abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:00:30 #201
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_176847285
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:46 schreef Falco het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. Andere landen hebben gewoon zich niet te bemoeien met een verkiezingsstrijd. Man, man, man, je kunt je beter bezig houden met het inkopen van pastasauzen ofzo. Daar lijk je meer verstand in te hebben.
Pastasauzen? Hmmm, laatst had 'ie het ook al over het eten van vrouwenvlees. That dude is weird...
pi_176847286
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:42 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Stroman. Check.
Erg jammer dat je alleen dit soort reacties plaatst en werkelijk geen intentie tot discussie lijkt te hebben. Erg jammer.
pi_176847345
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, heb al vaker aangegeven geen idee te hebben wat er in de memo staat. Ik hoor niet tot de groep die de memo op voorhand al wegwuift en liever had gehad dat deze niet werd vrijgegeven.
En toch ademen je posts over de memo de hele tijd uit dat het een shitstorm voor de democraten wordt. Net als je eerdere posts over Fusion GPS. En toen daar het volledige verhaal van bekend werd, bleek het een shitstorm voor de republikeinen te zijn.

Excuse me, maar een republikeins memo met een deel van het verhaal, hendig gecherrypicked. Daarvoor ga ik mijn adem niet inhouden. Ik wacht liever het volledige onderzoek van Mueller af.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:02:52 #204
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176847361
Kerel die de plek van Ryan wil innemen legt even een Jodenlijst aan :') :r

https://twitter.com/pnehlen/status/958404521952194561
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176847412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was het nieuws dat onze eigen AIVD bewijs heeft geleverd van Russische rotzooi ook nepnieuws volgens jou?
Nope. Heb dat bericht hier zelfs nog gelinkt.
Tis alleen belachelijk om in echt werkelijk alles russian agents te zien tegenwoordig. Dat soort flauwekul hoort eerder in BNW thuis. En in een pol thread anderen uitschelden voor russische bot mag wmb wel wat strenger en harder worden aangepakt.
pi_176847428
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:02 schreef Szura het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet zeggen dat het ook wel steeds moeilijker wordt om de Godwinnetjes achterwege te laten als er nog steeds zo veel mensen zijn die in tegenstelling tot het overweldigende bewijs van wrongdoing nog steeds hun vingers in hun oren houden.
Jeetje ;(
pi_176847462
quote:

Wie is dit nou weer?
pi_176847493
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis alleen belachelijk om in echt werkelijk alles russian agents te zien tegenwoordig. Dat soort flauwekul hoort eerder in BNW thuis. En in een pol thread anderen uitschelden voor russische bot mag wmb wel wat strenger en harder worden aangepakt.
Jij bent de enige die constant in hyperbolen spreekt over dat alles als Russische inmenging wordt gezien en weigert fatsoenlijk op argumenten in te gaan. Hou toch alsjeblieft eens op met dat janken man. Ben je een volwassen vent of niet? Lees goddomme je eigen posts even terug, om de zoveel tijd.
pi_176847514
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En toch ademen je posts over de memo de hele tijd uit dat het een shitstorm voor de democraten wordt. Net als je eerdere posts over Fusion GPS. En toen daar het volledige verhaal van bekend werd, bleek het een shitstorm voor de republikeinen te zijn.

Excuse me, maar een republikeins memo met een deel van het verhaal, hendig gecherrypicked. Daarvoor ga ik mijn adem niet inhouden. Ik wacht liever het volledige onderzoek van Mueller af.
Omdat de democraten er doodsbang voor lijken te zijn. Dat stemt mij wel gerust. :)
pi_176847515
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ok. Niet alleen Russen. Er zitten ook Zuid-Ossetiers en Oost-Oekrainers bij.
pi_176847564
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Omdat de democraten er doodsbang voor lijken te zijn. Dat stemt mij wel gerust. :)
Als ik het zo aankijk, is vooral de Trump-clan die doodsbang is voor wat er uit het onderzoek van Mueller lijkt te komen, want die zijn pas wild aan zich om het heen slaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 21:09:15 ]
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:09:09 #212
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176847574
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wie is dit nou weer?
Ransaap die op een gegeven moment zelfs voor Breitbart te ver ging, neemt het op tegen Paul Ryan maar zal kansloos zijn. Steunde uiteraard ook pedo Roy Moore.
pi_176847618
quote:

Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan worden :o :N
Demain, on roule
pi_176847634
quote:

[..]

Ook dit weer, die bewoording. Niemand is doodsbang, men is over de zeik omdat de memo niets meer is dan een interpretatie van diep-rechts van geclassificeerde informatie, waardoor het niet toetsbaar is voor het publiek wat er wel en niet uit klopt. Weet je nog, dat ze dit met Fusion GPS deden en jij je broek elke keer vol-roomde maar nadat de daadwerkelijke transcripties werden vrijgegeven er niets meer over kon zeggen, omdat het verhaal toch bijzonder meer genuanceerd bleek?
pi_176847643
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:09 schreef Szura het volgende:

[..]

Ransaap die op een gegeven moment zelfs voor Breitbart te ver ging, neemt het op tegen Paul Ryan maar zal kansloos zijn. Steunde uiteraard ook pedo Roy Moore.
Trump en Ryan hadden vorig ook een beef. En Trump steunde Moore.

Maar ik geef hem oom weinig kans.
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 21:11:03 #216
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_176847658
quote:

[..]

Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat ze zo verontrust zijn omdat het memo broddelwerk is, kort door de bocht is en bedoeld is om de FBI te schaden. Die theorie lijkt me een stuk waarschijnlijker omdat Nunes al meer dan een jaar bezig is om de FBI en het Mueller-onderzoek zwart te maken en weigert te luisteren naar advies van de huidige FBI-directeur of de onderliggende documentatie vrij te geven.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:12:02 #217
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176847693
Of zoals Sarah Huckabee zei:

SarahHuckabee twitterde op donderdag 03-11-2016 om 20:12:34 When you're attacking FBI agents because you're under criminal investigation, you're losing https://t.co/SIoAxatCjp reageer retweet
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:13:05 #218
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_176847869
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij bent de enige die constant in hyperbolen spreekt over dat alles als Russische inmenging wordt gezien en weigert fatsoenlijk op argumenten in te gaan. Hou toch alsjeblieft eens op met dat janken man. Ben je een volwassen vent of niet? Lees goddomme je eigen posts even terug, om de zoveel tijd.
Je moet even kalmeren en niet zo uit de bocht vliegen. Je snapt natuurlijk dat je het niet 100% letterlijk moet nemen. Niet alles is russische inmenging. Het feit alleen dat Nunes nu opeens een russische agent wordt genoemd is een tactiek die links de laatste tijd veelvuldig lijkt te hanteren waarbij tegenspraak vaak wordt neergezet als russisch. Zelfs hier op fok zie je het. Een zeer debiele tactiek die net zoals de racisme kaart flink aan waarde gaat inboeten en zelfs mensen gaat wegjagen.
pi_176847932
Nunes is toch ook een agent van Cuba?
pi_176847955
Scott Pruitt heeft trouwens weer eens laten zien wat voor iemand het is. Niet heel belangrijk nieuws, maar wel tekenend.

Recent zijn quotes uit een interview wat hij in 2016 op de radio heeft gegeven door een democraat in z'n gezicht gegooid.

quote:
But asked by Campbell two years ago if he was a big Trump supporter, Pruitt replied "No, no." The clip of from the program was unearthed by Documented, a left-leaning watchdog group.

"I believe that Donald Trump in the White House would be more abusive to the Constitution than Barack Obama — and that's saying a lot," Pruitt said during the 2016 interview. "I think executive orders with Donald Trump would be a very blunt instrument with respect to the Constitution."
Wat is zijn antwoord er heden ten dage op? I do not recall saying that.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:18:46 #222
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176848015
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Scott Pruitt heeft trouwens weer eens laten zien wat voor iemand het is. Niet heel belangrijk nieuws, maar wel tekenend.

Recent zijn quotes uit een interview wat hij in 2016 op de radio heeft gegeven door een democraat in z'n gezicht gegooid.

[..]

I do not recall _O-
Favoriete oplossing van Republikeinen in het nauw. Sessions :r.
pi_176848121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ook dit weer, die bewoording. Niemand is doodsbang, men is over de zeik omdat de memo niets meer is dan een interpretatie van diep-rechts van geclassificeerde informatie, waardoor het niet toetsbaar is voor het publiek wat er wel en niet uit klopt. Weet je nog, dat ze dit met Fusion GPS deden en jij je broek elke keer vol-roomde maar nadat de daadwerkelijke transcripties werden vrijgegeven er niets meer over kon zeggen, omdat het verhaal toch bijzonder meer genuanceerd bleek?
Dan heb je het over bewoording en vervolgens begin je over "diep-rechts" en "vol-roomde". Pot ketel?

Loopt er trouwens niet nog een onderzoek naar Fusion GPS?

Wray heeft overigens de memo gezien. Mocht het echt vol onwaarheden staan dan zal hij zich zeker weten gaan uitspreken. Zijn agency ligt namelijk op het hakblok.
pi_176848187
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit is wel een manier. Dit soort uitspraken uit het verlexen opvissen en ze aan Trump voeren. Die kan nergens tegen en gaat in het rond trappen als het tegenzit.
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 21:23:06 #225
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_176848206
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:21 schreef Refragmental het volgende:

Wray heeft overigens de memo gezien. Mocht het echt vol onwaarheden staan dan zal hij zich zeker weten gaan uitspreken. Zijn agency ligt namelijk op het hakblok.
Hij zal zich er vast over uitlaten, maar de vraag is hoe serieus hij dan nog wordt nog genomen door een deel van de bevolking, dat al maandenlang (ongefundeerde) verhalen van de republikeinen voorgeschoteld krijgt over hoe corrupt de FBI wel niet is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_176848265
quote:

[..]

Dan heb je het over bewoording en vervolgens begin je over "diep-rechts" en "vol-roomde". Pot ketel?

Volgens mij lopen er ook meerdere onderzoeken naar Trumps Rusland-connecties, dus waarom moet ik me weerhouden van een mening zolang er een onderzoek naar Fusion GPS loopt, maar is het al duidelijk dat het verhaal dat Trump ernstige connecties met Rusland heeft bij voorbaat onzin?

Daarnaast is er natuurlijk een verschil tussen complete onwaarheden vertellen en feiten in de juiste context plaatsen, maar dat terzijde.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:26:00 #227
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176848310
quote:

Klein lichtpuntje is dan wel dat er wel berichten van die idioot zijn verwijderd door Twitter. Maar dan ook een heel klein lichtpuntje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_176848333
quote:
President Donald Trump's son-in-law Jared Kushner is the man to broker peace Israel and the Palestinians because of his real estate experience, Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu said.
... Ik weet niet of dit heel grappig of heel sip is.
pi_176848335
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:11 schreef Mike het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat ze zo verontrust zijn omdat het memo broddelwerk is, kort door de bocht is en bedoeld is om de FBI te schaden. Die theorie lijkt me een stuk waarschijnlijker omdat Nunes al meer dan een jaar bezig is om de FBI en het Mueller-onderzoek zwart te maken en weigert te luisteren naar advies van de huidige FBI-directeur of de onderliggende documentatie vrij te geven.
Onderliggende documentatie mag Nunes niet vrijgeven, is niet van hem.

Strijd tegen dat onderzoek snap ik wel. Vooral wanneer mogelijk blijkt dat het een ongrondwettig onderzoek is bedoeld om verdeeldheid te zaaien.

Onderzoek was trouwens naar Russia collusion of naar obstruction of justice? Lijkt steeds meer op een fishing expidition.
pi_176848472
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Strijd tegen dat onderzoek snap ik wel. Vooral wanneer mogelijk blijkt dat het een ongrondwettig onderzoek is bedoeld om verdeeldheid te zaaien.

Onderzoek was trouwens naar Russia collusion of naar obstruction of justice? Lijkt steeds meer op een fishing expidition.
Je hebt ook nooit meer gereageerd op het Wired artikel met uitleg over de FISA en een kleine reminder aan het feit dat de betreffende clausule door oa Nunes nog verlengd is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176848495
quote:

[..]

Wat zijn tot nu toe de feiten uit dat Fusion GPS onderzoek? Volgens mij onder andere dat ze eerst gecontracteerd waren door de GOP. 😂
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 21:30:32 #232
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_176848498
quote:

De opdracht voor het onderzoek is hier al meerdere keren gepost. Je weet dus dat alle misdrijven die aan het licht komen tijdens dat onderzoek ook meegenomen mogen worden door Mueller.

We hebben pas een paar resultaten gezien van het onderzoek en zolang Mueller het nog niet afgerond heeft, lijkt het me onmogelijk om vast te stellen of het een fishing expedition was.
pi_176848577
quote:

Mueller's onderzoek? Die mag alles wat hij tegenkomt onderzoeken. Waarom denk je dat ze in kamp Trump zeven kleuren stront schijten?
pi_176848651
Bovendien heb je erg weinig historisch besef als je denkt dat dit soort onderzoeken niet verbreed kunnen worden. De impeachment van Nixon ging ook niet om de inbraak.
pi_176848715
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:30 schreef Mike het volgende:

[..]

De opdracht voor het onderzoek is hier al meerdere keren gepost. Je weet dus dat alle misdrijven die aan het licht komen tijdens dat onderzoek ook meegenomen mogen worden door Mueller.

Zet het anders even in de OP.
pi_176848738
-edit: dit bericht is toch echt tegen de FOK!-policy-

[ Bericht 31% gewijzigd door Mike op 30-01-2018 21:40:23 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_176848811
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:30 schreef Mike het volgende:

[..]

We hebben pas een paar resultaten gezien van het onderzoek en zolang Mueller het nog niet afgerond heeft, lijkt het me onmogelijk om vast te stellen of het een fishing expedition was.
Het is ook een redenatie van "maar het onderzoek ging over diefstal, dus als er een moord wordt gevonden, dan is dat helemaal niet relevant en hoeft dat niet onderzocht te worden!"
pi_176849338
quote:

Holy shit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176849579
quote:

[..]

En daar ligt dus het probleem. Wij kennen het hele verhaal (nog) niet. Neem de Bijbel. Als je daar selectief in gaat shoppen kan je een memo schrijven dat er op neer komt dat het Gods wil is dat iedereen zich als een barbaar gedraagt, overspelige vrouwen doodstenigt en slaven in huis aan de ketting legt. En dan zeg jij, "dit is geen accurate afspiegeling van de Bijbel, je laat de context weg en quote selectief om een verkeerde indruk te wekken!" Meet the Nunes memo.

Het is een laatste stuiptrekking van een groep mensen die het mes op de keel hebben staan. De beerput is al open en wordt langzaam leeggeschept. Als over 30 jaar de geschiedenis wordt geschreven over deze tumultueuze jaren, is dat hele memo niets meer dan een kanttekening in het grote verhaal.

Los daarvan, ik ga er vanuit dat de Republikeinen meer weten dan ik, als ze dit soort kunstgrepen beginnen uit te halen moet de nood wel erg hoog zijn.
pi_176849917
Hoe kan iemand met ook maar iets van common sense deze systematische aanvallen op de instituten van een democratie verdedigen?

Negatief nieuws over Trump = fake news

FBI onderzoek naar inmenging in de verkiezingen en mogelijke betrokkenheid daarbij van Amerikanen = FBI is corrupt

Inlichtingendiensten geven aan dat die inmenging gewoon zeker is = fake news + inlichtingendiensten zijn corrupt

Politici die vragen stellen = hebben zelf veel meer te verbergen

Verkiezingen winnen maar niet met numerieke meerderheid = voter fraud

Politieke beslissing tot het instellen van sancties met overgrote meerderheid maar niet ten uitvoer brengen = dealmaking

Wat :{
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 22:08:28 #241
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_176849992
Het is inderdaad wonderbaarlijk. Wie had 2.5 jaar geleden kunnen vermoeden dat Alex Jones ooit een nieuwsbron zou worden die serieus genomen zou worden door de president en een groot deel van de Amerikaanse bevolking?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:08:52 #242
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_176850006
Ik heb net maar even Rachel Maddow geluisterd om nou echt een beetje chocola van het memo-verhaal te maken. Zij weet het altijd helder en goed te brengen, vind ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_176850087
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:08 schreef Mike het volgende:
Het is inderdaad wonderbaarlijk. Wie had 2.5 jaar geleden kunnen vermoeden dat Alex Jones ooit een nieuwsbron zou worden die serieus genomen zou worden door de president en een groot deel van de Amerikaanse bevolking?
The stupidification of a nation. Dat is waar we naar aan het kijken zijn. En sommige mensen juichen het toe.
pi_176850198
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:08 schreef livelink het volgende:
Ik heb net maar even Rachel Maddow geluisterd om nou echt een beetje chocola van het memo-verhaal te maken. Zij weet het altijd helder en goed te brengen, vind ik.
Zij komt op mij altijd zo boos over :@
pi_176850381
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

The stupidification of a nation. Dat is waar we naar aan het kijken zijn. En sommige mensen juichen het toe.
Mwoah, het gedeelte van het electoraat dat vatbaar is voor idiote ideeën is vrij groot. Staat niet voor niets zo ongeveer op gelijke voet met Turkije wat betreft het percentage jonge aarde creationisten bijvoorbeeld. Idiot America, how stupidity became a virtue in the land of the free is wat dat betreft wel een aardig boek, maar dat heb ik hier wel eens vaker aangeraden volgens mij. :P
pi_176850436
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, het gedeelte van het electoraat dat vatbaar is voor idiote ideeën is vrij groot. Staat niet voor niets zo ongeveer op gelijke voet met Turkije wat betreft het percentage jonge aarde creationisten bijvoorbeeld. Idiot America, how stupidity became a virtue in the land of the free is wat dat betreft wel een aardig boek, maar dat heb ik hier wel eens vaker aangeraden volgens mij. :P
Heb je ja, maar ik durf het niet te lezen. De cynicus in mij is te bang voor het cynisme. Geen grap :@
pi_176850630
"I love the poorly educated" was het toch?
pi_176850812
quote:
A false ballistic missile alert in Hawaii was sent on Jan. 13 because an emergency worker believed there really was a missile threat, according to a preliminary investigation by the Federal Communications Commission.

The report finds that the false alert was not the result of a worker choosing the wrong alert by accident from a drop-down menu, but rather because the worker misunderstood a drill as a true emergency. The drill incorrectly included the language "This is not a drill."
Bron
pi_176850937
2 FBI officials kunnen geen onjuistheden ontdekken in de memo, aldus Fox source familiar with the matter.

http://www.foxnews.com/po(...)curacies-source.html
pi_176851006
Oh. Is de memo al vrijgegeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')