quote:“We’re called conspiracy theorists because we see this cabal right in front of us,” said Gaetz. “We’re able to aggregate these data points and show what was really going on.”
GOP opent een onderzoek naar de FBItwitter:peterbakernyt twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 00:22:51Schiff says House Intelligence Committee Republicans have opened an investigation into the Justice Department and FBI. reageer retweet
De memo gaat gereleased worden.twitter:peterbakernyt twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 00:20:12Schiff says House Intelligence Committee Republicans voted to release the GOP-authored memo but blocked releasing the Democrat-authored memo. reageer retweet
quote:The Trump admin has notified Congress that last year’s bipartisan Russia sanctions bill is serving as a “deterrent” and as such, specific sanctions aren’t needed at this time.
Joh, daar is dit toch ook allemaal voor bedoeld?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:58 schreef Nintex het volgende:
Overigens is de kans groot dat Rosenstein verband heeft met de memo dan komt ook de Mueller witchhunt in het vizier.
quote:Christie, a former Republican presidential candidate and advisor to President Donald Trump, was reportedly hired “because he is close to the president and the players inside the White House,” according to the report. ABC News is gearing up to cover this November’s midterm elections, and reportedly hopes that Christie will offer a perspective on Trump voters.
twitter:Bencjacobs twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 02:18:46Julian Assange Thought He Was Messaging Sean Hannity When He Offered ‘News’ on Democrat Investigating Trump-Russia https://t.co/P1sP7UkGdI via @thedailybeast reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
It’s a coup.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 01:02 schreef Mike het volgende:
Alleen vandaag dus al:
* Trump weigert sancties op te leggen aan Rusland
* een hoge FBI-official wordt de laan uitgestuurd
* de republikeinen gaan hun memo vrijgeven om het Rusland-onderzoek te ondermijnen (zonder toe te staan dat de democraten hun eigen memo vrijgeven)
* de republikeinen verklaren de oorlog aan de DoJ en de FBI
Wat een land.
twitter:marcorubio twitterde op maandag 29-01-2018 om 21:48:40Looking forward to tomorrow’s State of the Uniom. https://t.co/xdBUU3Pvo5 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die reacties ook
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
https://www.washingtonpos(...)m_term=.78b669e9dd6bquote:His favorite cops-and-robbers movie is "The Untouchables"
"Eliot Ness' character was unyielding, tenacious, principled," he told the Times's Morrison. "That describes what a law enforcement professional should be."
https://www.fbi.gov/news/(...)e-of-fbi-los-angelesquote:Director James B. Comey has named David Bowdich the assistant director in charge of the Los Angeles Field Office.
quote:But Republican lawmakers and conservative commentators who have called for a “purge” of the bureau’s Comey-era officials might be disappointed, given his former proximity to Comey and McCabe. In testimony before the Senate Intelligence Committee last June, Comey said he had spoken to senior colleagues including Bowdich about President Donald Trump’s allegedly asking Comey to have the FBI back off its probe into Michael Flynn, the former national security adviser.
Because of that apparent conversation, and because he was the No. 3 official under Comey, Bowdich is a potential witness into whether Trump obstructed justice by firing Comey. Last June, Senator Dianne Feinstein, the ranking member of the Senate Judiciary Committee, requested that the committee interview Bowdich and other FBI officials as the panel investigated Comey’s termination.
Before his departure, McCabe told Bowdich and other senior employees that they might have to serve as witnesses in special counsel Robert Mueller’s investigation into Russian meddling in the 2016 presidential election and possible coordination with the Trump campaign, Vox reported in August.
Bron
Logisch. Trump vindt het niet leuk als de golden shower tapes vrij worden gegeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 00:43 schreef Mike het volgende:
En op deze avond met veel nieuws: Trump gaat de sanctions die het congress wilde opleggen aan Rusland niet uitvoeren:
[..]
Het maakt niet uit. Het schip gaat toch ten onder.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 02:29 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg toch meer en meer de indruk dat het bij de GOP alles of niets is geworden
Het was al een wat bijzondere partij natuurlijk maar ze gaan de laatste maand wel echt full-Trumpmode daar
Msnnbc schrijft dat 45% van de amerikanen voor impeachment is. 51% tegen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Het schip gaat toch ten onder.
Ze zijn all-in voor deze staatsgreep.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:37 schreef DustPuppy het volgende:
Ik meende mij toch te herinneren dat mening Republikein zei dat het een constitutionele crisis zou zijn als Trump de sancties niet zou uitvoeren.
Waar zijn deze mensen nu?
Dit is echt een speedrun van de Nixon regering.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze zijn all-in voor deze staatsgreep.
Er moet toch wel een enorme Kompromat zijn?
Ik had niet eens verwacht dat hij één jaar zou halen, die vent zit tot over z'n oren in het Russische zwarte geld circuit namelijk, wat hem chantabel maakt en automatisch een reden is voor impeachment, maar blijkbaar is het nog niet zo eenvoudig om eea rond te krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:46 schreef Belabor het volgende:
Donald Trump haalt de twee jaar niet. Die weddenschap ga ik winnen!
Zeker niet als een partij dit proces actief tegenwerkt om hun eigen hachje te redden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik had niet eens verwacht dat hij één jaar zou halen, die vent zit tot over z'n oren in het Russische zwarte geld circuit namelijk, wat hem chantabel maakt en automatisch een reden is voor impeachment, maar blijkbaar is het nog niet zo eenvoudig om eea rond te krijgen.
Ik krijg nu ook wel het gevoel/idee dat we zo langzamerhand aan het endgame toekomen ja...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:46 schreef Belabor het volgende:
Donald Trump haalt de twee jaar niet. Die weddenschap ga ik winnen!
Neequote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:06 schreef Refragmental het volgende:
Kan al dat "muh Russia" gedoe en coup gepraat aub naar BNW?
Zouden toekomstige historici het ook hebben over de 'Monday Night Slaughter' ?quote:'MONDAY NIGHT SLAUGHTER': Legendary investigative journalist Carl Bernstein calls Trump-GOP attacks on the FBI and DOJ a 'turning point'
• Prominent investigative journalist Carl Bernstein sounded an ominous warning about the Trump administration's moves to undermine the US Justice Department and the FBI amid the Russia investigation.
• Bernstein said the US had reached "a turning point" at the end of a day that saw the resignation of FBI Deputy Director Andrew McCabe, a Republican vote to release a controversial memo undermining the bureau and the DOJ, and the Trump administration's decision not to impose sanctions on Russia.
• Bernstein called it the "Monday night slaughter of our institutions of justice in the United States."
Investigative journalist Carl Bernstein, who helped uncover the Watergate scandal in the 1970s that led to the resignation of President Richard Nixon, sounded an ominous alarm on Monday following a day of pivotal headlines related to the Russia investigation.
Bernstein said the US had reached "a turning point" at the end of a day that saw the resignation of FBI Deputy Director Andrew McCabe, a Republican vote to release a controversial memo undermining the bureau and the DOJ, and the Trump administration's decision not to impose new sanctions on Russia for its meddling in the 2016 US election.
"We are seeing a breakdown and I think we may look back on tonight as the Monday night slaughter of the administration of justice and our institutions of justice in the United States," Bernstein said in an interview on CNN.
"A real slaughter by the obstructive, irresponsible, partisan gang in the House of Representatives that has put the interest of their party and the president of the United States and his personal fortunes above the national interest, and I think we're going to look back on what happened today and tonight as a turning point," Bernstein continued.
His use of the term "Monday night slaughter" is a spin on the phrase "Saturday night massacre" — the October 20, 1973, incident in which Nixon fired special prosecutor Archibald Cox amid Cox's investigation into the Watergate scandal. When Trump fired FBI director James Comey in May 2017, some observers called it the "Tuesday Afternoon Massacre."
Monday saw a whirlwind of activity linked to the broad investigation of Russia's 2016 US-election interference. An effort that US intelligence officials said was executed to help get Trump elected and hamstring his then-opponent Hillary Clinton.
Trump and his allies in Congress and right-leaning media have made no secret of their disdain for the Russia probe, and the latest developments on Monday cemented their collective angst. Bernstein said it represents a dire threat to the entire investigation.
"Donald Trump has done everything in his power — including working with these enablers on Capitol Hill — to make sure that this investigation of him, his family, his aides, his campaign, his transition does not come to fruition, and this was part and parcel of it tonight," Bernstein told CNN's Don Lemon on Monday night.
Bernstein said the totality of Trump and his allies' actions may be a precursor to a "constitutional crisis." Critics of Trump have used similar language to warn about various actions in the early aughts of his presidency. But Bernstein insisted that the administration's moves of late are real cause for alarm.
"The system may fail us if the president continues down this road and if his enablers in Congress continue down this road," Bernstein said. "Donald Trump may get away with this, and by 'this,' I mean shutting down the legitimate investigation of the president of the United States."
He added: "The single thing that this president has been focused on from the day he took office is to make sure that the Mueller and the Russia investigation does not go forward. and he is doing everything in his power to see that that becomes the case."
Bron: Business Insider
Hoezo? Mueller is vooral bezig met de obstruction of justice die Trump heeft gepleegd. Daarmee is hij vrijwel klaar. Hem nadat hij dat gerapporteerd heeft wegsturen is vrijwel onmogelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook wel het gevoel/idee dat we zo langzamerhand aan het endgame toekomen ja...
Het endgame voor Trump... niet voor Mueller..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Mueller is vooral bezig met de obstruction of justice die Trump heeft gepleegd. Daarmee is hij vrijwel klaar. Hem nadat hij dat gerapporteerd heeft wegsturen is vrijwel onmogelijk.
De andere zaken -witwassen, fraude, samenwerken met de Russen, etc doet hij parallel of erna,
Ik ga alvast een meter of anderhalf reserveren in mijn boekenkasten voor serieuze wetenschappelijke historische reconstructies van dit proces... histroy in the making dit..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zouden toekomstige historici het ook hebben over de 'Monday Night Slaughter' ?
Ik zou het toejuichenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 01:05 schreef Puddington het volgende:
Ik zie de democraten ook wel de stunt uithalen dat ze hun memo gewoon vrijgeven, net zoals met die Fusion GPS transcript. Funk hoffelijkheid, it's time to play hardball.
Denk het niet, bekt toch minder lekker. Mag wel een alliteratie hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zouden toekomstige historici het ook hebben over de 'Monday Night Slaughter' ?
Ik zou zeggen, gewoon doen.quote:
Ik denk dat OOJ al helemaal rond is. En dat weten ze in het Witte Huis ook. Ze zijn daar bang Dat Trump voor witwassen, fraude en mogelijke hoogverraad gaat hangen. En daar is best wel kans op. Want James Comey had al een heleboel veldwerk verricht mbt collusion. En Mueller heeft daarna niet stil gezeten. Die is hardnekkig op dezelfde voet doorgegaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Mueller is vooral bezig met de obstruction of justice die Trump heeft gepleegd. Daarmee is hij vrijwel klaar. Hem nadat hij dat gerapporteerd heeft wegsturen is vrijwel onmogelijk.
De andere zaken -witwassen, fraude, samenwerken met de Russen, etc doet hij parallel of erna,
10 little Feds lijkt me eerder gepast.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk het niet, bekt toch minder lekker. Mag wel een alliteratie hebben.
Dat zou je wel willen hè? Mooi niet dus!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:06 schreef Refragmental het volgende:
Kan al dat "muh Russia" gedoe en coup gepraat aub naar BNW?
Omdat de GOP in de broek schijt voor Trump.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 07:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik had niet eens verwacht dat hij één jaar zou halen, die vent zit tot over z'n oren in het Russische zwarte geld circuit namelijk, wat hem chantabel maakt en automatisch een reden is voor impeachment, maar blijkbaar is het nog niet zo eenvoudig om eea rond te krijgen.
Welnee, niemand is bang voor Trump zelf. Maar ze hebben het presidentschap, het huis en het senaat in hun handen en zijn bang dát te verliezen. Daarnaast komen er samen met met eventuele vertrek van Trump waarschijnlijk ook shady zaken aan het licht van de GOP die ze liever verborgen houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Omdat de GOP in de broek schijt voor Trump.
Omkoperij misschien? wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, niemand is bang voor Trump zelf. Maar ze hebben het presidentschap, het huis en het senaat in hun handen en zijn bang dát te verliezen. Daarnaast komen er samen met met eventuele vertrek van Trump waarschijnlijk ook shady zaken aan het licht van de GOP die ze liever verborgen houden.
Ik bedoelde juridisch gezien eigenlijk. Als de zaak eenmaal rond is dan wil ik nog wel eens zien of de GOP dan gewoon door durft te gaan met hun spelletjes. Mocht dat wel het geval zijn dan is het de facto over en uit met de VS als democratische rechtsstaat. Wie wil dat nou op z'n geweten hebben?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Omdat de GOP in de broek schijt voor Trump.
quote:President Donald Trump is sure to get plenty of applause during Tuesday’s State of the Union address when he mentions the $1.5 trillion tax cut he signed into law in December.
But with polls showing Republicans have yet to make the sale on the tax bill, it’s not clear how much the new law will help them in November.
The Congressional Leadership Fund, a group with close ties to House GOP leadership, recently found that voters in battleground districts are more likely to think Republicans raised their taxes than cut them. And a recent Pew Research Center survey found that only around a third of adults thought the tax bill would help them and the country as a whole.
“It’s hard to envision a positive outcome in November if the middle class doesn’t think we cut their taxes,” said Corry Bliss, the Leadership Fund’s executive director.
If anything, the fight over taxes is only about to escalate. Democratic lawmakers are holding "teach-ins" against the measure in their districts. As conservative groups prepare to spend tens of millions of dollars to sell the law, Democrats are preparing their own ad campaigns to portray it as helping only the rich.
Around 4 in 5 taxpayers are expected to get a tax cut this year, according to the Urban-Brookings Tax Policy Center, and workers will start seeing bigger paychecks within weeks. But one other problem facing the GOP is that an average worker could get only about a $30 boost every two weeks, leading to questions about how much voters will notice.
To sway public perceptions, Republicans and their allies are planning to spend tens of millions of dollars on digital and television ads.Ik zou het erg ondankbaar vinden, wel minder belasting betalen maar dan bij de midterms niet op de juiste personen stemmen. Tijd voor een belastingverhoging voor mensen die fout stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Volgend jaar rond deze tijd is dit sowieso het geval.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
Tijd voor een belastingverhoging voor mensen die fout stemmen?
Als Trump weigert krijgt hij een dagvaarding aan de broek.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:19 schreef westwoodblvd het volgende:
Memo zal gebruikt worden door Trump om te weigeren met Mueller te praten, om vervolgens Rosenstein en daarna Mueller te ontslaan. Komende weken worden cruciaal, het gaat harder dan ik had verwacht.
Normale procedures en het op zijn beloop laten gaan van de rechtsgang zijn allang geen prioriteit meer voor de kliek van Trump. Het is nu duidelijk alle hens aan dek nu Mueller steeds dichterbij komt. Trump doet wat hij wil en als hij een subjectief memo door een ultrapartijdige minion van hem daarbij kan gebruiken, doet hij dat gewoon.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als Trump weigert krijgt hij een dagvaarding aan de broek.
Trump gaat echt niks over deze dingen zeggen, dat kan ik je wel op een briefje geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:43 schreef Refragmental het volgende:
Leuke dag gisteren.
FISA Memo stemming, is goedgekeurd voor vrijgave.
Democraten distraction memo, niet goedgekeurd voor vrijgave, wel goedgekeurd voor inzage door anderen binnen het huis. Bewandelt gewoon dezelfde weg als de FISA memo, niks op aan te merken dus.
McCabe stapt op, een dag nadat FBI Director Wray de memo heeft ingezien (waarschijnlijk toeval).
DNC CEO stapt op (https://www.politico.com/(...)-leaving-post-376814)
Ben nu echt benieuwd naar de State of the Union vanavond
Met Trump sta ik eigenlijk nergens meer van te kijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Trump gaat echt niks over deze dingen zeggen, dat kan ik je wel op een briefje geven.
Onderwerpen die behandeld zullen worden zijn:
- Enorme belastingverlaging
- Veiligheid
- Jobs, jobs, jobs
- Fantastische belastingverlaging
- Meest actieve regering ooit
- Tegenwerkende democraten
- Het leger
- Legendarische belastingverlaging
- Fake news
- Veiligheid
Vorige keer las hij bij de State of the Union ook netjes op wat anderen voor hem geschreven hadden, dat gaat hij nu ook gewoon doen. Dus eigen sterke punten benadrukken, aangeven dat het onder hem heel goed gaat ondanks tegenwerking van bepaalde elementen, wellicht nog een vergezicht schetsen over hoe het land er over twee jaar bij staat en dan is het wel klaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Met Trump sta ik eigenlijk nergens meer van te kijken.
Hij heeft overigens 5 dagen de tijd om de memo vrijgave te blokkeren of goed te keuren.
En heel het land staat erbij en kijkt ernaar.... Als bijvoorbeeld een Duitsland of Frankrijk dit zou doen zou het hele land compleet platliggen met massademonstraties.....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:12 schreef Re het volgende:
dat land gaat constitutioneel naar de kloten...
En dit:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:43 schreef Refragmental het volgende:
Democraten distraction memo, niet goedgekeurd voor vrijgave.
is in contradictie met elkaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:43 schreef Refragmental het volgende:
Bewandelt gewoon dezelfde weg als de FISA memo
Sliding into fascism, while snoozing off on opioids.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:12 schreef Re het volgende:
het is zonde maar blijkbaar is het nodig dat het land naar de kloten gaat, Een aparte definitie van MAGA denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En heel het land staat erbij en kijkt ernaar.... Als bijvoorbeeld een Duitsland of Frankrijk dit zou doen zou het hele land compleet platliggen met massademonstraties.....
Ik zie niet in hoe.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:18 schreef DustPuppy het volgende:
Dit:
[..]
En dit:
[..]
is in contradictie met elkaar.
Ik vond 'm zo obvious dat zelfs hij het wel moet zien.quote:
Dear lord.quote:President Trump is seeking to parlay his first State of the Union address on Tuesday into cash for his reelection campaign by offering supporters a chance to see their name flashed on the screen during a broadcast of the speech.
In a fundraising solicitation on Monday, Trump offered those willing to pay at least $35 the opportunity to see their name displayed during a live streaming of the address on his campaign website.
Daar wou ik nog niet eens over beginnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:39 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom is dit trouwens een distraction memo, maar die van de Republikeinen niet?
Dat weten we over vijf dagen zeker, maar ik verwacht het volgende:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef BlackLining het volgende:
Maar wat zou er nou eigenlijk in die memo moeten staan? Ik heb alleen gehoord dat het explosive was namelijk.
Hoe moet ik dat zien? Een post-it met daarop 'HRC is an alien'?
Wat ik begrepen had, heeft het er ook mee te maken dat het Steele-dossier gebruikt zou zijn als een argument om de FISA te geven, en dat mag niet volgens sommige Republikeinen want dat was 'opposition research' en fake news.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat weten we over vijf dagen zeker, maar ik verwacht het volgende:
Veel te makkelijk gegeven FISA leidt tot afluisteren van Page, wat op zijn beurt leidt tot afluisteren van de Trump-campagne door de FBI.
Wellicht nog aangevuld met wat informatie over partijdigheid bij de FBI, bijvoorbeeld omdat er daar onderzoekers werken die een minder positieve mening hebben over Trump, en wat algehele verdachtmakingen richting de FBI omdat ze samen zouden spannen met de democraten.
Daarnaast zal er nog wel wat in staan wat Rosenstein linkt aan die makkelijk gegeven FISA, zodat die ook ontslagen kan worden door Trump opdat ze eindelijk eens serieus werk kunnen maken van het ontslag van Mueller.
Eigenlijk vooral een samenvatting van bestaande complottheorietjes, met dien verstande dat deze memo wel gewoon gebruikt gaat worden voor een paar ingrijpende handelingen om een bepaald onderzoek te dwarsbomen.
Ja, dat valt onder de te makkelijk gegeven FISA.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had, heeft het er ook mee te maken dat het Steele-dossier gebruikt zou zijn als een argument om de FISA te geven, en dat mag niet volgens sommige Republikeinen want dat was 'opposition research' en fake news.
Quotes to back this up? Volgens mij was de consensus namelijk dat de republikeinen alles zouden doen om onderzoek tegen de werken, dus hoewel ze er niet eens echt vertrouwen in hadden, deze memo het daglicht wel zou zien. Niet zo slachtofferen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef Refragmental het volgende:
Ook grappig trouwens dat vorige week men hier nog heilig van overtuigd was dat de memo niet vrijgegeven zou worden en dat de reps tegen zouden stemmen.
Ik heb geen idee wat er in de memo staat, ik ben niet diegene die de FISA memo bij voorbaat wegwuift.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tegelijkertijd weet jij dat de memo gewoon zuivere koffie is en dat de memo van de Democraten alleen bedoeld is om mensen af te leiden van deze memo. Ook zonder te weten wat er in staat.
Maar verder wil ik best een wedje met je leggen over de inhoud hoor.
Nou, doe dan eens een voorspelling. Doe eens gek.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er in de memo staat, ik ben niet diegene die de FISA memo bij voorbaat wegwuift.
De democratenmemo daarentegen is opgesteld als paniekreactie op de toen mogelijke vrijgave van de FISA memo, democraten lijken echt in paniek te zijn, Nancy Pelosi gisteren bij Cuomo was daar een leuk voorbeeld van met haar onsamenhangend verhaal.
Het feit dat ze absoluut tegen transparantie zijn en komen met redenen die daarna makkelijk ontkracht zijn. Zo zou het gevaarlijk zijn want toont interne werking van FBI en DoJ enzo, terwijl Wray de memo heeft gezien en het niet tegen lijkt te houden. Zegt mij genoeg.
Wray kan inderdaad niet tegenhouden, maar kan wel aangeven dat memo inderdaad schadelijk is zoals de dems beweren. Maar dat heeft hij dus niet gedaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, doe dan eens een voorspelling. Doe eens gek.
Verder kan Wray het vrijgeven van de memo niet tegenhouden, dus dat is irrelevant.
Wat een onzin. En wat zegt het feit dat je selectief reageert toch weer veel over je.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er in de memo staat, ik ben niet diegene die de FISA memo bij voorbaat wegwuift.
De democratenmemo daarentegen is opgesteld als paniekreactie op de toen mogelijke vrijgave van de FISA memo, democraten lijken echt in paniek te zijn, Nancy Pelosi gisteren bij Cuomo was daar een leuk voorbeeld van met haar onsamenhangend verhaal.
Het feit dat ze absoluut tegen transparantie zijn en komen met redenen die daarna makkelijk ontkracht zijn. Zo zou het gevaarlijk zijn want toont interne werking van FBI en DoJ enzo, terwijl Wray de memo heeft gezien en het niet tegen lijkt te houden. Zegt mij genoeg.
Volgens mij wilden de democraten de memo zelfs voor interne vrijgave tegenhouden zonder dat ze echt wisten wat erin stond. Wat een transparantie.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een onzin. En wat zegt het feit dat je selectief reageert toch weer veel over je.
Als iemand een eenzijdig verhaal uitbrengt en de andere kant daarop reageert of meer informatie vrij wil geven omdat dat een correctere weergave van de waarheid mogelijk maakt, is dat nog geen paniekreactie. Dat je de Democraten ervan beticht tegen transparantie te zijn maakt het extra hilarisch, want het hele idee van hun eigen memo is dat ze aanvullende informatie willen vrijgeven.
quote:Op donderdag 25 januari 2018 21:39 schreef Re het volgende:
Het is natuurlijk gewoon absurd dat de GOP zo hoog van de toren blaast hoe erg het wel niet is die memo terwijl ze weten dat ze hem toch niet mogen vrijgeven, en dan de bots maar hashtaggen
Wat Wray wel heeft gedaan, is zijn zorgen geuit over het vrijgeven en hij heeft de commissie gevraagd een toelichting te mogen geven. De commissie reageerde daarom door de stemming te vervroegen zodat die toelichting niet gegeven kon worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wray kan inderdaad niet tegenhouden, maar kan wel aangeven dat memo inderdaad schadelijk is zoals de dems beweren. Maar dat heeft hij dus niet gedaan.
quote:Once a little-known foreign-policy adviser to the Donald Trump campaign, Carter Page has risen to national prominence over the past year, not only for his questionable Russian ties and curious fashion sense, but for a string of incredibly ill-advised and potentially self-incriminating interviews. After one such exchange, MSNBC host Chris Hayes even expressed concern for the self-styled “Russian energy expert”: “I genuinely hope, Carter, that you’re innocent of everything, because you’re doing a lot of talking,” he said. “It’s either admirably bold or reckless, but I guess we’ll find out.”
All of which makes Monday’s news surprising: according to Politico, Page declined to comment on a New York Times report alleging that the classified memo compiled by Congressman Devin Nunes’s office reveals that Deputy Attorney General Rod Rosenstein improperly approved an application to extend surveillance of Page last spring. “I’m still awaiting the facts,” Page told the outlet via text, adding that he’s waiting for a response to his Freedom of Information Act request seeking information on any F.B.I. surveillance involving him in 2016 and after. When pressed, Page told Politico, “U.S.-Russia relations has been dominated by misunderstandings throughout much of the past 70 years since the original McCarthy era,” and added, “I harbor no ill will towards anyone for past xenophobic biases and only hope that justice is eventually served.”
Page’s uncharacteristic restraint may be tested on Monday night, when the House Intelligence Committee is expected to vote on declassifying the controversial Nunes memo, which allegedly proves that F.B.I. and D.O.J. officials sought to conceal the extent to which their surveillance of Page was influenced by the infamous Steele dossier (a document that Page himself has dubbed the “dodgy” dossier). That said, U.S. law enforcement’s interest in Page dates back to 2013, when Russian operatives sought to recruit him as a spy, but apparently gave up after observing that Page was, in their words, “an idiot.”
Ex-press secretary Sean Spicer offered up a similar characterization of Page during an interview with MSNBC on Monday. When asked whether he believed that Page was acting as a Russian agent during the 2016 election, Spicer replied, “I don’t think Carter Page acted as anything but a clown.”
Hij wilde langskomen om zijn problemen met die memo te delen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wray kan inderdaad niet tegenhouden, maar kan wel aangeven dat memo inderdaad schadelijk is zoals de dems beweren. Maar dat heeft hij dus niet gedaan.
Straks even lezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij wilde langskomen om zijn problemen met die memo te delen.
https://www.politico.com/(...)assified-memo-374688
Maar dat hebben ze niet afgewacht.
Oh, ik ging er vanuit dat je al wel ingelezen was over dit verhaal, gezien je nogal stellige statements.quote:
Daarvoor is dit een discussieforum, zodat we elkaar kunnen wijzen op nieuwe feiten. Niet iedereen leest hetzelfde nieuws.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh, ik ging er vanuit dat je al wel ingelezen was over dit verhaal, gezien je nogal stellige statements.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh, ik ging er vanuit dat je al wel ingelezen was over dit verhaal, gezien je nogal stellige statements.
ja, ze wisten toch dondersgoed dat die memo op dat moment niet vrijgegeven mocht worden, ondertussen wel de boel een perfecte frame proberen op te dringen...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:13 schreef Refragmental het volgende:
Nog een leuke uit de oude doos btw
[..]
Blueprint for Cronyism: Trump’s Infrastructure Planquote:President Donald Trump’s critics are already lining up to undercut his infrastructure proposal — the purported bipartisan centerpiece of Tuesday’s State of the Union speech — as a giveaway to his well-connected friends and a rollback of popular environmental protections.
Even before the president formally calls for a deal to help rebuild the nation’s aging infrastructure, a watchdog nonprofit stocked with former Democratic aides is ramping up a campaign to discredit his plan as “a blueprint for cronyism.”
The group Democracy Forward will release a report Tuesday that alleges potential conflicts of interest on Trump’s infrastructure advisory council, which was disbanded last summer. The board was led by two of Trump’s longtime New York developer allies, Richard LeFrak and Steven Roth, who were tapped to help shape his plan to shore up roads and bridges by leveraging public money with private investors’ involvement.
Among the potential minefields the group singles out are lobbying by LeFrak's company against flood risk regulations that the Trump administration axed last year and the prospect that Roth's company would benefit from a public-private partnership in the works to build a new Penn Station in New York City.
[...]
Ja dat is het meest tragische. Het is bij de GOP een soort all-in. Alle kaarten op Trump en hopen dat ie lang genoeg blijft zitten om het beleid er doorheen te stampen. Als de rook straks optrekt ben ik benieuwd hoe de geschiedenis zal oordelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:12 schreef Re het volgende:
twitter:RepAdamSchiff twitterde op maandag 29-01-2018 om 17:30:03The same President who excoriated Clinton after FBI found her handling of classified info extremely careless, now urges release of classified info that DOJ has called “extraordinarily reckless.” He’s consistent — consistently self-serving. reageer retweet
Ja, bizar. Het lijkt er nu op dat de Republikeinen samenwerken met de Russen. De Russische trolfabriek zat #releasethememo vol te promoten.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef Refragmental het volgende:
Ook grappig trouwens dat vorige week men hier nog heilig van overtuigd was dat de memo niet vrijgegeven zou worden en dat de reps tegen zouden stemmen.
Inderdaad, het stond aan de top van de Trolllijst. En het klootjesvolk trapt er nog in ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:28 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, bizar. Het lijkt er nu op dat de Republikeinen samenwerken met de Russen. De Russische trolfabriek zat #releasethememo vol te promoten.
Waarom zit je zo te liegen?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:51 schreef Refragmental het volgende:
Fake News!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:21 schreef Ulx het volgende:
http://www.msnbc.com/the-(...)-trump-1148985923850
Een arbeider van Carrier vertelt wat....
When you lose your job you're a loser.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:01 schreef Ulx het volgende:
Trump told McCabe to ask his wife how it felt to be a loser: report
De tering.
Is hij 4 jaar oud ofzoquote:Trump fell silent before lashing out at McCabe and telling him to ask his wife what it felt like to be a loser, according to NBC.
The FBI head replied, “OK, sir,” before Trump ended the call.
Ik heb geen idee of dat zo is. Maar een naargeestige rotvent is hij wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Geestelijk? Zoiets zal het wel zijn, ja.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-06-2017 om 15:22:04By the way, if Russia was working so hard on the 2016 Election, it all took place during the Obama Admin. Why didn't they stop them? reageer retweet
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 15:58:46We should all be clear on the fact that Trump is taking all these pro-Russia actions to ensure the inevitable Russian election interference in 2018 and 2020 will be in his and the Republicans' favor. We are watching treachery on a historic scale in slow motion and doing NOTHING. reageer retweet
Lijkt me wat snel. Eerst een weekje in talkshows die memo bespreken om wat draagvlak onder je kiezers te creeëren, dan Rosenstein een tijdje verdacht maken, dan Rosenstein eruit, dan richting Mueller.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:53 schreef grrrrg het volgende:
Zal Mueller deze week nog ontslagen worden? Waarschijnlijk wel, denk ik. Meteen na de release van de memo waar de #releasethememo Russische trollen zo hard voor gewerkt hebben.
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:53 schreef grrrrg het volgende:
Zal Mueller deze week nog ontslagen worden? Waarschijnlijk wel, denk ik. Meteen na de release van de memo waar de #releasethememo Russische trollen zo hard voor gewerkt hebben.
http://www.foxnews.com/po(...)ce-memo-release.htmlquote:House Speaker Paul Ryan called Tuesday to “cleanse” the FBI as he openly backed the release of a controversial memo that purportedly details alleged surveillance abuses by the U.S. government.
“Let it all out, get it all out there. Cleanse the organization,” Ryan, R-Wis., said.
Klinkt op zich logisch, maar je weet het maar nooit met Trump. Rosenstein haalt maart sowieso niet verwacht ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:06 schreef Mike het volgende:
Karaktermoord inderdaad. De kans is groot dat er zaken uit het onderzoek komen die normaal gesproken grond zijn voor impeachment, maar die nu door de republikeinen in het congres afgedaan kunnen gaan worden als onbelangrijk.
Als de Russen echt meestertrollen zijn, dan gaan ze vol gas de democraten helpenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:43 schreef Kijkertje het volgende:
Pompeo die ook gewoon verklaart dat Rusland zich ongetwijfeld weer met volgende verkiezingen gaat bemoeien en Trump die weigert sancties te implementeren.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-06-2017 om 15:22:04By the way, if Russia was working so hard on the 2016 Election, it all took place during the Obama Admin. Why didn't they stop them? reageer retweet
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 15:58:46We should all be clear on the fact that Trump is taking all these pro-Russia actions to ensure the inevitable Russian election interference in 2018 and 2020 will be in his and the Republicans' favor. We are watching treachery on a historic scale in slow motion and doing NOTHING. reageer retweet
Als het helpt om Amerika en de Westerse wereld te verzwakken, dan zal het Kremlin dat zeker gaan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als de Russen echt meestertrollen zijn, dan gaan ze vol gas de democraten helpen
Ik weet het niet hoor. Ik verwacht dat Mueller binnenkort oom Donald wil gaan verhoren onder ede en die gaat dat nooit doen. En oom Donald is al van de botte bijl en met zo'n memo kan hij weer in het wilde weg liegen en bedriegen over waarom hij Mueller weg wil hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lijkt me wat snel. Eerst een weekje in talkshows die memo bespreken om wat draagvlak onder je kiezers te creeëren, dan Rosenstein een tijdje verdacht maken, dan Rosenstein eruit, dan richting Mueller.
Zal wel een maand duren, al vraag ik me ook nog wel af of hij het überhaupt aandurft om Mueller op een gegeven moment te (laten) ontslaan.
Het Kremlin wil laten zien dat Democratie niet werkt. Dat dat maar chaos geeft. En ze willen de VS terugfucken vanwege de val van de USSR.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:34 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als het helpt om Amerika en de Westerse wereld te verzwakken, dan zal het Kremlin dat zeker gaan doen.
Ik denk zelf dat het het Kremlin puur om machtsbehoud gaat Je ziet steeds meer dat de omliggende landen zich naar het Westen beginnen te richten. Amerika is wat dat betreft een regelrechte bedreiging.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het Kremlin wil laten zien dat Democratie niet werkt. Dat dat maar chaos geeft. En ze willen de VS terugfucken vanwege de val van de USSR.
Die sancties tegen Rusland die waren toch met 99-1 oid aangenomen in de senaat? Hoe kan het dat Trump die niet implementeert?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag zullen er wel wat reacties binnenstromen op het bizarre besluit om de sancties tegen Rusland niet te implementeren. Misschien dat iemand het zelfs aandurft om er een 'what the fuck?' uit te gooien, gezien de redenatie van het witte huis. "Bij implementatie zou Rusland minder wapens van ons kunnen kopen, dat willen we natuurlijk niet."
History in the making. Die aanvallen van de GOP, met Ryans uitspraken voorop, en de aanvallen op de pers over iedere kritisch geschreven noot klinken als een zachte coupe d'etat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:59 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het het Kremlin puur om machtsbehoud gaat Je ziet steeds meer dat de omliggende landen zich naar het Westen beginnen te richten. Amerika is wat dat betreft een regelrechte bedreiging.
Oom Donald is het Trojaanse paard van het Kremlin geworden. Hij valt Amerika's bondgenoten aan en iig 2 pijlers van de democratie: het justitiële apparaat en de onafhankelijke pers.
Dit dus! QFT dus maar...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
History in the making. Die aanvallen van de GOP, met Ryans uitspraken voorop, en de aanvallen op de pers over iedere kritisch geschreven noot klinken als een zachte coupe d'etat.
Ik hoop dat ik ernaast zit hoorquote:
Beetje pathetisch dit, maar in feite worden dit zeer interessante weken.twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 16:09:07The second Trump announced he wouldn't sanction Russia, we should've begun marching. The whole nation.99% of Congress supported the sanctions bill. Trump violated it hoping Russia would help him steal future elections.If that doesn't send America to the streets, nothing will. https://t.co/y8Yj8wPYpo reageer retweet
Hij hint naar de deep state conspiracy die in rechtse kringen in de VS erg populair is, volgens mij. Vandaar het woordgebruik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Barbusse het volgende:
Kun je je voorstellen dat bijvoorbeeld voorzitter Arib oproept tot een zuivering bij de AIVD en nationale politie omdat ze een onderzoek zijn begonnen naar inmenging door een ander land in de verkiezingen voor de tweede kamer?
Zuiveringen, dat is wat Ryan zei. Dat is gewoon dictator taal 1on1. Echt, what the fuck.
Nou ja, het huidige groepje oligarchen heeft zijn macht en rijkdom toch juist aan de val van de USSR te danken, en bijkomend dus ook aan het westen. Die heeft het wegsluizen van het geld dat zij van de staatsbedrijven weggeroofd hebben immers netjes gefaciliteerd en hebben ze recentelijk ook nog een exploderende olieprijs cadeau gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu zoveel wrok zullen koesteren hierover, het lijkt me toch puur zelfbehoud op dit moment. De huidige federatie is duidelijk gedoemd om langzaam uit elkaar te brokkelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Ulx het volgende:
Yep. Terugfucken wegens de val van USSR dus. De landjes die braaf doen wat Moskou zegt hebben er geen last van.
Dat weet ik. Maar weet Ryan dat hij hiermee direct 1 van de belangrijkste pilaren van een democratie langzaam omzaagt?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij hint naar de deep state conspiracy die in rechtse kringen in de VS erg populair is, volgens mij. Vandaar het woordgebruik.
Ik snap dat alleen als ze zelf wat te verbergen hebben. Als dat niet het geval is, dan zal de geschiedenis sowieso erg negatief op ze terugkijken, dus dan denken ze echt alleen heel short term.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar weet Ryan dat hij hiermee direct 1 van de belangrijkste pilaren van een democratie langzaam omzaagt?
Geen vertrouwen in onafhankelijke pers.
Geen vertrouwen in onafhankelijke opsporingsdiensten.
Geen vertrouwen in onafhankelijke rechtspraak.
Dat Trump een idioot was was me al lang duidelijk. Maar dat ervaren politici als Ryan meedoen aan die aluhoedjes bullshit kan ik echt met de pet niet bij.
Ryan gelooft zelf natuurlijk ook niet in die bullshit. Maar dat Ryan geen ruggengraat heeft, was al lang bekend, en daar is dit ook een uiting van. Per slot van rekening staat hij met zijn rug tegen de muur, zijn partij en zijn president zijn historisch impopulair. Trump heeft in één jaar de volledige geloofwaardigheid van de GOP afgebroken. Voeg daar het sausje van het zwaard van Damocles/Mueller aan toe, en je hebt nog maar een optie: de vlucht naar voren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar weet Ryan dat hij hiermee direct 1 van de belangrijkste pilaren van een democratie langzaam omzaagt?
Geen vertrouwen in onafhankelijke pers.
Geen vertrouwen in onafhankelijke opsporingsdiensten.
Geen vertrouwen in onafhankelijke rechtspraak.
Dat Trump een idioot was was me al lang duidelijk. Maar dat ervaren politici als Ryan meedoen aan die aluhoedjes bullshit kan ik echt met de pet niet bij.
Dit zijn imo idd wel redenen om steeds sterker te vermoeden dat ze daadwerkelijk wat te verbergen hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap dat alleen als ze zelf wat te verbergen hebben. Als dat niet het geval is, dan zal de geschiedenis sowieso erg negatief op ze terugkijken, dus dan denken ze echt alleen heel short term.
Misschien gaan ze er vanuit dat ze de slag gaan winnen.
Omdat het er sterk op lijkt dat ze het met man en macht hebben geprobeerd, en daarin zijn geslaagd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef SeLang het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de Russen een meetbare invloed hebben op wat Amerikanen stemmen?
Ach. We zijn van het "De Russen deden niets!" bij "Hoe kom je erbij dat het erg is wat de Russen deden?" gekomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef SeLang het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de Russen een meetbare invloed hebben op wat Amerikanen stemmen?
Geen flauw idee of het meetbaar is; volgens mij hebben de inlichtingendiensten dat niet vast kunnen stellen (hoe zouden ze immers kunnen?). In het kader van de midterms wel relevant mogelijk, maar waarom zou dat nu al relevant zijn of het effect meetbaar was?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef SeLang het volgende:
Omdat de CIA, de FBI en de andere verzamelde inlichtingendiensten in de V.S. dat hebben geconcludeerd?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij hebben ze juist geconcludeerd dat ze niet hebben kunnen vaststellen dat de uitslag zonder Russische inmenging een andere uitslag had gekend?! Is natuurlijk ook niet heel relevant voor het Mueller onderzoek lijkt me, om maar wat te noemen. En daarbij is het feit dat iets moeilijk of niet te kwantificeren is nog geen reden om aan te nemen dat bv. het hacken en laten verspreiden van de emails geen schadelijke gevolgen had voor de Clinton campagne bv.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:37 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Omdat de CIA, de FBI en de andere verzamelde inlichtingendiensten in de V.S. dat hebben geconcludeerd?
Ik geloof niet dat iemand dat hier met enige zekerheid beweerd heeft. Maar succes verder met je confirmation bias.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:44 schreef SeLang het volgende:
Jullie denken serieus dat Hillary heeft verloren vanwege Russische inmenging?
Wat je vergeet is dat de verkiezing beslist is door een zeer kleine groep stemmers, maar ongeveer 0,5% van het electoraat [1]. Daadwerkelijke, gerichte beïnvloeding kan dus veel meer effect hebben dan het misschien lijkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:44 schreef SeLang het volgende:
Denk nou eens na man! De Russen kunnen achter de schermen zeker bewerkstelligen wat je eigen campagne niet eens kan? Kom nou...
Dat hele "de Russen" gedoe is imo een dikke red herring.
Als je Trump volgende keer wilt verslaan dan moet je je richten op je eigen falen. Je moet je hand in eigen boezem steken, maar dat zie ik helemaal niet gebeuren. Al die focus op Rusland werkt averechts. Zoals het nu gaat wint Trump volgende keer met twee vingers in zijn neus.
Jullie denken serieus dat Hillary heeft verloren vanwege Russische inmenging?![]()
Heb dat op Facebook gestaan?
Dus Trump en republikeinen in het Huis beklagen zich erover dat ze denken dat de DOJ en FBI corrupt zouden zijn. Corruptie is echter geen probleem, zolang het maar ten dienste is van el presidente persoonlijk?!quote:
Als de Dems illegalen mee nemen zijn ze de sjaaktwitter:RepGosar twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:33:55Today, Congressman Paul Gosar contacted the U.S. Capitol Police, as well as Attorney General Jeff Sessions, asking they consider checking identification of all attending the State of the Union address and arresting any illegal aliens in attendance. reageer retweet
quote:The striking similarity between a newly released Treasury Department report of Russian oligarchs and a 2017 list of wealthy Russians published in Forbes magazine is no coincidence.
On Tuesday, a Treasury Department spokesperson confirmed to BuzzFeed News that the unclassified annex of the report was derived from Forbes’ ranking of the “200 richest businessmen in Russia 2017.”
The revelation is likely to invite criticisms of the thoroughness of the Treasury Department’s report and reinforce the notion that the list is primarily a who’s who of the Russian elite rather than an official accounting of Kremlin-linked political corruption as some US lawmakers intended.
Congress mandated the report in a law President Trump grudgingly signed in August. At the time, the president called the legislation “seriously flawed.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Hoe werkt dat, denk je? Dat als mensen geen geldig id bij zich hebben ze in een busje afgevoerd gaan worden?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:01 schreef Nintex het volgende:
Als de Dems illegalen mee nemen zijn ze de sjaak
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, denk je? Dat als mensen geen geldig id bij zich hebben ze in een busje afgevoerd gaan worden?
twitter:RepGosar twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:33:55“Of all the places where the Rule of Law needs to be enforced, it should be in the hallowed halls of Congress. Any illegal aliens attempting to go through security, under any pretext of invitation or otherwise, should be arrested and deported," said Congressman Gosar. reageer retweet
Memo release direct na de SOTUtwitter:OfficeOfMike twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:58:01BREAKING: Trump has ordered the release of the memo immediately following his SOTU speech! reageer retweet
Ja, nogmaals, hoe werkt dat? Hoe zou vastgesteld moeten worden dat iemand aldaar een illegale is?quote:
Je moet door security, ze vragen ID kaart e.d. . Heb je die niet, boem opgepakt en enkeltje Mexico.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, hoe werkt dat? Hoe zou vastgesteld moeten worden dat iemand aldaar een illegale is?
Nou ja, dat is de suggestie die zo'n beetje gewekt wordt. Tegelijk wordt gezegd dat het belangrijk is de wet te handhaven, dus dat zal niet de procedure zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je moet door security, ze vragen ID kaart e.d. . Heb je die niet, boem opgepakt en enkeltje Mexico.
Mooi. Al die militietypes weigeren ID te hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je moet door security, ze vragen ID kaart e.d. . Heb je die niet, boem opgepakt en enkeltje Mexico.
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:55:53BREAKING NEWS: The FBI is in possession of a SECOND dossier of Trump-Russia intelligence, known colloquially as the "Shearer Dossier," and it may confirm the already-known Steele Dossier. Per the Guardian, there are indications that the FBI thinks so. https://t.co/F6ewBP4T1Y reageer retweet
Neemt ie Stormy toch mee?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef Nintex het volgende:
Het is te hopen voor Donald dat Melania de papiertjes inmiddels op orde heeft anders heeft hij er weer een ex bij.
Die is onvetwijfeld druk bezig met papieren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef Nintex het volgende:
Het is te hopen voor Donald dat Melania de papiertjes inmiddels op orde heeft anders heeft hij er weer een ex bij.
Roflol.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:11 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:55:53BREAKING NEWS: The FBI is in possession of a SECOND dossier of Trump-Russia intelligence, known colloquially as the "Shearer Dossier," and it may confirm the already-known Steele Dossier. Per the Guardian, there are indications that the FBI thinks so. https://t.co/F6ewBP4T1Y reageer retweet
Vanavond:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die is onvetwijfeld druk bezig met papieren.
Vanavond is Stormy toch op TV?
Stroomversnelling....quote:
Voor ieder wat wils .. politico's, roddelaars en aluhoedjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vanavond:
- SOTU
- Storm Daniels
- #Memo released
En niet vergeten, een plots toevallig gevonden distraction dossier.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vanavond:
- SOTU
- Storm Daniels
- #Memo released
Nee, daarover is juist gestemd om het vrij te geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En niet vergeten, een plots toevallig gevonden distraction dossier.
Ik denk dat je je zaken door elkaar mixt. Er is niet gestemd om een dossier vrij te geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, daarover is juist gestemd om het vrij te geven.
Die Shearer memo bevestigt de pee-pee-tapes zo lijkt het. Of althans, dat Trump chantabel is sinds een reis naar Mouskou.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vanavond:
- SOTU
- Storm Daniels
- #Memo released
quote:FBI Director Chris Wray made clear in a message sent to all bureau employees on Monday night that Deputy Director Andrew McCabe's decision to step aside was a result of forthcoming information to be detailed in an Inspector General report, according to a copy of his message obtained by NBC News.
Wray alluded to having seen aspects of the IG's report into the way the FBI handled the investigation into Hillary Clinton's use of a private e-mail server.
"It would be inappropriate for me to comment on specific aspects of the IG's review right now," Wray said in the message. "But I can assure you that I remain staunchly committed to doing this job, in every respect, 'by the book.' I will not be swayed by political or other pressure in my decision making."
In the very next paragraph, Wray explained that McCabe had submitted his intention to retire, suggesting a connection between the findings of the IG report and McCabe's decision.
Several sources familiar with McCabe's move said the he made his decision as a result of a meeting with Wray in which the Inspector General's investigation was discussed.
News that McCabe would leave his role seven weeks before he was expected to retire triggered speculation on Monday that he was being forced to leave under political pressure from President Donald Trump. But several FBI insiders said that was not the case.
Image: FBI Director Christopher Wray testifies before a House Judiciary Committee hearing on Capitol Hill in Washington
FBI Director Christopher Wray testifying on Capitol Hill last month. Aaron P. Bernstein / Reuters
Trump has openly criticized McCabe for being biased because his wife took donations from Clinton ally Terry McAuliffe when she ran as a Democrat for a state Senate seat in Virginia. He also fumed at McCabe when recently fired FBI Director James Comey took an FBI plane back to Washington after Trump removed him from the position.
McCabe wrote his own message to the bureau: "It is has been my privilege and honor to work with you all for the past 21 years," he said, adding, "Please always remember that the key to those successes is an unflagging focus on integrity. You are the greatest workforce on earth because you speak up, you tell the truth and you do the right thing. "
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:20 schreef SureD1 het volgende:
Als het een overspannen fase in gaat, met snelle zetten over en weer maak ik me niet zo druk... Mueller is minstens drie standaarddeviaties slimmer dan die hele Trump kliek bij elkaar..
Dat is waar. En dat Trump aan het oefenen voor de SOTU is is denk ik de reden voor zijn stilte.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]en hij heeft echt 'only the best' ter beschikking
Geweldig hoe ze op een gegeven moment in het rond kijkt met een verdwaasde blik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:00 schreef Refragmental het volgende:
Nancy Pelosi bij Cuomo vond ik wel grappig.
De paniek en stress is toch wel duidelijk te horen. Heel het verhaal van haar rammelt aan alle kanten dat zelfs de CNN presentator er zijn vraagtekens bij zet
Kans is groot dat ze niet eens weet wat er in die memo staat maar wat talkingpoints heeft gekregen van anderen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geweldig hoe ze op een gegeven moment in het rond kijkt met een verdwaasde blik.
En jij weet hoe goed 'ie is, zonder te weten wat er in staat?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kans is groot dat ze niet eens weet wat er in die memo staat maar wat talkingpoints heeft gekregen van anderen.
Iets van 200 reps hebben de memo ingezien, en slechts een handjevol democraten.
Toch allemaal keihard roepen hoe slecht de memo wel niet is.... zonder te weten wat erin staat
De memo bestaat uit talkingpoints!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kans is groot dat ze niet eens weet wat er in die memo staat maar wat talkingpoints heeft gekregen van anderen.
Stroman. Check.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:29 schreef Refragmental het volgende:
Links is echt helemaal door aan het draaien. Devin Nunes (of zoals Nancy Pelosi zou zeggen... Dennis Nunes) is blijkbaar een Russian Agent.
https://www.washingtontim(...)nunes-russian-agent/
Russen hier, russen daar, russen overal.
Hun strategie lijkt steeds meer op het proberen monddood te maken van tegenstanders door ze weg te zetten als russian agents. Gelukkig lijken steeds meer en meer amerikanen er niet meer in te trappen.
'Connecting dots that don't connect' zoals Warner zeiquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
't is meer dat mensen weten wat de oorsprong is van de memo en de leugens en partisan hackery mee wegen. Tel daar bij op dat het een interpretatie is van kennelijk niet vrij gegeven zaken en de onontkoombare conclusie is dat het voer voor het aluhoedjes volk zal zijn. Datzelfde volk wat trapte in pizzagate, de Seth Rich conspiracy en Uranium One.
Daar gaat het toch niet om. Andere landen hebben gewoon zich niet te bemoeien met een verkiezingsstrijd. Man, man, man, je kunt je beter bezig houden met het inkopen van pastasauzen ofzo. Daar lijk je meer verstand in te hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:44 schreef SeLang het volgende:
Denk nou eens na man! De Russen kunnen achter de schermen zeker bewerkstelligen wat je eigen campagne niet eens kan? Kom nou...
Dat hele "de Russen" gedoe is imo een dikke red herring.
Als je Trump volgende keer wilt verslaan dan moet je je richten op je eigen falen. Je moet je hand in eigen boezem steken, maar dat zie ik helemaal niet gebeuren. Al die focus op Rusland werkt averechts. Zoals het nu gaat wint Trump volgende keer met twee vingers in zijn neus.
Jullie denken serieus dat Hillary heeft verloren vanwege Russische inmenging?![]()
Heb dat op Facebook gestaan?
Maar goed, ik ben alweer pleite hier...
Was het nieuws dat onze eigen AIVD bewijs heeft geleverd van Russische rotzooi ook nepnieuws volgens jou?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:29 schreef Refragmental het volgende:
Links is echt helemaal door aan het draaien. Devin Nunes (of zoals Nancy Pelosi zou zeggen... Dennis Nunes) is blijkbaar een Russian Agent.
Hun strategie lijkt steeds meer op het proberen monddood te maken van tegenstanders door ze weg te zetten als russian agents. Gelukkig lijken steeds meer en meer amerikanen er niet meer in te trappen.
Пропустите водку товарищаquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:29 schreef Refragmental het volgende:
Alle veiligheidsdiensten hebben uitgebreid aangegeven wat Rusland gedaan heeft om zich te mengen in de verkiezingen en er komt elke dag meer en meer nieuws bij.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef Nintex het volgende:
Democrats uiten allerlei valse beschuldigen naar Rusland, maar dat is geen probleem.
Gek he. De Russen zijn niet bang voor een oppositiepartij. Wat een verrassing.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Пропустите водку товарища
Het is ook te gek voor woorden natuurlijk
Trump daagt Noord Korea uit en is gevaarlijk. Democrats uiten allerlei valse beschuldigen naar Rusland, maar dat is geen probleem.
Mike bevestigt hiermee dat hier inderdaad users actief zijn met Russische IP's aangestuurd door de trollenfabriek uit St Petersburgquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Alle veiligheidsdiensten hebben uitgebreid aangegeven wat Rusland gedaan heeft om zich te mengen in de verkiezingen en er komt elke dag meer en meer nieuws bij.
Maar op FOK! lopen wat lui rond die het beter weten en noemen alles 'nep'. De vraag is wie je dan eerder zou moeten vertrouwen. Ik denk niet de trolls op FOK!.
Link: https://www.politico.com/(...)tion-meddling-376826quote:Pompeo: 'I have every expectation' Russia will meddle in 2018 midterms
CIA Director Mike Pompeo said he fully expects Russia to seek to interfere with the 2018 midterm elections, as it did in 2016.
"I have every expectation that they will continue to try and do that," Pompeo said when asked during an interview with the BBC on Monday whether he anticipates a Russian influence campaign later this year.
He added: “But I am confident that America will be able to have a free and fair election — that we’ll push back in a way that is sufficiently robust that the impact they have on our election won’t be great.”
Pompeo and other intelligence officials have acknowledged attempts by Russian President Vladimir Putin and the Kremlin to influence the 2016 presidential campaign, despite rebuttals from the White House. President Donald Trump has called reports of attempts by Russia to interfere with the campaign "fake news" and the federal and congressional probes into potential ties to the Trump campaign a "witch hunt."
Pressed on whether Trump's stance on Russian meddling efforts has forced him and other intelligence officials to "walk a fine line" on the subject, Pompeo said he and the CIA have never shied away from spreading the truth.
"I don't do fine lines. I do the truth. We deliver nearly every day personally to the president the most exquisite truth that we know from the CIA," Pompeo said. "Whatever the facts may be, we deliver them unvarnished, as accurately and forcefully as we can."
Pompeo said China could also pose a cyber threat in the upcoming midterms.
“We can watch very focused efforts to steal American information, to infiltrate the United States with spies, with people who are going to work on behalf of the Chinese government against America,” he said.
Nee, heb al vaker aangegeven geen idee te hebben wat er in de memo staat. Ik hoor niet tot de groep die de memo op voorhand al wegwuift en liever had gehad dat deze niet werd vrijgegeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En jij weet hoe goed 'ie is, zonder te weten wat er in staat?
Pastasauzen? Hmmm, laatst had 'ie het ook al over het eten van vrouwenvlees. That dude is weird...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Andere landen hebben gewoon zich niet te bemoeien met een verkiezingsstrijd. Man, man, man, je kunt je beter bezig houden met het inkopen van pastasauzen ofzo. Daar lijk je meer verstand in te hebben.
Erg jammer dat je alleen dit soort reacties plaatst en werkelijk geen intentie tot discussie lijkt te hebben. Erg jammer.quote:
En toch ademen je posts over de memo de hele tijd uit dat het een shitstorm voor de democraten wordt. Net als je eerdere posts over Fusion GPS. En toen daar het volledige verhaal van bekend werd, bleek het een shitstorm voor de republikeinen te zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee, heb al vaker aangegeven geen idee te hebben wat er in de memo staat. Ik hoor niet tot de groep die de memo op voorhand al wegwuift en liever had gehad dat deze niet werd vrijgegeven.
Nope. Heb dat bericht hier zelfs nog gelinkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was het nieuws dat onze eigen AIVD bewijs heeft geleverd van Russische rotzooi ook nepnieuws volgens jou?
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:02 schreef Szura het volgende:
Kerel die de plek van Ryan wil innemen legt even een Jodenlijst aan![]()
https://twitter.com/pnehlen/status/958404521952194561
Jeetjequote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet zeggen dat het ook wel steeds moeilijker wordt om de Godwinnetjes achterwege te laten als er nog steeds zo veel mensen zijn die in tegenstelling tot het overweldigende bewijs van wrongdoing nog steeds hun vingers in hun oren houden.
Wie is dit nou weer?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:02 schreef Szura het volgende:
Jij bent de enige die constant in hyperbolen spreekt over dat alles als Russische inmenging wordt gezien en weigert fatsoenlijk op argumenten in te gaan. Hou toch alsjeblieft eens op met dat janken man. Ben je een volwassen vent of niet? Lees goddomme je eigen posts even terug, om de zoveel tijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nope. Heb dat bericht hier zelfs nog gelinkt.
Tis alleen belachelijk om in echt werkelijk alles russian agents te zien tegenwoordig. Dat soort flauwekul hoort eerder in BNW thuis. En in een pol thread anderen uitschelden voor russische bot mag wmb wel wat strenger en harder worden aangepakt.
Omdat de democraten er doodsbang voor lijken te zijn. Dat stemt mij wel gerust.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En toch ademen je posts over de memo de hele tijd uit dat het een shitstorm voor de democraten wordt. Net als je eerdere posts over Fusion GPS. En toen daar het volledige verhaal van bekend werd, bleek het een shitstorm voor de republikeinen te zijn.
Excuse me, maar een republikeins memo met een deel van het verhaal, hendig gecherrypicked. Daarvoor ga ik mijn adem niet inhouden. Ik wacht liever het volledige onderzoek van Mueller af.
Ok. Niet alleen Russen. Er zitten ook Zuid-Ossetiers en Oost-Oekrainers bij.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nope. Heb dat bericht hier zelfs nog gelinkt.
Tis alleen belachelijk om in echt werkelijk alles russian agents te zien tegenwoordig. Dat soort flauwekul hoort eerder in BNW thuis. En in een pol thread anderen uitschelden voor russische bot mag wmb wel wat strenger en harder worden aangepakt.
Als ik het zo aankijk, is vooral de Trump-clan die doodsbang is voor wat er uit het onderzoek van Mueller lijkt te komen, want die zijn pas wild aan zich om het heen slaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat de democraten er doodsbang voor lijken te zijn. Dat stemt mij wel gerust.
Ransaap die op een gegeven moment zelfs voor Breitbart te ver ging, neemt het op tegen Paul Ryan maar zal kansloos zijn. Steunde uiteraard ook pedo Roy Moore.quote:
Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:02 schreef Szura het volgende:
Ook dit weer, die bewoording. Niemand is doodsbang, men is over de zeik omdat de memo niets meer is dan een interpretatie van diep-rechts van geclassificeerde informatie, waardoor het niet toetsbaar is voor het publiek wat er wel en niet uit klopt. Weet je nog, dat ze dit met Fusion GPS deden en jij je broek elke keer vol-roomde maar nadat de daadwerkelijke transcripties werden vrijgegeven er niets meer over kon zeggen, omdat het verhaal toch bijzonder meer genuanceerd bleek?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Trump en Ryan hadden vorig ook een beef. En Trump steunde Moore.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Ransaap die op een gegeven moment zelfs voor Breitbart te ver ging, neemt het op tegen Paul Ryan maar zal kansloos zijn. Steunde uiteraard ook pedo Roy Moore.
Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat ze zo verontrust zijn omdat het memo broddelwerk is, kort door de bocht is en bedoeld is om de FBI te schaden. Die theorie lijkt me een stuk waarschijnlijker omdat Nunes al meer dan een jaar bezig is om de FBI en het Mueller-onderzoek zwart te maken en weigert te luisteren naar advies van de huidige FBI-directeur of de onderliggende documentatie vrij te geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
twitter:SarahHuckabee twitterde op donderdag 03-11-2016 om 20:12:34When you're attacking FBI agents because you're under criminal investigation, you're losing https://t.co/SIoAxatCjp reageer retweet
Je moet even kalmeren en niet zo uit de bocht vliegen. Je snapt natuurlijk dat je het niet 100% letterlijk moet nemen. Niet alles is russische inmenging. Het feit alleen dat Nunes nu opeens een russische agent wordt genoemd is een tactiek die links de laatste tijd veelvuldig lijkt te hanteren waarbij tegenspraak vaak wordt neergezet als russisch. Zelfs hier op fok zie je het. Een zeer debiele tactiek die net zoals de racisme kaart flink aan waarde gaat inboeten en zelfs mensen gaat wegjagen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent de enige die constant in hyperbolen spreekt over dat alles als Russische inmenging wordt gezien en weigert fatsoenlijk op argumenten in te gaan. Hou toch alsjeblieft eens op met dat janken man. Ben je een volwassen vent of niet? Lees goddomme je eigen posts even terug, om de zoveel tijd.
Wat is zijn antwoord er heden ten dage op? I do not recall saying that.quote:But asked by Campbell two years ago if he was a big Trump supporter, Pruitt replied "No, no." The clip of from the program was unearthed by Documented, a left-leaning watchdog group.
"I believe that Donald Trump in the White House would be more abusive to the Constitution than Barack Obama — and that's saying a lot," Pruitt said during the 2016 interview. "I think executive orders with Donald Trump would be a very blunt instrument with respect to the Constitution."
I do not recallquote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Scott Pruitt heeft trouwens weer eens laten zien wat voor iemand het is. Niet heel belangrijk nieuws, maar wel tekenend.
Recent zijn quotes uit een interview wat hij in 2016 op de radio heeft gegeven door een democraat in z'n gezicht gegooid.
[..]
Wat is zijn antwoord er heden ten dage op? I do not recall saying that.
Dan heb je het over bewoording en vervolgens begin je over "diep-rechts" en "vol-roomde". Pot ketel?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook dit weer, die bewoording. Niemand is doodsbang, men is over de zeik omdat de memo niets meer is dan een interpretatie van diep-rechts van geclassificeerde informatie, waardoor het niet toetsbaar is voor het publiek wat er wel en niet uit klopt. Weet je nog, dat ze dit met Fusion GPS deden en jij je broek elke keer vol-roomde maar nadat de daadwerkelijke transcripties werden vrijgegeven er niets meer over kon zeggen, omdat het verhaal toch bijzonder meer genuanceerd bleek?
Dit is wel een manier. Dit soort uitspraken uit het verlexen opvissen en ze aan Trump voeren. Die kan nergens tegen en gaat in het rond trappen als het tegenzit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Scott Pruitt heeft trouwens weer eens laten zien wat voor iemand het is. Niet heel belangrijk nieuws, maar wel tekenend.
Recent zijn quotes uit een interview wat hij in 2016 op de radio heeft gegeven door een democraat in z'n gezicht gegooid.
[..]
Wat is zijn antwoord er heden ten dage op? I do not recall saying that.
Hij zal zich er vast over uitlaten, maar de vraag is hoe serieus hij dan nog wordt nog genomen door een deel van de bevolking, dat al maandenlang (ongefundeerde) verhalen van de republikeinen voorgeschoteld krijgt over hoe corrupt de FBI wel niet is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:21 schreef Refragmental het volgende:
Wray heeft overigens de memo gezien. Mocht het echt vol onwaarheden staan dan zal hij zich zeker weten gaan uitspreken. Zijn agency ligt namelijk op het hakblok.
Volgens mij lopen er ook meerdere onderzoeken naar Trumps Rusland-connecties, dus waarom moet ik me weerhouden van een mening zolang er een onderzoek naar Fusion GPS loopt, maar is het al duidelijk dat het verhaal dat Trump ernstige connecties met Rusland heeft bij voorbaat onzin?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan heb je het over bewoording en vervolgens begin je over "diep-rechts" en "vol-roomde". Pot ketel?
Loopt er trouwens niet nog een onderzoek naar Fusion GPS?
Wray heeft overigens de memo gezien. Mocht het echt vol onwaarheden staan dan zal hij zich zeker weten gaan uitspreken. Zijn agency ligt namelijk op het hakblok.
Klein lichtpuntje is dan wel dat er wel berichten van die idioot zijn verwijderd door Twitter. Maar dan ook een heel klein lichtpuntje.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:02 schreef Szura het volgende:
... Ik weet niet of dit heel grappig of heel sip is.quote:President Donald Trump's son-in-law Jared Kushner is the man to broker peace Israel and the Palestinians because of his real estate experience, Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu said.
Onderliggende documentatie mag Nunes niet vrijgeven, is niet van hem.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat ze zo verontrust zijn omdat het memo broddelwerk is, kort door de bocht is en bedoeld is om de FBI te schaden. Die theorie lijkt me een stuk waarschijnlijker omdat Nunes al meer dan een jaar bezig is om de FBI en het Mueller-onderzoek zwart te maken en weigert te luisteren naar advies van de huidige FBI-directeur of de onderliggende documentatie vrij te geven.
Je hebt ook nooit meer gereageerd op het Wired artikel met uitleg over de FISA en een kleine reminder aan het feit dat de betreffende clausule door oa Nunes nog verlengd is.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Onderliggende documentatie mag Nunes niet vrijgeven, is niet van hem.
Strijd tegen dat onderzoek snap ik wel. Vooral wanneer mogelijk blijkt dat het een ongrondwettig onderzoek is bedoeld om verdeeldheid te zaaien.
Onderzoek was trouwens naar Russia collusion of naar obstruction of justice? Lijkt steeds meer op een fishing expidition.
Wat zijn tot nu toe de feiten uit dat Fusion GPS onderzoek? Volgens mij onder andere dat ze eerst gecontracteerd waren door de GOP. 😂quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan heb je het over bewoording en vervolgens begin je over "diep-rechts" en "vol-roomde". Pot ketel?
Loopt er trouwens niet nog een onderzoek naar Fusion GPS?
De opdracht voor het onderzoek is hier al meerdere keren gepost. Je weet dus dat alle misdrijven die aan het licht komen tijdens dat onderzoek ook meegenomen mogen worden door Mueller.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Refragmental het volgende:
Onderzoek was trouwens naar Russia collusion of naar obstruction of justice? Lijkt steeds meer op een fishing expidition.
Mueller's onderzoek? Die mag alles wat hij tegenkomt onderzoeken. Waarom denk je dat ze in kamp Trump zeven kleuren stront schijten?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Refragmental het volgende:
Zet het anders even in de OP.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:30 schreef Mike het volgende:
[..]
De opdracht voor het onderzoek is hier al meerdere keren gepost. Je weet dus dat alle misdrijven die aan het licht komen tijdens dat onderzoek ook meegenomen mogen worden door Mueller.
Het is ook een redenatie van "maar het onderzoek ging over diefstal, dus als er een moord wordt gevonden, dan is dat helemaal niet relevant en hoeft dat niet onderzocht te worden!"quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:30 schreef Mike het volgende:
[..]
De opdracht voor het onderzoek is hier al meerdere keren gepost. Je weet dus dat alle misdrijven die aan het licht komen tijdens dat onderzoek ook meegenomen mogen worden door Mueller.
We hebben pas een paar resultaten gezien van het onderzoek en zolang Mueller het nog niet afgerond heeft, lijkt het me onmogelijk om vast te stellen of het een fishing expedition was.
Holy shit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:02 schreef Szura het volgende:
En daar ligt dus het probleem. Wij kennen het hele verhaal (nog) niet. Neem de Bijbel. Als je daar selectief in gaat shoppen kan je een memo schrijven dat er op neer komt dat het Gods wil is dat iedereen zich als een barbaar gedraagt, overspelige vrouwen doodstenigt en slaven in huis aan de ketting legt. En dan zeg jij, "dit is geen accurate afspiegeling van de Bijbel, je laat de context weg en quote selectief om een verkeerde indruk te wekken!" Meet the Nunes memo.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Onderliggende documentatie mag Nunes niet vrijgeven, is niet van hem.
Strijd tegen dat onderzoek snap ik wel. Vooral wanneer mogelijk blijkt dat het een ongrondwettig onderzoek is bedoeld om verdeeldheid te zaaien.
The stupidification of a nation. Dat is waar we naar aan het kijken zijn. En sommige mensen juichen het toe.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:08 schreef Mike het volgende:
Het is inderdaad wonderbaarlijk. Wie had 2.5 jaar geleden kunnen vermoeden dat Alex Jones ooit een nieuwsbron zou worden die serieus genomen zou worden door de president en een groot deel van de Amerikaanse bevolking?
Zij komt op mij altijd zo boos overquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik heb net maar even Rachel Maddow geluisterd om nou echt een beetje chocola van het memo-verhaal te maken. Zij weet het altijd helder en goed te brengen, vind ik.
Mwoah, het gedeelte van het electoraat dat vatbaar is voor idiote ideeën is vrij groot. Staat niet voor niets zo ongeveer op gelijke voet met Turkije wat betreft het percentage jonge aarde creationisten bijvoorbeeld. Idiot America, how stupidity became a virtue in the land of the free is wat dat betreft wel een aardig boek, maar dat heb ik hier wel eens vaker aangeraden volgens mij.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The stupidification of a nation. Dat is waar we naar aan het kijken zijn. En sommige mensen juichen het toe.
Heb je ja, maar ik durf het niet te lezen. De cynicus in mij is te bang voor het cynisme. Geen grapquote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, het gedeelte van het electoraat dat vatbaar is voor idiote ideeën is vrij groot. Staat niet voor niets zo ongeveer op gelijke voet met Turkije wat betreft het percentage jonge aarde creationisten bijvoorbeeld. Idiot America, how stupidity became a virtue in the land of the free is wat dat betreft wel een aardig boek, maar dat heb ik hier wel eens vaker aangeraden volgens mij.
Bronquote:A false ballistic missile alert in Hawaii was sent on Jan. 13 because an emergency worker believed there really was a missile threat, according to a preliminary investigation by the Federal Communications Commission.
The report finds that the false alert was not the result of a worker choosing the wrong alert by accident from a drop-down menu, but rather because the worker misunderstood a drill as a true emergency. The drill incorrectly included the language "This is not a drill."
quote:The Justice Department’s inspector general has been focused for months on why Andrew McCabe, as the No. 2 official at the FBI, appeared not to act for about three weeks on a request to examine a batch of Hillary Clinton-related emails found in the latter stages of the 2016 election campaign, according to people familiar with the matter.
The inspector general, Michael E. Horowitz, has been asking witnesses why FBI leadership seemed unwilling to move forward on the examination of emails found on the laptop of former congressman Anthony Weiner (D-N.Y.) until late October — about three weeks after first being alerted to the issue, according to these people, who spoke on the condition of anonymity to discuss the sensitive matter.
A key question of the internal investigation is whether McCabe or anyone else at the FBI wanted to avoid taking action on the laptop findings until after the Nov. 8 election, these people said. It is unclear whether the inspector general has reached any conclusions on that point.
A major line of inquiry for the inspector general has been trying to determine who at the FBI and the Justice Department knew about the Clinton emails on the Weiner laptop, and when they learned about them. McCabe is a central figure in those inquiries, these people said.
The FBI declined to comment, as did a spokesman for the inspector general. An attorney for McCabe did not respond to a request for comment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 30-01-2018 22:49:26 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:33 schreef Refragmental het volgende:
2 FBI officials kunnen geen onjuistheden ontdekken in de memo, aldus Fox source familiar with the matter.
http://www.foxnews.com/po(...)curacies-source.html
quote:Senior DOJ officials told Fox News, however, that they “dispute the characterization” that no inaccuracies could be cited.
Aangezien het vaak een 20 tegen 1 free-for-all is heb ik vaak niet de kans om overal op te reageren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt ook nooit meer gereageerd op het Wired artikel met uitleg over de FISA en een kleine reminder aan het feit dat de betreffende clausule door oa Nunes nog verlengd is.
Geen idee, heb me er eigenlijk vrij weinig mee beziggehouden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:30 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Wat zijn tot nu toe de feiten uit dat Fusion GPS onderzoek? Volgens mij onder andere dat ze eerst gecontracteerd waren door de GOP. 😂
'Niet boeiend genoeg' is nogal een bijzondere stelling. Het gros van de mensen vind jouw boude stellingen vaak ook niet zo boeiend, maar goed er gewoon inhoudelijk op in.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Aangezien het vaak een 20 tegen 1 free-for-all is heb ik vaak niet de kans om overal op te reageren.
Had je Wired artikel wel (gedeeltelijk?) gelezen, maar vond em niet boeiend genoeg.
Nee, dat staat er niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dus samengevat.
2 FBI officials zeggen A
DoJ official zegt B
Tja, als ik het me nog goed herinner komt je argument erop neer dat FISA zeer complex is en dat daarom deze memo gevaarlijk is. Iets in die richting.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
'Niet boeiend genoeg' is nogal een bijzondere stelling. Het gros van de mensen vind jouw boude stellingen vaak ook niet zo boeiend, maar goed er gewoon inhoudelijk op in.
quote:You Don’t Need to Know What’s in the Nunes Memo to Worry About Its Release
President Donald Trump has reportedly thrown his support behind the movement to #ReleaseTheMemo. It’s perhaps not surprising that a trending Twitter campaign has received a warm welcome in this Oval Office. But there’s a reason that sensitive national security decisions aren’t typically made based on 280 characters: Such decisions are complicated, and they often implicate issues not present on their face. Releasing the classified memo, which was written by staff members for House Intelligence Committee Chairman Rep. Devin Nunes (R-Calif.), is just such an issue. That’s why, if reports are accurate that the president favors releasing the memo without an official classification review, that process itself raises significant concerns—with respect to both the protection of sensitive government information and the broader defense of a proper separation of powers. (Just Security).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:On “Releasing The Memo”
In the rapidly escalating war between the GOP and the FBI, a number of House Republicans appear to believe they’ve discovered their own atomic bomb: A memorandum produced by the staff of Intelligence Committee chair Devin Nunes. The memo, according to several Republican members who’ve read it, purports to document scandalous political abuse of surveillance powers, part of a wider conspiracy against Donald Trump within the Bureau. In a phrase widely echoed on Trump-friendly media, Rep. Steve King (R-Iowa) has suggested that the conduct revealed in the memo amounts to a scandal “worse than Watergate.” On Monday evening—yielding to a social media campaign they themselves launched—House Republicans voted to #ReleaseTheMemo, disregarding a warning from the Justice Department that doing so would be “extraordinarily reckless.” (Just Security).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:The Little-Known Rule that Allowed Congress to Release Devin Nunes's Memo
Since last week, House Republicans have been pushing for the public release of a classified memo alleging government abuse of surveillance authorities and written by House Permanent Select Committee on Intelligence (HPSCI) Chairman Devin Nunes (R-Calif.). Relying on a little-known—and littler-used—House rule, the committee’s Republicans voted on Monday night to make the document public. (Lawfare).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Openbaarheid staat de republikeinen immers hoog in de vaandel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:57 schreef Refragmental het volgende:
Witte Huis geeft trouwens de SotU transcript niet van tevoren vrij aan de pers. Eerste keer in 50 jaar.
https://www.newsmediawatc(...)n-Address-Transcript![]()
Bang voor vliegensvlugge factchecks?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:57 schreef Refragmental het volgende:
Witte Huis geeft trouwens de SotU transcript niet van tevoren vdrij aan de pers. Eerste keer in 50 jaar.
https://www.newsmediawatc(...)n-Address-TranscriptLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Misschien is het veel simpeler en is-ie gewoon nog niet af.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Of er staan zaken in waarvan men niet wil dat die van tevoren bekend zijn.
Factchecks zullen toch wel gebeuren.![]()
Steve Bannon heeft z'n tweede hoorzitting voor de HIC uitgesteld omdat hij en het Witte Huis eerst hun verhalen met elkaar willen rechttrekken.
Niets verdachts aan, Sloppy Steve.![]()
Wees niet ongerust, het transcript zal openbaar worden gemaakt, real-time, door middel van een speech.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 22:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Openbaarheid staat de republikeinen immers hoog in de vaandel.
Transparant is het uiteindelijk dus wel![]()
![]()
Gelezen, tis alleen een hoop "Schiff said", niks van Wray zelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hij wilde langskomen om zijn problemen met die memo te delen.
https://www.politico.com/(...)assified-memo-374688
Maar dat hebben ze niet afgewacht.
Is er een bron waarin Wray zelf zijn mening uitspreekt en de directe bron is?![]()
Waarschijnlijk is het gewoon een stukje zelfbescherming voor als meneer weer zijn eigen verhaaltje begint af te draaien. Dat valt iets minder op als er geen transcript naast ligt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:00 schreef Mike het volgende:
Misschien is het veel simpeler en is-ie gewoon nog niet af.![]()
Of zijn ze bang dat hij gaat improviseren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:00 schreef Mike het volgende:
Misschien is het veel simpeler en is-ie gewoon nog niet af.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Wat Refragmental zegt, lijkt me het meest voor de hand liggend. Ze zullen wel met een verrassing willen komen.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Seth Abramson is bezig aan een thread over het WaPo artikel, volgens hem is “the conspiracy that gave Trump the Presidency” vol in het vizier. Cruciale rol voor Trumplandia, het NY field office van de FBI...![]()
The most profitable presidency evertwitter:WPJohnWagner twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 23:08:51Trump's offer to display donors' names during a live-stream of his State of the Union address has already generated $1 million, the RNC says https://t.co/cLivLyPlQa reageer retweet
![]()
![]()
Ja daar hamerde hij al eerder op met een dubieuze rol van Giuliani toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:19 schreef SureD1 het volgende:
Seth Abramson is bezig aan een thread over het WaPo artikel, volgens hem is “the conspiracy that gave Trump the Presidency” vol in het vizier. Cruciale rol voor Trumplandia, het NY field office van de FBI...
Had het draadje al eerder gepost maar nog maar een keer.
[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 30-01-2018 23:30:07 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:21 schreef Nintex het volgende:
The most profitable presidency evertwitter:WPJohnWagner twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 23:08:51Trump's offer to display donors' names during a live-stream of his State of the Union address has already generated $1 million, the RNC says https://t.co/cLivLyPlQa reageer retweet
![]()
Wijze woorden van de president
DOJ is van mening veranderd over de #memotwitter:woodruffbets twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 18:18:31Clarifying this: DOJ spox tells me that now that Wray has read the memo, their letter last week is moot and no longer operative https://t.co/HYjOMctEKL reageer retweet
![]()
Hallucinatoir gewauwel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:39 schreef Nintex het volgende:
Wijze woorden van de president
[ afbeelding ]He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
twitter:SethAbramson twitterde op woensdag 31-01-2018 om 00:29:43SPOILER ALERT: he did.We let this jerk pull the *exact* same stunt *this* month that he pulled many months ago: secretly collaborating with the White House to release misleading information intended to obstruct the Russia investigation. An obvious scam. https://t.co/t4IkiOM8Os reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Abramson begon een tijd geleden met zakelijke stukken, maar tegenwoordig windt hij zich zo op, dat ik bang ben dat er een ader in z'n hoofd knapt terwijl hij een tweet schrijft.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:SethAbramson twitterde op woensdag 31-01-2018 om 00:29:43SPOILER ALERT: he did.We let this jerk pull the *exact* same stunt *this* month that he pulled many months ago: secretly collaborating with the White House to release misleading information intended to obstruct the Russia investigation. An obvious scam. https://t.co/t4IkiOM8Os reageer retweet
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Hij windt zich nogal op idd.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Abramson begon een tijd geleden met zakelijke stukken, maar tegenwoordig windt hij zich zo op, ben ik bang dat er een ader in z'n hoofd knapt terwijl hij een tweet schrijft.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
War on coal? Really?quote:In his first State of the Union address, President Donald Trump will emphasize that his administration is “building a safe, strong, and proud America,” according to excerpts released Tuesday by the White House.
Among the accomplishments Trump is expected to highlight: passing the “biggest tax cuts” in American history; eliminating regulations; ending the so-called “war on coal”; and defeating ISIS.
Going forward, the White House hopes to work with a broader array of individuals on the Trump agenda, the excerpts say. “So tonight I am extending an open hand to work with members of both parties, Democrats and Republicans, to protect our citizens, of every background, color, and creed,” Trump will say.
Uit de excerpts:Hij heeft een verzonnen oorlog tegen een verzonnen concept beëindigd.quote:We have ENDED the war on American Energy - and we have ENDED the War on CLEAN COAL. We are now an exporter of energy to the world.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 00:52:18 ]![]()
Volgens mij nog niet gemeld: beoogd ambassadeur voor Zuid-Korea wordt toch geen ambassadeur daar
https://washingtonpost.co(...)8600ade23_story.html
Gaat lekker met een van de belangrijkste ambassadeursbenoemingen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door Kijkertje op 31-01-2018 02:03:59 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump's lawyers argue Mueller has not met threshold for presidential interviewquote:President Donald Trump's attorneys are arguing that special counsel Robert Mueller's team has not met the high threshold they believe is needed to interview a president in person, according to sources familiar with the ongoing deliberations.
Despite the fact that Trump himself has said he is "looking forward" and would "love to" meet with Mueller, he did say any interview would be "subject to my lawyers," who believe that Trump should not be required to do that.
Sources said this is an ongoing negotiation and the position by the President's lawyers is not a final stance.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Justice Dept. officials appealed to White House to halt release of memo alleging FBI abuses related to author of Trump dossierquote:Top Justice Department officials made a last-ditch plea Monday to White House Chief of Staff John F. Kelly about the dangers of publicly releasing a memo alleging abuses by the Federal Bureau of Investigation, according to people briefed on the meeting.
Shortly before the House Intelligence Committee voted to make the document public, Deputy Attorney General Rod J. Rosenstein warned Kelly that the four-page memo prepared by House Republicans could jeopardize classified information and implored the president to reconsider his support for making it public, those people said. Rosenstein was joined in the meeting at the White House by FBI Director Christopher A. Wray.
Rosenstein, who is supervising special counsel Robert S. Mueller III’s investigation into Russia’s interference in the 2016 election, said the Department of Justice was not convinced the memo accurately describes its investigative practices. He said making the document public could set a dangerous precedent, according to a person familiar with the discussion.
While Wray also expressed opposition to the memo’s release, Rosenstein did much of the talking, according to a senior U.S. government official. Attorney General Jeff Sessions was not present at the meeting.
In response, Kelly told Rosenstein and Wray that the president was still inclined to release the memo but the White House would go through a review led by the National Security Council and the White House Counsel’s Office, a senior administration official said. That review is expected to take at least several days, a senior White House official said.
Trump has not yet seen the memo, according to a White House spokesman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Kunnen jullie dames niet eens dimmen? Jullie schreeuwen moord en brand over Amerika. De memo van de democraten vrijgeven is niet slim omdat niemand het heeft kunnen lezen, ze willen het meteen uitbrengen. Die van de GOP wel. Echte dramaqueens jullie gadverdamme. Het is eens tijd voor een onderzoek over de FBI, als je denkt dat dit slecht is dan weet je echt niet het landsbelang van Amerika.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 02:26:10 ]![]()
@Acosta
Sarah Sanders to CNN on Mrs. Trump traveling to Capitol separately: "no reason other than she can greet the guests and he can go straight in.”
Uhuh![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2018 02:37 schreef Szura het volgende:
@Acosta
Sarah Sanders to CNN on Mrs. Trump traveling to Capitol separately: "no reason other than she can greet the guests and he can go straight in.”
Uhuh![]()
[ afbeelding ]
Clean coal? Hij bedoelt dat spul wat gewoon te duur is om uit de grond te halen zelfs, ook al zou je het hele klimaatverhaal buiten beschouwing laten.
https://www.eia.gov/todayinenergy/detail.php?id=33352
De productie van kolen daalt. Niet zo gek natuurlijk, nu renewables goedkoper en goedkoper worden.
Nou ja, ik lees het morgen wel. Wilde aanvankelijk wakker blijven maar ik kan er toch niet langer dan drie minuten naar luisteren als hij inderdaad weer gaat improviseren.Ik zie inderdaad niet helemaal waarom dit niet een slechte zaak zou zijn. Hoe wordt dat dan beïnvloed door het landsbelang? En wat versta je in deze onder dat landsbelang?quote:Op woensdag 31 januari 2018 02:22 schreef vigen98 het volgende:
Kunnen jullie dames niet eens dimmen? Jullie schreeuwen moord en brand over Amerika. De memo van de democraten vrijgeven is niet slim omdat niemand het heeft kunnen lezen, ze willen het meteen uitbrengen. Die van de GOP wel. Echte dramaqueens jullie gadverdamme. Het is eens tijd voor een onderzoek over de FBI, als je denkt dat dit slecht is dan weet je echt niet het landsbelang van Amerika.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Die gezichtquote:Op woensdag 31 januari 2018 02:37 schreef Szura het volgende:
@Acosta
Uhuh![]()
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: