Ja, maar wij voelen zijn benen niet.quote:
Alsof dat iets nieuws is.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef KingRadler het volgende:
Erben praat onzin, veranderd de hele tijd van mening
We hebben het over de Olympische Spelen!quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet? Wiki Rintje eens danHij werd vier keer wereldkampioen allround, in 1995, 1996, 1999 en 2001. Ook werd hij zesmaal Europees kampioen
Kkvies. Gewoon dikke plak ham en kaas erop. Of Vlamtostiquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Parma en een jong belegen poldergerijpte graskaas
Nee, ik dacht ook dat hij niet vol reed. Wat blijkbaar wel zo was.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar wij voelen zijn benen niet.
Jammer van die missende hoofdletter bij Netherlands.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef Joezi het volgende:
twitter:JustinTrudeau twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:10:22CANADA FIRST, netherlands second. TJ FLOWERS I SALUTE YOU! FANTASTIC RACE! MCGA! #fucktrump #hailtj #gold reageer retweet
twitter:
Nee reply waar je op reageert had het over 10 x wereldkampioen allround. Dat is geen OS lieverd.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben het over de Olympische Spelen!
Parma is ham, ongelooflijke debiel dat je bent.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kkvies. Gewoon dikke plak ham en kaas erop. Of Vlamtosti![]()
![]()
het idee was dat nederland geen hoofdletter verdiendequote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer van die missende hoofdletter bij Netherlands.
Ik zal het nog een keertje voordoen:twitter:
Dat weet ik ook wel knakworst. Ik zeg alleen VIES. Man man man.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Parma is ham, ongelooflijke debiel dat je bent.
Pak maar even een stukje papier en een pen, en maak maar aantekeningen, dit kan niet zo langer doorgaan met jou.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
het idee was dat nederland geen hoofdletter verdiende
Sow jeetjequote:Op donderdag 15 februari 2018 14:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Parma is ham, ongelooflijke debiel dat je bent.
Mja, als je blokkeert en niet lekker rijdt, dan kun je gewoon niet harder, zelfs als je vol doorrijdt. Je zag hem ook weer zoeken naar z'n ritme, maar z'n benen zaten zo vol met zuur dat hij niet meer in z'n schwung kon komen. Dan kun je vechten wat je wil, maar kun je gewoon niet harder rijden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ook dat hij niet vol reed. Wat blijkbaar wel zo was.
Je zegt dat Parmaham vies is, maar mensen moeten gewoon ham en kaas op een tosti doen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel knakworst. Ik zeg alleen VIES. Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |