lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet een duidelijk geval van nieuw geld wat vooral in goedkope coins wordt gestopt zonder te kijken wat een coin eigenlijk nou echt doet?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet een duidelijk geval van nieuw geld wat vooral in goedkope coins wordt gestopt zonder te kijken wat een coin eigenlijk nou echt doet?
Jep. Helaas zitten mijn coins in de laatste groepquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de investeerders denk dat die lucratiever zijn
Prima toch. Die anderen vallen straks toch om.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Jep. Helaas zitten mijn coins in de laatste groep
Is dat op de korte termijn dan niet zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de investeerders denk dat die lucratiever zijn
Ik heb Lisk, Shift en Verium die in die laatste categorie vallen, en die doen het leuk vandaagquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
Ja, inderdaad. Maar er gaat een prijs betaald wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarmee het kennelijk een self fulfilling prophecy wordt
Maar stel dat het de nieuwe Bitcoin wordt en ook 15k waard wordt!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarmee het kennelijk een self fulfilling prophecy wordt
Ik vraag me wel eens af; hoeveel van die mensen die investeren in de coin weten eigenlijk waarin ze investeren?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar stel dat het de nieuwe Bitcoin wordt en ook 15k waard wordt!
bijna niemand, maakt ook helemaal niet uit. gratis geld, lambo moon!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af; hoeveel van die mensen die investeren in de coin weten eigenlijk waarin ze investeren?
Daarom, veel mensen gaan een prijs betalen, omdat er in elke coins whales zitten die straks in 1 keer een hoop op de markt gaan gooien, veel (te greedy) mensen zullen daarom verlies gaan lijden.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af; hoeveel van die mensen die investeren in de coin weten eigenlijk waarin ze investeren?
Zelf kijken naar het team, product, communicatie, community, realistische deadlines, halen ze die deadlines, etc.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar halen jullie nou objectieve info over alts vandaan?
Bij iedere coin die ik google lees ik wel dat het dé MOON wordt en 'ie x5 gaat binnen een maand.
Als je snel genoeg je geld eruit haalt kun je leuk geld maken op ripple ja, maar ik ga deze discussie verder niet meer aan. Ik hoop voor je dat je op tijd je winst pakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Haten op de beste coin van 2017Je hoeft helemaal niet te wachten totdat XRP 15k wordt voor mega-gains
Bitcoin has been at the centre of the cryptocurrency craze as its value has risen more than 12-fold this year but it has been significantly outperformed by a smaller rival which has seen its value rise by that amount in less than three weeks.
XRP, a cryptocurrency created by the fintech company Ripple is easily the best performing cryptocurrency of 2017, registering astonishing 37,000 per cent gains $0.0065 per token in January 2017, to $2.47 by the end of the year.
http://www.independent.co(...)e-2017-a8138546.html
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Haten op de beste coin van 2017Je hoeft helemaal niet te wachten totdat XRP 15k wordt voor mega-gains
Bitcoin has been at the centre of the cryptocurrency craze as its value has risen more than 12-fold this year but it has been significantly outperformed by a smaller rival which has seen its value rise by that amount in less than three weeks.
XRP, a cryptocurrency created by the fintech company Ripple is easily the best performing cryptocurrency of 2017, registering astonishing 37,000 per cent gains $0.0065 per token in January 2017, to $2.47 by the end of the year.
Dat boeit mensen geen klap. De meest crappy coins schieten omhoog, terwijl degelijke coins achterblijven. Dus waarom zou je dan nog moeite doen; koop een pennycoin en het geld stroomt binnen. In een bull market dan, daar komt natuurlijk op een gegeven moment verandering in.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Ik lees meestal de subreddit van de coin zelf door, dat is vaak één en al hallelujah en MOON!!-geroep. Daarnaast lees ik de algemene cryptocurrencies subreddit, daar staan vaak wat meer kritische geluiden in. Daarna is het gewoon logisch nadenken en afwegen en bedenken of ik er zelf wat in zie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar halen jullie nou objectieve info over alts vandaan?
Bij iedere coin die ik google lees ik wel dat het dé MOON wordt en 'ie x5 gaat binnen een maand.
Valt me wel op de mensen met (veel) geld in XRP hele tijd bevestiging zoeken bij anderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
https://cryptoyoda1338.wo(...)-truth-about-ripple/quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Valt me wel op de mensen met (veel) geld in XRP hele tijd bevestiging zoeken bij anderen.
quote:XRP is 100% premined, Ripple holds 60% of the supply, controls which nodes are selected as "trustworthy" to confirm transactions, while they have paid nothing to create those tokens that people are so willingly buying at $4+ per piece and thereby make the creators insanely rich. Let us call it what it really is, digital fiat, the renewed version of the debt-based traditional fiat system, leveraged by latest technology - which eventually has nothing to do with cryptocurrency whatsoever.
Ze weten dondersgoed dat ze fout zitten. Maar ja, dollartekens hè.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Valt me wel op de mensen met (veel) geld in XRP hele tijd bevestiging zoeken bij anderen.
uit Reddit thread over TRXquote:Every time I see people unironically talking about "investing" in this market I laugh. It's gambling. The folks who have BTC locked up in a paper or hardware wallet in a safe deposit box for years? Ok, maybe that's investing on a risky asset. Most of this feel like horse races though.
Tokens...quote:
Dit. Vooral durven en kunnen filteren op echte informatie vs. shilling.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik lees meestal de subreddit van de coin zelf door, dat is vaak één en al hallelujah en MOON!!-geroep. Daarnaast lees ik de algemene cryptocurrencies subreddit, daar staan vaak wat meer kritische geluiden in. Daarna is het gewoon logisch nadenken en afwegen en bedenken of ik er zelf wat in zie.
En daarom is het een slechte token? Ik heb dit argument nooit begrepen en we hebben het er vaker over gehad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.
Goed nieuws voor Universa.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
q1quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wanneer komen ze nou eindelijk op een exchange?
Technisch zit het wellicht prima in elkaar, maar het is gewoon een ouderwets centraal systeem in een nieuw jasje.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
En daarom is het een slechte token? Ik heb dit argument nooit begrepen en we hebben het er vaker over gehad.
Dat satoshi dit niet wilt of niet voor stond betekent niet dat het kan aanslaan.
Dat is een beter argument.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Technisch zit het wellicht prima in elkaar, maar het is gewoon een ouderwets centraal systeem in een nieuw jasje.
Banken gaan het alleen nooit adopteren, die bouwen hun eigen oplossing.
Waar ik zelf mee zit is dat er één persoon is met zo verschrikkelijk veel coins dat hij wanneer hij maar zou willen XRP zou kunnen laten crashen door alles te verkopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
En daarom is het een slechte token? Ik heb dit argument nooit begrepen en we hebben het er vaker over gehad.
Dat satoshi dit niet wilt of niet voor stond betekent niet dat het kan aanslaan.
Satoshi-sekte genotquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Crashen, stijgen, transacties weigeren... Enz enz..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waar ik zelf mee zit is dat er één persoon is met zo verschrikkelijk veel coins dat hij wanneer hij maar zou willen XRP zou kunnen laten crashen door alles te verkopen.
Het is geen FUD, maar pure afkeer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef alilami het volgende:
[..]
Satoshi-sekte genot
Mensen die hun geld in XRP steken hebben dollartekens in hun ogen, alle anderen doen het voor een betere wereld
[ afbeelding ]
Zeker en samen metquote:
Vat dit voor mij de situatie wel samen. Nu het goede moment kiezen om er uit te springen.quote:We laugh but we also want a piece of those stupid profits.
Stupid profits are still profits.
Hier ook, maar gelukkig wel in de plusquote:
Ik heb er een paar, het is prima winst pakken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:48 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb wel Ripple maar ik ben er niet van overtuigd dat dit een goede coin is eerlijk gezegd
20000 ETH? Hij staat er al boven?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier ook, maar gelukkig wel in de plus
Alleen REQ wil niet echt en ik had gehoopt XRP te kunnen verkopen, maar die wil niet echt richting 20000 vandaag.
satquote:
VEN gooit momenteel bij mij roet in het eten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier ook, maar gelukkig wel in de plus
Alleen REQ wil niet echt en ik had gehoopt XRP te kunnen verkopen, maar die wil niet echt richting 20000 vandaag.
Nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:55 schreef xzaz het volgende:
Is Binance alweer open voor nieuwe inschrijvingen?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:58 schreef Jurian95 het volgende:
https://speld.nl/2018/01/(...)elijk-rijk-geworden/
het klopt wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:58 schreef Jurian95 het volgende:
https://speld.nl/2018/01/(...)elijk-rijk-geworden/
Justin Sun van TRX trapt de geruchten machine weer even aan....twitter:justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Justin Sun van TRX trapt de geruchten machine weer even aan....twitter:justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
die coin is een en al hypequote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Hype the rumor, sell the newsquote:
Als het volgende week geen Alibiba is stort de boel inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Hype the rumor, sell the news
Als ze gaan underdeliveren zakt de boel in
Volgende week?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als het volgende week geen Alibiba is stort de boel in
Moet wel toegeven dat hij het goed doetquote:
Alleen deze, maar heeft geen antwoord gekregenquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef The_special_one het volgende:
Hi. Kan iemand mij vertellen waarom ARN zo hard gaat?
Volume?quote:
twitter:justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
10 posts geleden al gepost. oud nieuws.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Drxx het volgende:
TRX prijs binnen 5 minuten 10% gestegen na deze tweetCrypto
twitter:justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
De prijsstijging is toch echt net gebeurdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
10 posts geleden al gepost. oud nieuws.
Ja het is al gebeurd, je loopt achterquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
De prijsstijging is toch echt net gebeurd
Same here.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
De ICO overwogen, maar was me net iets teveel spam van
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging n.a.v. zo'n simpele tweet actueel is. Laat ook maarquote:
Prijsstijging is ook al 'oud nieuws'quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging actueel is. Laat ook maar
Je bedoelt het goed!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging actueel is. Laat ook maar
Haha ik know, het gaat alweer naar benedenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging n.a.v. zo'n simpele tweet actueel is. Laat ook maar
Hij legt het er zo dik bovenopquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Drxx het volgende:
TRX prijs binnen 5 minuten 10% gestegen na deze tweetCrypto
Ik weet niet hoe anoniem ik ben nadat ik bij elke exchange mijn hele leven heb moeten laten zien en straks alles ook netjes opgeef bij de jaaraangifte..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Ticootje het volgende:
Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
REQIk snap het niet he, goed project maar toch nog zo achterblijven
Ze moeten echt wat aan hun marketing doen.
Vaag, REQ deed bij mij x3 in een korte tijdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe anoniem ik ben nadat ik bij elke exchange mijn hele leven heb moeten laten zien en straks alles ook netjes opgeef bij de jaaraangifte..
Nee, zij zijn een gezond bedrijf die een gezond project opzetten. Pump 'n dump is doorgaans troep.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:
Iemand met stratis die weet wtf is going on? Stratis zou moeten knallen in deze periode, alles stijgt x50000 en stratis, lisk en waves blijven hangen?!
Hij creëert bagholders om zo nog tijd te winnen om echt iets goeds neer te zetten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij legt het er zo dik bovenopNo way dat de aankondiging Alibaba gaat zijn volgende week, maar hij casht wel dik met die geruchten
En iedereen trapt er inNouja graag nog verder stijgen zolang mijn coins nog steeds vast staan
Zodra ik ze beschikbaar heb verpats ik ze direct. Dit gaat zo gigantisch hard klappen
Niet doorhebben dat 31 februari de Wavesmaand wordtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:
Iemand met stratis die weet wtf is going on? Stratis zou moeten knallen in deze periode, alles stijgt x50000 en stratis, lisk en waves blijven hangen?!
Tegen die tijd heb ik mn waves al uitgefaseerdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat 31 februari de Wavesmaand wordt
Slim om te verkopen net voor een wereldwijde PR-campagne.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik mn waves al uitgefaseerd
Ik heb ze er vorig jaar maandag al uitgedonderd, toen was het tenslotte Wavesweekquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik mn waves al uitgefaseerd
Die is ergens rond 20 jan. Dan heb ik er nog een aantalquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Slim om te verkopen net voor een wereldwijde PR-campagne.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Die paniek hier elk weekend![]()
Een beetje clown had AL opgemerkt dat het standaard in het weekend down gaat met bitcoin en de rest....
Top!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die is ergens rond 20 jan. Dan heb ik er nog een aantal
Sinds wanneer is vrijdag weekend?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef alilami het volgende:
Klaas baas paashaas kaas dwaas varkensblaas helaas had ons al verteld, maar wij wilden niet geloven, kom maar na het weekend terug voor mega-gains
[..]
Ik lees net dat er dus problemen zijn met de 2fa, nou dan ik dus mooi de aap gelogeerd..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:20 schreef TwztId het volgende:
Word het desktop programma van Binance hier gebruikt?
Ik kom er niet in, hij blijft hangen bij de Google auth screen..
Klaas komt hier niet meer, die is overgestapt van de oliehandel op de BTC future handel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef alilami het volgende:
kom maar na het weekend terug voor mega-gains
Klaas is niet gek. Hij snapt het spelletje goed hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Klaas komt hier niet meer, die is overgestapt van de oliehandel op de BTC future handel.
Die zal nu wel slapend rijk zijn met zijn vooruitziende blik.
lekker is datquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik lees net dat er dus problemen zijn met de 2fa, nou dan ik dus mooi de aap gelogeerd..
https://www.reddit.com/r/(...)ith_2fa_please_read/
Ik log dagelijks in met 2fa bij binance, gaat hier prima.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik lees net dat er dus problemen zijn met de 2fa, nou dan ik dus mooi de aap gelogeerd..
https://www.reddit.com/r/(...)ith_2fa_please_read/
Jep, Naga met slechts 50 miljoen coins... dit gaat zeker nog x10, if not x20.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef betyar het volgende:
Lekker flink wat fiat in NGC geduwd. Die gaat nog een flinke klapper maken.
Welke exchange?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef betyar het volgende:
Lekker flink wat fiat in NGC geduwd. Die gaat nog een flinke klapper maken.
Nee, maar dat uit elkaar trekken is al vaker geprobeerd toch..., zonder succes.quote:
Waar kan ik ngc kopen:p?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, Naga met slechts 50 miljoen coins... dit gaat zeker nog x10, if not x20.
Ja, er is een beginnerstopic. Maar iedereen die 2 weken in crypto zit, voelt zich geen beginner meer geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, maar dat uit elkaar trekken is al vaker geprobeerd toch..., zonder succes.
HitBTC, maar die exchange heeft echt dikke problemen met deposits, withdrawls etc. Ik zou er nu heeeeeeeeeeel ver bij weg blijven!quote:
Zie mijn editquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, er is een beginnerstopic. Maar iedereen die 2 weken in crypto zit, voelt zich geen beginner meer geloof ik.
klaas is een gerenommeerd beurshandelaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nee, maar hier zitten wel een hoop beginners zoals klaasweetalles.
in een bull market is iedereen een genie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, maar dat uit elkaar trekken is al vaker geprobeerd toch..., zonder succes.
En er bestaan geen "beginners" in een bullmarket toch
Ik heb geen problemen met hitBTC... het duurt wat lang, tja, dat is BTC en ETH.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HitBTC, maar die exchange heeft echt dikke problemen met deposits, withdrawls etc. Ik zou er nu heeeeeeeeeeel ver bij weg blijven!
lekker munten met korting kopen genotquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:39 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat de markt in elkaar dondert haha
meeste lijkt me gewoon correctquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef alilami het volgende:
[..]
Satoshi-sekte genot
Mensen die hun geld in XRP steken hebben dollartekens in hun ogen, alle anderen doen het voor een betere wereld
[ afbeelding ]
Ja dat wil hij alleen niet horen, omdat hij vuistdiep in ripple zit, en zichzelf geniaal vindt omdat hij al 2 dollar per ripple winst heeft tochquote:
2 weken crypto is alsof je als soldaat 2 weken in de diepe jungle oorlog moet voeren tegen guerrilla strijders. Dan doe je snel ervaring opquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, er is een beginnerstopic. Maar iedereen die 2 weken in crypto zit, voelt zich geen beginner meer geloof ik.
Je zou Autotrader kunnen proberen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Patroon het volgende:
Ik heb geen account bij BL3P en ook niet bij Litebit. Hoe kan ik nu geld uitkeren naar fiat als ik dat zou willen?
Zo moeilijk is het ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
2 weken crypto is alsof je als soldaat 2 weken in de diepe jungle oorlog moet voeren tegen guerrilla strijders. Dan doe je snel ervaring op![]()
Bitonic...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Patroon het volgende:
Ik heb geen account bij BL3P en ook niet bij Litebit. Hoe kan ik nu geld uitkeren naar fiat als ik dat zou willen?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maak je niet ongerust over mij
ik ben zwaar aan het handelen
ik maak alle coins kapoet
Blockfolio app? Blockfolio?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:43 schreef Xeor het volgende:
Welke blockfolio app gebruiken jullie? (iPhone)
Die gebruik ik ook maar heeft tegenwoordig veel kuren, kan bijvoorbeeld niet de exchange kiezen waar ik de coins heb gekocht etc.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blockfolio app? Blockfolio?
Daarnaast sinds vanmorgen Delta op aanraden van wat mensen hier.
Blockfolio ligt er om de haverklap uit.
Vind het wel eng dat nieuwelingen zich niet laten inlichten door de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben (bedoel ik personen op twitter mee oa, niet (per se) fokquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat wil hij alleen niet horen, omdat hij vuistdiep in ripple zit, en zichzelf geniaal vindt omdat hij al 2 dollar per ripple winst heeft toch
Klote van Bitonic is dat ze alleen Bitcoin doen. Die transacties zijn rete duur en komen pas in 2023 aan.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klote van Bitonic is dat ze alleen Bitcoin doen. Die transacties zijn rete duur en komen pas in 2023 aan.
Dat laatste slaat nergens op. Half uurtje, dan staat het op Binance.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klote van Bitonic is dat ze alleen Bitcoin doen. Die transacties zijn rete duur en komen pas in 2023 aan.
Don't worry, ze gaan het vanzelf voelen als ze te greedy zijn. Een keer klapt die hele hype, en daarmee ook ripple, xlm, en al de andere "goedkope" coins die het nu goed doen, vanwege de hype.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Majkool het volgende:
[..]
Vind het wel eng dat nieuwelingen zich niet laten inlichten door de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben (bedoel ik personen op twitter mee oa, niet (per se) fok)... Alle (nieuwe) ripplekutten hebben zich niet verdiept in het decentraliserende en disruptieve karakter van crypto en snappen market caps niet eens, hopelijk komt dat op langere termijn maar ben er bang voor...
lukt t een beetje om terug van Binance naar Bitonic te gaan of moet dat vanaf een wallet gaan ivm de snelheid?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat laatste slaat nergens op. Half uurtje, dan staat het op Binance.
Nooit vanaf een exchange laten uitbetalen op die manier, je bezit de private key niet, als er iets fout gaat, wat dan ook, ben je alles kwijt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
lukt t een beetje om terug van Binance naar Bitonic te gaan of moet dat vanaf een wallet gaan ivm de snelheid?
Blockfolioquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:43 schreef Xeor het volgende:
Welke blockfolio app gebruiken jullie? (iPhone)
Schijt dat ze geDDos't wordenquote:
😂😂😂quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijt dat ze geDDos't worden
Nogal veel pissige pubers van wie het zakgeld vast staat gok ik.
En terecht. De energieverspilling is gewoon waanzinnig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nijdt-bitcoin-pas-af
en rivetzquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, alleen tis 1 van de weinige plekken om NAGA te halen.
ETH over het algemeen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:01 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Ik wil van binance naar hitbtc overmaken, iemand een tip welke coin ik het beste over kan maken?
Geen zorgen, John McAfee neemt het minen over.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
moonen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij komt altijd met vage coins die het goed doen..
wat doet dat rivetz?
Na 10 minuten de exchange open te hebben gehad begint mijn laptop ook te blazen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:04 schreef Patroon het volgende:
Mijn browser heeft steeds moeite met de exchange van Binance, zowel de basic als de Advanced. Na een tijdje loopt de browser vast. Meer die hier last van hebben?
Ja dat heb ik dus ook, sinds een paar dagen..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:07 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Na 10 minuten de exchange open te hebben gehad begint mijn laptop ook te blazen.
Zou bijna hieraan gaan denken:
https://nos.nl/artikel/22(...)ld-te-verdienen.html
Nou je het zegt, mijn laptop heeft vooral moeite met Google Chrome, die opent namelijk per tabblad meerdere malen chrome.exequote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, sinds een paar dagen..
Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel. Heb juist veel aan je informatie gehad, omdat ik ook wel wil luisterenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Don't worry, ze gaan het vanzelf voelen als ze te greedy zijn. Een keer klapt die hele hype, en daarmee ook ripple, xlm, en al de andere "goedkope" coins die het nu goed doen, vanwege de hype.
Kwestie van tijd. incoming: Maar ik zal wel jaloers zijn omdat ik ze zelf niet heb
Komt omdat elke tab zijn eigen 'chrome' is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nou je het zegt, mijn laptop heeft vooral moeite met Google Chrome, die opent namelijk per tabblad meerdere malen chrome.exe
Ook Chrome hier, maar geen idee wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nou je het zegt, mijn laptop heeft vooral moeite met Google Chrome, die opent namelijk per tabblad meerdere malen chrome.exe
Hij bedoelt als je taakbeheer opent.. dan zie je per tabblad chrome.exe staanquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Ook Chrome hier, maar geen idee wat je bedoelt.
Hier hebben wij het al in DM over gehad, ik heb het over een bepaald aantal personen die ripple keihard aanprijzen, mensen die lopen te roepen MOON en CRASH bij een 10% stijging of daling, deze stijgingen zijn vrij normaal in deze wereld. Mensen die panicsellen of flink fomoen op alles wat enige stijging laat zien.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel.
Nou snap ik ook wel dat het irritant is om 100x zelfde te moeten uitleggen, maar beetje kijken of iemand die nieuw is ook echt serieus probeert mee te doen of gewoon dom volk is mag ook wel.
Centraal 'volg de koersen' topic een optie?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier hebben wij het al in DM over gehad, ik heb het over een bepaald aantal personen die ripple keihard aanprijzen, mensen die lopen te roepen MOON en CRASH bij een 10% stijging of daling, deze stijgingen zijn vrij normaal in deze wereld. Mensen die panicsellen of flink fomoen op alles wat enige stijging laat zien.
Het haalt de kwaliteit van het topic onderuit. Waar we 2 maanden terug redelijk goed konden discussieren met goede argumentatie, zijn het nu 5 pagina's vol met MOON omg omg FOMO, OMG CRASH kreten waar we (oude garde, maar ook nieuwe mensen) niet veel mee kunnen. En dat is gewoon jammer van het topic.
Als je dan komt met "omg coin X is fucking goed".. en als er dan gevraagd wordt "waarom?" en er dan als antwoord komt; "ja ik heb hem, EN HIJ IS AL 3 USD GESTEGEN OMG OMG OMG"... mja... dat is duidelijk hype/fomo/kudde gedrag. Daarmee pak je misschien op korte termijn best wat centen, wat leuk is, maar op lange termijn ga je daar dik mee verliezen.
En dat, zonder te weten wat de coin doet....
eens. Ik heb bijgekochtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
of zelfde regels als op tweakers forum, daar mag je helemaal nix meer zeggenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Centraal 'volg de koersen' topic een optie?
100% mee eens hoor, geen discussie over mogelijk. Ik zeg alleen dat sommige users die hier al langer posten net iets teveel uit de hoogte doen en neerkijken op nieuwkomers. Zoals ik al zei van de ene kant snap ik het, want zelfs ik heb na 5 dagen al soms van "godver jongens lees is in of kijk eerst even op google". Aan de andere kant worden soms ook serieuze vragen / opmerkingen weggezet met eenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hier hebben wij het al in DM over gehad, ik heb het over een bepaald aantal personen die ripple keihard aanprijzen, mensen die lopen te roepen MOON en CRASH bij een 10% stijging of daling, deze stijgingen zijn vrij normaal in deze wereld. Mensen die panicsellen of flink fomoen op alles wat enige stijging laat zien.
Het haalt de kwaliteit van het topic onderuit. Waar we 2 maanden terug redelijk goed konden discussieren met goede argumentatie, zijn het nu 5 pagina's vol met MOON omg omg FOMO, OMG CRASH kreten waar we (oude garde, maar ook nieuwe mensen) niet veel mee kunnen. En dat is gewoon jammer van het topic.
Als je dan komt met "omg coin X is fucking goed".. en als er dan gevraagd wordt "waarom?" en er dan als antwoord komt; "ja ik heb hem, EN HIJ IS AL 3 USD GESTEGEN OMG OMG OMG"... mja... dat is duidelijk hype/fomo/kudde gedrag. Daarmee pak je misschien op korte termijn best wat centen, wat leuk is, maar op lange termijn ga je daar dik mee verliezen.
Ik ben in ieder geval geen nieuweling. Ben al lid van FOK! sinds 2002 en heb in 2013 voor het eerst in dit topic gepost. Ik heb zo het idee dat jij graag tof gevonden wilt worden door de oude garde. Dezelfde oude garde die zat te slapen toen XRP al sinds 2013 op nummer 3 stond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel. Heb juist veel aan je informatie gehad, omdat ik ook wel wil luisteren
Nou snap ik ook wel dat het irritant is om 100x zelfde te moeten uitleggen, maar beetje kijken of iemand die nieuw is ook echt serieus probeert mee te doen of gewoon dom volk is mag ook wel.
Sure!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Centraal 'volg de koersen' topic een optie?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen nieuweling. Ben al lid van FOK! sinds 2002 en heb in 2013 voor het eerst in dit topic gepost. Ik heb zo het idee dat jij graag tof gevonden wilt worden door de oude garde. Dezelfde oude garde die zat te slapen toen XRP al sinds 2013 op nummer 3 stond.
Holden? Bijkopen!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Skv het volgende:
De ven Walls zijn weg!
Koers zakt direct hard in.
Ik adviseer om te Holden. Prima product om te blijven.
Alle koersen zakken momenteel in ivm BTC. VEN komt er wel, mooi om te zien dat de walls weg zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Skv het volgende:
De ven Walls zijn weg!
Dan ben ik benieuwd wie jij bent, welke andere nick had je hiervoor?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen nieuweling. Ben al lid van FOK! sinds 2002 en heb in 2013 voor het eerst in dit topic gepost. Ik heb zo het idee dat jij graag tof gevonden wilt worden door de oude garde. Dezelfde oude garde die zat te slapen toen XRP al sinds 2013 op nummer 3 stond.
Je zou dan toch juist het tegenovergestelde verwachten? Walls weg, prijs omhoog?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Skv het volgende:
De ven Walls zijn weg!
Nou meid, wat ben jij goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef alilami het volgende:
[..]
Ligt eraan, Buywall of Sellwall.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:25 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Je zou dan toch juist het tegenovergestelde verwachten? Walls weg, prijs omhoog?
Straks nog maar weer een BTC overmaken..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Alle koersen zakken momenteel in ivm BTC. VEN komt er wel, mooi om te zien dat de walls weg zijn.
Dan zou het straks weer goed moeten komen als BTC even stopt met stijgen toch?quote:
Op zich wel, alleen de Binance ledenstop is natuurlijk ook wel een 'nieuw' geld stop.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan zou het straks weer goed moeten komen als BTC even stopt met stijgen toch?
In verhouding tot de sellwalls toch wel een stuk minder qua omvangquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Stonden ook wel wat buywalls..
Nou je voorspelling was eerst dat hij door het ijs zou zakken tot 4 a 5k ongeveer..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ziou mijn voorspelling dat bitcoin naar 25000 euro gaat dit jaar uitkomen?
Jij weet wel gedurfde voorspellingen te doenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ziou mijn voorspelling dat bitcoin naar 25000 euro gaat dit jaar uitkomen?
Alles voorspellen, dan zit er altijd een goede voorspelling bijquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jij weet wel gedurfde voorspellingen te doen
Laatste dagen wel, maar ik had het idee dat dit net mee viel, de buy walls vielen mij toen in ieder geval voor het eerst op.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
In verhouding tot de sellwalls toch wel een stuk minder qua omvang
dat was alleen maar om een sell te veroorzaken hier ......quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou je voorspelling was eerst dat hij door het ijs zou zakken tot 4 a 5k ongeveer..
ohjaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat was alleen maar om een sell te veroorzaken hier ......
Tweakers heeft nu ook een crypto themaforum, inclusief een slowchattopic.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
of zelfde regels als op tweakers forum, daar mag je helemaal nix meer zeggen
Desktop doet het ook goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Patroon het volgende:
Ook met IE op Binance begint de laptop te blazen...handel op Binance voortaan wel met de mobiel..
Ik kreeg een keer een ban op tweakers alleen voor een smileypost... toen ben ik gestopt daar, ik heb nog wel een nick daar, maar die gebruik ik over het algemeen alleen voor tweakers-FPquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tweakers heeft nu ook een crypto themaforum, inclusief een slowchattopic.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/129
frontpagequote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een ban op tweakers alleen voor een smileypost... toen ben ik gestopt daar, ik heb nog wel een nick daar, maar die gebruik ik over het algemeen alleen voor tweakers-FP
Nouja, dit is allemaal al eerder geprobeerd toch? Aparte topics, maar uiteindelijk komt alles weer samen hier. Kijk ik ben een voorstander ervan dat het beter wordt in dit topic, alleen ik heb geen alternatief. Een goede oplossing zou een 60% crash zijn van alle coins, dan is het wat stiller hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:
Ik ga het hier een paar keer vragen en dan mee naar achteren nemen.
Willen we kijken naar een oplossing voor een iets serieuzer topic? Dus een SC zoals het nu is en een serieuzer topic.
Willen we aparte topics per coin, voor het handelen op exchanges, voor calls? Net zoals we dat nu hebben voor Noobvragen en ICO's?
Staat er weer 1 op 20k sat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Stonden ook wel wat buywalls..
Alles apart hebben we denk ik niet genoeg leden voor. Maar een serieuzer topic om actueel nieuws te bespreken of wat eraan zit te komen lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:
Willen we kijken naar een oplossing voor een iets serieuzer topic? Dus een SC zoals het nu is en een serieuzer topic.
Willen we aparte topics per coin, voor het handelen op exchanges, voor calls? Net zoals we dat nu hebben voor Noobvragen en ICO's?
Teveel hype.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:25 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Je zou dan toch juist het tegenovergestelde verwachten? Walls weg, prijs omhoog?
In aparte topics gaat waarschijnlijk iedereen daar mooooooon en crash lopen roepen voor iedere coin die ze hebben, lijkt me eigenlijk ook niet erg bevorderlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Teveel hype.
Stijgt op termijn zeker. Qua product.
Dit topic als SC en een serieuzer topic. Aparte topics voor coins etc lijkt me overbodig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In aparte topics gaat waarschijnlijk iedereen daar mooooooon en crash lopen roepen voor iedere coin die ze hebben, lijkt me eigenlijk ook niet erg bevorderlijk.
Lekker anoniem met mn selfie en ID in de hand bitcoins verkopen aan de Afrikaan die er (g)een brood van kan kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken.. Zit er eigenlijk al veel te diep in maar omdat ik zo overtuigd ben van die stijging kan ik beter mijn BTC er op een hogere prijs weer uithalen..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:39 schreef Predator38 het volgende:
VEN gaat nog wel even dippen zo aan de chart te zien ????
ik zou graag wat willen kopen om te hodlen
altijd als bitcoin stijgt. Zolang dat geld later weer naar de alts stroomt komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:40 schreef ejfaar het volgende:
Minder goed dagje vandaag over de hele linie hier
Het verbieden van moon, crash en lambo posts zal al een hoop oplossen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:
Hele linie? Heb je BTC niet zien gaan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:40 schreef ejfaar het volgende:
Minder goed dagje vandaag over de hele linie hier
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, dit is allemaal al eerder geprobeerd toch? Aparte topics, maar uiteindelijk komt alles weer samen hier. Kijk ik ben een voorstander ervan dat het beter wordt in dit topic, alleen ik heb geen alternatief. Een goede oplossing zou een 60% crash zijn van alle coins, dan is het wat stiller hier.
quote:
Ik denk er aan om gewoon een topic te maken waar het iets serieuzer kan/moet/mag. Daar posten betekent je aan de, vooraf duidelijk gemaakte regels, houden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In aparte topics gaat waarschijnlijk iedereen daar mooooooon en crash lopen roepen voor iedere coin die ze hebben, lijkt me eigenlijk ook niet erg bevorderlijk.
Dit denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:41 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het verbieden van moon, crash en lambo posts zal al een hoop oplossen.
Alle winsten worden uitgecasht en in de reguliere beurs gepompt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:43 schreef Predator38 het volgende:
als het zo doorgaat word het wel een mooi koop momentje voor een paar alts
al het geld gaat voor het weekend weer in BTC, iedereen pakt zijn winsten voor de week ( traders ? )
quote:Bitcoin-betaalkaarten van veel aanbieders zijn plots geblokkeerd
Bitcoin-betaalkaarten van onder andere BitPay, TenX, Wirex en Bitwala zijn van het ene op het andere moment onbruikbaar geworden. De reden is dat VISA zijn dienstverlening aan WaveCrest heeft stopgezet. WaveCrest is de uitgever van de VISA-prepaidkaarten.
De meldingen van TenX, BitPay, Bitwala en Wirex dat hun kaarten per direct niet meer beschikbaar zijn, komen voor veel gebruikers onverwacht. Op Twitter klagen gebruikers die met vakantie zijn, dat ze hun kaarten niet meer kunnen gebruiken en geen voorafgaande mededeling hebben ontvangen.
Niet bekend is hoeveel gebruikers gedupeerd zijn. Het lijkt alleen om Europese gebruikers te gaan, afgaande op de mededelingen. De aanbieders wijzen naar hun Europese dienstverlener WaveCrest, die de kaarten heeft uitgegeven. "Helaas was WaveCrest niet in staat ons of kaarthouders meer tijd te geven om ons voor te bereiden", meldt bijvoorbeeld BitPay.
De meeste aanbieders stellen hun klanten refunds in het vooruitzicht en geven aan op zoek te gaan naar een nieuwe dienstverlener voor uitgifte van de kaarten. Joseph Cox, journalist van The Daily Beast, heeft van VISA bevestigd gekregen dat WaveCrest zich niet aan zijn voorwaarden hield, waarna de diensten van VISA aan het bedrijf beëindigd zijn.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk er aan om gewoon een topic te maken waar het iets serieuzer kan/moet/mag. Daar posten betekent je aan de, vooraf duidelijk gemaakte regels, houden.
Dus in de SC mag het gaan zoals het gaat, in dat andere topic proberen we een iets andere toon aan te houden.
Maar ik houd graag alle opties open dus we zien de ideeën wel tegemoet.
Kunnen Zith en ik dat eens even bespreken en kijken wat we kunnen doen. Want het is belangrijk dat nieuwelingen zich thuisvoelen, maar ook de oude garde moet een plekje krijgen. Daarbij wil ik trouwens opmerken dat ook beginnelingen, voornamelijk in mijn dm, vragen om een plek met minder ''WOW HAHA STRAKS LAMBO KOPEN'' en meer inhoudelijke posts om door te scrollen.
al 15% up dit jaarquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alle winsten worden uitgecasht en in de reguliere beurs gepompt.
In addition;quote:
quote:Following an announcement from our card issuer on behalf of Visa Europe, Bitwala cards are taken out of operation starting today. Our team is holding an emergency meeting to resolve the issue with the card holders best interest in mind and will make an update shortly.
de reguliere beurs ?????quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alle winsten worden uitgecasht en in de reguliere beurs gepompt.
bij mij he, en zo schokkend is de btc stijging nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:41 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Hele linie? Heb je BTC niet zien gaan?
Als je BTC hebt om in te gaan stappen, is het gunstig als BTC stijgt en de rest daaltquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:49 schreef Predator38 het volgende:
het geld staat klaar om in te stappen maar voorlopig daalt alles en gaat BTC weer flink up
Daarom geloof ik ook niet in "anonieme" crypto in combinatie met reguliere banken, ze zullen alles doen om het te ontmoedigen / saboteren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In addition;
https://mobile.twitter.com/bitwala/status/949213790247243776
[..]
Eindelijk eens een fucking dikke auto die gekocht gaat worden itt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze komt steeds meer in het bereik![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, kijk maar waar JP Morgan mee bezig is... eerst roepen dat bitcoin een scam is, het gaat onderuit en dan zelf massaal inkopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet in "anonieme" crypto in combinatie met reguliere banken, ze zullen alles doen om het te ontmoedigen / saboteren.
Is dat ook de reden dat je geen XRP in je portfolio hebt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet in "anonieme" crypto in combinatie met reguliere banken, ze zullen alles doen om het te ontmoedigen / saboteren.
helemaal mee eens ....kut bankenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk, kijk maar waar JP Morgan mee bezig is... eerst roepen dat bitcoin een scam is, het gaat onderuit en dan zelf massaal inkopen.
Not to mention RIPPLE.. als we het over banken hebben
Banken zien de dreiging... ze worden zelf overbodig straks. De macht verdwijnt, de grip op de mensheid verdwijnt... en dat vinden sommige jongens niet leuk. Maar ik ga verder niet in detail treden omdat ik dan aluminiumfolie moet gaan kopen.
Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Eindelijk eens een fucking dikke auto die gekocht gaat worden itt.
OT: Net laatste beetje btc ingewisseld voor 500 VeChain, waardoor mijn portfolio nu echt 100% VeChain is. GOGOGO dood/gladiolen etc
heb ze al jarenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Pareltjes, hoe wist je dat die zo hard gingen stijgen?
Hoe kom je aan die info.
is het een hypecoin of een hodl coin ????quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken?Ben er zelf nog niet uit.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken?Ben er zelf nog niet uit.
VeChain gaat naar 20usd, easy.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
is het een hypecoin of een hodl coin ????
Doet dat er toe als je ergens 100% in stopt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
is het een hypecoin of een hodl coin ????
Herkenbaar, mij zie je daar ook niet meer. Ik verwachtte een daling van BTC maar dat werd niet op prijs gesteld, ik zou daarmee onrust veroorzaken en handelen uit eigenbelang.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een ban op tweakers alleen voor een smileypost... toen ben ik gestopt daar, ik heb nog wel een nick daar, maar die gebruik ik over het algemeen alleen voor tweakers-FP
ja, een hypcoin zal eerder crashen dan een coin waar echt toekomst in zit, naar mijn mening danquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:54 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Doet dat er toe als je ergens 100% in stopt?
Dit is het serieuze topic dan hèquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sure!
We kunnen het opsplitsen. Naar een 'echte' SC, waar alles welkom is en een serieuzer topic (met iets strengere regels).
Het project erachter. Het is anti-counterfeiting, ze hebben al grote partners, waaronder zelfs, naar eigenzeggen, de overheid.quote:
is 20 usd realistisch ????quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het project erachter. Het is anti-counterfeiting, ze hebben al grote partners, waaronder zelfs, naar eigenzeggen, de overheid.
https://medium.com/@vecha(...)-co-ltd-84bba69c95fb
Ik houd me nog in dan.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
bitcon ja?quote:AMSTERDAM - De Chinese overheid grijpt in bij de bitcon.
Dat gaat niet werken. Wellicht is het dan handiger om het noobtopic met sc te combineren, en een apart 'serieus' topic?quote:
Conservatief. Ik gok 30$, als XRB dat al haalt dan doet Vechain dat ook.quote:
Wat zijn volgens jou de coins die het komend jaar goed gaan doen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:55 schreef SugeLucky het volgende:
Zijn zoveel goede coins op het moment, zie geen reden om all in op 1 coin te gaan.
Doe je quote andersom menquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Predator38 het volgende:
elke dag typos in de televaag, er werken echt retards
[..]
Ik ga XRB ook dumpen zodra het op een grotere exchange komt en daarom x5 gaat. Dragon wellicht ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de coins die het komend jaar goed gaan doen als ik vragen mag?
Heb zelf vertrouwen in VEN en LSK op langere termijn. FUN ook wel.
TRX voor kortere termijn en weer dumpen.
18 jan komt die wereldwijde shit, maar ik verwacht er niet teveel van... Het is al maanden stil rondom waves, maar februari wordt de wavesmaandquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef Predator38 het volgende:
blijft trouwens ook wel erg stil rondom Waves ?!?!?!?
Degene die ik zelf heb zijn VEN, WTC en REQ. En daar ga ik nog SUB aan toevoegen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de coins die het komend jaar goed gaan doen als ik vragen mag?
Heb zelf vertrouwen in VEN en LSK op langere termijn. FUN ook wel.
TRX voor kortere termijn en weer dumpen.
squote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef Predator38 het volgende:
blijft trouwens ook wel erg stil rondom Waves ?!?!?!?
Ja dat probleem heb ik ook... keuzes, keuzes.... substratum zit ik zelf ook nog naar te kijken. REQ net gekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Degene die ik zelf heb zijn VEN, WTC en REQ. En daar ga ik nog SUB aan toevoegen.
Maar er zijn er nog een hele hoop die veel potentie hebben. Het is echt keuzes maken.
Jij denkt dat xrb 150 is voordat het op binance staat?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ga XRB ook dumpen zodra het op een grotere exchange komt en daarom x5 gaat. Dragon wellicht ook.
[..]
18 jan komt die wereldwijde shit, maar ik verwacht er niet teveel van... Het is al maanden stil rondom waves, maar februari wordt de wavesmaand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |