Wat had je verwacht van een hypecoin met een hard cap van $5mio? Beetje erg naïef ditquote:Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Skv het volgende:
Wat de fuck. Maximum limit van Bee token van 0.1 Ether. Wat een stakkers zeg!
Heb ik daarvoor mijn ID opgestuurd? En die fucking vragen lijst ingevuld?!!
Daarom, lekker kopen op de sell-ofquote:Op woensdag 31 januari 2018 07:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van een hypecoin met een hard cap van $5mio? Beetje erg naïef ditJammer voor de flippers, Bee wordt een solide project.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarom, lekker kopen op de sell-of
Echt he, 0,1 of 0,2 is de max. Er is niemand die meer heeft gekregen deze ronde.quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Skv het volgende:
Wat de fuck. Maximum limit van Bee token van 0.1 Ether. Wat een stakkers zeg!
Heb ik daarvoor mijn ID opgestuurd? En die fucking vragen lijst ingevuld?!!
Al dat gezeik met kyc, vragenlijsten voor 80 Euro bijdrage? Ik ben aan fee om alts om te zetten in eth op Binance, withdrawal fee van Binance naar mijn MEW en withdrawal fee om straks die Bee troep op de exchange te krijgen al de helft kwijt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 07:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van een hypecoin met een hard cap van $5mio? Beetje erg naïef ditJammer voor de flippers, Bee wordt een solide project.
Geef mij 0.2 ETH voor ¤80quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Al dat gezeik met kyc, vragenlijsten voor 80 Euro bijdrage? Ik ben aan fee om alts om te zetten in eth op Binance, withdrawal fee van Binance naar mijn MEW en withdrawal fee om straks die Bee troep op de exchange te krijgen al de helft kwijt.
Ik heb 0,1 Eth limit manquote:
Niks wat je vooraf niet zelf had kunnen uitrekenenquote:
Serieus. Hoe relevant is dat?quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Chinees nieuw jaar! Europa wordt wakker!
Zoals te zien in de charts is dat elk jaar relevantquote:Op woensdag 31 januari 2018 08:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus. Hoe relevant is dat?²
Dat is toch pas medio februari?quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ten gunste of ten nadele?quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Zoals te zien in de charts is dat elk jaar relevant
We worden miljonairs!quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze one-liner.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef xminator het volgende:
Cryptomarkt zal nooit meer de positie krijgen zoals een maand geleden.
Ten nadele zoals je nu zietquote:
Soms ben ik daar ook bang voor, echter toen had je de Bitcoin hype. Er kan straks zomaar iets ontstaan dat voor een hype zorgt richting een andere crypto.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef xminator het volgende:
Cryptomarkt zal nooit meer de positie krijgen zoals een maand geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |