Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ze met ruzie uit elkaar gegaan destijds?
Weet ikquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij lijkt mij erg volwassen daarin.
dat wordt over 5-10 jaar echt een geweldige Andere Tijden Sport..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:09 schreef Marcoss het volgende:
Kramer wordt met terugwerkende kracht steeds bozer op Kemkers, denk ik..
53quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel medailles kunnen we nog halen nu?
een hoopquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anne Faber -> Anema.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS heeft ook een gruwelijke hekel aan Bergsma en Anema
Ik denk het ook niet, anders was hij niet nog 4 jaar door gegaan met Kemkers.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij lijkt mij erg volwassen daarin.
Ik denk dat ze (de goeie ex schaatsers) het wel al een beetje zagen, maar ze zitten daar zo in de Kramer moet 10 km winnen mythe bij de NOS dat het bijna ondoenlijk is om een andere voorspelling te maken. Dat past niet in het verhaal, de kijker wil het sprookje.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef RipCity het volgende:
Kortom: analisten kunnen er niets van want die hebben niks opgemerkt na de 5. Stelletje Arnold bruggink's bij elkaar.
Hij was blijkbaar het hele seizoen al niet geweldig, dus toen hij die tijden voor hem zag had hij wel door dat het hem niet ging worden.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef pietkanarie het volgende:
Verassend rustig interview, zal al wel het idee hebben gehad dat het 'm niet ging worden.
Maar er is geen andere verklaring dan... ik raak 'm gewoon niet lekker??" Ik zou denken dat ie lichamelijk toch ook klachten heeft maar dat nu niet wil zeggen. Ik las dat 'kenners' zeiden dat hij hoog zit (ik heb geen verstand van die kniehoeken e.d.) i.p.v. diep? Daarom denk ik dat een blessure of zo heeft, waardoor dat niet lukt.
Morgen 2 medaillekansen, 2x op de TP, 3 kansen op de 1000 mannen, 3 kansen op de 500 mannen, 2x op de mass-start, nog wat kansen bij het shorttrack..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil de anaalyse van zij vriendin wel eens horen.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef pietkanarie het volgende:
Verassend rustig interview, zal al wel het idee hebben gehad dat het 'm niet ging worden.
Maar er is geen andere verklaring dan... ik raak 'm gewoon niet lekker??" Ik zou denken dat ie lichamelijk toch ook klachten heeft maar dat nu niet wil zeggen. Ik las dat 'kenners' zeiden dat hij hoog zit (ik heb geen verstand van die kniehoeken e.d.) i.p.v. diep? Daarom denk ik dat een blessure of zo heeft, waardoor dat niet lukt.
twitter:JustinTrudeau twitterde op donderdag 15-02-2018 om 14:10:22CANADA FIRST, netherlands second. TJ FLOWERS I SALUTE YOU! FANTASTIC RACE! MCGA! #fucktrump #hailtj #gold reageer retweet
3x achter elkaar goud op 5kquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Sven zal later worden herinnerd om zijn ontbrekende titel op de 10 kilometer, niet om zijn 10 wereldtitels allround.
Sven gaat wel even goed schroeien op Naoom inderdaad. Hoop voor haar dat ze er klaar voor is.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wil de anaalyse van zij vriendin wel eens horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |