Ik zeg niet dat het niet normaal/gezond is maar ik ben er wel blij me. Heb ze zelf rond de 5.50 ingekochtquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:32 schreef De_Muur het volgende:
[..]
Dat valt dus allemaal wel mee.. twee weken geleden zaten we op 40k sat en tussen de 4 en 4,5$. Dat hij dan hard stijgt en daarna wat corrigeert is heel normaal en gezond, zeker als je ziet dat de prijs nog steeds gemanipuleerd wordt.
Edje riep pas ook al zoiets op Twitter.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is de enige conclusie die je kunt trekken als de prijs niet precies doet wat je wil, natuurlijk.
twitter:Crypto_Ed_NL twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 12:26:35My view on the $VEN dip these days: it's a shake out. VEN wants long term investors and they (MM) let the price drop and not sharing many updates. Get rid of the weak hands and short term profit seekers. Seeing same price manipulation in ICX order books history. Same MM? 1/2 reageer retweet
Doet elke crypto als die net op een exchange komt. ICO investeerders cashen uit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:13 schreef 0108daniel het volgende:
Wauw de nieuwe coin genaamt 'CHAT' is ook geen succes gebleken
87% in de min..... goed moment om een munt te lanceren als alles daalt, uhuuu.
Ah vandaar, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:15 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Doet elke crypto als die net op een exchange komt. ICO investeerders cashen uit.
Jij zat er al een tijdje in toch?quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik heb zojuist met wat speelgeld mijn eerste daytrade gemaakt.
Een ziek rendement van wel 0,5%![]()
![]()
WALL STREET KIJK MAAR UIT IK KOM ERAAN.
[ afbeelding ]
Respekt ouwuh!quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:22 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog nooit getrade behalve het moment dat ik aankocht.
Jij baas.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat Bitconnnecctttt er niet bij staat. Die rekt elke andere Bitcoin versie.quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar we op zaten te wachten!!!!1
Ik mis Bitcoin Diamondquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is LSK maand al begonnen en moet VEN maand nog beginnenquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
WAVESMAANDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!! VANAF MORGEN
Wat ben jij voor een gare idioot? Ik gok dat je zelf met max 500 euro aan het spelen bent.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:08 schreef genakt het volgende:
Dit topic is volgelopen met medewerkers van de macdonalds![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2018 12:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
WAVESMAANDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!! VANAF MORGEN
twitter:wavesplatform twitterde op woensdag 31-01-2018 om 09:38:02We are about to release our new desktop app! Enjoy the rich functionality of the Waves Client 1.0 with the security of a standalone local wallet. Stay tuned for more details!#WavesPlatform #WavesClient #Blockchain #Cryptocurrency $Waves https://t.co/4Dz1SMSsqV reageer retweet
Ja, heel oud. Dit was de reactie van de IOTA Foundation:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |