abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176850231

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176850244
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:13 schreef alilami het volgende:

[..]

volg je eigen advies :') :')
niet mij quoten als je het niet boeiend vind, gek
Doe ik mate! :D
pi_176850292
Ik voorzie een langzame stijging.
pi_176850450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:16 schreef pnxsinned het volgende:
Ik voorzie veel voorspellingen
pi_176850490
HODL!!!!

Januari is nooit een sterke maand...stelletje paniekzaaiers hiero :)
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:22:06 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176850495
wat een wereld eigenlijk :')

minste of geringste tweet is -15% en andersom :')
pi_176850529
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:51 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik zou zo snel mogelijk van m'n BTC af willen als dat uitkomt denk ik. En ik denk heel veel andere mensen ook.
Dan gaat de prijs vanzelf wel omlaag. Er zullen ook ineens een stuk minder kopers zijn.
Deze FUD _O-

Maargoed laten we nog even mee gaan in het verhaal. Ze kopen dus BTC van de geprinte USDT, wat gaan ze dan vervolgens met die BTC doen? Want als hun de oorzaak zijn van de BTC groei kunnen ze de coins natuurlijk niet dumpen want dan zijn ze ook weer veroorzakers van de crash. Dus wat gaan ze dan doen met de nieuwe aangekochte BTC om de markt te "stimuleren"?

Daarnaast kunnen ze dat geld toch veel beter gebruiken om hun margin lending te financieren?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176850533
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef descon het volgende:
HODL!!!!

I know right ;)
HODL idd.
Komt allemaal goed.
Beter alles gehad hebben meteen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:23:28 #9
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176850541
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:16 schreef pnxsinned het volgende:
Maar je pakt een coin eerst voor de navolgende gedane pak hem. Kost een hoop. En als je weet, dan XRP. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176850545
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:23 schreef ITrade het volgende:

[..]

Deze FUD _O-

Maargoed laten we nog even mee gaan in het verhaal. Ze kopen dus BTC van de geprinte USDT, wat gaan ze dan vervolgens met die BTC doen? Want als hun de oorzaak zijn van de BTC groei kunnen ze de coins natuurlijk niet dumpen want dan zijn ze ook weer veroorzakers van de crash. Dus wat gaan ze dan doen met de nieuwe aangekochte BTC om de markt te "stimuleren".

Daarnaast kunnen ze dat geld toch veel beter gebruiken om hun margin lending te financieren?
Haha, Blockchain is NIET te stoppen. :D
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:23:53 #11
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176850552
quote:
HODL!!!!

Dit wordt m'n laatste crypto januari, volgende januari zit ik er hopelijk warmpjes bij :7

:P
pi_176850606
Ik heb nog wel goeie tips voor long hodl muntjes :D Maar durf niet de shillen of hoe jullie het ook noemen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:25:53 #13
13462 BansheeBoy
pi_176850609
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:23 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dit wordt m'n laatste crypto januari, volgende januari zit ik er hopelijk warmpjes bij :7

:P
Dit is tevens mijn eerste januari. Ik zoek nog een mooie coin om vlak voor deze zomervakantie 3 ton winst te maken.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:26:13 #14
13462 BansheeBoy
pi_176850622
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:25 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb nog wel goeie tips voor long hodl muntjes :D Maar durf niet de shillen of hoe jullie het ook noemen.
Wat is eigenlijk shillen? :?

pi_176850641
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk shillen? :?

Goeie vraag, zie het altijd negatief, denk soort van promoten? Dnno, iemand leg het ons uit! :D
pi_176850658

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 22:27:43 ]
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:28:51 #17
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176850704
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176851213
Ach...neem aan dat iedereen er toch inzit voor de techniek?

Tis maar een dipje van 10% (in mijn geval)
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:43:48 #19
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_176851225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef RedFever007 het volgende:

Ideale markt om te daytraden, lijkt me.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_176851237
quote:
HODL!!!!

Klopt, kijk naar vorig jaar, wat zoals we weten perfect is ge-eindigd:

[url=https://www.businessinsider.nl/bitcoin-crash-speculatie-cryptomunt-digitale-valuta-blockchain[/url]
Vakman pur sang
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:55:37 #21
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_176851535
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:22 schreef RedFever007 het volgende:

Januari inkoopmaand! :D Alleen jammer van die crackah BTC koers.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:25 schreef pnxsinned het volgende:
Tip of suggesties kunnen geen kwaad me dunkt. Komen hier af en toe muntjes voorbij die ik vervolgens ga uitpluizen omdat ik ze nog niet kende.. Kijken of het lange termijn potentie heeft en zo.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:03:36 #22
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_176851721
TRON O+
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_176851745

_O_ Russische minister met een shirt met wat erop? Juist ja Universa Blockchain _O_

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 23:06:17 ]
pi_176851788
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is tevens mijn eerste januari. Ik zoek nog een mooie coin om vlak voor deze zomervakantie 3 ton winst te maken.

makkelijk.............als je een ton inlegt, maar die heb je zeker niet in je chest ?
pi_176851790
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:05 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ Russische minister met een shirt met wat erop? Juist ja Universa Blockchain _O_
UNIVERSAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!212121212

waar te koop ?!?! ;(
Lambo of Rekt
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:09:04 #26
13462 BansheeBoy
pi_176851804
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

makkelijk.............als je een ton inlegt, maar die heb je zeker niet in je chest ?
Binnenkort hoop ik van wel. :{

pi_176851821
quote:
[ afbeelding ]

laat me raden...Universa was zeker een hitcoin......
nuff said, de grote niet objectieve shitshow
pi_176851975
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:08 schreef EggsTC het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!212121212

waar te koop ?!?! ;(
Ben jij de Carlos Matos van Universa? _O_
pi_176851985
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja.
Lambo of Rekt
pi_176851991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu WASSUUUUP
pi_176852001
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu wassu WASSUUUUP
Heyyyheyyheeeeeuyyyyyyyyyyyyyy
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:18:08 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176852009
Voorlopig geen lambo
pi_176852011
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja.
I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE UNIVERSAAAAAAAAA
pi_176852064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE UNIVERSAAAAAAAAA
Komt het ook op bitgrail ? :7
Lambo of Rekt
pi_176852099
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Komt het ook op bitgrail ? :7
Hoop het niet.
pi_176852204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hoop het niet.
op Yoshit _O-
pi_176852293
Het ververzen van portfolio word met de minuut weer leuker...
Om de minuut paar eyros tientjes erbij

Dus wie weet morgen lekker wakker worden
pi_176852376
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Dwaalboy het volgende:

Paar eyros tientjes?
Lambo of Rekt
pi_176852422
Rare dag voor mij, stabiel wakker worden. Ineens een behoorlijke crash, dan ineens de 'moon' van VEN, die weer net zo hard crasht... En nu vanavond ineens weer een redelijke stijging. Hopelijk zet die vannacht door! Nog 2 nachtjes slapen, nieuwe WAVESmaand ;)

Edit: En ja ik weet, dat is crypto, maar meestal zit er toch wel iets meer een lijn in over een dag gezien.
pi_176852440
Waves maand hebben ze dat dan elke maand?
pi_176852449
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Als ik de verhalen hier moet horen wel, die knipoog staat er niet voor niks. ;)
pi_176852453
quote:
:D
Lambo of Rekt
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:36:44 #43
13462 BansheeBoy
pi_176852460
Ik heb nu al ruime ervaring met die crypto-dukaten. Maar als ik iets heb geleerd de afgelopen 6 dagen is dat je eigenlijk niks zinnigs kunt zeggen of voorspellen.

Ik wil nu meer Walton en OmiseGo op mijn chest. Lees ik goede verhalen over.

dinsdag 30 januari 2018 @ 23:36:54 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176852467
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Voorlopig geen lambo
Hooguit een Fiat 500. De versie uit de zeventiger jaren wel te verstaan :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2018 @ 23:40:04 #45
230491 Zith
pls tip
pi_176852525
quote:
Nu ik het zo bekijk, daar lijkt het wel op!

_O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176852569
Iemand enig idee wat er met Wing aan de hand is?
pi_176852627
quote:
Ja, de ene maand nog gekker dan de andere.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176852631
quote:
Niet elke maand, maar februari is het gelukkig wel eindelijk Wavesmaand. *O*
pi_176852639
Morgen weer gratis Liquid. c_/
pi_176852664
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:47 schreef BadVlad het volgende:
Ja lekker, heb er al 1300 ontvangen :)
pi_176852674
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:47 schreef BadVlad het volgende:
pi_176852693
RSI van Wing staat ver onder de 30.
Ver oversold dus, wellicht kopen :)
pi_176852725
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:50 schreef 0108daniel het volgende:
Wat gebruik je om die RSI gegevens inzichtelijk te krijgen?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 januari 2018 @ 23:52:38 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176852728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:50 schreef 0108daniel het volgende:
RSI zegt precies niets.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:54:09 #55
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176852758
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hooguit een Fiat 500. De versie uit de zeventiger jaren wel te verstaan :')
+1 :')
pi_176852765
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja lekker, heb er al 1300 ontvangen :)
Nice. Ik heb helaas niet zoveel WCT in vergelijking met mijn Waves.
pi_176852882
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

RSI zegt precies niets.
Tot nu toe goeie winsten mee gemaakt, zie eerdere topics.
pi_176852919
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

RSI zegt precies niets.
:') _!!!!

:')14.gif
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 00:13:45 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176852942
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 00:10 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') _!!!!

:')[ afbeelding ]
Kan je beter zeggen over iedereen die het als heilig ziet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176852948
Over de coin zelf, iemand die weet wat ermee aan de hand is?
pi_176853105
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 13:02 schreef Gehrman het volgende:
Bear market.
  woensdag 31 januari 2018 @ 00:36:51 #62
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176853118
Welke bear market?
  woensdag 31 januari 2018 @ 00:41:59 #63
13462 BansheeBoy
pi_176853154
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 00:05 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Tot nu toe goeie winsten mee gemaakt, zie eerdere topics.
Hi Daniel, wat is exact RSI? Ik ken het als een spierziekte.

:{
pi_176853231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:29 schreef Dwaalboy het volgende:

Ja mooi man, weer genieten van die tientjes winst.

Na 1000nden tientjes gezakt te zijn. :')
pi_176853312
Mijn voorspelling is dat we begin februari weer flink omhoog zullen gaan. Ik ga straks weer wat fiat in crypto stoppen. :)
  woensdag 31 januari 2018 @ 01:44:21 #66
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176853395
New low sinds... lange tijd?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176853488
Januari schijnt ook in de aandelen wereld een rode maand te zijn.
Deze maand ook in de crypto wereld...
pi_176853490
Het gaat nu wel heel rap zeg tering
(she/her)
pi_176853497
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:07 schreef Fylax het volgende:
Het gaat nu wel heel rap zeg tering
Klopt! Bitcoin zakt nu ook snel verder weg
pi_176853498
pi_176854530
BTC <10k 😪
pi_176854638
quote:
Guaranteed Contribution Limit: 0.1 ETH (Base contribution limit) x 2 (Provided Airbnb Referral Link) = 0.2
pi_176854646
Crash. Weer lekker naar beneden
Love is in the air!
  Moderator woensdag 31 januari 2018 @ 06:33:16 #74
42184 crew  DaMart
pi_176854650
Op een enkele uitzondering na is mijn portfolio weer behoorlijk rood vanochtend.

En dat allemaal door paniek over een tweet over een shitcoin (tether)? :').
pi_176854659
quote:
[ afbeelding ]

:')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2018 @ 06:50:21 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176854689
Lisk _O_
pi_176854708
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 06:50 schreef Kyran het volgende:
Lisk _O_
Goed nieuws ofzo?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176854709
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 06:50 schreef Kyran het volgende:
Lisk _O_
added on BitFlyer

quote:
Thank you for using bitFlyer.

Lisk is now supported on our Altcoin Market. Customers who have upgrade to Trade Class are able to buy and sell Lisk on our Altcoin Market. After logging in to bitFlyer, a Lisk tab can now be selected in our Altcoin Market (Buy / Sell Altcoins).

pi_176854711
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 06:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')[ afbeelding ]
Beetoken?
pi_176854713
Centraal BL3P invite topic ?

Ik wil de ook nog een :p
pi_176854714
Woooow
pi_176854717
Lisk saves the day
pi_176854718
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:00 schreef TwztId het volgende:

Goed idee, open hem zou ik zeggen.
  woensdag 31 januari 2018 @ 07:03:44 #85
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176854724
Wakker worden met een mega ath lisk? What happend?
PSN-ID: SoliD_S
pi_176854726
Wtf doet Lisk
pi_176854727
Lsk +100% :o
pi_176854728
Zakt alweer
pi_176854783
Lisk, laatste stuiptrekking })
pi_176854814
Wat de fuck. Maximum limit van Bee token van 0.1 Ether. Wat een stakkers zeg :D!
Heb ik daarvoor mijn ID opgestuurd? En die fucking vragen lijst ingevuld? :')!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 31 januari 2018 @ 07:26:46 #91
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176854816
Even 10 Lisk op +40% verkocht en XLM teruggekocht op -12%. HODL blijft de strategie, maar soms is een uitzondering nodig :D
  woensdag 31 januari 2018 @ 07:27:46 #92
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176854821
What. The. FUD.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176854834
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Yozzz het volgende:
Even 10 Lisk op +40% verkocht en XLM teruggekocht op -12%. HODL blijft de strategie, maar soms is een uitzondering nodig :D
XLM lijkt me prima
  woensdag 31 januari 2018 @ 07:30:34 #94
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176854835
Apart dat bitcoin een beetje net onder de 10k blijft hangen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176854838
Al mijn LISK verkocht voor Stellar. Was wel klaar met LISK en dit was de perfecte exit.
pi_176854852
Lisk is gelist op een Japanse exchange maar flinke retrace alweer. Ben te laat wakker geworden. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176854889
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Skv het volgende:
Wat de fuck. Maximum limit van Bee token van 0.1 Ether. Wat een stakkers zeg :D!
Waar heb je dat gelezen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176854930
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:00 schreef TwztId het volgende:

Open maar :+
జ్ఞ‌ా
pi_176854931
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 07:26 schreef Skv het volgende:
_O-
pi_176854934
Bee =shitcoin. Al die hype. Wel duidelijk pnd coin nu.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 07:43:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')