goed om te zien dat Nederland niet alles wint. Gisteren Ter Mors uit het soort van niets was tamelijk genant
twitter:TorontoStar twitterde op donderdag 15-02-2018 om 13:59:21#Breaking: Gold! Canada's Ted-Jan Bloemen takes 10,000m speedskating victory, adding a gold medal to his silver from 5000m speedskate. https://t.co/oegxFqDGJY reageer retweet
twitter:TheTorontoSun twitterde op donderdag 15-02-2018 om 13:59:34MEDAL ALERT: Canadian speed skater Ted-Jan Bloemen wins gold in 10,000 metres. https://t.co/45htzCWVNU https://t.co/makX250hRG reageer retweet
twitter:LeDevoir twitterde op donderdag 15-02-2018 om 13:59:51Pyeongchang – 🏅 pour le Canadien Ted-Jan Bloemen au 10 000 mètres en patinage de vitesse sur longue piste. https://t.co/ctZqajN167 reageer retweet
twitter:JdeMontreal twitterde op donderdag 15-02-2018 om 13:59:54Jeux olympiques: Ted-Jan Bloemen décroche l'or en patinage de vitesse sur longue piste.https://t.co/nyLHBbG2kJ https://t.co/3XL7JYEKEf reageer retweet
twitter:HuffPostBC twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:00:00Canada’s Ted-Jan Bloemen has won gold in the 10,000-metre speed skating event. His second medal of these Games.https://t.co/WUc7GhB9Ua https://t.co/XbqEya7Bmz reageer retweet
twitter:globalnews twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:00:00Canada's Ted-Jan Bloemen has won gold in the 10,000-metre speed skating event. This is his second Olympic medal in Pyeongchang. https://t.co/R5cG2yTQeD reageer retweet
Big in Canada.twitter:GlobalCalgary twitterde op donderdag 15-02-2018 om 13:59:59Canada's Ted-Jan Bloemen has won gold in the 10,000-metre speed skating event. This is his second Olympic medal in Pyeongchang. https://t.co/NmScpwYmhC reageer retweet
Ja, ook wel mooiquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon eerlijk zeggen: dit is gewoon slecht, ik doe het gewoon niet goed!
Maar de NOS vertelde mij dat Orie goed kon periodiseren!!!!quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:04 schreef franklop het volgende:
Dat is dus gewoon geen vorm hebben
Daar zou ik die medaille ook voor laten schieten hoor, vooral met die Ellen, die Naomi hoeft niet perse.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Triootje met Ellen Hoog en Naomi van As
Het beroerde is dat Kramer zelf al die successen (bijv. op de 5 km, plus al die honderden andere overwinningen) allemaal wel wilde inleveren voor 1x goud op de 10k (OK, enigszins gechargeerd). Misschien heeft Sven die 10k gewoon veel te belangrijk gemaakt. Gelukkig kan hij nu wel zeggen dat-ie blij is met de 5. En hij gaat geen 4 jaar meer door, dat is ook wel duidelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:01 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lol je vergeet voor het gemak even de 5km?
Die kans leek me sowieso al groot, hij zag het zelf ook wel als optie toen het hem werd gevraagdquote:
Nou, commentatoren bij NOS duidden het wel hoor. 'Hangt te hoog', 'Komt niet goed uit in de bochten', etc.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef Remzz het volgende:
Mondjes gesnoerd van al die trainingskijkende gekken van de NOS. Die het er goed uit vonden zien
Daarom is het ook een groot sportmanquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef Aguero het volgende:
Hele nuchtere reactie van Kramer eigenlijk.
Hahaquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is het ook een groot sportman
Tijdens de race ja, in de voorbeschouwing was het allemaal hosanna.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, commentatoren bij NOS duidden het wel hoor. 'Hangt te hoog', 'Komt niet goed uit in de bochten', etc.
Daar had ie inderdaad tijd genoeg voor.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hij heeft onderweg al nagedacht hoe ie dit interview ging doen.
Wat ben jij een ongelofelijke mongool.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Cattivo het volgende:
Toch nog even kramer pijpen denkt bertje.
Ahquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tijdens de race ja, in de voorbeschouwing was het allemaal hosanna.
#nomedalquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik erger me echt suf aan al die #god en #genot hier, maar nu toch 1 keer voor mij:
Kramergod!Echt! Ook dit, ook deze reactie is eerlijkheidsgenot!
Ik vond dit een prima interview, van beide kanten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef skysherrif het volgende:
FLIKKER EEN END OP BERT MAALDERINK
Mja, het verschil was inderdaad niet groot op de 5, maar hij had wel "gewoon" 2 seconden voorsprong op de wereldrecordhouder die dat record pas geleden neerzette..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef RipCity het volgende:
Kortom: analisten kunnen er niets van want die hebben niks opgemerkt na de 5. Stelletje Arnold bruggink's bij elkaar.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef RipCity het volgende:
Kortom: analisten kunnen er niets van want die hebben niks opgemerkt na de 5. Stelletje Arnold bruggink's bij elkaar.
Jij bent vanaf nu mijn vijand, ren!quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Cattivo het volgende:
Toch nog even kramer pijpen denkt bertje.
Bloemen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:07 schreef bamibij het volgende:
Nu even praten over de winst van Bergsma aub.
Winst? Gaat het verder?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:07 schreef bamibij het volgende:
Welke winst?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:07 schreef bamibij het volgende:
Van boven naar beneden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:08 schreef Nielsch het volgende:
Hoe is Erben van zijn fiets gevallen?
Of we moeten doneren voor deze natuurramp.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:07 schreef Zorro het volgende:
Volgens Erben heeft Kramer de 555 kilometer gereden
😂quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:07 schreef Zorro het volgende:
Volgens Erben heeft Kramer de 555 kilometer gereden
Hij kwam Sven Kramer tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:08 schreef Nielsch het volgende:
13 minuten jaquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hij heeft onderweg al nagedacht hoe ie dit interview ging doen.
Njos reed naast hemquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:08 schreef Nielsch het volgende:
waarom moest ik lachen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:08 schreef RamboDirk het volgende:
Tranen bij Rintje
(Waarschijnlijk door een vieze kutscheet van Dionne)
Vier jaar terug denk.quote:
Zilver interesseert niemand. Eerste verliezer genot.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die WINT zilver...
over die nep canadees hoef ik het niet te hebben
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu mijn vijand, ren!
Straks, reclame stond al in de planning.quote:
200+ medaillesquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:09 schreef alopio het volgende:
Mooie reactie
En laten we aub niet vergeten dat deze man 4x goud heeft waarvan 3x de 5k dat gaat niemand meer doen hoor
Groots sportman!
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik erger me echt suf aan al die #god en #genot hier, maar nu toch 1 keer voor mij:
Kramergod!Echt! Ook dit, ook deze reactie is eerlijkheidsgenot!
"Hard"quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:09 schreef Magere_Gein het volgende:
Volgens mij heeft Kramer valentijn iets te hard "gevierd", maar dat kan ie natuurlijk nooit toegeven.
Smoesjes.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:08 schreef Nielsch het volgende:
Dat denk ik niet, hij lijkt mij erg volwassen daarin.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Kramer wordt met terugwerkende kracht steeds bozer op Kemkers, denk ik..
Als jij dat wilt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij bent dat neeschuddende mannetje naast mij?
Zijn ze met ruzie uit elkaar gegaan destijds?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Ja, die verrekte Koreaan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:11 schreef DaveDave09 het volgende:
Dan maar die lul van vancouver weer de schuld geven, manmanman
En terrecht, dit blijft altijd een beetje boven hem hangen helaasquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ze met ruzie uit elkaar gegaan destijds?
Weet ikquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij lijkt mij erg volwassen daarin.
dat wordt over 5-10 jaar echt een geweldige Andere Tijden Sport..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:09 schreef Marcoss het volgende:
53quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel medailles kunnen we nog halen nu?
een hoopquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anne Faber -> Anema.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS heeft ook een gruwelijke hekel aan Bergsma en Anema
Ik denk het ook niet, anders was hij niet nog 4 jaar door gegaan met Kemkers.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij lijkt mij erg volwassen daarin.
Ik denk dat ze (de goeie ex schaatsers) het wel al een beetje zagen, maar ze zitten daar zo in de Kramer moet 10 km winnen mythe bij de NOS dat het bijna ondoenlijk is om een andere voorspelling te maken. Dat past niet in het verhaal, de kijker wil het sprookje.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef RipCity het volgende:
Hij was blijkbaar het hele seizoen al niet geweldig, dus toen hij die tijden voor hem zag had hij wel door dat het hem niet ging worden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef pietkanarie het volgende:
Verassend rustig interview, zal al wel het idee hebben gehad dat het 'm niet ging worden.
Maar er is geen andere verklaring dan... ik raak 'm gewoon niet lekker??" Ik zou denken dat ie lichamelijk toch ook klachten heeft maar dat nu niet wil zeggen. Ik las dat 'kenners' zeiden dat hij hoog zit (ik heb geen verstand van die kniehoeken e.d.) i.p.v. diep? Daarom denk ik dat een blessure of zo heeft, waardoor dat niet lukt.
Morgen 2 medaillekansen, 2x op de TP, 3 kansen op de 1000 mannen, 3 kansen op de 500 mannen, 2x op de mass-start, nog wat kansen bij het shorttrack..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil de anaalyse van zij vriendin wel eens horen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef pietkanarie het volgende:
Verassend rustig interview, zal al wel het idee hebben gehad dat het 'm niet ging worden.
Maar er is geen andere verklaring dan... ik raak 'm gewoon niet lekker??" Ik zou denken dat ie lichamelijk toch ook klachten heeft maar dat nu niet wil zeggen. Ik las dat 'kenners' zeiden dat hij hoog zit (ik heb geen verstand van die kniehoeken e.d.) i.p.v. diep? Daarom denk ik dat een blessure of zo heeft, waardoor dat niet lukt.
twitter:JustinTrudeau twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:10:22CANADA FIRST, netherlands second. TJ FLOWERS I SALUTE YOU! FANTASTIC RACE! MCGA! #fucktrump #hailtj #gold reageer retweet
3x achter elkaar goud op 5kquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sven zal later worden herinnerd om zijn ontbrekende titel op de 10 kilometer, niet om zijn 10 wereldtitels allround.
Sven gaat wel even goed schroeien op Naoom inderdaad. Hoop voor haar dat ze er klaar voor is.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wil de anaalyse van zij vriendin wel eens horen.
Zeker niet, om beide redenen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sven zal later worden herinnerd om zijn ontbrekende titel op de 10 kilometer, niet om zijn 10 wereldtitels allround.
Het komt door dat pleuriswijf van Bouhlarouz.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wil de anaalyse van zij vriendin wel eens horen.
Ellen > Naomiquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Sven gaat wel even goed schroeien op Naoom inderdaad. Hoop voor haar dat ze er klaar voor is.
Ik ga een tosti makenquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef Aguero het volgende:
Hoe gaan jullie deze teleurstelling verwerken?
Ah de zoon van Castro heeft gereageerdquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef Joezi het volgende:
twitter:JustinTrudeau twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:10:22CANADA FIRST, netherlands second. TJ FLOWERS I SALUTE YOU! FANTASTIC RACE! MCGA! #fucktrump #hailtj #gold reageer retweet
5 km was gewoon goed, ik denk niet dat iemand, buiten diegene die close met hem zijn, dit echt hadden zien aankomen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat ze (de goeie ex schaatsers) het wel al een beetje zagen, maar ze zitten daar zo in de Kramer moet 10 km winnen mythe bij de NOS dat het bijna ondoenlijk is om een andere voorspelling te maken. Dat past niet in het verhaal, de kijker wil het sprookje.
Mwoah ik weet niet. Rintje heeft nooit goud gehaald, helemaal nergens op..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Vanavond zuipen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef Aguero het volgende:
Hoe gaan jullie deze teleurstelling verwerken?
Trumpkillah 10304quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ah de zoon van Castro heeft gereageerd
Woody Allen.quote:
Wie is Ellen ten Langen?quote:
Ja, dat is waar... hij zei wel dat het hele seizoen al niet goed loopt inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar het hele seizoen al niet geweldig, dus toen hij die tijden voor hem zag had hij wel door dat het hem niet ging worden.
Volgens hemzelf niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
5 km was gewoon goed, ik denk niet dat iemand, buiten diegene die close met hem zijn, dit echt hadden zien aankomen.
Hockeysletjes zijn er altijd klaar voor.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Sven gaat wel even goed schroeien op Naoom inderdaad. Hoop voor haar dat ze er klaar voor is.
Niet? Wiki Rintje eens danquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoah ik weet niet. Rintje heeft nooit goud gehaald, helemaal nergens op..
Ja, maar wij voelen zijn benen niet.quote:
Alsof dat iets nieuws is.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef KingRadler het volgende:
Erben praat onzin, veranderd de hele tijd van mening
We hebben het over de Olympische Spelen!quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet? Wiki Rintje eens danHij werd vier keer wereldkampioen allround, in 1995, 1996, 1999 en 2001. Ook werd hij zesmaal Europees kampioen
Kkvies. Gewoon dikke plak ham en kaas erop. Of Vlamtostiquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Parma en een jong belegen poldergerijpte graskaas
Nee, ik dacht ook dat hij niet vol reed. Wat blijkbaar wel zo was.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar wij voelen zijn benen niet.
Jammer van die missende hoofdletter bij Netherlands.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef Joezi het volgende:
twitter:
Nee reply waar je op reageert had het over 10 x wereldkampioen allround. Dat is geen OS lieverd.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben het over de Olympische Spelen!
Parma is ham, ongelooflijke debiel dat je bent.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kkvies. Gewoon dikke plak ham en kaas erop. Of Vlamtosti![]()
![]()
het idee was dat nederland geen hoofdletter verdiendequote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer van die missende hoofdletter bij Netherlands.
Ik zal het nog een keertje voordoen:twitter:
Dat weet ik ook wel knakworst. Ik zeg alleen VIES. Man man man.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Parma is ham, ongelooflijke debiel dat je bent.
Pak maar even een stukje papier en een pen, en maak maar aantekeningen, dit kan niet zo langer doorgaan met jou.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
het idee was dat nederland geen hoofdletter verdiende
Sow jeetjequote:Op donderdag 15 februari 2018 14:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mja, als je blokkeert en niet lekker rijdt, dan kun je gewoon niet harder, zelfs als je vol doorrijdt. Je zag hem ook weer zoeken naar z'n ritme, maar z'n benen zaten zo vol met zuur dat hij niet meer in z'n schwung kon komen. Dan kun je vechten wat je wil, maar kun je gewoon niet harder rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ook dat hij niet vol reed. Wat blijkbaar wel zo was.
Je zegt dat Parmaham vies is, maar mensen moeten gewoon ham en kaas op een tosti doen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel knakworst. Ik zeg alleen VIES. Man man man.
jij weet, poepzor gaat op ignorequote:Op donderdag 15 februari 2018 14:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoofd van een echte beta cuckquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef Joezi het volgende:
Snap niet dat jullie Bergsma zo haten, wat een baas is het zeg
Mevrouw Bergsma is een stuk leukerquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef Joezi het volgende:
Gewone ham ja klaptardquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je zegt dat Parmaham vies is, maar mensen moeten gewoon ham en kaas op een tosti doen.
Ok, Poepz0r.
Klopt, maar het ging blijkbaar het hele seizoen al niet lekker. Aldus Sven.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Mja, als je blokkeert en niet lekker rijdt, dan kun je gewoon niet harder, zelfs als je vol doorrijdt. Je zag hem ook weer zoeken naar z'n ritme, maar z'n benen zaten zo vol met zuur dat hij niet meer in z'n schwung kon komen. Dan kun je vechten wat je wil, maar kun je gewoon niet harder rijden.
Dan is mijn opmerking nog vele malen meer terecht. Gewone ham boven Parmaham prefereren. Dan ben je echt niet goed hoor, sow.quote:
‘Ik had ‘m graag verdedigd’..? Je hebt toch gereden?quote:
Justin Trudeau juicht voor een vlaggetje, wat een gektwitter:JustinTrudeau twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:10:16Whether we’re stitching it on our backpacks or waving it proudly at the top of an Olympic podium, the Maple Leaf is a source of pride for all of us. Today, we celebrate it and the values it represents: https://t.co/zsxvOrmbiF reageer retweet
Duurde lang voordat je daar achter kwamquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dan is mijn opmerking nog vele malen meer terecht. Gewone ham boven Parmaham prefereren. Dan ben je echt niet goed hoor, sow.
Dat maken we zelf wel uit met je parmaham. Ben je wel betsie bij je noten?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dan is mijn opmerking nog vele malen meer terecht. Gewone ham boven Parmaham prefereren. Dan ben je echt niet goed hoor, sow.
Dat zei hij wel ja, en dat je op de 5k op kracht die dan nog wel door kan komen. Ook respect dan dat hij toch die 5k nog wintquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging blijkbaar het hele seizoen al niet lekker. Aldus Sven.
wat?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat maken we zelf wel uit met je parmaham. Ben je wel betsie bij je noten?
Nee, die had het erover dat men Sven straks herinnert aan het gemiste goud op de 10, niet op 10x WK Allround. Rintje Ritsma, een van de grootste schaatsers aller tijden, won nooit goud op de OS. Nooit. En toch is hij een van de grootsten. Het zal altijd zuur blijven, voor zowel Sven als Rintje, maar ze zullen herinnerd worden om hun grootse prestaties, niet om hun missers.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee reply waar je op reageert had het over 10 x wereldkampioen allround. Dat is geen OS lieverd.
van die natte plakken gekookte hamquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hij wordt gepest, sponsor noemt hem 'dikke'.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis dat er een grondig onderzoek komt bij LottoNL-Jumbo. Bij wie ligt de fout? Orie met zijn periodisering? Kramer die te veel WC's heeft overgeslagen? Ligt het aan zijn kamergenoten in Pyeongchang?
eng eng eng.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:24 schreef KingRadler het volgende:
Justin Trudeau met zijn People Kind
Een achterruit koppen is wel wat anders dan 'gevallen van de fiets'.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)rruit-auto~ab52d4a1/
Baas is dat zeg, recht in de ballen van altje rightquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:24 schreef KingRadler het volgende:
Justin Trudeau met zijn People Kind
Het is vooral het jaar waarin Erben weer met zijwieltjes ging fietsen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Zit niet mee dit jaar. Nouri, ajax geen kampioen, Patriots verliezen superbowl en nu Sven /(
Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Een achterruit koppen is wel wat anders dan 'gevallen van de fiets'.
Sjonnie Hogerland vindt het wel meevallen. EEN OTOquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Een achterruit koppen is wel wat anders dan 'gevallen van de fiets'.
Dit even doortrekkend naar het wielrennen: Tom gaat de Giro dus ook niet winnen en Froome mag gewoon meedoen aan de Tour.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Zit niet mee dit jaar. Nouri, ajax geen kampioen, Patriots verliezen superbowl en nu Sven /(
Op de manier van Bob toch nog een medaille halen. Was dan wle brons in zijn geval.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef alopio het volgende:
Wat natuurlijk helemaal een “andere tijden” scenario is is dat Sven toch 4 jaar doorgaat, eigenlijk niet goed genoeg meer is en niks meer wint, met hangen en wurgen de OS nog haalt en dan in 2022 uit het niets als totale verrassing de 10k wint
In Amerika maken ze dan 3 films, 11 series en 56 documentaires van je
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef alopio het volgende:
Wat natuurlijk helemaal een “andere tijden” scenario is is dat Sven toch 4 jaar doorgaat, eigenlijk niet goed genoeg meer is en niks meer wint, met hangen en wurgen de OS nog haalt en dan in 2022 uit het niets als totale verrassing de 10k wint
In Amerika maken ze dan 3 films, 11 series en 56 documentaires van je
Nou vooruit: Erbengod!quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)rruit-auto~ab52d4a1/
Inderdaad, want de OS gaan verder ook prut tot op heden!quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit even doortrekkend naar het wielrennen: Tom gaat de Giro dus ook niet winnen en Froome mag gewoon meedoen aan de Tour.
Vroeger gekart met Nico Hulkenberg.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:27 schreef Magere_Gein het volgende:
TJ spreek goed Nederlands voor een Canadees.
Hij heeft bij Marianne timmer gewoond hoorde ik op de NOSquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:27 schreef Magere_Gein het volgende:
TJ spreek goed Nederlands voor een Canadees.
Dat zou wel een terechte vraag zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:27 schreef franklop het volgende:
Zal Bertje nog gaan zuigen
'Was het niet zwak om naar Canada te gaan'
Dat soort vragen
We staan een stuk hoger dan die pufbritten op de Medalje spiegel.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:27 schreef Syntix het volgende:
TED JAN BLOEMEN![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets voor NL![]()
![]()
Fan van Britten en Britse kolonies.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:28 schreef franklop het volgende:
Ah Syntix heeft de weg gevonden hierheen
Als hij niet hoeft te schijten voor de stellvio zijn er mogelijkheden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit even doortrekkend naar het wielrennen: Tom gaat de Giro dus ook niet winnen en Froome mag gewoon meedoen aan de Tour.
Daar staan de Britten zelfs nog niet op..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We staan een stuk hoger dan die pufbritten op de Medalje spiegel.
Laat hem lekker oprotten naar fok.co.uk ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:28 schreef franklop het volgende:
Ah Syntix heeft de weg gevonden hierheen
Timing was wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:29 schreef Szura het volgende:
Bergsma jankt over lek uit kamp-Kramer![]()
Waarom doe je een Italiaanse voetbalclub op je tosti?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Parma en een jong belegen poldergerijpte graskaas
Jezus, doe normaal.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:30 schreef Syntix het volgende:
Kan iemand even met een schaats inslaan op Bert of hem even de grens over zetten naar Noord-Korea? Je zou hier NL heel veel helpen
Welke ham is dat in je UIquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze hadden jou vroeger wat minder op je kop moeten slaan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:30 schreef Syntix het volgende:
Kan iemand even met een schaats inslaan op Bert of hem even de grens over zetten naar Noord-Korea? Je zou hier NL heel veel helpen
Ik heb een parmashirtje met Asprilla eropquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom doe je een Italiaanse voetbalclub op je tosti?
Gaat natuurlijk ook vol voor goud he. Alles of niks.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat Kramer hier dan ook meteen zo hard wegzakt, ook al heb je geen vorm, in de basis zou je dan nog wel naar brons moeten hebben kunnen rijden... er lijkt niets te zitten tussen top en effe wat minder
De Superbowl boeit echt niemandquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Jij bent gewoon een debiel met je 'helemaal niets voor NL'. Ben je blind ofzo? Heb je die medaillespiegel al bekeken?quote:
Zat er gisteren wel nog inquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:31 schreef wimderon het volgende:
Laat 2006 dan ook even zien. Toen hij ook een faalrace had en niet veel later een WR reed.
Dat brons zal Kramer vast niet boeien, het was goud of niks vandaag..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat Kramer hier dan ook meteen zo hard wegzakt, ook al heb je geen vorm, in de basis zou je dan nog wel naar brons moeten hebben kunnen rijden... er lijkt niets te zitten tussen top en effe wat minder
Ik denk dat hij dat brons helemaal niet wilde.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Kramer heeft het laten lopen na de helft. Dat hij die laatste ronde nog 30.9 rijdt zegt in dat opzichte genoeg. Hij kwam niet voor brons maar voor goudquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Zag je bij vd Poel op WK veldrijden ook. Als je gewend bent om de beste te zijn is het lastig om te vechten voor troostprijzen. vd Poel pakte uiteindelijk nog wel brons maar was ook krap aan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Picsquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb een parmashirtje met Asprilla erop
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een debiel met je 'helemaal niets voor NL'. Ben je blind ofzo? Heb je die medaillespiegel al bekeken?Wie is hier nou gefrustreerd?
Het kan nog 6x goud worden hequote:Op donderdag 15 februari 2018 14:32 schreef Aguero het volgende:
Vier keer goud op vier Olympische Spelen is maar een matige score voor een schaatser van het kaliber Kramer. Zo veel gemiste kansen.
don't feed the trollquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een debiel met je 'helemaal niets voor NL'. Ben je blind ofzo? Heb je die medaillespiegel al bekeken?Wie is hier nou gefrustreerd?
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:31 schreef wimderon het volgende:
Laat 2006 dan ook even zien. Toen hij ook een faalrace had en niet veel later een WR reed.
Dsn mag hij die ook aan Bergsma stellen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:27 schreef franklop het volgende:
Zal Bertje nog gaan zuigen
'Was het niet zwak om naar Canada te gaan'
Dat soort vragen
Mark bedankt.quote:
Hij kan ook nog echt zingen! Goud op de karaokequote:Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef Joezi het volgende:
Troll is nog te veel eer voor deze debiel, dat zou suggereren dat hij gewoon verstand van zaken heeftquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Baas is dat zeg, recht in de ballen van altje right
Wat lul jij nou weer slap?quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:34 schreef Syntix het volgende:
Super dit, debielen zoals een deebee die dit niet leuk vinden![]()
FroomeGOD![]()
Team SKY![]()
BritseGODEN
Reageren op Syntix.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kramer is de Karl Malonequote:Op donderdag 15 februari 2018 14:34 schreef Anonymousz het volgende:
Kramer is de Roger Federer van het schaatsten
Beide zijn goudloos
Kijk jong0ns een troll^^quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:34 schreef Syntix het volgende:
Super dit, debielen zoals een deebee die dit niet leuk vinden![]()
FroomeGOD![]()
Team SKY![]()
BritseGODEN
^waarom heb jij de pik op mijquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat fok niet is zoals de maatschappij zelf, daar hebben ze speciale woningen en voorzieningen voor types als Sytnex, Joezi, en Cavanna ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |