Nou gefeliciteerd. Wil je nu een medaille?quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:28 schreef Kyran het volgende:
Ik snap al dat negatieve gedoe niet.
Ben zelf begin dit jaar begonnen en heb genoeg winst. Noteer vandaag zelfs nog een BTC ATH. Eerste paar dagen geluk gehad met wat "moons" die ik heb kunnen meepakken en een paar keer gelukkig getrade. Nu vooral VEN aan het hodlen en af en toe een coin kopen / verkopen waar ik op korte termijn verwachtingen van heb,
quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:32 schreef SOG het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Wil je nu een medaille?
Een beetje? Staat op 8200 en zal niet zo snel terug naar de 10.000 gaan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Apart dat bitcoin een beetje net onder de 10k blijft hangen.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:35 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Dat was inderdaad precies mijn bedoeling ....
Haha, ook ik betrap mijzelf hierop. We zijn zo gigantisch gestegen en ik sta inderdaad nog op een enorme plus, niks te klagen zou je zeggen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:31 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Dit, en onrealistische hoge verwachtingen en ongeduld, maar dat is een algemeen gegeven in crypto markt lately.
Zo'n niveau halen we makkelijk weer, alleen niet binnen een paar weken zoals toen. Dat sloeg ook gewoon nergens op. De markt valt nu terug naar een redelijke normale waarde en is nog steeds sterk groeiende.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:28 schreef Kyran het volgende:
Ik snap al dat negatieve gedoe niet.
Ben zelf begin dit jaar begonnen en heb genoeg winst. Noteer vandaag zelfs nog een BTC ATH. Eerste paar dagen geluk gehad met wat "moons" die ik heb kunnen meepakken en een paar keer gelukkig getrade. Nu vooral VEN aan het hodlen en af en toe een coin kopen / verkopen waar ik op korte termijn verwachtingen van heb,
De verwachtingen zijn echt belachelijk hoog bij sommige mensen, vooral door eind 2017. Wat dat betreft kan xminator best gelijk hebben. Misschien halen we zo'n niveau nooit meer, maar iets minder is ook niks mis mee ...
Komt wel weer, no worries.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, zitten we weer op een btc koers van 16k?
Maar de Koreanen zelf toch ook? Niet alleen de exchanges?quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de exchanges zelf, maar als die dit gaan doorbelasten dmv fees etcetera, dan zullen de Koreanen dus gewoon op buitenlandse exchanges (of dex's) gaan traden.
Nekslag en einde voor Bithumb vermoed ik
Eens. Denk dat sommigen het gewoon te snel willen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n niveau halen we makkelijk weer, alleen niet binnen een paar weken zoals toen. Dat sloeg ook gewoon nergens op. De markt valt nu terug naar een redelijke normale waarde en is nog steeds sterk groeiende.
Als je de afgelopen 3 jaar bekijkt (eind jan tot eind jan) dan zie je dan in 2015 de prijs van bitcoin ongeveer x1,75 ging, in 2016 ging deze x3 en in 2017 ging deze x10.
Om 16k te halen moet bitcoin nu x2. Dat zou in die trend geen enkel probleem moeten zijn. Ik verwacht dat bitcoin eind van het jaar minimaal x3 tot maximaal x10 gaat dus dan zit je tussen de 25 en 100k. Aangezien er nog steeds meer een meer geld in crypto vloeit en massale adoptie nog moet komen is een x10 al aannemelijker dan een x3.
Je blijft maar in herhaling vallen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Handelen in crypto moet je niet doen als je een ruggengraat hebt van papier maché. Je moet tegen een schokje kunnen. Dat heb ik wel geleerd in die kleine week. Ik ben al 200 euro kwijt man.²
Hij heeft aandacht nodigquote:Op woensdag 31 januari 2018 09:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je blijft maar in herhaling vallen.
Daar voor moet je ergens anders zijn : https://www.belastingdien(...)/toeslagen/toeslagenquote:Op woensdag 31 januari 2018 09:58 schreef Luppie0110 het volgende:
Waar blijft m'n gratis geld nou???
200 euro poe poequote:Op woensdag 31 januari 2018 09:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Handelen in crypto moet je niet doen als je een ruggengraat hebt van papier maché. Je moet tegen een schokje kunnen. Dat heb ik wel geleerd in die kleine week. Ik ben al 200 euro kwijt man.²
twitter:brennasparksxxx twitterde op woensdag 31-01-2018 om 06:18:53Working on some now 😉 https://t.co/vLI41JjnbE reageer retweet
Ik heb al een BV van 1 vierkante meter op de Maagdeneilanden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:00 schreef descon het volgende:
[..]
Daar voor moet je ergens anders zijn : https://www.belastingdien(...)/toeslagen/toeslagen
Niet alleen dat. Ik neem de adviezen van de Fok!kers ter harte. En je ziet vaak dat net wanneer je instapt in een dukaat deze dan juist de diepte in gaat. Dit kan je niemand verwijten, want zo is de markt nou eenmaal. En diepe dalen hebben hogen pieken, aan die stelling poneer ik mijn body maar in deze bange dagen.quote:
Voor hem/haar kan die 200 euro toch veel zijn?quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef genakt het volgende:
[..]
200 euro poe poe![]()
![]()
![]()
![]()
50k minder als ath maar nog steeds winst in de long run
50k minder maar, poe poequote:Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef genakt het volgende:
[..]
200 euro poe poe![]()
![]()
![]()
![]()
Het is nou eenmaal een usercase. Je kan je enigszins inlezen. Maar jezelf overschatten is eigenlijk zinloos. De geluksfactor in dit alles is gigantisch.quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je blijft maar in herhaling vallen.
Dan had hij het niet in crypto moeten stoppen. Alleen wat je kan missen dus als hij het veel vind is het dom van hem dat hij er zoveel heeft ingestoken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:03 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Voor hem/haar kan die 200 euro toch veel zijn?
Vind dit een beetje arrogant.
Zo, bad boy spotted.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:01 schreef genakt het volgende:
[..]
200 euro poe poe![]()
![]()
![]()
![]()
wrongquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iedereen zit er in met geld wat hij / zij kan missen.
Eens, maar het zou ook wel eens fijn zijn als hij met eigen onderzoek / artikelen aankomt in plaats van alles maar adsorberen als een spons.Als die reageert draagt het weinig bij aan de opbouw van dit topiq. Het is en blijft een SC, maar hier en daar wat input van de bezoekers kan geen kwaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo, bad boy spotted.
Voor hem kan ¤200 misschien ook wel 10% van zijn portfolio zijn. Wat maakt bedrag nou uit. Iedereen zit er in met geld wat hij / zij kan missen.
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Dan had hij het niet in crypto moeten stoppen. Alleen wat je kan missen dus als hij het veel vind is het dom van hem dat hij er zoveel heeft ingestoken.
Je kunt iets veel vinden maar toch kunnen missen. Dus wat dat aan gaat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Dan had hij het niet in crypto moeten stoppen. Alleen wat je kan missen dus als hij het veel vind is het dom van hem dat hij er zoveel heeft ingestoken.
Dat snapt ie natuurlijk wel. Maar hij hoopt vast dat we dit argument niet zien.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?
waarschijnlijk student / scholier of zo. Zat afgelopen weekend met lui in het vliegtuig die ff lekker alles gehalveerd hadden met req, ging het maar om een paar 100 euro, dus toen dacht ik oohh valt meequote:
Haha, ik stop met reageren ook. Je snapt de wereld nog niet zo goed. Wellicht komt dat nog.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
Dit topic is volgelopen met medewerkers van de macdonalds![]()
![]()
Daarom is het ook beter om je winst / verlies in procenten aan te geven ipv fiat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat ook wel missen, maar mag je dat toch nog steeds veel geld vinden?
Eens, maar dat is wel een hele andere discussie. Iemand afblaffen omdat hij met een klein bedrag in crypto zit is gewoon arrogant.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Eens, maar het zou ook wel eens fijn zijn als hij met eigen onderzoek / artikelen aankomt in plaats van alles maar adsorberen als een spons.Als die reageert draagt het weinig bij aan de opbouw van dit topiq. Het is en blijft een SC, maar hier en daar wat input van de bezoekers kan geen kwaad.
Daar gaat het hier niet om. Al is het 50 cent, kom jij met je kut opmerking, van poe poe, denigrerend gewoon.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:10 schreef genakt het volgende:
Als je een investering doet wat voor jou veel geld is doe je dus een investering waarbij je dus voor jou teveel risico loopt en doe je toch echt iets verkeerds.
Dat maak jij er van. Iets veel vinden en een teveel risico hierin zien maak jij er van. Ik kan niet zoveel met deze hydraterende "argumenten".quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:10 schreef genakt het volgende:
Als je een investering doet wat voor jou veel geld is doe je dus een investering waarbij je dus voor jou teveel risico loopt en doe je toch echt iets verkeerds.
ja zag het ook! maakt tenminste nog iets mij blij vandaagquote:
Listen op een nieuwe exchange.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:12 schreef revpolen het volgende:
[..]
ja zag het ook! maakt tenminste nog iets mij blij vandaag
enig idee wat de reden is geweest? hij heeft zelfs tegen de 27,- euro aangestaan toen ik in dromenland lag..
en wat maakt jou in hemelsnaam meer dan een medewerker van de McDonalds ???quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
Dit topic is volgelopen met medewerkers van de macdonalds![]()
![]()
Moet ie maar niet constant lopen zeikenquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:11 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Daar gaat het hier niet om. Al is het 50 cent, kom jij met je kut opmerking, van poe poe, denigrerend gewoon.
Je snapt het hele punt gewoon echt niet.
Ow je vind het geen risico maar wel achteraf constant gaan lopen zeiken als je 200 euro bent verloren wat jij veel geld vindquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Iets veel vinden en een teveel risico hierin zien maak jij er van. Ik kan niet zoveel met deze hydraterende "argumenten".²
Ja, klopt. Nu begrijp je het. Maar je arrogante houding hebben we nog niet kunnen verklaren. Maar dat komt vast nog wel. In ieder geval dank voor je tijd, inzet en welwillende medewerking.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ow je vind het geen risico maar wel achteraf constant gaan lopen zeiken als je 200 euro bent verloren wat jij veel geld vind
Hebben kleine piemel irl, je weet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Kyran het volgende:
Je beter voelen dan anderen, omdat je meer geld in crypto kan steken![]()
retarded figuur man.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Kyran het volgende:
Je beter voelen dan anderen, omdat je meer geld in crypto kan steken![]()
Volgens mij gaat de volgende oneliner in dat geval dan ook op:quote:Op woensdag 31 januari 2018 09:15 schreef betyar het volgende:
De overheden, banken en beurzen laten zich de laatste tijd wel vaak uit over de cryptomarkt.... Wat een zielige vertoning zeg....
Ik kom er wel weer terug als je wat langer als 2 maanden in crypto zit en er wat meer van snaptquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, klopt. Nu begrijp je het. Maar je arrogante houding hebben we nog niet kunnen verklaren. Maar dat komt vast nog wel. In ieder geval dank voor je tijd, inzet en welwillende medewerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |