jij bent echt de man van Fok!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:56 schreef alilami het volgende:
[..]
Grappig. Mijn XRP's staan nog steeds op winst terwijl jij de hele tijd jankt om je shitcoins.
De helft? Dan heeft hij geluk. Die shit is van 3.60 ofzo gekomen toch? Xrp heeft echt hard ingeleverd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent de helft van je potentiële winst al kwijt doordat je die troep vast blijft houden. Hoor je mij toch ook niet over?
hij is de Cryptogod van Fok! wist je dat niet ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent de helft van je potentiële winst al kwijt doordat je die troep vast blijft houden. Hoor je mij toch ook niet over?
Maar waren de zuid-koreaanse exchanges dan gewoon dicht de afgelopen tijd? Daar vind ik niks over terug...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik heb het gister op meerdere sites gelezen ?!?!
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:49 schreef Skv het volgende:
Morgen weer alle Henk en Annies de bijstand verbranden om Ripples te kopen.
en vorige week zei je dat je all in was gegaan rond de $2quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:56 schreef alilami het volgende:
[..]
Grappig. Mijn XRP's staan nog steeds op winst terwijl jij de hele tijd jankt om je shitcoins.
iig nieuwe registraties en tot de nieuwe KYC regels had ik begrepenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:00 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Maar waren de zuid-koreaanse exchanges dan gewoon dicht de afgelopen tijd? Daar vind ik niks over terug...
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
en vorige week zei je dat je all in was gegaan rond de $2
nu staan ze op $1.17
Ik heb ook nog een sloot XRP's. Alleen al die afkorting geeft me een boost.quote:
alles in Ripple nu ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:05 schreef pnxsinned het volgende:
Ven verkocht. Winst gepakt.
Ik wist dat het een shitcoin was.
Leuk he ;-) haha.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:06 schreef Kyran het volgende:
Weet ondertussen ook echt niet meer wie serieus is en wie niet
nee, vorige week zat ik te daytraden met tientallen verschillende coinsquote:
wow......stoerquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:07 schreef alilami het volgende:
[..]
nee, vorige week zat ik te daytraden met tientallen verschillende coins
BTC / Centraal Daytrading topic
Mooi voor je man.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:07 schreef alilami het volgende:
[..]
nee, vorige week zat ik te daytraden met tientallen verschillende coins
BTC / Centraal Daytrading topic
punt is dat predator aan het liegen isquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:09 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Mooi voor je man.
Ik zat ook iets te doen wat gold gaf.
Wat is je punt?
Precies, niks meer mee doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:09 schreef Skv het volgende:
Ik heb ik Ripple.
20 stuks.
Die zitten vast in een wallet. Want en wallet moet logischerwijs je munten gijzelen. Tot nooit meer ziens, Rippletjes!
Bewijs het dan, ze zijn toch gezakt van 3+ naar de crap van nu?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:09 schreef alilami het volgende:
[..]
punt is dat predator aan het liegen is![]()
bewijs watquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:10 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Bewijs het dan, ze zijn toch gezakt van 3+ naar de crap van nu?
Ik geef je wel een fiets, kan je er een nachtje over fietsen.
Boeiend.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:11 schreef alilami het volgende:
[..]
bewijs wat![]()
ik sta nog steeds op winst, m.a.w. ik ben niet ingestapt bij $3+
volg je eigen adviesquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:12 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Boeiend.
Winst over weet ik hoeveel maanden.
Beter goede ICO vinden en meteen 25x winst pakken.
Coins vinden, uit een ICO die meteen 10x gaan.
Kom jij met je AD nieuws: Ripple.
Ga ergens anders trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |