Auw, pijnlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:34 schreef TimKuik het volgende:
Die debiel van Follow Coin over Ripple:
"Daar zijn er heel veel van, als er minder waren zou het sneller stijgen"
![]()
"Experts"...
Klopt toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:34 schreef TimKuik het volgende:
![]()
"Experts"...
Jaa. Ripple had echt sneller kunnen stijgen, 2017 ging nergens overquote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:34 schreef TimKuik het volgende:
![]()
"Experts"...
Boeien laat de normies maar wegblijven van de goede coins dan kunnen we goedkoop in blijven kopenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:39 schreef Predator38 het volgende:
"experts"
hitcoin = munten die ze zelf bezitten
shitcoins zijn munten die ze zelf niet hebben
lekker objectieve media bagger weer![]()
![]()
Is dat ergens terug te zien?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:34 schreef Roellie80 het volgende:
De cryptoshow is klaar, er komt ook nog een deel voor de experts, over de betekenis van de blockchain.
Ja die zou ik ook wel lekker vinden.quote:
die zien de koers -> WTFquote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:46 schreef Dwaalboy het volgende:
Hopelijk hebben de Azianen goed geslapen!
Aziaten slapen niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:46 schreef Dwaalboy het volgende:
Hopelijk hebben de Azianen goed geslapen!
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah, thanks. Dacht dat het op RTL Z was. Dan wachten wij even
quote:
quote:
"Ze zeggen dat ze privacy technologie hebben, maar dat is niet zo". Dat is echt enige wat ze zeggen over VeChainquote:
Waar vind je deze informatie?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
klopt met de nieuwe KYC regels !!!
ik heb het gister op meerdere sites gelezen ?!?!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:52 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Waar vind je deze informatie?
Grappig. Mijn XRP's staan nog steeds op winst terwijl jij de hele tijd jankt om je shitcoins.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:49 schreef Skv het volgende:
Morgen weer alle Henk en Annies de bijstand verbranden om Ripples te kopen.
Je bent de helft van je potentiële winst al kwijt doordat je die troep vast blijft houden. Hoor je mij toch ook niet over?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:56 schreef alilami het volgende:
[..]
Grappig. Mijn XRP's staan nog steeds op winst terwijl jij de hele tijd jankt om je shitcoins.
Maar ondertussen wel janken omdat je te weinig ETH in je wallet hebt om een transactie uit te voeren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:56 schreef alilami het volgende:
[..]
Grappig. Mijn XRP's staan nog steeds op winst terwijl jij de hele tijd jankt om je shitcoins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |