Zeker niet, om beide redenen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sven zal later worden herinnerd om zijn ontbrekende titel op de 10 kilometer, niet om zijn 10 wereldtitels allround.
Het komt door dat pleuriswijf van Bouhlarouz.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wil de anaalyse van zij vriendin wel eens horen.
Ellen > Naomiquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Sven gaat wel even goed schroeien op Naoom inderdaad. Hoop voor haar dat ze er klaar voor is.
Ik ga een tosti makenquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef Aguero het volgende:
Hoe gaan jullie deze teleurstelling verwerken?
Ah de zoon van Castro heeft gereageerdquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef Joezi het volgende:
twitter:JustinTrudeau twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:10:22CANADA FIRST, netherlands second. TJ FLOWERS I SALUTE YOU! FANTASTIC RACE! MCGA! #fucktrump #hailtj #gold reageer retweet
5 km was gewoon goed, ik denk niet dat iemand, buiten diegene die close met hem zijn, dit echt hadden zien aankomen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat ze (de goeie ex schaatsers) het wel al een beetje zagen, maar ze zitten daar zo in de Kramer moet 10 km winnen mythe bij de NOS dat het bijna ondoenlijk is om een andere voorspelling te maken. Dat past niet in het verhaal, de kijker wil het sprookje.
Mwoah ik weet niet. Rintje heeft nooit goud gehaald, helemaal nergens op..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sven zal later worden herinnerd om zijn ontbrekende titel op de 10 kilometer, niet om zijn 10 wereldtitels allround.
Vanavond zuipen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef Aguero het volgende:
Hoe gaan jullie deze teleurstelling verwerken?
Trumpkillah 10304quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ah de zoon van Castro heeft gereageerd
Woody Allen.quote:
Wie is Ellen ten Langen?quote:
Ja, dat is waar... hij zei wel dat het hele seizoen al niet goed loopt inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar het hele seizoen al niet geweldig, dus toen hij die tijden voor hem zag had hij wel door dat het hem niet ging worden.
Volgens hemzelf niet.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
5 km was gewoon goed, ik denk niet dat iemand, buiten diegene die close met hem zijn, dit echt hadden zien aankomen.
Hockeysletjes zijn er altijd klaar voor.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Sven gaat wel even goed schroeien op Naoom inderdaad. Hoop voor haar dat ze er klaar voor is.
Niet? Wiki Rintje eens danquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoah ik weet niet. Rintje heeft nooit goud gehaald, helemaal nergens op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |