Binnenkort hoop ik van wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:08 schreef Predator38 het volgende:
[..]
makkelijk.............als je een ton inlegt, maar die heb je zeker niet in je chest ?
laat me raden...Universa was zeker een hitcoin......quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:05 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]Russische minister met een shirt met wat erop? Juist ja Universa Blockchain
Ben jij de Carlos Matos van Universa?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!212121212
waar te koop ?!?!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ben jij de Carlos Matos van Universa?
wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu WASSUUUUPquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ben jij de Carlos Matos van Universa?
Heyyyheyyheeeeeuyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu WASSUUUUP
I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE UNIVERSAAAAAAAAAquote:
Komt het ook op bitgrail ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE UNIVERSAAAAAAAAA
Paar eyros tientjes?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Dwaalboy het volgende:
Het ververzen van portfolio word met de minuut weer leuker...
Om de minuut paar eyros tientjes erbij
Dus wie weet morgen lekker wakker worden
Als ik de verhalen hier moet horen wel, die knipoog staat er niet voor niks.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Waves maand hebben ze dat dan elke maand?
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Hooguit een Fiat 500. De versie uit de zeventiger jaren wel te verstaanquote:
Nu ik het zo bekijk, daar lijkt het wel op!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja, de ene maand nog gekker dan de andere.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Niet elke maand, maar februari is het gelukkig wel eindelijk Wavesmaand.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |