Fake News!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:21 schreef Ulx het volgende:
http://www.msnbc.com/the-(...)-trump-1148985923850
Een arbeider van Carrier vertelt wat....
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:01 schreef Ulx het volgende:
Trump told McCabe to ask his wife how it felt to be a loser: report
De tering.
Is hij 4 jaar oud ofzoquote:Trump fell silent before lashing out at McCabe and telling him to ask his wife what it felt like to be a loser, according to NBC.
The FBI head replied, “OK, sir,” before Trump ended the call.
Ik heb geen idee of dat zo is. Maar een naargeestige rotvent is hij wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Geestelijk? Zoiets zal het wel zijn, ja.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-06-2017 om 15:22:04By the way, if Russia was working so hard on the 2016 Election, it all took place during the Obama Admin. Why didn't they stop them? reageer retweet
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 15:58:46We should all be clear on the fact that Trump is taking all these pro-Russia actions to ensure the inevitable Russian election interference in 2018 and 2020 will be in his and the Republicans' favor. We are watching treachery on a historic scale in slow motion and doing NOTHING. reageer retweet
Lijkt me wat snel. Eerst een weekje in talkshows die memo bespreken om wat draagvlak onder je kiezers te creeëren, dan Rosenstein een tijdje verdacht maken, dan Rosenstein eruit, dan richting Mueller.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:53 schreef grrrrg het volgende:
Zal Mueller deze week nog ontslagen worden? Waarschijnlijk wel, denk ik. Meteen na de release van de memo waar de #releasethememo Russische trollen zo hard voor gewerkt hebben.
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:53 schreef grrrrg het volgende:
Zal Mueller deze week nog ontslagen worden? Waarschijnlijk wel, denk ik. Meteen na de release van de memo waar de #releasethememo Russische trollen zo hard voor gewerkt hebben.
http://www.foxnews.com/po(...)ce-memo-release.htmlquote:House Speaker Paul Ryan called Tuesday to “cleanse” the FBI as he openly backed the release of a controversial memo that purportedly details alleged surveillance abuses by the U.S. government.
“Let it all out, get it all out there. Cleanse the organization,” Ryan, R-Wis., said.
Klinkt op zich logisch, maar je weet het maar nooit met Trump. Rosenstein haalt maart sowieso niet verwacht ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:06 schreef Mike het volgende:
Karaktermoord inderdaad. De kans is groot dat er zaken uit het onderzoek komen die normaal gesproken grond zijn voor impeachment, maar die nu door de republikeinen in het congres afgedaan kunnen gaan worden als onbelangrijk.
Als de Russen echt meestertrollen zijn, dan gaan ze vol gas de democraten helpenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:43 schreef Kijkertje het volgende:
Pompeo die ook gewoon verklaart dat Rusland zich ongetwijfeld weer met volgende verkiezingen gaat bemoeien en Trump die weigert sancties te implementeren.
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 22-06-2017 om 15:22:04By the way, if Russia was working so hard on the 2016 Election, it all took place during the Obama Admin. Why didn't they stop them? reageer retweet
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 15:58:46We should all be clear on the fact that Trump is taking all these pro-Russia actions to ensure the inevitable Russian election interference in 2018 and 2020 will be in his and the Republicans' favor. We are watching treachery on a historic scale in slow motion and doing NOTHING. reageer retweet
Als het helpt om Amerika en de Westerse wereld te verzwakken, dan zal het Kremlin dat zeker gaan doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als de Russen echt meestertrollen zijn, dan gaan ze vol gas de democraten helpen
Ik weet het niet hoor. Ik verwacht dat Mueller binnenkort oom Donald wil gaan verhoren onder ede en die gaat dat nooit doen. En oom Donald is al van de botte bijl en met zo'n memo kan hij weer in het wilde weg liegen en bedriegen over waarom hij Mueller weg wil hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lijkt me wat snel. Eerst een weekje in talkshows die memo bespreken om wat draagvlak onder je kiezers te creeëren, dan Rosenstein een tijdje verdacht maken, dan Rosenstein eruit, dan richting Mueller.
Zal wel een maand duren, al vraag ik me ook nog wel af of hij het überhaupt aandurft om Mueller op een gegeven moment te (laten) ontslaan.
Het Kremlin wil laten zien dat Democratie niet werkt. Dat dat maar chaos geeft. En ze willen de VS terugfucken vanwege de val van de USSR.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:34 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als het helpt om Amerika en de Westerse wereld te verzwakken, dan zal het Kremlin dat zeker gaan doen.
Ik denk zelf dat het het Kremlin puur om machtsbehoud gaat Je ziet steeds meer dat de omliggende landen zich naar het Westen beginnen te richten. Amerika is wat dat betreft een regelrechte bedreiging.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het Kremlin wil laten zien dat Democratie niet werkt. Dat dat maar chaos geeft. En ze willen de VS terugfucken vanwege de val van de USSR.
Die sancties tegen Rusland die waren toch met 99-1 oid aangenomen in de senaat? Hoe kan het dat Trump die niet implementeert?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag zullen er wel wat reacties binnenstromen op het bizarre besluit om de sancties tegen Rusland niet te implementeren. Misschien dat iemand het zelfs aandurft om er een 'what the fuck?' uit te gooien, gezien de redenatie van het witte huis. "Bij implementatie zou Rusland minder wapens van ons kunnen kopen, dat willen we natuurlijk niet."
History in the making. Die aanvallen van de GOP, met Ryans uitspraken voorop, en de aanvallen op de pers over iedere kritisch geschreven noot klinken als een zachte coupe d'etat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 17:59 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het het Kremlin puur om machtsbehoud gaat Je ziet steeds meer dat de omliggende landen zich naar het Westen beginnen te richten. Amerika is wat dat betreft een regelrechte bedreiging.
Oom Donald is het Trojaanse paard van het Kremlin geworden. Hij valt Amerika's bondgenoten aan en iig 2 pijlers van de democratie: het justitiële apparaat en de onafhankelijke pers.
Dit dus! QFT dus maar...quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
History in the making. Die aanvallen van de GOP, met Ryans uitspraken voorop, en de aanvallen op de pers over iedere kritisch geschreven noot klinken als een zachte coupe d'etat.
Ik hoop dat ik ernaast zit hoorquote:
Beetje pathetisch dit, maar in feite worden dit zeer interessante weken.twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 16:09:07The second Trump announced he wouldn't sanction Russia, we should've begun marching. The whole nation.99% of Congress supported the sanctions bill. Trump violated it hoping Russia would help him steal future elections.If that doesn't send America to the streets, nothing will. https://t.co/y8Yj8wPYpo reageer retweet
Hij hint naar de deep state conspiracy die in rechtse kringen in de VS erg populair is, volgens mij. Vandaar het woordgebruik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:36 schreef Barbusse het volgende:
Kun je je voorstellen dat bijvoorbeeld voorzitter Arib oproept tot een zuivering bij de AIVD en nationale politie omdat ze een onderzoek zijn begonnen naar inmenging door een ander land in de verkiezingen voor de tweede kamer?
Zuiveringen, dat is wat Ryan zei. Dat is gewoon dictator taal 1on1. Echt, what the fuck.
Nou ja, het huidige groepje oligarchen heeft zijn macht en rijkdom toch juist aan de val van de USSR te danken, en bijkomend dus ook aan het westen. Die heeft het wegsluizen van het geld dat zij van de staatsbedrijven weggeroofd hebben immers netjes gefaciliteerd en hebben ze recentelijk ook nog een exploderende olieprijs cadeau gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu zoveel wrok zullen koesteren hierover, het lijkt me toch puur zelfbehoud op dit moment. De huidige federatie is duidelijk gedoemd om langzaam uit elkaar te brokkelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:08 schreef Ulx het volgende:
Yep. Terugfucken wegens de val van USSR dus. De landjes die braaf doen wat Moskou zegt hebben er geen last van.
Dat weet ik. Maar weet Ryan dat hij hiermee direct 1 van de belangrijkste pilaren van een democratie langzaam omzaagt?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij hint naar de deep state conspiracy die in rechtse kringen in de VS erg populair is, volgens mij. Vandaar het woordgebruik.
Ik snap dat alleen als ze zelf wat te verbergen hebben. Als dat niet het geval is, dan zal de geschiedenis sowieso erg negatief op ze terugkijken, dus dan denken ze echt alleen heel short term.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar weet Ryan dat hij hiermee direct 1 van de belangrijkste pilaren van een democratie langzaam omzaagt?
Geen vertrouwen in onafhankelijke pers.
Geen vertrouwen in onafhankelijke opsporingsdiensten.
Geen vertrouwen in onafhankelijke rechtspraak.
Dat Trump een idioot was was me al lang duidelijk. Maar dat ervaren politici als Ryan meedoen aan die aluhoedjes bullshit kan ik echt met de pet niet bij.
Ryan gelooft zelf natuurlijk ook niet in die bullshit. Maar dat Ryan geen ruggengraat heeft, was al lang bekend, en daar is dit ook een uiting van. Per slot van rekening staat hij met zijn rug tegen de muur, zijn partij en zijn president zijn historisch impopulair. Trump heeft in één jaar de volledige geloofwaardigheid van de GOP afgebroken. Voeg daar het sausje van het zwaard van Damocles/Mueller aan toe, en je hebt nog maar een optie: de vlucht naar voren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar weet Ryan dat hij hiermee direct 1 van de belangrijkste pilaren van een democratie langzaam omzaagt?
Geen vertrouwen in onafhankelijke pers.
Geen vertrouwen in onafhankelijke opsporingsdiensten.
Geen vertrouwen in onafhankelijke rechtspraak.
Dat Trump een idioot was was me al lang duidelijk. Maar dat ervaren politici als Ryan meedoen aan die aluhoedjes bullshit kan ik echt met de pet niet bij.
Dit zijn imo idd wel redenen om steeds sterker te vermoeden dat ze daadwerkelijk wat te verbergen hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik snap dat alleen als ze zelf wat te verbergen hebben. Als dat niet het geval is, dan zal de geschiedenis sowieso erg negatief op ze terugkijken, dus dan denken ze echt alleen heel short term.
Misschien gaan ze er vanuit dat ze de slag gaan winnen.
Omdat het er sterk op lijkt dat ze het met man en macht hebben geprobeerd, en daarin zijn geslaagd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef SeLang het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de Russen een meetbare invloed hebben op wat Amerikanen stemmen?
Ach. We zijn van het "De Russen deden niets!" bij "Hoe kom je erbij dat het erg is wat de Russen deden?" gekomen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef SeLang het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de Russen een meetbare invloed hebben op wat Amerikanen stemmen?
Geen flauw idee of het meetbaar is; volgens mij hebben de inlichtingendiensten dat niet vast kunnen stellen (hoe zouden ze immers kunnen?). In het kader van de midterms wel relevant mogelijk, maar waarom zou dat nu al relevant zijn of het effect meetbaar was?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef SeLang het volgende:
Omdat de CIA, de FBI en de andere verzamelde inlichtingendiensten in de V.S. dat hebben geconcludeerd?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:25 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij hebben ze juist geconcludeerd dat ze niet hebben kunnen vaststellen dat de uitslag zonder Russische inmenging een andere uitslag had gekend?! Is natuurlijk ook niet heel relevant voor het Mueller onderzoek lijkt me, om maar wat te noemen. En daarbij is het feit dat iets moeilijk of niet te kwantificeren is nog geen reden om aan te nemen dat bv. het hacken en laten verspreiden van de emails geen schadelijke gevolgen had voor de Clinton campagne bv.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:37 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Omdat de CIA, de FBI en de andere verzamelde inlichtingendiensten in de V.S. dat hebben geconcludeerd?
Ik geloof niet dat iemand dat hier met enige zekerheid beweerd heeft. Maar succes verder met je confirmation bias.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:44 schreef SeLang het volgende:
Jullie denken serieus dat Hillary heeft verloren vanwege Russische inmenging?
Wat je vergeet is dat de verkiezing beslist is door een zeer kleine groep stemmers, maar ongeveer 0,5% van het electoraat [1]. Daadwerkelijke, gerichte beïnvloeding kan dus veel meer effect hebben dan het misschien lijkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:44 schreef SeLang het volgende:
Denk nou eens na man! De Russen kunnen achter de schermen zeker bewerkstelligen wat je eigen campagne niet eens kan? Kom nou...
Dat hele "de Russen" gedoe is imo een dikke red herring.
Als je Trump volgende keer wilt verslaan dan moet je je richten op je eigen falen. Je moet je hand in eigen boezem steken, maar dat zie ik helemaal niet gebeuren. Al die focus op Rusland werkt averechts. Zoals het nu gaat wint Trump volgende keer met twee vingers in zijn neus.
Jullie denken serieus dat Hillary heeft verloren vanwege Russische inmenging?![]()
Heb dat op Facebook gestaan?
Dus Trump en republikeinen in het Huis beklagen zich erover dat ze denken dat de DOJ en FBI corrupt zouden zijn. Corruptie is echter geen probleem, zolang het maar ten dienste is van el presidente persoonlijk?!quote:
Als de Dems illegalen mee nemen zijn ze de sjaaktwitter:RepGosar twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:33:55Today, Congressman Paul Gosar contacted the U.S. Capitol Police, as well as Attorney General Jeff Sessions, asking they consider checking identification of all attending the State of the Union address and arresting any illegal aliens in attendance. reageer retweet
quote:The striking similarity between a newly released Treasury Department report of Russian oligarchs and a 2017 list of wealthy Russians published in Forbes magazine is no coincidence.
On Tuesday, a Treasury Department spokesperson confirmed to BuzzFeed News that the unclassified annex of the report was derived from Forbes’ ranking of the “200 richest businessmen in Russia 2017.”
The revelation is likely to invite criticisms of the thoroughness of the Treasury Department’s report and reinforce the notion that the list is primarily a who’s who of the Russian elite rather than an official accounting of Kremlin-linked political corruption as some US lawmakers intended.
Congress mandated the report in a law President Trump grudgingly signed in August. At the time, the president called the legislation “seriously flawed.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Hoe werkt dat, denk je? Dat als mensen geen geldig id bij zich hebben ze in een busje afgevoerd gaan worden?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:01 schreef Nintex het volgende:
Als de Dems illegalen mee nemen zijn ze de sjaak
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, denk je? Dat als mensen geen geldig id bij zich hebben ze in een busje afgevoerd gaan worden?
twitter:RepGosar twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:33:55“Of all the places where the Rule of Law needs to be enforced, it should be in the hallowed halls of Congress. Any illegal aliens attempting to go through security, under any pretext of invitation or otherwise, should be arrested and deported," said Congressman Gosar. reageer retweet
Memo release direct na de SOTUtwitter:OfficeOfMike twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:58:01BREAKING: Trump has ordered the release of the memo immediately following his SOTU speech! reageer retweet
Ja, nogmaals, hoe werkt dat? Hoe zou vastgesteld moeten worden dat iemand aldaar een illegale is?quote:
Je moet door security, ze vragen ID kaart e.d. . Heb je die niet, boem opgepakt en enkeltje Mexico.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, nogmaals, hoe werkt dat? Hoe zou vastgesteld moeten worden dat iemand aldaar een illegale is?
Nou ja, dat is de suggestie die zo'n beetje gewekt wordt. Tegelijk wordt gezegd dat het belangrijk is de wet te handhaven, dus dat zal niet de procedure zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je moet door security, ze vragen ID kaart e.d. . Heb je die niet, boem opgepakt en enkeltje Mexico.
Mooi. Al die militietypes weigeren ID te hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je moet door security, ze vragen ID kaart e.d. . Heb je die niet, boem opgepakt en enkeltje Mexico.
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:55:53BREAKING NEWS: The FBI is in possession of a SECOND dossier of Trump-Russia intelligence, known colloquially as the "Shearer Dossier," and it may confirm the already-known Steele Dossier. Per the Guardian, there are indications that the FBI thinks so. https://t.co/F6ewBP4T1Y reageer retweet
Neemt ie Stormy toch mee?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef Nintex het volgende:
Het is te hopen voor Donald dat Melania de papiertjes inmiddels op orde heeft anders heeft hij er weer een ex bij.
Die is onvetwijfeld druk bezig met papieren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:10 schreef Nintex het volgende:
Het is te hopen voor Donald dat Melania de papiertjes inmiddels op orde heeft anders heeft hij er weer een ex bij.
Roflol.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:11 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:SethAbramson twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:55:53BREAKING NEWS: The FBI is in possession of a SECOND dossier of Trump-Russia intelligence, known colloquially as the "Shearer Dossier," and it may confirm the already-known Steele Dossier. Per the Guardian, there are indications that the FBI thinks so. https://t.co/F6ewBP4T1Y reageer retweet
Vanavond:quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die is onvetwijfeld druk bezig met papieren.
Vanavond is Stormy toch op TV?
Stroomversnelling....quote:
Voor ieder wat wils .. politico's, roddelaars en aluhoedjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vanavond:
- SOTU
- Storm Daniels
- #Memo released
En niet vergeten, een plots toevallig gevonden distraction dossier.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vanavond:
- SOTU
- Storm Daniels
- #Memo released
Nee, daarover is juist gestemd om het vrij te geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En niet vergeten, een plots toevallig gevonden distraction dossier.
Ik denk dat je je zaken door elkaar mixt. Er is niet gestemd om een dossier vrij te geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, daarover is juist gestemd om het vrij te geven.
Die Shearer memo bevestigt de pee-pee-tapes zo lijkt het. Of althans, dat Trump chantabel is sinds een reis naar Mouskou.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vanavond:
- SOTU
- Storm Daniels
- #Memo released
quote:FBI Director Chris Wray made clear in a message sent to all bureau employees on Monday night that Deputy Director Andrew McCabe's decision to step aside was a result of forthcoming information to be detailed in an Inspector General report, according to a copy of his message obtained by NBC News.
Wray alluded to having seen aspects of the IG's report into the way the FBI handled the investigation into Hillary Clinton's use of a private e-mail server.
"It would be inappropriate for me to comment on specific aspects of the IG's review right now," Wray said in the message. "But I can assure you that I remain staunchly committed to doing this job, in every respect, 'by the book.' I will not be swayed by political or other pressure in my decision making."
In the very next paragraph, Wray explained that McCabe had submitted his intention to retire, suggesting a connection between the findings of the IG report and McCabe's decision.
Several sources familiar with McCabe's move said the he made his decision as a result of a meeting with Wray in which the Inspector General's investigation was discussed.
News that McCabe would leave his role seven weeks before he was expected to retire triggered speculation on Monday that he was being forced to leave under political pressure from President Donald Trump. But several FBI insiders said that was not the case.
Image: FBI Director Christopher Wray testifies before a House Judiciary Committee hearing on Capitol Hill in Washington
FBI Director Christopher Wray testifying on Capitol Hill last month. Aaron P. Bernstein / Reuters
Trump has openly criticized McCabe for being biased because his wife took donations from Clinton ally Terry McAuliffe when she ran as a Democrat for a state Senate seat in Virginia. He also fumed at McCabe when recently fired FBI Director James Comey took an FBI plane back to Washington after Trump removed him from the position.
McCabe wrote his own message to the bureau: "It is has been my privilege and honor to work with you all for the past 21 years," he said, adding, "Please always remember that the key to those successes is an unflagging focus on integrity. You are the greatest workforce on earth because you speak up, you tell the truth and you do the right thing. "
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:20 schreef SureD1 het volgende:
Als het een overspannen fase in gaat, met snelle zetten over en weer maak ik me niet zo druk... Mueller is minstens drie standaarddeviaties slimmer dan die hele Trump kliek bij elkaar..
Dat is waar. En dat Trump aan het oefenen voor de SOTU is is denk ik de reden voor zijn stilte.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]en hij heeft echt 'only the best' ter beschikking
Geweldig hoe ze op een gegeven moment in het rond kijkt met een verdwaasde blik.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:00 schreef Refragmental het volgende:
Nancy Pelosi bij Cuomo vond ik wel grappig.
De paniek en stress is toch wel duidelijk te horen. Heel het verhaal van haar rammelt aan alle kanten dat zelfs de CNN presentator er zijn vraagtekens bij zet
Kans is groot dat ze niet eens weet wat er in die memo staat maar wat talkingpoints heeft gekregen van anderen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geweldig hoe ze op een gegeven moment in het rond kijkt met een verdwaasde blik.
En jij weet hoe goed 'ie is, zonder te weten wat er in staat?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kans is groot dat ze niet eens weet wat er in die memo staat maar wat talkingpoints heeft gekregen van anderen.
Iets van 200 reps hebben de memo ingezien, en slechts een handjevol democraten.
Toch allemaal keihard roepen hoe slecht de memo wel niet is.... zonder te weten wat erin staat
De memo bestaat uit talkingpoints!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kans is groot dat ze niet eens weet wat er in die memo staat maar wat talkingpoints heeft gekregen van anderen.
Stroman. Check.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:29 schreef Refragmental het volgende:
Links is echt helemaal door aan het draaien. Devin Nunes (of zoals Nancy Pelosi zou zeggen... Dennis Nunes) is blijkbaar een Russian Agent.
https://www.washingtontim(...)nunes-russian-agent/
Russen hier, russen daar, russen overal.
Hun strategie lijkt steeds meer op het proberen monddood te maken van tegenstanders door ze weg te zetten als russian agents. Gelukkig lijken steeds meer en meer amerikanen er niet meer in te trappen.
'Connecting dots that don't connect' zoals Warner zeiquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
't is meer dat mensen weten wat de oorsprong is van de memo en de leugens en partisan hackery mee wegen. Tel daar bij op dat het een interpretatie is van kennelijk niet vrij gegeven zaken en de onontkoombare conclusie is dat het voer voor het aluhoedjes volk zal zijn. Datzelfde volk wat trapte in pizzagate, de Seth Rich conspiracy en Uranium One.
Daar gaat het toch niet om. Andere landen hebben gewoon zich niet te bemoeien met een verkiezingsstrijd. Man, man, man, je kunt je beter bezig houden met het inkopen van pastasauzen ofzo. Daar lijk je meer verstand in te hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:44 schreef SeLang het volgende:
Denk nou eens na man! De Russen kunnen achter de schermen zeker bewerkstelligen wat je eigen campagne niet eens kan? Kom nou...
Dat hele "de Russen" gedoe is imo een dikke red herring.
Als je Trump volgende keer wilt verslaan dan moet je je richten op je eigen falen. Je moet je hand in eigen boezem steken, maar dat zie ik helemaal niet gebeuren. Al die focus op Rusland werkt averechts. Zoals het nu gaat wint Trump volgende keer met twee vingers in zijn neus.
Jullie denken serieus dat Hillary heeft verloren vanwege Russische inmenging?![]()
Heb dat op Facebook gestaan?
Maar goed, ik ben alweer pleite hier...
Was het nieuws dat onze eigen AIVD bewijs heeft geleverd van Russische rotzooi ook nepnieuws volgens jou?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:29 schreef Refragmental het volgende:
Links is echt helemaal door aan het draaien. Devin Nunes (of zoals Nancy Pelosi zou zeggen... Dennis Nunes) is blijkbaar een Russian Agent.
Hun strategie lijkt steeds meer op het proberen monddood te maken van tegenstanders door ze weg te zetten als russian agents. Gelukkig lijken steeds meer en meer amerikanen er niet meer in te trappen.
Пропустите водку товарищаquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:29 schreef Refragmental het volgende:
Alle veiligheidsdiensten hebben uitgebreid aangegeven wat Rusland gedaan heeft om zich te mengen in de verkiezingen en er komt elke dag meer en meer nieuws bij.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef Nintex het volgende:
Democrats uiten allerlei valse beschuldigen naar Rusland, maar dat is geen probleem.
Gek he. De Russen zijn niet bang voor een oppositiepartij. Wat een verrassing.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:50 schreef Nintex het volgende:
[..]
Пропустите водку товарища
Het is ook te gek voor woorden natuurlijk
Trump daagt Noord Korea uit en is gevaarlijk. Democrats uiten allerlei valse beschuldigen naar Rusland, maar dat is geen probleem.
Mike bevestigt hiermee dat hier inderdaad users actief zijn met Russische IP's aangestuurd door de trollenfabriek uit St Petersburgquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Alle veiligheidsdiensten hebben uitgebreid aangegeven wat Rusland gedaan heeft om zich te mengen in de verkiezingen en er komt elke dag meer en meer nieuws bij.
Maar op FOK! lopen wat lui rond die het beter weten en noemen alles 'nep'. De vraag is wie je dan eerder zou moeten vertrouwen. Ik denk niet de trolls op FOK!.
Link: https://www.politico.com/(...)tion-meddling-376826quote:Pompeo: 'I have every expectation' Russia will meddle in 2018 midterms
CIA Director Mike Pompeo said he fully expects Russia to seek to interfere with the 2018 midterm elections, as it did in 2016.
"I have every expectation that they will continue to try and do that," Pompeo said when asked during an interview with the BBC on Monday whether he anticipates a Russian influence campaign later this year.
He added: “But I am confident that America will be able to have a free and fair election — that we’ll push back in a way that is sufficiently robust that the impact they have on our election won’t be great.”
Pompeo and other intelligence officials have acknowledged attempts by Russian President Vladimir Putin and the Kremlin to influence the 2016 presidential campaign, despite rebuttals from the White House. President Donald Trump has called reports of attempts by Russia to interfere with the campaign "fake news" and the federal and congressional probes into potential ties to the Trump campaign a "witch hunt."
Pressed on whether Trump's stance on Russian meddling efforts has forced him and other intelligence officials to "walk a fine line" on the subject, Pompeo said he and the CIA have never shied away from spreading the truth.
"I don't do fine lines. I do the truth. We deliver nearly every day personally to the president the most exquisite truth that we know from the CIA," Pompeo said. "Whatever the facts may be, we deliver them unvarnished, as accurately and forcefully as we can."
Pompeo said China could also pose a cyber threat in the upcoming midterms.
“We can watch very focused efforts to steal American information, to infiltrate the United States with spies, with people who are going to work on behalf of the Chinese government against America,” he said.
Nee, heb al vaker aangegeven geen idee te hebben wat er in de memo staat. Ik hoor niet tot de groep die de memo op voorhand al wegwuift en liever had gehad dat deze niet werd vrijgegeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En jij weet hoe goed 'ie is, zonder te weten wat er in staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |