Verdommequote:Op donderdag 15 februari 2018 17:21 schreef Felagund het volgende:
https://speld.nl/2018/02/(...)-rustig-aan-te-doen/
quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:21 schreef Felagund het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:21 schreef Felagund het volgende:
FAKE NEWSquote:Op donderdag 15 februari 2018 17:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar toch zeggen dat het doelbewust was...
Terwijl Jillert zelf de bron was.
We moeten gewoon Nederlanders gaan exporteren naar een stuk of 30 landen. Gouden toekomst voor het mondiale schaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mogelijk is dit de redding van de 10 op de OS
Ik vraag me ook af wat Bergsma had gekund in een rit met of na Bloemen. Wellicht had Bergsma hem dan verslagen of misschien zou hij zich compleet hebben opgeblazen in de laatste rondjes zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:09 schreef xzaz het volgende:
Eigenlijk schandalig dat we geen goud hebben gewonnen op de nl afstand.
hopelijk gaan die italiaantjes schroeienquote:Op donderdag 15 februari 2018 18:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
en zal de komende jaren wel behoorlijk afnemen. Kramer heeft natuurlijk ongekend gedomineerd, maar die houdt er toch wel mee op binnenkort. En ook Bergsma en Bloemen zijn van '86 ... dus of die er over vier jaar nog wel zin in hebben. En de talenten zitten momenteel toch vooral op de korte en middellange afstanden.
Kramer is ook van '86quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
De dominantie van Nederland op de lange afstanden zal de komende jaren wel behoorlijk afnemen. Kramer heeft natuurlijk ongekend gedomineerd, maar die houdt er toch wel mee op binnenkort. En ook Bergsma en Bloemen zijn van '86 ... dus of die er over vier jaar nog wel zin in hebben. En de talenten zitten momenteel toch vooral op de korte en middellange afstanden.
Als Kramer stopt liggen ook de allroundtoernooien weer volledig open, ben benieuwd of dat het allrounden weer populairder maakt.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
De dominantie van Nederland op de lange afstanden zal de komende jaren wel behoorlijk afnemen. Kramer heeft natuurlijk ongekend gedomineerd, maar die houdt er toch wel mee op binnenkort. En ook Bergsma en Bloemen zijn van '86 ... dus of die er over vier jaar nog wel zin in hebben. En de talenten zitten momenteel toch vooral op de korte en middellange afstanden.
Het kan wel, de vraag is of ie daar zin in heeft.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:54 schreef sasquatsch het volgende:
Svindall wint nog goud op zijn 35ste, dus Kramer kan nog makkelijk vier jaar door.
Denk dat hij gaat kijken hoe de volgende 2 jaar gaan. Als er dan nog steeds geen verval is bij hem en de concurrentie niet zwaarder is geworden, dan kan hij er nog 2 jaar aan vast plakken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan wel, de vraag is of ie daar zin in heeft.
Dan krijg je Marcel Bosker en Patrick Roestquote:Op donderdag 15 februari 2018 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Kramer stopt liggen ook de allroundtoernooien weer volledig open, ben benieuwd of dat het allrounden weer populairder maakt.
Kramer is love Kramer is lifequote:Op donderdag 15 februari 2018 18:58 schreef KingRadler het volgende:
Waarom gaat het altijd over Kramer.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
niet normaal
[ afbeelding ]
Voordat je reageertquote:Op donderdag 15 februari 2018 19:38 schreef Columbiafan het volgende:
Ik keek het laatste halfuur en de nabeschouwing net terug, maar wat is er gebeurd met Erben?
Die klein lettertjes vallen dus helemaal niet op.quote:Op donderdag 15 februari 2018 19:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Erben is van zijn fiets gevallen.
Zo loop ik mijn wedstrijden ookquote:Op donderdag 15 februari 2018 17:01 schreef marcodej het volgende:
Dit valt me echt onwijs tegen van iemand als Kramer. Hij wist gewoon na de race van Bloemen al dat hij het niet ging redden en heeft er niet eens meer voor gevochten. Echt kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |