Eens, maar het zou ook wel eens fijn zijn als hij met eigen onderzoek / artikelen aankomt in plaats van alles maar adsorberen als een spons.Als die reageert draagt het weinig bij aan de opbouw van dit topiq. Het is en blijft een SC, maar hier en daar wat input van de bezoekers kan geen kwaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo, bad boy spotted.
Voor hem kan ¤200 misschien ook wel 10% van zijn portfolio zijn. Wat maakt bedrag nou uit. Iedereen zit er in met geld wat hij / zij kan missen.
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Dan had hij het niet in crypto moeten stoppen. Alleen wat je kan missen dus als hij het veel vind is het dom van hem dat hij er zoveel heeft ingestoken.
Je kunt iets veel vinden maar toch kunnen missen. Dus wat dat aan gaat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Dan had hij het niet in crypto moeten stoppen. Alleen wat je kan missen dus als hij het veel vind is het dom van hem dat hij er zoveel heeft ingestoken.
Dat snapt ie natuurlijk wel. Maar hij hoopt vast dat we dit argument niet zien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?
waarschijnlijk student / scholier of zo. Zat afgelopen weekend met lui in het vliegtuig die ff lekker alles gehalveerd hadden met req, ging het maar om een paar 100 euro, dus toen dacht ik oohh valt meequote:
Haha, ik stop met reageren ook. Je snapt de wereld nog niet zo goed. Wellicht komt dat nog.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
Dit topic is volgelopen met medewerkers van de macdonalds![]()
![]()
Daarom is het ook beter om je winst / verlies in procenten aan te geven ipv fiat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?
Eens, maar dat is wel een hele andere discussie. Iemand afblaffen omdat hij met een klein bedrag in crypto zit is gewoon arrogant.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Eens, maar het zou ook wel eens fijn zijn als hij met eigen onderzoek / artikelen aankomt in plaats van alles maar adsorberen als een spons.Als die reageert draagt het weinig bij aan de opbouw van dit topiq. Het is en blijft een SC, maar hier en daar wat input van de bezoekers kan geen kwaad.
Daar gaat het hier niet om. Al is het 50 cent, kom jij met je kut opmerking, van poe poe, denigrerend gewoon.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:10 schreef genakt het volgende:
Als je een investering doet wat voor jou veel geld is doe je dus een investering waarbij je dus voor jou teveel risico loopt en doe je toch echt iets verkeerds.
Dat maak jij er van. Iets veel vinden en een teveel risico hierin zien maak jij er van. Ik kan niet zoveel met deze hydraterende "argumenten".quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:10 schreef genakt het volgende:
Als je een investering doet wat voor jou veel geld is doe je dus een investering waarbij je dus voor jou teveel risico loopt en doe je toch echt iets verkeerds.
ja zag het ook! maakt tenminste nog iets mij blij vandaagquote:
Listen op een nieuwe exchange.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:12 schreef revpolen het volgende:
[..]
ja zag het ook! maakt tenminste nog iets mij blij vandaag
enig idee wat de reden is geweest? hij heeft zelfs tegen de 27,- euro aangestaan toen ik in dromenland lag..
en wat maakt jou in hemelsnaam meer dan een medewerker van de McDonalds ???quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
Dit topic is volgelopen met medewerkers van de macdonalds![]()
![]()
Moet ie maar niet constant lopen zeikenquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:11 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om. Al is het 50 cent, kom jij met je kut opmerking, van poe poe, denigrerend gewoon.
Je snapt het hele punt gewoon echt niet.
Ow je vind het geen risico maar wel achteraf constant gaan lopen zeiken als je 200 euro bent verloren wat jij veel geld vindquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Iets veel vinden en een teveel risico hierin zien maak jij er van. Ik kan niet zoveel met deze hydraterende "argumenten".²
Ja, klopt. Nu begrijp je het. Maar je arrogante houding hebben we nog niet kunnen verklaren. Maar dat komt vast nog wel. In ieder geval dank voor je tijd, inzet en welwillende medewerking.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ow je vind het geen risico maar wel achteraf constant gaan lopen zeiken als je 200 euro bent verloren wat jij veel geld vind
Hebben kleine piemel irl, je weet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Kyran het volgende:
Je beter voelen dan anderen, omdat je meer geld in crypto kan steken![]()
retarded figuur man.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Kyran het volgende:
Je beter voelen dan anderen, omdat je meer geld in crypto kan steken![]()
Volgens mij gaat de volgende oneliner in dat geval dan ook op:quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:15 schreef betyar het volgende:
De overheden, banken en beurzen laten zich de laatste tijd wel vaak uit over de cryptomarkt.... Wat een zielige vertoning zeg....
Ik kom er wel weer terug als je wat langer als 2 maanden in crypto zit en er wat meer van snaptquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, klopt. Nu begrijp je het. Maar je arrogante houding hebben we nog niet kunnen verklaren. Maar dat komt vast nog wel. In ieder geval dank voor je tijd, inzet en welwillende medewerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |