Doe ik mate!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:13 schreef alilami het volgende:
[..]
volg je eigen advies![]()
niet mij quoten als je het niet boeiend vind, gek
Deze FUDquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:51 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik zou zo snel mogelijk van m'n BTC af willen als dat uitkomt denk ik. En ik denk heel veel andere mensen ook.
Dan gaat de prijs vanzelf wel omlaag. Er zullen ook ineens een stuk minder kopers zijn.
I know rightquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef descon het volgende:
HODL!!!!
Januari is nooit een sterke maand...stelletje paniekzaaiers hiero
Maar je pakt een coin eerst voor de navolgende gedane pak hem. Kost een hoop. En als je weet, dan XRP.quote:
Haha, Blockchain is NIET te stoppen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:23 schreef ITrade het volgende:
[..]
Deze FUD![]()
Maargoed laten we nog even mee gaan in het verhaal. Ze kopen dus BTC van de geprinte USDT, wat gaan ze dan vervolgens met die BTC doen? Want als hun de oorzaak zijn van de BTC groei kunnen ze de coins natuurlijk niet dumpen want dan zijn ze ook weer veroorzakers van de crash. Dus wat gaan ze dan doen met de nieuwe aangekochte BTC om de markt te "stimuleren".
Daarnaast kunnen ze dat geld toch veel beter gebruiken om hun margin lending te financieren?
Dit wordt m'n laatste crypto januari, volgende januari zit ik er hopelijk warmpjes bijquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef descon het volgende:
HODL!!!!
Dit is tevens mijn eerste januari. Ik zoek nog een mooie coin om vlak voor deze zomervakantie 3 ton winst te maken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit wordt m'n laatste crypto januari, volgende januari zit ik er hopelijk warmpjes bij![]()
Wat is eigenlijk shillen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:25 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb nog wel goeie tips voor long hodl muntjesMaar durf niet de shillen of hoe jullie het ook noemen.
Ideale markt om te daytraden, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef RedFever007 het volgende:
wat een wereld eigenlijk![]()
minste of geringste tweet is -15% en andersom
Klopt, kijk naar vorig jaar, wat zoals we weten perfect is ge-eindigd:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef descon het volgende:
HODL!!!!
Januari inkoopmaand!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef RedFever007 het volgende:
wat een wereld eigenlijk![]()
minste of geringste tweet is -15% en andersom
Tip of suggesties kunnen geen kwaad me dunkt. Komen hier af en toe muntjes voorbij die ik vervolgens ga uitpluizen omdat ik ze nog niet kende.. Kijken of het lange termijn potentie heeft en zo.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:25 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb nog wel goeie tips voor long hodl muntjesMaar durf niet de shillen of hoe jullie het ook noemen.
makkelijk.............als je een ton inlegt, maar die heb je zeker niet in je chest ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is tevens mijn eerste januari. Ik zoek nog een mooie coin om vlak voor deze zomervakantie 3 ton winst te maken.²
UNIVERSAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!212121212quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:05 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]Russische minister met een shirt met wat erop? Juist ja Universa Blockchain
Binnenkort hoop ik van wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
makkelijk.............als je een ton inlegt, maar die heb je zeker niet in je chest ?
laat me raden...Universa was zeker een hitcoin......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:05 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]Russische minister met een shirt met wat erop? Juist ja Universa Blockchain
Ben jij de Carlos Matos van Universa?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!212121212
waar te koop ?!?!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ben jij de Carlos Matos van Universa?
wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu WASSUUUUPquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ben jij de Carlos Matos van Universa?
Heyyyheyyheeeeeuyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu WASSUUUUP
I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE UNIVERSAAAAAAAAAquote:
Komt het ook op bitgrail ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE UNIVERSAAAAAAAAA
Paar eyros tientjes?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Dwaalboy het volgende:
Het ververzen van portfolio word met de minuut weer leuker...
Om de minuut paar eyros tientjes erbij
Dus wie weet morgen lekker wakker worden
Als ik de verhalen hier moet horen wel, die knipoog staat er niet voor niks.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Waves maand hebben ze dat dan elke maand?
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Hooguit een Fiat 500. De versie uit de zeventiger jaren wel te verstaanquote:
Nu ik het zo bekijk, daar lijkt het wel op!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja, de ene maand nog gekker dan de andere.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Niet elke maand, maar februari is het gelukkig wel eindelijk Wavesmaand.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Wat gebruik je om die RSI gegevens inzichtelijk te krijgen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:50 schreef 0108daniel het volgende:
RSI van Wing staat ver onder de 30.
Ver oversold dus, wellicht kopen
RSI zegt precies niets.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:50 schreef 0108daniel het volgende:
RSI van Wing staat ver onder de 30.
Ver oversold dus, wellicht kopen
+1quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hooguit een Fiat 500. De versie uit de zeventiger jaren wel te verstaan
Nice. Ik heb helaas niet zoveel WCT in vergelijking met mijn Waves.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja lekker, heb er al 1300 ontvangen
Hi Daniel, wat is exact RSI? Ik ken het als een spierziekte.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:05 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Tot nu toe goeie winsten mee gemaakt, zie eerdere topics.
Ja mooi man, weer genieten van die tientjes winst.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Dwaalboy het volgende:
Het ververzen van portfolio word met de minuut weer leuker...
Om de minuut paar eyros tientjes erbij
Dus wie weet morgen lekker wakker worden
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:05 schreef vigen98 het volgende:
added on BitFlyerquote:
quote:Thank you for using bitFlyer.
Lisk is now supported on our Altcoin Market. Customers who have upgrade to Trade Class are able to buy and sell Lisk on our Altcoin Market. After logging in to bitFlyer, a Lisk tab can now be selected in our Altcoin Market (Buy / Sell Altcoins).
Goed idee, open hem zou ik zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:00 schreef TwztId het volgende:
Centraal BL3P invite topic ?
Ik wil de ook nog een :p
XLM lijkt me primaquote:Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Yozzz het volgende:
Even 10 Lisk op +40% verkocht en XLM teruggekocht op -12%. HODL blijft de strategie, maar soms is een uitzondering nodig
Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Skv het volgende:
Wat de fuck. Maximum limit van Bee token van 0.1 Ether. Wat een stakkers zeg!
Heb ik daarvoor mijn ID opgestuurd? En die fucking vragen lijst ingevuld?!!
Open maarquote:Op woensdag 31 januari 2018 07:00 schreef TwztId het volgende:
Centraal BL3P invite topic ?
Ik wil de ook nog een :p
quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Skv het volgende:
Wat had je verwacht van een hypecoin met een hard cap van $5mio? Beetje erg naïef ditquote:Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Skv het volgende:
Daarom, lekker kopen op de sell-ofquote:Op woensdag 31 januari 2018 07:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van een hypecoin met een hard cap van $5mio? Beetje erg naïef ditJammer voor de flippers, Bee wordt een solide project.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarom, lekker kopen op de sell-of
Echt he, 0,1 of 0,2 is de max. Er is niemand die meer heeft gekregen deze ronde.quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Skv het volgende:
Al dat gezeik met kyc, vragenlijsten voor 80 Euro bijdrage? Ik ben aan fee om alts om te zetten in eth op Binance, withdrawal fee van Binance naar mijn MEW en withdrawal fee om straks die Bee troep op de exchange te krijgen al de helft kwijt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van een hypecoin met een hard cap van $5mio? Beetje erg naïef ditJammer voor de flippers, Bee wordt een solide project.
Geef mij 0.2 ETH voor ¤80quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Al dat gezeik met kyc, vragenlijsten voor 80 Euro bijdrage? Ik ben aan fee om alts om te zetten in eth op Binance, withdrawal fee van Binance naar mijn MEW en withdrawal fee om straks die Bee troep op de exchange te krijgen al de helft kwijt.
Ik heb 0,1 Eth limit manquote:
Niks wat je vooraf niet zelf had kunnen uitrekenenquote:
Serieus. Hoe relevant is dat?quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Chinees nieuw jaar! Europa wordt wakker!
Zoals te zien in de charts is dat elk jaar relevantquote:Op woensdag 31 januari 2018 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus. Hoe relevant is dat?²
Dat is toch pas medio februari?quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ten gunste of ten nadele?quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Zoals te zien in de charts is dat elk jaar relevant
We worden miljonairs!quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze one-liner.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef xminator het volgende:
Cryptomarkt zal nooit meer de positie krijgen zoals een maand geleden.
Ten nadele zoals je nu zietquote:
Soms ben ik daar ook bang voor, echter toen had je de Bitcoin hype. Er kan straks zomaar iets ontstaan dat voor een hype zorgt richting een andere crypto.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef xminator het volgende:
We hebben weer even een grafiekje nodig van 2017 en 2016. Daarin is te zien dat de markt weer aantrekt richting 15 feb.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef xminator het volgende:
Mijn one-liners zijn tot nu toe spot on geweest.quote:
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 03:13:07If you decide to get some $VIA, send me proof to brennasparksxxx@gmail.com and I'll make you a naked fan sign 😘#viacoin reageer retweet
quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:01 schreef Gehrman het volgende:
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 03:13:07If you decide to get some $VIA, send me proof to brennasparksxxx@gmail.com and I'll make you a naked fan sign 😘#viacoin reageer retweet
Haha! Moment guys, ga dit ff proberen te fixen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:01 schreef Gehrman het volgende:
Ik zit nu drie kwart jaar actiever in crypto en zo 'rustig' zoals nu heb ik het nog niet meegemaakt. Maar ik heb dus de start van 2017 ook nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:56 schreef genakt het volgende:
Mensen hier die pas paar maanden in crypto zitten en het niet snappen dat dit 4 a 5 x per jaar gebeurt![]()
![]()
Snap die verontwaardiging ook niet helemaal, 5 miljoen hardcap en alleen in de telegram zitten al 50.000 man. Dus die 0,1 cap is logisch.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:26 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Niks wat je vooraf niet zelf had kunnen uitrekenenMensen balen vooral dat ze deze coin niet kunnen flippen, we gaan de goede kant op in deze cryptowereld.
Tvpquote:Op woensdag 31 januari 2018 09:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Haha! Moment guys, ga dit ff proberen te fixen.
Denk dat het alleen voor nieuwe orders is. Maar heb het evengoed even geprobeerd met een screen van mijn wallet.quote:
Ach ja sta nog steeds hoger als in december dusquote:Op woensdag 31 januari 2018 09:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik zit nu drie kwart jaar actiever in crypto en zo 'rustig' zoals nu heb ik het nog niet meegemaakt. Maar ik heb dus de start van 2017 ook nog niet meegemaakt.
Ik heb goede hoop op het Chinese nieuwjaar, het jaar van de dog(ecoin).
Tevens, ik las ergens dat Korea vanaf morgen weer kan traden ofzo? Wat is dat voor een verhaal dan?
Helaas nu dus niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn one-liners zijn tot nu toe spot on geweest.
In tegenstelling tot sommige 'analisten' zoals ed.
Na de 31e moet je een Zuid-Koreaanse bankrekening hebben om verder te mogen gaan met traden aldaar. Er zal dus wel wat verloren gaan van mensen die eruit gestapt zijn (of dus crimineel geld hebben weggesluisd).quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik zit nu drie kwart jaar actiever in crypto en zo 'rustig' zoals nu heb ik het nog niet meegemaakt. Maar ik heb dus de start van 2017 ook nog niet meegemaakt.
Ik heb goede hoop op het Chinese nieuwjaar, het jaar van de dog(ecoin).
Tevens, ik las ergens dat Korea vanaf morgen weer kan traden ofzo? Wat is dat voor een verhaal dan?
Waarom eigenlijk? Lisk komt nog met een rebrand en nog veel meer later, geen vertrouwen in?quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Al mijn LISK verkocht voor Stellar. Was wel klaar met LISK en dit was de perfecte exit.
Koreanen moeten dus extra hard winst maken om te compenseren met de belastingenquote:Op woensdag 31 januari 2018 09:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ach ja sta nog steeds hoger als in december dus
Vorig jaar inderdaad rond deze tijd.
Moet zeggen dat naar aanloop voor de fork van bitcoin cash voor mij erger was.
Korea waren exchanges dicht gegooid. Er is ook aangegeven dat crypto daar verboden zou worden maar vanaf morgen kan er weer getraded worden en moet er belasting worden betaald en moeten traders bekend zijn bij de exchange in het kort.
Exchanges moeten 24% belasting gaan betalenquote:Op woensdag 31 januari 2018 09:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Koreanen moeten dus extra hard winst maken om te compenseren met de belastingen
quote:Under current laws, all corporations with income of over 20 billion won (US$18.7 million) are required to pay 22 percent and 2.2 percent of corporate and local income taxes on their income. … Bithumb, one of South Korea’s major cryptocurrency exchanges, is expected to pay about 60 billion won in corporate and local income taxes as its estimated earnings reached 317.6 billion won last year, according to Yujin Investment & Securities. Bithumb reported 49.23 billion won in earnings on 49.27 billion won of sales for the first seven months last year.
Volgens mij alleen de exchanges zelf, maar als die dit gaan doorbelasten dmv fees etcetera, dan zullen de Koreanen dus gewoon op buitenlandse exchanges (of dex's) gaan traden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Koreanen moeten dus extra hard winst maken om te compenseren met de belastingen
Denk het niet. Het zijn niet de investeerders die extra belasting moeten betalen, maar de exchanges.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Koreanen gaan dus gewoon op buitenlandse exchanges (of dex's) traden.
Nekslag en einde voor Bithumb vermoed ik
Dit, en onrealistische hoge verwachtingen en ongeduld, maar dat is een algemeen gegeven in crypto markt lately.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:28 schreef Kyran het volgende:
Ik snap al dat negatieve gedoe niet.
Ben zelf begin dit jaar begonnen en heb genoeg winst. Noteer vandaag zelfs nog een BTC ATH. Eerste paar dagen geluk gehad met wat "moons" die ik heb kunnen meepakken en een paar keer gelukkig getrade. Nu vooral VEN aan het hodlen en af en toe een coin kopen / verkopen waar ik op korte termijn verwachtingen van heb,
De verwachtingen zijn echt belachelijk hoog bij sommige mensen, vooral door eind 2017. Wat dat betreft kan xminator best gelijk hebben. Misschien halen we zo'n niveau nooit meer, maar iets minder is ook niks mis mee ...
Nou gefeliciteerd. Wil je nu een medaille?quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:28 schreef Kyran het volgende:
Ben zelf begin dit jaar begonnen en heb genoeg winst. Noteer vandaag zelfs nog een BTC ATH. Eerste paar dagen geluk gehad met wat "moons" die ik heb kunnen meepakken en een paar keer gelukkig getrade. Nu vooral VEN aan het hodlen en af en toe een coin kopen / verkopen waar ik op korte termijn verwachtingen van heb,
quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:32 schreef SOG het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Wil je nu een medaille?
Een beetje? Staat op 8200 en zal niet zo snel terug naar de 10.000 gaan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Apart dat bitcoin een beetje net onder de 10k blijft hangen.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:35 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Dat was inderdaad precies mijn bedoeling ....
Haha, ook ik betrap mijzelf hierop. We zijn zo gigantisch gestegen en ik sta inderdaad nog op een enorme plus, niks te klagen zou je zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:31 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dit, en onrealistische hoge verwachtingen en ongeduld, maar dat is een algemeen gegeven in crypto markt lately.
Zo'n niveau halen we makkelijk weer, alleen niet binnen een paar weken zoals toen. Dat sloeg ook gewoon nergens op. De markt valt nu terug naar een redelijke normale waarde en is nog steeds sterk groeiende.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:28 schreef Kyran het volgende:
De verwachtingen zijn echt belachelijk hoog bij sommige mensen, vooral door eind 2017. Wat dat betreft kan xminator best gelijk hebben. Misschien halen we zo'n niveau nooit meer, maar iets minder is ook niks mis mee ...
Komt wel weer, no worries.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, zitten we weer op een btc koers van 16k?
Maar de Koreanen zelf toch ook? Niet alleen de exchanges?quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de exchanges zelf, maar als die dit gaan doorbelasten dmv fees etcetera, dan zullen de Koreanen dus gewoon op buitenlandse exchanges (of dex's) gaan traden.
Nekslag en einde voor Bithumb vermoed ik
Eens. Denk dat sommigen het gewoon te snel willen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n niveau halen we makkelijk weer, alleen niet binnen een paar weken zoals toen. Dat sloeg ook gewoon nergens op. De markt valt nu terug naar een redelijke normale waarde en is nog steeds sterk groeiende.
Als je de afgelopen 3 jaar bekijkt (eind jan tot eind jan) dan zie je dan in 2015 de prijs van bitcoin ongeveer x1,75 ging, in 2016 ging deze x3 en in 2017 ging deze x10.
Om 16k te halen moet bitcoin nu x2. Dat zou in die trend geen enkel probleem moeten zijn. Ik verwacht dat bitcoin eind van het jaar minimaal x3 tot maximaal x10 gaat dus dan zit je tussen de 25 en 100k. Aangezien er nog steeds meer een meer geld in crypto vloeit en massale adoptie nog moet komen is een x10 al aannemelijker dan een x3.
Je blijft maar in herhaling vallen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Handelen in crypto moet je niet doen als je een ruggengraat hebt van papier maché. Je moet tegen een schokje kunnen. Dat heb ik wel geleerd in die kleine week. Ik ben al 200 euro kwijt man.²
Hij heeft aandacht nodigquote:Op woensdag 31 januari 2018 09:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je blijft maar in herhaling vallen.
Daar voor moet je ergens anders zijn : https://www.belastingdien(...)/toeslagen/toeslagenquote:Op woensdag 31 januari 2018 09:58 schreef Luppie0110 het volgende:
Waar blijft m'n gratis geld nou???
200 euro poe poequote:Op woensdag 31 januari 2018 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Handelen in crypto moet je niet doen als je een ruggengraat hebt van papier maché. Je moet tegen een schokje kunnen. Dat heb ik wel geleerd in die kleine week. Ik ben al 200 euro kwijt man.²
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 06:18:53Working on some now 😉 https://t.co/vLI41JjnbE reageer retweet
Ik heb al een BV van 1 vierkante meter op de Maagdeneilanden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:00 schreef descon het volgende:
[..]
Daar voor moet je ergens anders zijn : https://www.belastingdien(...)/toeslagen/toeslagen
Niet alleen dat. Ik neem de adviezen van de Fok!kers ter harte. En je ziet vaak dat net wanneer je instapt in een dukaat deze dan juist de diepte in gaat. Dit kan je niemand verwijten, want zo is de markt nou eenmaal. En diepe dalen hebben hogen pieken, aan die stelling poneer ik mijn body maar in deze bange dagen.quote:
Voor hem/haar kan die 200 euro toch veel zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef genakt het volgende:
[..]
200 euro poe poe![]()
![]()
![]()
![]()
50k minder als ath maar nog steeds winst in de long run
50k minder maar, poe poequote:Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef genakt het volgende:
[..]
200 euro poe poe![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nou eenmaal een usercase. Je kan je enigszins inlezen. Maar jezelf overschatten is eigenlijk zinloos. De geluksfactor in dit alles is gigantisch.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je blijft maar in herhaling vallen.
Dan had hij het niet in crypto moeten stoppen. Alleen wat je kan missen dus als hij het veel vind is het dom van hem dat hij er zoveel heeft ingestoken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:03 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Voor hem/haar kan die 200 euro toch veel zijn?
Vind dit een beetje arrogant.
Zo, bad boy spotted.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef genakt het volgende:
[..]
200 euro poe poe![]()
![]()
![]()
![]()
wrongquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iedereen zit er in met geld wat hij / zij kan missen.
Eens, maar het zou ook wel eens fijn zijn als hij met eigen onderzoek / artikelen aankomt in plaats van alles maar adsorberen als een spons.Als die reageert draagt het weinig bij aan de opbouw van dit topiq. Het is en blijft een SC, maar hier en daar wat input van de bezoekers kan geen kwaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo, bad boy spotted.
Voor hem kan ¤200 misschien ook wel 10% van zijn portfolio zijn. Wat maakt bedrag nou uit. Iedereen zit er in met geld wat hij / zij kan missen.
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Dan had hij het niet in crypto moeten stoppen. Alleen wat je kan missen dus als hij het veel vind is het dom van hem dat hij er zoveel heeft ingestoken.
Je kunt iets veel vinden maar toch kunnen missen. Dus wat dat aan gaat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Dan had hij het niet in crypto moeten stoppen. Alleen wat je kan missen dus als hij het veel vind is het dom van hem dat hij er zoveel heeft ingestoken.
Dat snapt ie natuurlijk wel. Maar hij hoopt vast dat we dit argument niet zien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?
waarschijnlijk student / scholier of zo. Zat afgelopen weekend met lui in het vliegtuig die ff lekker alles gehalveerd hadden met req, ging het maar om een paar 100 euro, dus toen dacht ik oohh valt meequote:
Haha, ik stop met reageren ook. Je snapt de wereld nog niet zo goed. Wellicht komt dat nog.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
Dit topic is volgelopen met medewerkers van de macdonalds![]()
![]()
Daarom is het ook beter om je winst / verlies in procenten aan te geven ipv fiat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?
Eens, maar dat is wel een hele andere discussie. Iemand afblaffen omdat hij met een klein bedrag in crypto zit is gewoon arrogant.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Eens, maar het zou ook wel eens fijn zijn als hij met eigen onderzoek / artikelen aankomt in plaats van alles maar adsorberen als een spons.Als die reageert draagt het weinig bij aan de opbouw van dit topiq. Het is en blijft een SC, maar hier en daar wat input van de bezoekers kan geen kwaad.
Daar gaat het hier niet om. Al is het 50 cent, kom jij met je kut opmerking, van poe poe, denigrerend gewoon.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:10 schreef genakt het volgende:
Als je een investering doet wat voor jou veel geld is doe je dus een investering waarbij je dus voor jou teveel risico loopt en doe je toch echt iets verkeerds.
Dat maak jij er van. Iets veel vinden en een teveel risico hierin zien maak jij er van. Ik kan niet zoveel met deze hydraterende "argumenten".quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:10 schreef genakt het volgende:
Als je een investering doet wat voor jou veel geld is doe je dus een investering waarbij je dus voor jou teveel risico loopt en doe je toch echt iets verkeerds.
ja zag het ook! maakt tenminste nog iets mij blij vandaagquote:
Listen op een nieuwe exchange.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:12 schreef revpolen het volgende:
[..]
ja zag het ook! maakt tenminste nog iets mij blij vandaag
enig idee wat de reden is geweest? hij heeft zelfs tegen de 27,- euro aangestaan toen ik in dromenland lag..
en wat maakt jou in hemelsnaam meer dan een medewerker van de McDonalds ???quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
![]()
Moet ie maar niet constant lopen zeikenquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:11 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om. Al is het 50 cent, kom jij met je kut opmerking, van poe poe, denigrerend gewoon.
Je snapt het hele punt gewoon echt niet.
Ow je vind het geen risico maar wel achteraf constant gaan lopen zeiken als je 200 euro bent verloren wat jij veel geld vindquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Iets veel vinden en een teveel risico hierin zien maak jij er van. Ik kan niet zoveel met deze hydraterende "argumenten".²
Ja, klopt. Nu begrijp je het. Maar je arrogante houding hebben we nog niet kunnen verklaren. Maar dat komt vast nog wel. In ieder geval dank voor je tijd, inzet en welwillende medewerking.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ow je vind het geen risico maar wel achteraf constant gaan lopen zeiken als je 200 euro bent verloren wat jij veel geld vind
Hebben kleine piemel irl, je weet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Kyran het volgende:
Je beter voelen dan anderen, omdat je meer geld in crypto kan steken![]()
retarded figuur man.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Kyran het volgende:
Volgens mij gaat de volgende oneliner in dat geval dan ook op:quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:15 schreef betyar het volgende:
De overheden, banken en beurzen laten zich de laatste tijd wel vaak uit over de cryptomarkt.... Wat een zielige vertoning zeg....
Ik kom er wel weer terug als je wat langer als 2 maanden in crypto zit en er wat meer van snaptquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, klopt. Nu begrijp je het. Maar je arrogante houding hebben we nog niet kunnen verklaren. Maar dat komt vast nog wel. In ieder geval dank voor je tijd, inzet en welwillende medewerking.
kom maar gewoon niet terug .....idiootquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:17 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik kom er wel weer terug als je wat langer als 2 maanden in crypto zit en er wat meer van snapt
quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kom maar gewoon niet terug .....idioot
Nicequote:Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef dimmak het volgende:
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 06:18:53Working on some now 😉 https://t.co/vLI41JjnbE reageer retweet
Voorlopig support nog boven de 10k. Volgende fib support levels zijn rond de 97 en rond de 93. Vind btc alsnog vrij sterk dat hij nog boven de 10 kquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:37 schreef Apekoek het volgende:
oi mijzelf van het Hilton wanneer Bitcoin onder de 7k duikt
Krijg ineens zin om te shorten met leveragequote:Op woensdag 31 januari 2018 10:37 schreef Apekoek het volgende:
Ik gooi mijzelf van het Hilton wanneer Bitcoin onder de 7k duikt
Heb het over euro he.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:41 schreef genakt het volgende:
[..]
Voorlopig support nog boven de 10k. Volgende fib support levels zijn rond de 97 en rond de 93. Vind btc alsnog vrij sterk dat hij nog boven de 10 k
Zijn allemaal vrij lange-termijn dingen waarvan het even duur of het ook wordt waargemaakt natuurlijk (en op tijd). Mensen zitten nu nog met tokens waar ze niets mee kunnenquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:40 schreef Skv het volgende:
ICX: Solide event, diverse nieuwe partnerships, nieuwe roadmap..
Prijs daalt met 20%.
De cryptomarkt is gek.
Crypto is ook geen serieuze markt, het is gewoon een spelletje. Hoewel er zeker serieuze toepassingen zijn voor blockchain en cryptocurrencies word het nu voornamelijk gebruikt om te speculeren en is het een hype.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:40 schreef Skv het volgende:
ICX: Solide event, diverse nieuwe partnerships, nieuwe roadmap..
Prijs daalt met 20%.
De cryptomarkt is gek.
Bitcoin shorten is suicidequote:Op woensdag 31 januari 2018 10:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Krijg ineens zin om te shorten met leverage
dan zijn Apekoek en ik er allebei geweestquote:
High fivequote:Op woensdag 31 januari 2018 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
dan zijn Apekoek en ik er allebei geweest
Ik had momenteel eerder een long met leverage opengetrapt. En dan niet x10 of x25 want dan ga je REKT maar een x5 moet kunnenquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
dan zijn Apekoek en ik er allebei geweest
Wel rock ‘n roll. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:37 schreef Apekoek het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef dimmak het volgende:
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 07:57:00I need to masturbate now, I'll continue fansigns in a bit. reageer retweet
Ik heb nog geen FOK!sign binnen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 07:57:00I need to masturbate now, I'll continue fansigns in a bit. reageer retweet
Livestream en roep ook "Bitconeeeeeect" terwijl je springt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:37 schreef Apekoek het volgende:
Dat valt dus allemaal wel mee.. twee weken geleden zaten we op 40k sat en tussen de 4 en 4,5$. Dat hij dan hard stijgt en daarna wat corrigeert is heel normaal en gezond, zeker als je ziet dat de prijs nog steeds gemanipuleerd wordt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:09 schreef piere het volgende:
Ik ben blij dat VEN wat bijtrekt vandaag. Wat heeft die een klappen gekregen
Hoe wordt de prijs precies gemanipuleerd?quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:32 schreef De_Muur het volgende:
[..]
Dat valt dus allemaal wel mee.. twee weken geleden zaten we op 40k sat en tussen de 4 en 4,5$. Dat hij dan hard stijgt en daarna wat corrigeert is heel normaal en gezond, zeker als je ziet dat de prijs nog steeds gemanipuleerd wordt.
Dat is de enige conclusie die je kunt trekken als de prijs niet precies doet wat je wil, natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoe wordt de prijs precies gemanipuleerd?
Ik zeg niet dat het niet normaal/gezond is maar ik ben er wel blij me. Heb ze zelf rond de 5.50 ingekochtquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:32 schreef De_Muur het volgende:
[..]
Dat valt dus allemaal wel mee.. twee weken geleden zaten we op 40k sat en tussen de 4 en 4,5$. Dat hij dan hard stijgt en daarna wat corrigeert is heel normaal en gezond, zeker als je ziet dat de prijs nog steeds gemanipuleerd wordt.
Edje riep pas ook al zoiets op Twitter.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is de enige conclusie die je kunt trekken als de prijs niet precies doet wat je wil, natuurlijk.
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 12:26:35My view on the $VEN dip these days: it's a shake out. VEN wants long term investors and they (MM) let the price drop and not sharing many updates. Get rid of the weak hands and short term profit seekers. Seeing same price manipulation in ICX order books history. Same MM? 1/2 reageer retweet
Doet elke crypto als die net op een exchange komt. ICO investeerders cashen uit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:13 schreef 0108daniel het volgende:
Wauw de nieuwe coin genaamt 'CHAT' is ook geen succes gebleken
87% in de min..... goed moment om een munt te lanceren als alles daalt, uhuuu.
Ah vandaar, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Doet elke crypto als die net op een exchange komt. ICO investeerders cashen uit.
Jij zat er al een tijdje in toch?quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik heb zojuist met wat speelgeld mijn eerste daytrade gemaakt.
Een ziek rendement van wel 0,5%![]()
![]()
WALL STREET KIJK MAAR UIT IK KOM ERAAN.
[ afbeelding ]
Respekt ouwuh!quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:22 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog nooit getrade behalve het moment dat ik aankocht.
Jij baas.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat Bitconnnecctttt er niet bij staat. Die rekt elke andere Bitcoin versie.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar we op zaten te wachten!!!!1
Ik mis Bitcoin Diamondquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is LSK maand al begonnen en moet VEN maand nog beginnenquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
WAVESMAANDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!! VANAF MORGEN
Wat ben jij voor een gare idioot? Ik gok dat je zelf met max 500 euro aan het spelen bent.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
twitter:wavesplatform twitterde op woensdag 31-01-2018 om 09:38:02We are about to release our new desktop app! Enjoy the rich functionality of the Waves Client 1.0 with the security of a standalone local wallet. Stay tuned for more details!#WavesPlatform #WavesClient #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4Dz1SMSsqV reageer retweet
Ja, heel oud. Dit was de reactie van de IOTA Foundation:quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]twitter:wavesplatform twitterde op woensdag 31-01-2018 om 09:38:02We are about to release our new desktop app! Enjoy the rich functionality of the Waves Client 1.0 with the security of a standalone local wallet. Stay tuned for more details!#WavesPlatform #WavesClient #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4Dz1SMSsqV reageer retweet
Is het te laat om in te stappen?quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die wavesmaanden serieus nemenquote:
jij bent de man van sneaky je referral code plaatsen in OP toch?quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
![]()
Lekker moment om in te stappenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:09 schreef clouwapr het volgende:
Heb ik eindelijk gekocht vorige maand... stijgen! hup!
Paypie? Geef mij maar creampie.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zo, ben even weggeweest. Tijdje kalm aan gedaan in crypto. Ben benieuwd hoe het met Magnet gaat. Hoop voor 'm dat ie zijn Lisk nog even vastgehouden heeft. Magnet, als je dit leest, hoe staat het er voor?
De ICO's schieten verder als paddestoelen uit de ground. Meeste is bende, soms zit er wat goeds tussen. Wat zijn jullie hodl coins? Voor mij zijn het:
Ethereum
Lisk
Vechain
NEO
PayPie (beetje twijfelgeval)
Airswap
WePower (nu nog ICO)
Ben benieuwd.
Nette updatequote:Op woensdag 31 januari 2018 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]twitter:wavesplatform twitterde op woensdag 31-01-2018 om 09:38:02We are about to release our new desktop app! Enjoy the rich functionality of the Waves Client 1.0 with the security of a standalone local wallet. Stay tuned for more details!#WavesPlatform #WavesClient #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4Dz1SMSsqV reageer retweet
quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Magnet gaat. Hoop voor 'm dat ie zijn Lisk nog even vastgehouden heeft. Magnet, als je dit leest, hoe staat het er voor?
quote:
Het idee is denk ik dat USDT holders in geval van een crash graag willen converteren naar echte USD. Want ze zitten niet voor niets niet in een andere coin op dat moment, ze zitten in USDT om geen exposure te hebben op de prijsfluctuaties van crypto. Dus in geval van een USDT crash wordt met verlies massaal BTC (en andere coins waar je USD mee uit kan cashen) gekocht en vrij snel verkocht voor echte USD. BTC wordt dan als een soort gateway gebruikt om snel uit te cashen wat de prijs naar beneden drukt. En omdat bij een crash van USDT de solvabiliteit van Bitfinex (eigenaar van Tether) in het geding komt zal men daar nog sneller BTC voor een nog lagere prijs willen verkopen puur uit angst voor algemene insolvabiliteit van Bitfinex, dus die exchange zal het hardste geraakt worden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:10 schreef Waffle het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp na het volgen van de laatste topics hier is het verhaal over USDT. Als ik het goed begrijp is iedereen bang dat USDT gaat klappen, omdat het geld wat er tegenover moet staan er niet blijkt te zijn. Dat dit de hele markt naar benden gaat trekken lijkt me wel duidelijk. Het ding wat ik niet begrijp is waarom de BTC/USDT zakt.
Dat BTC/USD daalt door de FUD is logisch. Maar waarom daalt de BTC/USDT? Zou het niet juist andersom moeten zijn op de exchanges? Het zou toch veel logischer zijn dat niemand zijn BTC voor USDT maar wil inruilen en dat dit de prijs doet pieken op de exchanges?
Ik begrijp dat USDT gelijk wordt gezet aan de USD op plekken, zoals coinmarketcap. Maar dit zou op de exchanges, die geen USD hebben, niet zo hoeven zijn. Iemand een idee hierover?
Helft Lisk nog in bezit, 2/3e Waves nog in bezit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Magnet gaat. Hoop voor 'm dat ie zijn Lisk nog even vastgehouden heeft. Magnet, als je dit leest, hoe staat het er voor?
Netjes. Je zat ook nog in PIVX meen ik me te herinneren? Ik ben voor het eerst met een bedrag ingestapt in een ICO zoals jij dat toentertijd deed. WePower it is. Hoop dat ik dezelfde weg mag bewandelen als jij. Helaas is de situatie omtrent regulatie wel wat anders nu dan toen jij in Waves en Lisk stapte.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Helft Lisk nog in bezit, 2/3e Waves nog in bezit.
Dat wilde ik bij nucleus gaan doen, maar dat kon al niet meer.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:25 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Netjes. Je zat ook nog in PIVX meen ik me te herinneren? Ik ben voor het eerst met een bedrag ingestapt in een ICO zoals jij dat toentertijd deed. WePower it is. Hoop dat ik dezelfde weg mag bewandelen als jij. Helaas is de situatie omtrent regulatie wel wat anders nu dan toen jij in Waves en Lisk stapte.
Nucleus wilde ik inderdaad ook diep instappen, maar daar was ik ook te laat mee.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat wilde ik bij nucleus gaan doen, maar dat kon al niet meer.
Iemand trouwens hier nog met bl3p invite codes op dit moment? Ik wil een account
Edit,... wepower? de 30.000ste blockchain energie shit?
Ik denk dat je ernaast zit. Zoveel mensen doen nog niet aan crypto. Verder geloof ik ook in een LISK naar 200/300.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef Apekoek het volgende:
Magnet was er gewoon heel erg op tijd bij en heeft de juiste gok weten te nemen. Net zoals de eerste Bitcoin hodlers.
Niet iedereen zal er meer rijk van worden (ik geloof dat die tijd voor veel instappers toch wel over is vanwege in coming regulatie etc), maar een graantje meepikken is het minste wat we kunnen doen.
PIVX zit ik nog steeds in, staken gaat ook lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:25 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Netjes. Je zat ook nog in PIVX meen ik me te herinneren? Ik ben voor het eerst met een bedrag ingestapt in een ICO zoals jij dat toentertijd deed. WePower it is. Hoop dat ik dezelfde weg mag bewandelen als jij. Helaas is de situatie omtrent regulatie wel wat anders nu dan toen jij in Waves en Lisk stapte.
Bl3p is van Bitonic.quote:
Blockchain wordt nog nauwelijks in de praktijk toegepast. Als die technologie gemeengoed wordt (en dat heeft er alle schijn van), dan zijn de bedragen waar we nu over praten echt peanuts.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef Apekoek het volgende:
Magnet was er gewoon heel erg op tijd bij en heeft de juiste gok weten te nemen. Net zoals de eerste Bitcoin hodlers.
Niet iedereen zal er meer rijk van worden (ik geloof dat die tijd voor veel instappers toch wel over is vanwege in coming regulatie etc), maar een graantje meepikken is het minste wat we kunnen doen.
Dit ja, het is lente, geen herfst.... de echte bullrun moet nog komen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blockchain wordt nog nauwelijks in de praktijk toegepast. Als die technologie gemeengoed wordt (en dat heeft er alle schijn van), dan zijn de bedragen waar we nu over praten echt peanuts.
Alsof je aandeel Apple net flink gedipt is van 20 cent naar 17 cent.
Dan is het feitelijk een koopje nu. Ergens heb ik het vermoeden dat we die groei niet meer zullen zien. Ik kan het niet hard maken, maar het voelt als een luchtbel die wordt opgeblazen door steeds meer mensen die mee doen met deze cryptocurrency. Als een soort van piramidespel. Doe je vanaf het begin mee pluk je de vruchten mee, stap je (te) laat in vergooi je je geld.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernaast zit. Zoveel mensen doen nog niet aan crypto. Verder geloof ik ook in een LISK naar 200/300.
Alleen is een Apple aandeel nu 166 dollar. Waarom zouden "aandelen" cq tokens cq cryptovaluta dan nu al een waarde van duizenden dollars kunnen hebben? Dan zou volgens jouw theorie straks een crypto per token richting de 5 ton gaan, daar waar een aandeel van Apple 166 dollar nu is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blockchain wordt nog nauwelijks in de praktijk toegepast. Als die technologie gemeengoed wordt (en dat heeft er alle schijn van), dan zijn de bedragen waar we nu over praten echt peanuts.
Ik zou alles verkopen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan is het feitelijk een koopje nu. Ergens heb ik het vermoeden dat we die groei niet meer zullen zien. Ik kan het niet hard maken, maar het voelt als een luchtbel die wordt opgeblazen door steeds meer mensen die mee doen met deze cryptocurrency. Als een soort van piramidespel. Doe je vanaf het begin mee pluk je de vruchten mee, stap je (te) laat in vergooi je je geld.
Baltimore.²
Moet je wel die van Apple pakken. en niet één van de lijst van failliete computer makers. https://en.wikipedia.org/(...)system_manufacturersquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja ook dat nog. Even vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je wel die van Apple pakken. en niet één van de lijst van failliete computer makers. https://en.wikipedia.org/(...)system_manufacturers
https://www.nu.nl/interne(...)-miljard-dollar.htmlquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alleen is een Apple aandeel nu 166 dollar. Waarom zouden "aandelen" cq tokens cq cryptovaluta dan nu al een waarde van duizenden dollars kunnen hebben? Dan zou volgens jouw theorie straks een crypto per token richting de 5 ton gaan, daar waar een aandeel van Apple 166 dollar nu is.
Hoe verhoudt zoiets zich dan?
Dat is natuurlijk niet goed, maar mag wel aangehaald worden dat hier soms behoorlijk stellige uitspraken worden gedaan door mensen die er relatief weinig crypto bezitten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Kyran het volgende:
Apple aandelen zijn een aantal keren "gesplitst", anders waren ze nu ook vele duizenden dollars waard.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alleen is een Apple aandeel nu 166 dollar. Waarom zouden "aandelen" cq tokens cq cryptovaluta dan nu al een waarde van duizenden dollars kunnen hebben? Dan zou volgens jouw theorie straks een crypto per token richting de 5 ton gaan, daar waar een aandeel van Apple 166 dollar nu is.
Hoe verhoudt zoiets zich dan?
Dit, en verder is het nu veel makkelijker om aan crypto te komen dan aan aandelen eerder, met effectenrekeningen en alles. Nu koop je met ideal je ethtje van achter je PC.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Apple aandelen zijn een aantal keren "gesplitst", anders waren ze nu ook vele duizenden dollars waard.
Of klagen over kwaliteit terwijl je jezelf net 2 weken in de materie aan het verdiepen bent.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:45 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet goed, maar mag wel aangehaald worden dat hier soms behoorlijk stellige uitspraken worden gedaan door mensen die er relatief weinig crypto bezitten.
Ok, tx!quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bl3p is van Bitonic.
Is altijd heel betrouwbaar geweest tot nu toe, alles netjes en snel uitbetaald.
Dus ik heb ook vertrouwen in Bl3p.
Welke coin is de Apple van cryptoland is dan alleen nog maar de vraag, easy peasy!quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bitcoin = king.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke coin is de Apple van cryptoland is dan alleen nog maar de vraag, easy peasy!
VeChain, ADA, AST, VERGE, Icon, NEBL. Er gaat er heus wel een moonen. maak ik mezelf dan wijs.quote:
De technologie zelf kun je neit kopen. Alleen virtuele muntjes die ermee gemaakt zijn. De vergelijking klopt dus niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allemaal coins die recentelijk al een goede run omhoog hebben gemaakt?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
VeChain, ADA, AST, VERGE, Icon, NEBL. Er gaat er heus wel een moonen. maak ik mezelf dan wijs.²
Dit. Security VS Utility.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef BakkenKappen het volgende:
Een apple aandeel met crypto vergelijken, dan snap je er echt niks van naar mijn bescheiden mening
Je kunt het beter vergelijken met een gouden klomp kopen toen het net gevonden werd, inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef BakkenKappen het volgende:
Een apple aandeel met crypto vergelijken, dan snap je er echt niks van naar mijn bescheiden mening
Jij bent helemaal niet bescheidenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef BakkenKappen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |