PIVX zit ik nog steeds in, staken gaat ook lekkerquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:25 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Netjes. Je zat ook nog in PIVX meen ik me te herinneren? Ik ben voor het eerst met een bedrag ingestapt in een ICO zoals jij dat toentertijd deed. WePower it is. Hoop dat ik dezelfde weg mag bewandelen als jij. Helaas is de situatie omtrent regulatie wel wat anders nu dan toen jij in Waves en Lisk stapte.
Bl3p is van Bitonic.quote:
Blockchain wordt nog nauwelijks in de praktijk toegepast. Als die technologie gemeengoed wordt (en dat heeft er alle schijn van), dan zijn de bedragen waar we nu over praten echt peanuts.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:35 schreef Apekoek het volgende:
Magnet was er gewoon heel erg op tijd bij en heeft de juiste gok weten te nemen. Net zoals de eerste Bitcoin hodlers.
Niet iedereen zal er meer rijk van worden (ik geloof dat die tijd voor veel instappers toch wel over is vanwege in coming regulatie etc), maar een graantje meepikken is het minste wat we kunnen doen.
Dit ja, het is lente, geen herfst.... de echte bullrun moet nog komen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blockchain wordt nog nauwelijks in de praktijk toegepast. Als die technologie gemeengoed wordt (en dat heeft er alle schijn van), dan zijn de bedragen waar we nu over praten echt peanuts.
Alsof je aandeel Apple net flink gedipt is van 20 cent naar 17 cent.
Dan is het feitelijk een koopje nu. Ergens heb ik het vermoeden dat we die groei niet meer zullen zien. Ik kan het niet hard maken, maar het voelt als een luchtbel die wordt opgeblazen door steeds meer mensen die mee doen met deze cryptocurrency. Als een soort van piramidespel. Doe je vanaf het begin mee pluk je de vruchten mee, stap je (te) laat in vergooi je je geld.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernaast zit. Zoveel mensen doen nog niet aan crypto. Verder geloof ik ook in een LISK naar 200/300.
Alleen is een Apple aandeel nu 166 dollar. Waarom zouden "aandelen" cq tokens cq cryptovaluta dan nu al een waarde van duizenden dollars kunnen hebben? Dan zou volgens jouw theorie straks een crypto per token richting de 5 ton gaan, daar waar een aandeel van Apple 166 dollar nu is.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blockchain wordt nog nauwelijks in de praktijk toegepast. Als die technologie gemeengoed wordt (en dat heeft er alle schijn van), dan zijn de bedragen waar we nu over praten echt peanuts.
Ik zou alles verkopen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan is het feitelijk een koopje nu. Ergens heb ik het vermoeden dat we die groei niet meer zullen zien. Ik kan het niet hard maken, maar het voelt als een luchtbel die wordt opgeblazen door steeds meer mensen die mee doen met deze cryptocurrency. Als een soort van piramidespel. Doe je vanaf het begin mee pluk je de vruchten mee, stap je (te) laat in vergooi je je geld.
Baltimore.²
Moet je wel die van Apple pakken. en niet één van de lijst van failliete computer makers. https://en.wikipedia.org/(...)system_manufacturersquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja ook dat nog. Even vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je wel die van Apple pakken. en niet één van de lijst van failliete computer makers. https://en.wikipedia.org/(...)system_manufacturers
https://www.nu.nl/interne(...)-miljard-dollar.htmlquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alleen is een Apple aandeel nu 166 dollar. Waarom zouden "aandelen" cq tokens cq cryptovaluta dan nu al een waarde van duizenden dollars kunnen hebben? Dan zou volgens jouw theorie straks een crypto per token richting de 5 ton gaan, daar waar een aandeel van Apple 166 dollar nu is.
Hoe verhoudt zoiets zich dan?
Dat is natuurlijk niet goed, maar mag wel aangehaald worden dat hier soms behoorlijk stellige uitspraken worden gedaan door mensen die er relatief weinig crypto bezitten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:14 schreef Kyran het volgende:
Je beter voelen dan anderen, omdat je meer geld in crypto kan steken![]()
Apple aandelen zijn een aantal keren "gesplitst", anders waren ze nu ook vele duizenden dollars waard.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Alleen is een Apple aandeel nu 166 dollar. Waarom zouden "aandelen" cq tokens cq cryptovaluta dan nu al een waarde van duizenden dollars kunnen hebben? Dan zou volgens jouw theorie straks een crypto per token richting de 5 ton gaan, daar waar een aandeel van Apple 166 dollar nu is.
Hoe verhoudt zoiets zich dan?
Dit, en verder is het nu veel makkelijker om aan crypto te komen dan aan aandelen eerder, met effectenrekeningen en alles. Nu koop je met ideal je ethtje van achter je PC.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Apple aandelen zijn een aantal keren "gesplitst", anders waren ze nu ook vele duizenden dollars waard.
Of klagen over kwaliteit terwijl je jezelf net 2 weken in de materie aan het verdiepen bent.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:45 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet goed, maar mag wel aangehaald worden dat hier soms behoorlijk stellige uitspraken worden gedaan door mensen die er relatief weinig crypto bezitten.
Ok, tx!quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bl3p is van Bitonic.
Is altijd heel betrouwbaar geweest tot nu toe, alles netjes en snel uitbetaald.
Dus ik heb ook vertrouwen in Bl3p.
Welke coin is de Apple van cryptoland is dan alleen nog maar de vraag, easy peasy!quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bitcoin = king.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welke coin is de Apple van cryptoland is dan alleen nog maar de vraag, easy peasy!
VeChain, ADA, AST, VERGE, Icon, NEBL. Er gaat er heus wel een moonen. maak ik mezelf dan wijs.quote:
De technologie zelf kun je neit kopen. Alleen virtuele muntjes die ermee gemaakt zijn. De vergelijking klopt dus niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Allemaal coins die recentelijk al een goede run omhoog hebben gemaakt?quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
VeChain, ADA, AST, VERGE, Icon, NEBL. Er gaat er heus wel een moonen. maak ik mezelf dan wijs.²
Dit. Security VS Utility.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef BakkenKappen het volgende:
Een apple aandeel met crypto vergelijken, dan snap je er echt niks van naar mijn bescheiden mening
Je kunt het beter vergelijken met een gouden klomp kopen toen het net gevonden werd, inderdaad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef BakkenKappen het volgende:
Een apple aandeel met crypto vergelijken, dan snap je er echt niks van naar mijn bescheiden mening
Jij bent helemaal niet bescheidenquote:Op woensdag 31 januari 2018 13:49 schreef BakkenKappen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |