Hij heeft dit vaker gedaan hè. Als goud niet meer gaat lukken doet Sven meteen ook zijn best niet meer. In ieder geval op het NK in 2015 en volgens mij ook een keer op een wereldbeker, dat hij rondjes 33 naar huis reed omdat het goud toch uit het zicht was. Hij kon het hier niet te opzichtig doen omdat het wel de Spelen zijn, maar hij heeft echt niet meer voluit gereden toen het goud verloren was.quote:Op donderdag 15 februari 2018 15:50 schreef Reismeis het volgende:
Hmm, ik had het idee dat Orie hier niet zo amused over was toen ze hem interviewden. Dat hem wat irriteerde. En misschien wel dus dat Sven niet zijn best deed om brons te halen?twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:32:10Kramer: "Ik hoef niet voor zilver of brons naar Medal Plaza."Ik: "Dus je hebt het expres laten lopen?"Kramer, grote glimlach: "Nou ja, expres. Zo wil ik het ook niet noemen." reageer retweet
quote:Op donderdag 15 februari 2018 15:50 schreef Aguero het volgende:
Stelling: Bergsma had de 5 kilometer gewonnen als hij had meegedaan.
Jorrit reed vandaag sneller dan vorig jaar op de tien kilometer waar hij stuk ging in de laatste rondjes en toen combineerde hij 12.43,93 op de 10 kilometer met een 6.09,33 op de 5 kilometer, sneller dan Kramer dus afgelopen zaterdag.
Nu hoefde Kramer niet tot het uiterste te gaan op 5 kilometer maar ik had ook wel willen zien wat Bergsma daar had kunnen doen.Tja dan had ie 't bij de OKT maar moeten laten zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Daar was ie dus niet in vorm. Hij kon maar tenauwernood een niet fitte Kooiman voorblijven op de 10.quote:Op donderdag 15 februari 2018 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja dan had ie 't bij de OKT maar moeten laten zien..
Bergsma (of eigenlijk meer Anema) zijn obsessief bezig met Kramer. Het lijkt bijna op jaloezie te gaan lijken. Hun kijken altijd naar Kramer. En ik heb vooral het idee dat het van Anema komt die Bergsma daarmee beïnvloed. Heel jammer want die twee kunnen elkaar zo versterken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haat tussen kamp-Bergsma en kamp-Kramer neemt wel erg toe.
Jorrit beschuldigt entourage van Kramer ervan dat ze ervoor hebben gezorgd dat Volkskrant vandaag met nieuwtje over Anema naar buiten kwam
[..]
Yup, echt een genot.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
overigens is een 10km met zo'n sterke concurrentie echt wel een van de mooiste, zo niet mooiste afstand.
Die Italiaantjes zijn nog jong en hebben nu twee man die onder de 12:55 kunnen schaatsen. Daarnaast zijn de Noren ook weer terug aan het komen, Pedersen moet dit ook wel kunnen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 15:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Bergsma (of eigenlijk meer Anema) zijn obsessief bezig met Kramer. Het lijkt bijna op jaloezie te gaan lijken. Hun kijken altijd naar Kramer. En ik heb vooral het idee dat het van Anema komt die Bergsma daarmee beïnvloed. Heel jammer want die twee kunnen elkaar zo versterken.
Benieuwd wat Kramer gaat doen. Want ook Bergsma en Bloemen zijn al 31, en daarachter is niet veel. Al kan bijvoorbeeld een Roest er ook staan over 4 jaar. Maar het is lastig om zo lang te presteren. Daarom ook zoveel respect voor Kramer die het al 4 spelen waarmaakt met medialles en zo lang aan de top staat, net als een Wüst bijvoorbeeld. Ook knap van een Bergsma die toch maar weer een plak haalt op de 10k.
Het zo natuurlijk mooi zijn als Kramer en Bleomen over 4 jaar weer een olympisch duel uitvechtend
wtf is er met die commentatoren aan de hand.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:41 schreef Aguero het volgende:
Canadees commentaar.
https://streamable.com/cre21
https://streamable.com/4y893
Eens.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:43 schreef Ericr het volgende:
dit is meer dan verdiend voor iemand die grenzen heeft verlegd op zowel de 10 als 5K.
niet normaalquote:Op donderdag 15 februari 2018 16:19 schreef marcodej het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik.![]()
Schandalig gereden door Kramer, kan niet anders zeggen. Afgang.
Ik dacht dat jullie losers ook gewoon huldigden in Rotterdam?quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een verschrikkelijke huilebalken bij die schaatsploegen
ze maken nederland vreselijk te schande
GEEN HULDIGING VOOR DIE GASTEN IN NEDERLAND
sowquote:Op donderdag 15 februari 2018 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie losers ook gewoon huldigden in Rotterdam?
Inderdaad, zeg het ze, Klaas!quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een verschrikkelijke huilebalken bij die schaatsploegen
ze maken nederland vreselijk te schande
GEEN HULDIGING VOOR DIE GASTEN IN NEDERLAND
Echt hè. Terwijl de winnende tijd al voorbij is en Sven de laatste bocht ingaat: 'Has he got what it takes to win an Olympic gold? I don't think he does.'quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
wtf is er met die commentatoren aan de hand.
Krijg nou wat! Deze brief herinner ik me gewoon, ik ben 18 jaar lid geweest van de Donald Duck.quote:
2000 geloof ikquote:Op donderdag 15 februari 2018 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Deze brief herinner ik me gewoon, ik ben 18 jaar lid geweest van de Donald Duck.In welke jaargang zit deze ergens?
dit is niet eens meer mensonterend.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Echt hè. Terwijl de winnende tijd al voorbij is en Sven de laatste bocht ingaat: 'Has he got what it takes to win an Olympic gold? I don't think he does.'
2000quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Krijg nou wat! Deze brief herinner ik me gewoon, ik ben 18 jaar lid geweest van de Donald Duck.In welke jaargang zit deze ergens?
waarvan aratequote:Op donderdag 15 februari 2018 16:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wil graag afspreken dat we op Fok! vanaf nu altijd naar hem refereren als Confed Arate.
Het is voor de sport sowieso geweldig als er weer een paar talenten doorbreken uit andere landen. En dan vooral uit een schaatsland als Noorwegen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Italiaantjes zijn nog jong en hebben nu twee man die onder de 12:55 kunnen schaatsen. Daarnaast zijn de Noren ook weer terug aan het komen, Pedersen moet dit ook wel kunnen.
Benieuwd hoe die zich gaan ontwikkelen, zou leuk zijn als de 10 kilometer weer echt een internationale afstand wordt die gered wordt van de complete verdwijning.
quote:Op donderdag 15 februari 2018 15:50 schreef Aguero het volgende:
Stelling: Bergsma had de 5 kilometer gewonnen als hij had meegedaan.
Jorrit reed vandaag sneller dan vorig jaar op de tien kilometer waar hij stuk ging in de laatste rondjes en toen combineerde hij 12.43,93 op de 10 kilometer met een 6.09,33 op de 5 kilometer, sneller dan Kramer dus afgelopen zaterdag.
Nu hoefde Kramer niet tot het uiterste te gaan op 5 kilometer maar ik had ook wel willen zien wat Bergsma daar had kunnen doen.Dat zou best kunnen want Kramer zei ook dat zijn 5k niet goed was. Gelukkig nog wel goed genoeg om te winnen, maar niet wat hij verwachtte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Na de 5k was ie heel cryptisch over of ie zich had ingehouden. Ik dacht toen dat ie niet wilde opscheppen maar dat ie echt nog wel een paar seconden sneller had gekund. Misschien betekende het achteraf dat ie niet wilde toegeven dat ie alles had moeten geven.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want Kramer zei ook dat zijn 5k niet goed was. Gelukkig nog wel goed genoeg om te winnen, maar niet wat hij verwachtte.
Of hij alles heeft gegeven op de 5km betwijfel ik nog steeds wel, alleen beheerst Kramer de 5km als geen ander. Een 10km is gewoon nog steeds een heel ander verhaal als je niet in vorm bent en ik vraag me af wat hij had gereden als hij gewoon door had geknald. Als hij 12:50 > had kunnen rijden was het nog steeds geen bizar slechte 10.000m geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2018 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na de 5k was ie heel cryptisch over of ie zich had ingehouden. Ik dacht toen dat ie niet wilde opscheppen maar dat ie echt nog wel een paar seconden sneller had gekund. Misschien betekende het achteraf dat ie niet wilde toegeven dat ie alles had moeten geven.
Ik snap het wel. Voor mensen zoals Leenstra is brons een prijs die bijna gelijk staat aan goud. Voor mensen als Kramer, die echt al jaren top presteren, is er niks anders dan goud. Die komen niet meer voor brons.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of hij alles heeft gegeven op de 5km betwijfel ik nog steeds wel, alleen beheerst Kramer de 5km als geen ander. Een 10km is gewoon nog steeds een heel ander verhaal als je niet in vorm bent en ik vraag me af wat hij had gereden als hij gewoon door had geknald. Als hij 12:50 > had kunnen rijden was het nog steeds geen bizar slechte 10.000m geweest.
Vind het ergens wel jammer dat hij niet gewoon voor die medaille is gegaan, ik snap dat je niet komt voor brons maar dit is toch erg jammer, ook voor de mensen die naast Kramer er tijd en moeite ingestoken hebben.
Maar toch zeggen dat het doelbewust was...quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:03 schreef superniger het volgende:
Netjes van Bergsma.![]()
https://nos.nl/pyeongchan(...)uses-aan-kramer.html
Misschien niet op voorhand Kramer beschuldigen was handiger geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:03 schreef superniger het volgende:
Netjes van Bergsma.![]()
Ja super netjes, eerst iemand vals beschuldigen en als de journalist het ontkent een paar uur later je keutel weer terugtrekken.quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:03 schreef superniger het volgende:
Netjes van Bergsma.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2018 17:21 schreef Felagund het volgende:
https://speld.nl/2018/02/(...)-rustig-aan-te-doen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |