Hahaquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is het ook een groot sportman
Tijdens de race ja, in de voorbeschouwing was het allemaal hosanna.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, commentatoren bij NOS duidden het wel hoor. 'Hangt te hoog', 'Komt niet goed uit in de bochten', etc.
Daar had ie inderdaad tijd genoeg voor.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hij heeft onderweg al nagedacht hoe ie dit interview ging doen.
Wat ben jij een ongelofelijke mongool.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Cattivo het volgende:
Toch nog even kramer pijpen denkt bertje.
Ahquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tijdens de race ja, in de voorbeschouwing was het allemaal hosanna.
#nomedalquote:Op donderdag 15 februari 2018 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik erger me echt suf aan al die #god en #genot hier, maar nu toch 1 keer voor mij:
Kramergod!Echt! Ook dit, ook deze reactie is eerlijkheidsgenot!
Ik vond dit een prima interview, van beide kanten.quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef skysherrif het volgende:
FLIKKER EEN END OP BERT MAALDERINK
Mja, het verschil was inderdaad niet groot op de 5, maar hij had wel "gewoon" 2 seconden voorsprong op de wereldrecordhouder die dat record pas geleden neerzette..quote:Op donderdag 15 februari 2018 14:05 schreef RipCity het volgende:
Kortom: analisten kunnen er niets van want die hebben niks opgemerkt na de 5. Stelletje Arnold bruggink's bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |