Tegen een stilstaande auto aan blijkbaar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Erben is van zijn fiets gevallen.
De mannen die nu heersen zijn de jongste ook niet meer. Lijkt me dat nieuwe talenten hun kansen ook meer gaan zien zo.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:07 schreef LekkerWeertje het volgende:
Tumolero is nu hard aan het doorbreken inderdaad. Niet alleen de 5, maar ook de 10km kan hij aan. Hij is een goede stayer aan het worden. Verder ben ik erg onder de indruk van allrounder pur sang Bosker. De 10 is weliswaar zijn minste afstand, maar op de 5 kan hij wel wat. Met wat tijd kan zijn 10 kilometer ook wel groeien.
En dan is er nog de Rus Semerikov. Een beetje in de schaduw opgekomen, maar ook hij maakt als stayer steeds meer progressie. Verder zijn Nils van der Poel en Marwin Talsma nog aardig jonge stayers die wat stappen kunnen maken.
Al met al zie ik het een stuk rooskleuriger in dan een aantal jaar geleden op de langste afstanden.
Misschien een van die jonge marathonjongens die over kan stappen naar de langebaan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Zit er qua Nederlanders echt niets aan te komen op de langste afstanden? behalve misschien Roest
Chris Huizinga. Marcel Bosker.quote:Op donderdag 15 februari 2018 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Zit er qua Nederlanders echt niets aan te komen op de langste afstanden? behalve misschien Roest
Volgens mij waren er dan twee opties: vol op de tijd van TJ gaan zitten tot je omvalt of alleen gaan strijden voor zilver of brons. Dit is kansloos.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:01 schreef marcodej het volgende:
Dit valt me echt onwijs tegen van iemand als Kramer. Hij wist gewoon na de race van Bloemen al dat hij het niet ging redden en heeft er niet eens meer voor gevochten. Echt kansloos.
Wellicht dat Gewiss er achter kan gaan staan.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
hopelijk gaan die italiaantjes schroeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |