abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:22:46 #1
132191 -jos-
Money=Power
pi_176303146

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ Bericht 2% gewijzigd door -jos- op 05-01-2018 15:30:55 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:23:05 #2
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176303155
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet een duidelijk geval van nieuw geld wat vooral in goedkope coins wordt gestopt zonder te kijken wat een coin eigenlijk nou echt doet?
lijkt mij ook ja
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:23:18 #3
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176303159
NAGA. Topcoin
pi_176303160
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet een duidelijk geval van nieuw geld wat vooral in goedkope coins wordt gestopt zonder te kijken wat een coin eigenlijk nou echt doet?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef -jos- het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de investeerders denk dat die lucratiever zijn :')
Jep. Helaas zitten mijn coins in de laatste groep ;(
Lambo of Rekt
pi_176303166
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef betyar het volgende:
NAGA. Topcoin
NAGA gaat knallen idd. Dat is de volgende boot, zodra de massa m opmerkt.
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:24:02 #6
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176303175
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef hmmmz het volgende:

[..]

lijkt mij ook ja
Waarmee het kennelijk een self fulfilling prophecy wordt :')
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:24:12 #7
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176303185
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Jep. Helaas zitten mijn coins in de laatste groep ;(
Prima toch. Die anderen vallen straks toch om.
pi_176303186
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef -jos- het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de investeerders denk dat die lucratiever zijn :')
Is dat op de korte termijn dan niet zo?
Ik maak momenteel meer winst met de goedkope coins dan met de grote.
Zeker op de korte termijn, terwijl er een miljoen noobs instromen, ga ik mijn winst pakken uit de goedkopere coins.
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 15:24:26 #9
18653 crew  D.
pi_176303190
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
Ik heb Lisk, Shift en Verium die in die laatste categorie vallen, en die doen het leuk vandaag :Y

Ow, en BNB hoort ook in die groep nu :D
Heb er een paar, gekocht voor de korting, maar waardestijging is ook geen probleem :P
pi_176303193
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:24 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Maar er gaat een prijs betaald worden
Lambo of Rekt
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 15:25:15 #11
18653 crew  D.
pi_176303218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef betyar het volgende:
NAGA. Topcoin
De ICO overwogen, maar was me net iets teveel spam van :P
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 15:27:35 #12
18653 crew  D.
pi_176303281
Verium zelfs 200% vandaag :D
pi_176303364
quote:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
Maar stel dat het de nieuwe Bitcoin wordt en ook 15k waard wordt!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:31:13 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176303378
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:24 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

:Y totdat het een klapt en dan is het :'(
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:32:48 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176303418
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:30 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Maar stel dat het de nieuwe Bitcoin wordt en ook 15k waard wordt!
Ik vraag me wel eens af; hoeveel van die mensen die investeren in de coin weten eigenlijk waarin ze investeren?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:33:16 #16
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176303426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af; hoeveel van die mensen die investeren in de coin weten eigenlijk waarin ze investeren?
bijna niemand, maakt ook helemaal niet uit. gratis geld, lambo moon!
pi_176303436
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

:Y totdat het een klapt en dan is het :'(
Daarom, veel mensen gaan een prijs betalen, omdat er in elke coins whales zitten die straks in 1 keer een hoop op de markt gaan gooien, veel (te greedy) mensen zullen daarom verlies gaan lijden.
Lambo of Rekt
pi_176303441
Waar halen jullie nou objectieve info over alts vandaan?

Bij iedere coin die ik google lees ik wel dat het dé MOON wordt en 'ie x5 gaat binnen een maand :').
pi_176303444
Haten op de beste coin van 2017 :') Je hoeft helemaal niet te wachten totdat XRP 15k wordt voor mega-gains :')

Bitcoin has been at the centre of the cryptocurrency craze as its value has risen more than 12-fold this year but it has been significantly outperformed by a smaller rival which has seen its value rise by that amount in less than three weeks.

XRP, a cryptocurrency created by the fintech company Ripple is easily the best performing cryptocurrency of 2017, registering astonishing 37,000 per cent gains $0.0065 per token in January 2017, to $2.47 by the end of the year.
http://www.independent.co(...)e-2017-a8138546.html
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176303464
quote:

[..]

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:34:55 #21
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176303468
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:

Bij iedere coin die ik google lees ik wel dat het dé MOON wordt en 'ie x5 gaat binnen een maand :').
Zelf kijken naar het team, product, communicatie, community, realistische deadlines, halen ze die deadlines, etc.
pi_176303473
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Haten op de beste coin van 2017 :') Je hoeft helemaal niet te wachten totdat XRP 15k wordt voor mega-gains :')

Bitcoin has been at the centre of the cryptocurrency craze as its value has risen more than 12-fold this year but it has been significantly outperformed by a smaller rival which has seen its value rise by that amount in less than three weeks.

XRP, a cryptocurrency created by the fintech company Ripple is easily the best performing cryptocurrency of 2017, registering astonishing 37,000 per cent gains $0.0065 per token in January 2017, to $2.47 by the end of the year.
Als je snel genoeg je geld eruit haalt kun je leuk geld maken op ripple ja, maar ik ga deze discussie verder niet meer aan. Ik hoop voor je dat je op tijd je winst pakt. ^O^

Overigens had ik t niet over ripple hierboven, maar vooral over TRX en consorten.
Lambo of Rekt
pi_176303482
quote:

In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Einde bericht.
pi_176303487
quote:

[..]

Dat boeit mensen geen klap. De meest crappy coins schieten omhoog, terwijl degelijke coins achterblijven. Dus waarom zou je dan nog moeite doen; koop een pennycoin en het geld stroomt binnen. In een bull market dan, daar komt natuurlijk op een gegeven moment verandering in.
pi_176303500
quote:

Kijk, hier hebben we wat aan.
pi_176303507
quote:

Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.
pi_176303509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:

Ik lees meestal de subreddit van de coin zelf door, dat is vaak één en al hallelujah en MOON!!-geroep. Daarnaast lees ik de algemene cryptocurrencies subreddit, daar staan vaak wat meer kritische geluiden in. Daarna is het gewoon logisch nadenken en afwegen en bedenken of ik er zelf wat in zie.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:36:44 #28
416575 crew  Evenstar
pi_176303512
quote:

Valt me wel op de mensen met (veel) geld in XRP hele tijd bevestiging zoeken bij anderen.
pi_176303535
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Valt me wel op de mensen met (veel) geld in XRP hele tijd bevestiging zoeken bij anderen.
https://cryptoyoda1338.wo(...)-truth-about-ripple/

Conclusie:

quote:
XRP is 100% premined, Ripple holds 60% of the supply, controls which nodes are selected as "trustworthy" to confirm transactions, while they have paid nothing to create those tokens that people are so willingly buying at $4+ per piece and thereby make the creators insanely rich. Let us call it what it really is, digital fiat, the renewed version of the debt-based traditional fiat system, leveraged by latest technology - which eventually has nothing to do with cryptocurrency whatsoever.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:38:46 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176303555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ze weten dondersgoed dat ze fout zitten. Maar ja, dollartekens hè.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176303568
quote:
Every time I see people unironically talking about "investing" in this market I laugh. It's gambling. The folks who have BTC locked up in a paper or hardware wallet in a safe deposit box for years? Ok, maybe that's investing on a risky asset. Most of this feel like horse races though.
uit Reddit thread over TRX :D
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:39:35 #32
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176303571
Ripple is de god der coins.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:40:15 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176303590
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:39 schreef CPS2000 het volgende:

[..]

uit Reddit thread over TRX :D
Is ook gewoon zo
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176303591
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:39 schreef betyar het volgende:
Ripple is de god der coins.
Tokens...
pi_176303597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:27 schreef D. het volgende:
Verium zelfs 200% vandaag :D
Verium genot _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:40:36 #36
416575 crew  Evenstar
pi_176303599
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ik lees meestal de subreddit van de coin zelf door, dat is vaak één en al hallelujah en MOON!!-geroep. Daarnaast lees ik de algemene cryptocurrencies subreddit, daar staan vaak wat meer kritische geluiden in. Daarna is het gewoon logisch nadenken en afwegen en bedenken of ik er zelf wat in zie.
Dit. Vooral durven en kunnen filteren op echte informatie vs. shilling.

TRX bijvoorbeeld doet het prima, maar heb zelf niet mega veel vertrouwen in de coin op lange termijn. Ben vroeg ingestapt, omdat ik de marketing goed vond en het voor mij duidelijk was dat er heel veel geld in ging stromen. Echter wel een coin waar ik weer uit zou stappen op korte termijn.

VEN, LSK, FUN blijf ik wel in. REQ twijfel ik nog over en het kleine beetje XRP gaat ook weg zodra het weer iets stijgt. Nu nog uitvogelen waar ik alles van REQ/XRP in ga stoppen wanneer die weg zijn.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:41:01 #37
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176303610
Geen goed nieuws voor TenX
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:41:58 #38
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176303632
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.
En daarom is het een slechte token? Ik heb dit argument nooit begrepen en we hebben het er vaker over gehad.

Dat satoshi dit niet wilt of niet voor stond betekent niet dat het kan aanslaan.
pi_176303642
quote:
Goed nieuws voor Universa.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:43:07 #40
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176303656
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Goed nieuws voor Universa.
Wanneer komen ze nou eindelijk op een exchange?
pi_176303680
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:43 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Wanneer komen ze nou eindelijk op een exchange?
q1
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_176303700
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef xzaz het volgende:

[..]

En daarom is het een slechte token? Ik heb dit argument nooit begrepen en we hebben het er vaker over gehad.

Dat satoshi dit niet wilt of niet voor stond betekent niet dat het kan aanslaan.
Technisch zit het wellicht prima in elkaar, maar het is gewoon een ouderwets centraal systeem in een nieuw jasje.

Banken gaan het alleen nooit adopteren, die bouwen hun eigen oplossing.

Maar he! Als jij vindt dat daar de toekomst zit, dat is prima. Ik hoop alleen zelf dat we de macht over waarde in een nieuw systeem niet door een centraal orgaan meer laten bepalen.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:45:55 #43
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176303719
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Technisch zit het wellicht prima in elkaar, maar het is gewoon een ouderwets centraal systeem in een nieuw jasje.

Banken gaan het alleen nooit adopteren, die bouwen hun eigen oplossing.
Dat is een beter argument.

Ook een centrale coin kan groot worden. Niemand kan in de toekomst kijken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:46:09 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176303728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tokens...
Troep...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176303729
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:44 schreef Kerol het volgende:

[..]

q1
Duurt lang goffedomme
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:46:22 #46
416575 crew  Evenstar
pi_176303740
quote:

[..]

Waar ik zelf mee zit is dat er één persoon is met zo verschrikkelijk veel coins dat hij wanneer hij maar zou willen XRP zou kunnen laten crashen door alles te verkopen.
pi_176303748
quote:

[..]

Satoshi-sekte genot :')

Mensen die hun geld in XRP steken hebben dollartekens in hun ogen, alle anderen doen het voor een betere wereld :')

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176303758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Waar ik zelf mee zit is dat er één persoon is met zo verschrikkelijk veel coins dat hij wanneer hij maar zou willen XRP zou kunnen laten crashen door alles te verkopen.
Crashen, stijgen, transacties weigeren... Enz enz..

Alle macht leg je neer bij 1 partij.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:47:28 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176303760
Het schommelt flink bij mij vandaag.
pi_176303790
Ik heb wel Ripple maar ik ben er niet van overtuigd dat dit een goede coin is eerlijk gezegd :@
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:49:02 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176303803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef alilami het volgende:

[..]

Mensen die hun geld in XRP steken hebben dollartekens in hun ogen, alle anderen doen het voor een betere wereld :')

[ afbeelding ]
Het is geen FUD, maar pure afkeer.
En een beetje FUD.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176303805
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Is ook gewoon zo
Zeker en samen met

quote:
We laugh but we also want a piece of those stupid profits.

Stupid profits are still profits.
Vat dit voor mij de situatie wel samen. Nu het goede moment kiezen om er uit te springen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:49:45 #53
416575 crew  Evenstar
pi_176303820
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:47 schreef Twiitch het volgende:
Het schommelt flink bij mij vandaag.
Hier ook, maar gelukkig wel in de plus :D

Alleen REQ wil niet echt en ik had gehoopt XRP te kunnen verkopen, maar die wil niet echt richting 20000 vandaag.
pi_176303822
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:48 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb wel Ripple maar ik ben er niet van overtuigd dat dit een goede coin is eerlijk gezegd :@
Ik heb er een paar, het is prima winst pakken.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:50:11 #55
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176303839
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Alleen REQ wil niet echt en ik had gehoopt XRP te kunnen verkopen, maar die wil niet echt richting 20000 vandaag.
20000 ETH? Hij staat er al boven?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:50:23 #56
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176303842
8 Jan weer nieuwe announcement van Rivetz! Hopelijk grote exchange :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 15:51:00 #57
416575 crew  Evenstar
pi_176303859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:50 schreef xzaz het volgende:

[..]

20000 ETH? Hij staat er al boven?
sat

heeft die vanmorgen nog even gehaald, maar had geen sell order en lag nog te tukken
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:52:06 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176303880
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

VEN gooit momenteel bij mij roet in het eten.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:55:12 #59
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176303961
Is Binance alweer open voor nieuwe inschrijvingen?
pi_176303976
Komop VEN
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:55:45 #61
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176303980
WeTrust wat doe je? :'(
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:56:15 #62
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176303988
NEO rood. Wat is deze?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:56:43 #63
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304003
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:55 schreef Fred09 het volgende:
Komop VEN
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:55 schreef V. het volgende:
WeTrust wat doe je? :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:56 schreef hmmmz het volgende:
NEO rood. Wat is deze?
_O-
pi_176304018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:55 schreef xzaz het volgende:
Is Binance alweer open voor nieuwe inschrijvingen?
Nee.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:58:32 #65
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176304044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:56 schreef xzaz het volgende:

[..]

[..]

[..]

_O-
Wat is hier grappig aan?
pi_176304060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:58 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Wat is hier grappig aan?
What goes up...
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:59:27 #68
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176304062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:59 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

What goes up...
goes up verder
pi_176304069
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:00:10 #70
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_176304072
Is er ook een topic voor de meer beginnende user eigenlijk?
Ik heb nu namelijk 0.03 Bitcoin gekocht van mijn ¤40 Ripple van 2 maanden geleden, staat nog op Kraken en wil dit wat gaan spreiden in verschillende munten. Vind het echter lastig te bepalen waar je nu precies goede informatie kunt vinden.

Zijn er een paar mensen die hun walletinhoud willen delen (ook %) en dan aangeven waarom ze voor een bepaalde aankoop hebben gekozen. Ben erg benieuwd naar de afwegingen namelijk.
#FreeHat
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:02:06 #71
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176304103
pi_176304122
justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28 Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
Justin Sun van TRX trapt de geruchten machine weer even aan....
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:03:25 #73
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304130
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:02 schreef hmmmz het volgende:

[..]

het klopt wel.
pi_176304135
VEN blijft lekker hangen. Hmm.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:03:41 #75
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28 Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
_O_ _O_ _O_
pi_176304140
quote:
O+
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:04:10 #77
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176304146
quote:
die coin is een en al hype
pi_176304155
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:04 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Hype the rumor, sell the news

Als ze gaan underdeliveren zakt de boel in
pi_176304187
+266.53% ARN

vrijdag 5 januari 2018 @ 16:07:05 #80
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304189
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Hype the rumor, sell the news

Als ze gaan underdeliveren zakt de boel in
Als het volgende week geen Alibiba is stort de boel in :)
pi_176304199
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:07 schreef xzaz het volgende:

[..]

Als het volgende week geen Alibiba is stort de boel in :)
Volgende week?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 16:07:44 #82
416575 crew  Evenstar
pi_176304200
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:04 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Moet wel toegeven dat hij het goed doet :P Lekker meeliften en op tijd uitstappen.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:08:02 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304207
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:06 schreef alilami het volgende:
+266.53% ARN

[ afbeelding ]
Nog niet genoemd hier?
pi_176304219
Die wall op VEN :')
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:08:53 #85
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304225
pi_176304231
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:08 schreef xzaz het volgende:

[..]

Nog niet genoemd hier?
Alleen deze, maar heeft geen antwoord gekregen

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef The_special_one het volgende:
Hi. Kan iemand mij vertellen waarom ARN zo hard gaat?
pi_176304232
quote:
Volume?
pi_176304243
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Volume?
1.3m
pi_176304267
TRX prijs binnen 5 minuten 10% gestegen na deze tweet _O- Crypto O+

pi_176304276
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Drxx het volgende:

10 posts geleden al gepost. oud nieuws.

Prijsstijging is natuurlijk een logisch gevolg

Edit: Zojuist al mijn TRX verkocht, dit was nog de stijging waar ik op wachtte ^O^
pi_176304291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

10 posts geleden al gepost. oud nieuws.
De prijsstijging is toch echt net gebeurd :')
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:13:22 #93
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304299
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:13 schreef Drxx het volgende:

[..]

De prijsstijging is toch echt net gebeurd :')
Ja het is al gebeurd, je loopt achter :P
pi_176304326
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:25 schreef D. het volgende:

[..]

De ICO overwogen, maar was me net iets teveel spam van :P
Same here. _O-
pi_176304338
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:13 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ja het is al gebeurd, je loopt achter :P
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging n.a.v. zo'n simpele tweet actueel is. Laat ook maar oO<
pi_176304339
REQ :') Ik snap het niet he, goed project maar toch nog zo achterblijven :D Ze moeten echt wat aan hun marketing doen.
pi_176304347
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging actueel is. Laat ook maar oO<
Prijsstijging is ook al 'oud nieuws'
pi_176304354
quote:

[..]

Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging actueel is. Laat ook maar oO<
Je bedoelt het goed! ^O^
Inmiddels heeft die alweer 2 nieuwe tweets de wereld ingezonden. Net nog 1 op 30 seconde geleden
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:16:58 #99
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304363
quote:

[..]

Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging n.a.v. zo'n simpele tweet actueel is. Laat ook maar oO<
Haha ik know, het gaat alweer naar beneden :)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:17:20 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176304368
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Drxx het volgende:

Hij legt het er zo dik bovenop _O- No way dat de aankondiging Alibaba gaat zijn volgende week, maar hij casht wel dik met die geruchten :P

En iedereen trapt er in :D Nouja graag nog verder stijgen zolang mijn coins nog steeds vast staan :) Zodra ik ze beschikbaar heb verpats ik ze direct. Dit gaat zo gigantisch hard klappen :')
pi_176304376
quote:
Ik weet niet hoe anoniem ik ben nadat ik bij elke exchange mijn hele leven heb moeten laten zien en straks alles ook netjes opgeef bij de jaaraangifte..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:18:45 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176304386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
REQ :') Ik snap het niet he, goed project maar toch nog zo achterblijven :D Ze moeten echt wat aan hun marketing doen.
pi_176304403
Iemand met stratis die weet wtf is going on? Stratis zou moeten knallen in deze periode, alles stijgt x50000 en stratis, lisk en waves blijven hangen?!
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:19:40 #104
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176304407
quote:
Vaag, REQ deed bij mij x3 in een korte tijd
pi_176304420
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe anoniem ik ben nadat ik bij elke exchange mijn hele leven heb moeten laten zien en straks alles ook netjes opgeef bij de jaaraangifte..
Dit dus ^O^
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 16:20:31 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176304425
quote:
Nee, zij zijn een gezond bedrijf die een gezond project opzetten. Pump 'n dump is doorgaans troep.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:20:36 #107
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176304427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:
Iemand met stratis die weet wtf is going on? Stratis zou moeten knallen in deze periode, alles stijgt x50000 en stratis, lisk en waves blijven hangen?!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:20:52 #108
61320 TwztId
ja toch..
pi_176304434
Word het desktop programma van Binance hier gebruikt?

Ik kom er niet in, hij blijft hangen bij de Google auth screen..
pi_176304449
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij legt het er zo dik bovenop _O- No way dat de aankondiging Alibaba gaat zijn volgende week, maar hij casht wel dik met die geruchten :P

En iedereen trapt er in :D Nouja graag nog verder stijgen zolang mijn coins nog steeds vast staan :) Zodra ik ze beschikbaar heb verpats ik ze direct. Dit gaat zo gigantisch hard klappen :')
Hij creëert bagholders om zo nog tijd te winnen om echt iets goeds neer te zetten.
pi_176304492
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:
Niet doorhebben dat 31 februari de Wavesmaand wordt :')
pi_176304497
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Niet doorhebben dat 31 februari de Wavesmaand wordt :')
Tegen die tijd heb ik mn waves al uitgefaseerd :9
Lambo of Rekt
pi_176304509
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Slim om te verkopen net voor een wereldwijde PR-campagne. :')
pi_176304513
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ze er vorig jaar maandag al uitgedonderd, toen was het tenslotte Wavesweek :')
pi_176304514
Wanneer worden er weer nieuwe mensen toegelaten op Binance? :P
Ik wil meer groen zien! O-)
pi_176304534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:24 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Slim om te verkopen net voor een wereldwijde PR-campagne. :')
Die is ergens rond 20 jan. Dan heb ik er nog een aantal
Lambo of Rekt
pi_176304536
Klaas baas paashaas kaas dwaas varkensblaas helaas had ons al verteld, maar wij wilden niet geloven, kom maar na het weekend terug voor mega-gains

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Die paniek hier elk weekend :)

Een beetje clown had AL opgemerkt dat het standaard in het weekend down gaat met bitcoin en de rest....
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
pi_176304543
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Die is ergens rond 20 jan. Dan heb ik er nog een aantal
Top! *O*
pi_176304592
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef alilami het volgende:
Klaas baas paashaas kaas dwaas varkensblaas helaas had ons al verteld, maar wij wilden niet geloven, kom maar na het weekend terug voor mega-gains

[..]

Sinds wanneer is vrijdag weekend?

P.s. leer quoten
pi_176304602
Kut, ik stap precies op de hoogste koers van PO.ET in en ik voer per ongeluk 2 koop orders uit.
Gewoon rustig blijven nu :P
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:27:47 #120
61320 TwztId
ja toch..
pi_176304603
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:20 schreef TwztId het volgende:
Word het desktop programma van Binance hier gebruikt?

Ik kom er niet in, hij blijft hangen bij de Google auth screen..
Ik lees net dat er dus problemen zijn met de 2fa, nou dan ik dus mooi de aap gelogeerd..

https://www.reddit.com/r/(...)ith_2fa_please_read/
pi_176304619
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef alilami het volgende:
kom maar na het weekend terug voor mega-gains
Klaas komt hier niet meer, die is overgestapt van de oliehandel op de BTC future handel.

Die zal nu wel slapend rijk zijn met zijn vooruitziende blik.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176304624
Ik laat tot eind van de maand mijn portfolio staan denk ik.

70% zit in 3 crypto's waar ik veel vertrouwen in heb:
- ETH
- NEO
- VEN

nog 20% zit in:
-XRP
- WAVES

laatste 10% is speelgeld voor moon praktijken zoals van de week TRX
pi_176304641
Wat is slim, BTC inkopen of ETH inkopen om mee te verhandelen?

ETH en BTC nog steeds extreem vertraagd?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:29:36 #124
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176304646
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:28 schreef ITrade het volgende:

[..]

Klaas komt hier niet meer, die is overgestapt van de oliehandel op de BTC future handel.

Die zal nu wel slapend rijk zijn met zijn vooruitziende blik.
Klaas is niet gek. Hij snapt het spelletje goed hoor.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:31:24 #125
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176304686
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik lees net dat er dus problemen zijn met de 2fa, nou dan ik dus mooi de aap gelogeerd..

lekker is dat
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:32:50 #126
406944 SugeLucky
pi_176304704
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik log dagelijks in met 2fa bij binance, gaat hier prima.
pi_176304710
Deze release is net op REQ geweest, ik heb er maar even een paar gekocht voordat dit zometeen snoeihard moon gaat.
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:33:27 #128
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176304718
Veel rood...
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:34:01 #129
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304736
21800 RXP wall :D
pi_176304745
NEt in gelogd op binance met google autenticator en werkt gewoon :) nog wel iniedergeval ;)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:34:41 #131
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176304757
Lekker flink wat fiat in NGC geduwd. Die gaat nog een flinke klapper maken.
pi_176304769
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef xzaz het volgende:
21800 RXP wall :D
Wat is RXP?
pi_176304788
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef betyar het volgende:
Jep, Naga met slechts 50 miljoen coins... dit gaat zeker nog x10, if not x20.
Lambo of Rekt
pi_176304801
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef betyar het volgende:
Welke exchange?
pi_176304806
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:36 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Welke exchange?
Ik gok op HITBTC
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:37:17 #136
406944 SugeLucky
pi_176304820
Is dit het beginnerstopic eigenlijk?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:37:36 #137
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat is RXP?
Sorry TRX :p
pi_176304827
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:37 schreef SugeLucky het volgende:
Nee, maar dat uit elkaar trekken is al vaker geprobeerd toch..., zonder succes.

En er bestaan geen "beginners" in een bullmarket toch :P
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:37:50 #139
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304830
quote:
Nee
pi_176304835
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, Naga met slechts 50 miljoen coins... dit gaat zeker nog x10, if not x20.
Waar kan ik ngc kopen:p?
pi_176304847
quote:
Nee, maar hier zitten wel een hoop beginners zoals klaasweetalles.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:38:35 #142
406944 SugeLucky
pi_176304849
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, er is een beginnerstopic. Maar iedereen die 2 weken in crypto zit, voelt zich geen beginner meer geloof ik.
pi_176304850
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik gok op HITBTC
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:38:47 #144
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176304852
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik gok op HITBTC
Jep
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:38:51 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176304854
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef Idlerrr9292 het volgende:

[..]

HitBTC, maar die exchange heeft echt dikke problemen met deposits, withdrawls etc. Ik zou er nu heeeeeeeeeeel ver bij weg blijven!
pi_176304855
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, er is een beginnerstopic. Maar iedereen die 2 weken in crypto zit, voelt zich geen beginner meer geloof ik.
Zie mijn edit :P
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:39:36 #147
406944 SugeLucky
pi_176304875
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zie mijn edit :P
:D

Je zou bijna hopen dat de markt in elkaar dondert haha
pi_176304882
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nee, maar hier zitten wel een hoop beginners zoals klaasweetalles.
klaas is een gerenommeerd beurshandelaar.
pi_176304883
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En er bestaan geen "beginners" in een bullmarket toch :P
in een bull market is iedereen een genie.
pi_176304884
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

HitBTC, maar die exchange heeft echt dikke problemen met deposits, withdrawls etc. Ik zou er nu heeeeeeeeeeel ver bij weg blijven!
Ik heb geen problemen met hitBTC... het duurt wat lang, tja, dat is BTC en ETH.
Lambo of Rekt
pi_176304930
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

:D

Je zou bijna hopen dat de markt in elkaar dondert haha
lekker munten met korting kopen genot
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:43:30 #152
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176304951
Welke blockfolio app gebruiken jullie? (iPhone) :)
pi_176304952
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
meeste lijkt me gewoon correct
pi_176304978
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:43 schreef Majkool het volgende:

[..]

meeste lijkt me gewoon correct
Ja dat wil hij alleen niet horen, omdat hij vuistdiep in ripple zit, en zichzelf geniaal vindt omdat hij al 2 dollar per ripple winst heeft toch :)
Lambo of Rekt
pi_176304997
Ik heb geen account bij BL3P en ook niet bij Litebit. Hoe kan ik nu geld uitkeren naar fiat als ik dat zou willen?
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:46:32 #157
286575 Roces18
Chef de party
pi_176304999
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

2 weken crypto is alsof je als soldaat 2 weken in de diepe jungle oorlog moet voeren tegen guerrilla strijders. Dan doe je snel ervaring op :D :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176305015
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Patroon het volgende:
Ik heb geen account bij BL3P en ook niet bij Litebit. Hoe kan ik nu geld uitkeren naar fiat als ik dat zou willen?
Je zou Autotrader kunnen proberen.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:47:29 #160
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176305018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Roces18 het volgende:

[..]

2 weken crypto is alsof je als soldaat 2 weken in de diepe jungle oorlog moet voeren tegen guerrilla strijders. Dan doe je snel ervaring op :D :P
Zo moeilijk is het ook allemaal niet.
pi_176305023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Patroon het volgende:
Bitonic...
pi_176305028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

maak je niet ongerust over mij

ik ben zwaar aan het handelen

ik maak alle coins kapoet
_O- _O- _O-

Klaas _O_
pi_176305033
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:43 schreef Xeor het volgende:
Blockfolio app? Blockfolio?
Daarnaast sinds vanmorgen Delta op aanraden van wat mensen hier.
Blockfolio ligt er om de haverklap uit.
U MAD?
pi_176305046
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Blockfolio app? Blockfolio?
Daarnaast sinds vanmorgen Delta op aanraden van wat mensen hier.
Blockfolio ligt er om de haverklap uit.
Die gebruik ik ook maar heeft tegenwoordig veel kuren, kan bijvoorbeeld niet de exchange kiezen waar ik de coins heb gekocht etc.

Ik ga eens kijken naar Delta, thanks voor de tip ^O^
pi_176305061
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dat wil hij alleen niet horen, omdat hij vuistdiep in ripple zit, en zichzelf geniaal vindt omdat hij al 2 dollar per ripple winst heeft toch :)
Vind het wel eng dat nieuwelingen zich niet laten inlichten door de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben (bedoel ik personen op twitter mee oa, niet (per se) fok :+)... Alle (nieuwe) ripplekutten hebben zich niet verdiept in het decentraliserende en disruptieve karakter van crypto en snappen market caps niet eens, hopelijk komt dat op langere termijn maar ben er bang voor...
pi_176305062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:47 schreef blackmore het volgende:

[..]

Bitonic...
Klote van Bitonic is dat ze alleen Bitcoin doen. Die transacties zijn rete duur en komen pas in 2023 aan.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:50:09 #167
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176305068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

Klote van Bitonic is dat ze alleen Bitcoin doen. Die transacties zijn rete duur en komen pas in 2023 aan.
:Y
pi_176305090
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat laatste slaat nergens op. Half uurtje, dan staat het op Binance.
pi_176305108
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Majkool het volgende:

[..]

Vind het wel eng dat nieuwelingen zich niet laten inlichten door de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben (bedoel ik personen op twitter mee oa, niet (per se) fok :+)... Alle (nieuwe) ripplekutten hebben zich niet verdiept in het decentraliserende en disruptieve karakter van crypto en snappen market caps niet eens, hopelijk komt dat op langere termijn maar ben er bang voor...
Don't worry, ze gaan het vanzelf voelen als ze te greedy zijn. Een keer klapt die hele hype, en daarmee ook ripple, xlm, en al de andere "goedkope" coins die het nu goed doen, vanwege de hype.

Kwestie van tijd. incoming: Maar ik zal wel jaloers zijn omdat ik ze zelf niet heb :P
Lambo of Rekt
pi_176305157
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat laatste slaat nergens op. Half uurtje, dan staat het op Binance.
lukt t een beetje om terug van Binance naar Bitonic te gaan of moet dat vanaf een wallet gaan ivm de snelheid?
pi_176305190
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

lukt t een beetje om terug van Binance naar Bitonic te gaan of moet dat vanaf een wallet gaan ivm de snelheid?
Nooit vanaf een exchange laten uitbetalen op die manier, je bezit de private key niet, als er iets fout gaat, wat dan ook, ben je alles kwijt.
Lambo of Rekt
pi_176305200
Hitbtc is wel retetraag zeg🙊
pi_176305204
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:43 schreef Xeor het volgende:
Blockfolio :)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:57:02 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176305216
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:56 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Hitbtc is wel retetraag zeg🙊
Schijt dat ze geDDos't worden :')

Nogal veel pissige pubers van wie het zakgeld vast staat gok ik.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:57:28 #175
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176305224
Hitbtc is echt kut
pi_176305233
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Schijt dat ze geDDos't worden :')

Nogal veel pissige pubers van wie het zakgeld vast staat gok ik.
😂😂😂
pi_176305250
quote:
En terecht. De energieverspilling is gewoon waanzinnig.
Tijd voor een waardige opvolger met PoS in plaats van PoW.
pi_176305261
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:57 schreef hmmmz het volgende:
Hitbtc is echt kut
Klopt, alleen tis 1 van de weinige plekken om NAGA te halen.
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:59:13 #179
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176305271
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, alleen tis 1 van de weinige plekken om NAGA te halen.
en rivetz
pi_176305286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef hmmmz het volgende:

[..]

en rivetz
Jij komt altijd met vage coins die het goed doen..

wat doet dat rivetz?
Lambo of Rekt
pi_176305323
Ik wil van binance naar hitbtc overmaken, iemand een tip welke coin ik het beste over kan maken?
pi_176305348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:01 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Ik wil van binance naar hitbtc overmaken, iemand een tip welke coin ik het beste over kan maken?
ETH over het algemeen.
Lambo of Rekt
pi_176305377
quote:
Geen zorgen, John McAfee neemt het minen over.
pi_176305383
Mijn browser heeft steeds moeite met de exchange van Binance, zowel de basic als de Advanced. Na een tijdje loopt de browser vast. Meer die hier last van hebben?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:04:14 #185
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176305390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij komt altijd met vage coins die het goed doen..

wat doet dat rivetz?
moonen.

maar het is een security token.

komen veel announcements deze maand. Vandaag was er 1. Komende maandag nog 1 en ze zijn bezig met listing grote exchange.
pi_176305444
Waarom gaat po.et zo hard naar beneden? Mensen die winst pakken?
pi_176305451
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:04 schreef Patroon het volgende:
Mijn browser heeft steeds moeite met de exchange van Binance, zowel de basic als de Advanced. Na een tijdje loopt de browser vast. Meer die hier last van hebben?
Na 10 minuten de exchange open te hebben gehad begint mijn laptop ook te blazen.
Zou bijna hieraan gaan denken:
https://nos.nl/artikel/22(...)ld-te-verdienen.html
pi_176305477
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:07 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Na 10 minuten de exchange open te hebben gehad begint mijn laptop ook te blazen.
Zou bijna hieraan gaan denken:
https://nos.nl/artikel/22(...)ld-te-verdienen.html
Ja dat heb ik dus ook, sinds een paar dagen..
pi_176305534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:08 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook, sinds een paar dagen..
Nou je het zegt, mijn laptop heeft vooral moeite met Google Chrome, die opent namelijk per tabblad meerdere malen chrome.exe
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:12:22 #190
416575 crew  Evenstar
pi_176305539
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Don't worry, ze gaan het vanzelf voelen als ze te greedy zijn. Een keer klapt die hele hype, en daarmee ook ripple, xlm, en al de andere "goedkope" coins die het nu goed doen, vanwege de hype.

Kwestie van tijd. incoming: Maar ik zal wel jaloers zijn omdat ik ze zelf niet heb :P
Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel. Heb juist veel aan je informatie gehad, omdat ik ook wel wil luisteren :P

Nou snap ik ook wel dat het irritant is om 100x zelfde te moeten uitleggen, maar beetje kijken of iemand die nieuw is ook echt serieus probeert mee te doen of gewoon dom volk is mag ook wel.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:12:28 #191
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176305542
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nou je het zegt, mijn laptop heeft vooral moeite met Google Chrome, die opent namelijk per tabblad meerdere malen chrome.exe
Komt omdat elke tab zijn eigen 'chrome' is.
pi_176305549
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ook Chrome hier, maar geen idee wat je bedoelt.
pi_176305607
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Ook Chrome hier, maar geen idee wat je bedoelt.
Hij bedoelt als je taakbeheer opent.. dan zie je per tabblad chrome.exe staan
pi_176305610
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel.

Nou snap ik ook wel dat het irritant is om 100x zelfde te moeten uitleggen, maar beetje kijken of iemand die nieuw is ook echt serieus probeert mee te doen of gewoon dom volk is mag ook wel.
Hier hebben wij het al in DM over gehad, ik heb het over een bepaald aantal personen die ripple keihard aanprijzen, mensen die lopen te roepen MOON en CRASH bij een 10% stijging of daling, deze stijgingen zijn vrij normaal in deze wereld. Mensen die panicsellen of flink fomoen op alles wat enige stijging laat zien.

Het haalt de kwaliteit van het topic onderuit. Waar we 2 maanden terug redelijk goed konden discussieren met goede argumentatie, zijn het nu 5 pagina's vol met MOON omg omg FOMO, OMG CRASH kreten waar we (oude garde, maar ook nieuwe mensen) niet veel mee kunnen. En dat is gewoon jammer van het topic.

Als je dan komt met "omg coin X is fucking goed".. en als er dan gevraagd wordt "waarom?" en er dan als antwoord komt; "ja ik heb hem, EN HIJ IS AL 3 USD GESTEGEN OMG OMG OMG"... mja... dat is duidelijk hype/fomo/kudde gedrag. Daarmee pak je misschien op korte termijn best wat centen, wat leuk is, maar op lange termijn ga je daar dik mee verliezen.

En dat, zonder te weten wat de coin doet....
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:17:46 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176305644
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hier hebben wij het al in DM over gehad, ik heb het over een bepaald aantal personen die ripple keihard aanprijzen, mensen die lopen te roepen MOON en CRASH bij een 10% stijging of daling, deze stijgingen zijn vrij normaal in deze wereld. Mensen die panicsellen of flink fomoen op alles wat enige stijging laat zien.

Het haalt de kwaliteit van het topic onderuit. Waar we 2 maanden terug redelijk goed konden discussieren met goede argumentatie, zijn het nu 5 pagina's vol met MOON omg omg FOMO, OMG CRASH kreten waar we (oude garde, maar ook nieuwe mensen) niet veel mee kunnen. En dat is gewoon jammer van het topic.

Als je dan komt met "omg coin X is fucking goed".. en als er dan gevraagd wordt "waarom?" en er dan als antwoord komt; "ja ik heb hem, EN HIJ IS AL 3 USD GESTEGEN OMG OMG OMG"... mja... dat is duidelijk hype/fomo/kudde gedrag. Daarmee pak je misschien op korte termijn best wat centen, wat leuk is, maar op lange termijn ga je daar dik mee verliezen.

En dat, zonder te weten wat de coin doet....
Centraal 'volg de koersen' topic een optie?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:18:12 #196
67670 Skv
Cynist.
pi_176305650
quote:
eens. Ik heb bijgekocht
pi_176305677
Mijn laptop verbruikt de hele dag ongeveer 6,5 GB werkgeheugen alleen aan Google Chrome, het mag wat kosten al die tabbladen
pi_176305689
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

of zelfde regels als op tweakers forum, daar mag je helemaal nix meer zeggen :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:20:26 #199
416575 crew  Evenstar
pi_176305700
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

100% mee eens hoor, geen discussie over mogelijk. Ik zeg alleen dat sommige users die hier al langer posten net iets teveel uit de hoogte doen en neerkijken op nieuwkomers. Zoals ik al zei van de ene kant snap ik het, want zelfs ik heb na 5 dagen al soms van "godver jongens lees is in of kijk eerst even op google". Aan de andere kant worden soms ook serieuze vragen / opmerkingen weggezet met een ;( .

Natuurlijk heb ik zelf als nieuwkomer ook het liefst dat er alleen maar mooie discussies worden gevormd en informatie wordt gedeeld. Uiteindelijk zullen die mensen vanzelf weer verdwijnen en als markt onderuit gaat en al die niks zeggende coins weer terug zijn op aarde.

Enige wat ik vraag is dat niet alle nieuwkomers weg moeten worden gezet als noobs die even snel komen scoren :D
pi_176305702
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel. Heb juist veel aan je informatie gehad, omdat ik ook wel wil luisteren :P

Ik ben in ieder geval geen nieuweling. Ben al lid van FOK! sinds 2002 en heb in 2013 voor het eerst in dit topic gepost. Ik heb zo het idee dat jij graag tof gevonden wilt worden door de oude garde. Dezelfde oude garde die zat te slapen toen XRP al sinds 2013 op nummer 3 stond.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:21:07 #201
67670 Skv
Cynist.
pi_176305715
De ven Walls zijn weg!

Koers zakt direct hard in.
Ik adviseer om te Holden. Prima product om te blijven.
pi_176305726
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Sure!
We kunnen het opsplitsen. Naar een 'echte' SC, waar alles welkom is en een serieuzer topic (met iets strengere regels).
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:22:04 #203
416575 crew  Evenstar
pi_176305743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval geen nieuweling. Ben al lid van FOK! sinds 2002 en heb in 2013 voor het eerst in dit topic gepost. Ik heb zo het idee dat jij graag tof gevonden wilt worden door de oude garde. Dezelfde oude garde die zat te slapen toen XRP al sinds 2013 op nummer 3 stond.
_O-

Juist ja, ik wil tof worden gevonden door mensen die ik niet ken. :') Snap niet waarom je XRP er weer bij moet halen ...

Ik wil gewoon een leuke topic hebben waar ik informatie kan vinden, vragen kan stellen en goed kan discussiëren zonder dat het uitmaakt of ik hier al 3 dagen, 3 maanden of 3 jaar post.

Grapjas.
pi_176305768
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Skv het volgende:
De ven Walls zijn weg!

Holden? Bijkopen!
pi_176305790
quote:
De ven Walls zijn weg!

Alle koersen zakken momenteel in ivm BTC. VEN komt er wel, mooi om te zien dat de walls weg zijn.
pi_176305797
quote:

[..]

Dan ben ik benieuwd wie jij bent, welke andere nick had je hiervoor?
Lambo of Rekt
pi_176305802
quote:
De ven Walls zijn weg!

Je zou dan toch juist het tegenovergestelde verwachten? Walls weg, prijs omhoog?
pi_176305805
quote:

[..]

Nou meid, wat ben jij goed.
Ofzo
pi_176305812
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:25 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Je zou dan toch juist het tegenovergestelde verwachten? Walls weg, prijs omhoog?
Ligt eraan, Buywall of Sellwall.
Lambo of Rekt
pi_176305816
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:24 schreef Patroon het volgende:

[..]

Alle koersen zakken momenteel in ivm BTC. VEN komt er wel, mooi om te zien dat de walls weg zijn.
Straks nog maar weer een BTC overmaken..
pi_176305822
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ligt eraan, Buywall of Sellwall.
Sellwall
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:26:23 #212
416575 crew  Evenstar
pi_176305830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Sellwall
Dan zou het straks weer goed moeten komen als BTC even stopt met stijgen toch?
pi_176305833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Sellwall
Stonden ook wel wat buywalls..
pi_176305848
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan zou het straks weer goed moeten komen als BTC even stopt met stijgen toch?
Op zich wel, alleen de Binance ledenstop is natuurlijk ook wel een 'nieuw' geld stop.
pi_176305852
ziou mijn voorspelling dat bitcoin naar 25000 euro gaat dit jaar uitkomen? *O*
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176305854
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

In verhouding tot de sellwalls toch wel een stuk minder qua omvang
pi_176305864
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Nou je voorspelling was eerst dat hij door het ijs zou zakken tot 4 a 5k ongeveer..
Lambo of Rekt
pi_176305873
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Jij weet wel gedurfde voorspellingen te doen :')
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 17:29:06 #219
18653 crew  D.
pi_176305886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jij weet wel gedurfde voorspellingen te doen :')
Alles voorspellen, dan zit er altijd een goede voorspelling bij :P
pi_176305892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

In verhouding tot de sellwalls toch wel een stuk minder qua omvang
Laatste dagen wel, maar ik had het idee dat dit net mee viel, de buy walls vielen mij toen in ieder geval voor het eerst op.

Ander punt is natuurlijk dat BTC nu ook weer even heel hard gaat.
pi_176305894
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou je voorspelling was eerst dat hij door het ijs zou zakken tot 4 a 5k ongeveer..
dat was alleen maar om een sell te veroorzaken hier ...... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176305904
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat was alleen maar om een sell te veroorzaken hier ...... :)
ohja :D lekker klaasie.
Lambo of Rekt
pi_176305911
is binance altijd zo langzaam?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176305917
Ook met IE op Binance begint de laptop te blazen...handel op Binance voortaan wel met de mobiel..
pi_176305924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

of zelfde regels als op tweakers forum, daar mag je helemaal nix meer zeggen :')
Tweakers heeft nu ook een crypto themaforum, inclusief een slowchattopic. :P

https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/129
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:30:50 #226
416575 crew  Evenstar
pi_176305926
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Patroon het volgende:
Ook met IE op Binance begint de laptop te blazen...handel op Binance voortaan wel met de mobiel..
Desktop doet het ook goed.
pi_176305937
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Desktop doet het ook goed.
Desktop? :?
pi_176305945
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Tweakers heeft nu ook een crypto themaforum, inclusief een slowchattopic. :P

https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/129
Ik kreeg een keer een ban op tweakers alleen voor een smileypost... toen ben ik gestopt daar, ik heb nog wel een nick daar, maar die gebruik ik over het algemeen alleen voor tweakers-FP
Lambo of Rekt
pi_176305953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik kreeg een keer een ban op tweakers alleen voor een smileypost... toen ben ik gestopt daar, ik heb nog wel een nick daar, maar die gebruik ik over het algemeen alleen voor tweakers-FP
frontpage :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:32:28 #230
416575 crew  Evenstar
pi_176305957
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:31 schreef Patroon het volgende:

[..]

Desktop? :?
Desktop app van Binance _O_
pi_176305975
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

frontpage :')
Frontpage niet geklikt.
Lambo of Rekt
pi_176305976
Maarre jongens:

Ik ga het hier een paar keer vragen en dan mee naar achteren nemen. :+

Willen we kijken naar een oplossing voor een iets serieuzer topic? Dus een SC zoals het nu is en een serieuzer topic.

Willen we aparte topics per coin, voor het handelen op exchanges, voor calls? Net zoals we dat nu hebben voor Noobvragen en ICO's?
pi_176305978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Desktop app van Binance _O_
ah thnx, wist niet dat die er was.

edit: idd veel beter!
pi_176306012
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:

Willen we kijken naar een oplossing voor een iets serieuzer topic? Dus een SC zoals het nu is en een serieuzer topic.

Willen we aparte topics per coin, voor het handelen op exchanges, voor calls? Net zoals we dat nu hebben voor Noobvragen en ICO's?
Nouja, dit is allemaal al eerder geprobeerd toch? Aparte topics, maar uiteindelijk komt alles weer samen hier. Kijk ik ben een voorstander ervan dat het beter wordt in dit topic, alleen ik heb geen alternatief. Een goede oplossing zou een 60% crash zijn van alle coins, dan is het wat stiller hier.
Lambo of Rekt
pi_176306030
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Staat er weer 1 op 20k sat.
pi_176306033
quote:
Maarre jongens:

Alles apart hebben we denk ik niet genoeg leden voor. Maar een serieuzer topic om actueel nieuws te bespreken of wat eraan zit te komen lijkt me wel wat.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:37:33 #237
67670 Skv
Cynist.
pi_176306036
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:25 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Teveel hype.
Stijgt op termijn zeker. Qua product.
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 17:38:13 #238
45833 crew  Fogel
pi_176306048
quote:
Maarre jongens:

In aparte topics gaat waarschijnlijk iedereen daar mooooooon en crash lopen roepen voor iedere coin die ze hebben, lijkt me eigenlijk ook niet erg bevorderlijk.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_176306059
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:37 schreef Skv het volgende:

[..]

Teveel hype.
Stijgt op termijn zeker. Qua product.
Lambo of Rekt
pi_176306065
VEN gaat nog wel even dippen zo aan de chart te zien ????
ik zou graag wat willen kopen om te hodlen
pi_176306076
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

In aparte topics gaat waarschijnlijk iedereen daar mooooooon en crash lopen roepen voor iedere coin die ze hebben, lijkt me eigenlijk ook niet erg bevorderlijk.
Dit topic als SC en een serieuzer topic. Aparte topics voor coins etc lijkt me overbodig.
pi_176306080
quote:

[..]

Lekker anoniem met mn selfie en ID in de hand bitcoins verkopen aan de Afrikaan die er (g)een brood van kan kopen.
Ooh de Fee is 30 dollar, en de transfer duurt 3 dagen want het netwerk is overbelast. Satoshi waar ben je?
pi_176306081
Minder goed dagje vandaag over de hele linie hier
pi_176306092
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:39 schreef Predator38 het volgende:
VEN gaat nog wel even dippen zo aan de chart te zien ????
ik zou graag wat willen kopen om te hodlen
Ik zit er ook aan te denken.. Zit er eigenlijk al veel te diep in maar omdat ik zo overtuigd ben van die stijging kan ik beter mijn BTC er op een hogere prijs weer uithalen..
pi_176306094
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:40 schreef ejfaar het volgende:
altijd als bitcoin stijgt. Zolang dat geld later weer naar de alts stroomt komt het allemaal goed
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:41:24 #246
406944 SugeLucky
pi_176306099
quote:
Maarre jongens:

Het verbieden van moon, crash en lambo posts zal al een hoop oplossen.
pi_176306104
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:40 schreef ejfaar het volgende:
Hele linie? Heb je BTC niet zien gaan?
pi_176306110
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja, dit is allemaal al eerder geprobeerd toch? Aparte topics, maar uiteindelijk komt alles weer samen hier. Kijk ik ben een voorstander ervan dat het beter wordt in dit topic, alleen ik heb geen alternatief. Een goede oplossing zou een 60% crash zijn van alle coins, dan is het wat stiller hier.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:37 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Staat er weer 1 op 20k sat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik denk er aan om gewoon een topic te maken waar het iets serieuzer kan/moet/mag. Daar posten betekent je aan de, vooraf duidelijk gemaakte regels, houden.

Dus in de SC mag het gaan zoals het gaat, in dat andere topic proberen we een iets andere toon aan te houden.

Maar ik houd graag alle opties open dus we zien de ideeën wel tegemoet. :+

Kunnen Zith en ik dat eens even bespreken en kijken wat we kunnen doen. Want het is belangrijk dat nieuwelingen zich thuisvoelen, maar ook de oude garde moet een plekje krijgen. Daarbij wil ik trouwens opmerken dat ook beginnelingen, voornamelijk in mijn dm, vragen om een plek met minder ''WOW HAHA STRAKS LAMBO KOPEN'' en meer inhoudelijke posts om door te scrollen.
pi_176306131
als het zo doorgaat word het wel een mooi koop momentje voor een paar alts
al het geld gaat voor het weekend weer in BTC, iedereen pakt zijn winsten voor de week ( traders ? )
pi_176306142
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:41 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het verbieden van moon, crash en lambo posts zal al een hoop oplossen.
Dit denk ik ook ja.

En in principe mag je wel moon of crash roepen vind ik, maar dan moet het ook echt zo zijn, en niet een 7% stijging... maar een dikke 70%
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:44:57 #251
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_176306164
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:43 schreef Predator38 het volgende:
als het zo doorgaat word het wel een mooi koop momentje voor een paar alts
al het geld gaat voor het weekend weer in BTC, iedereen pakt zijn winsten voor de week ( traders ? )
Alle winsten worden uitgecasht en in de reguliere beurs gepompt. _O_
pindazakje
pi_176306175
https://tweakers.net/nieuws/133571/bitcoin-betaalkaarten-van-veel-aanbieders-zijn-plots-geblokkeerd.html

quote:
Bitcoin-betaalkaarten van veel aanbieders zijn plots geblokkeerd

Bitcoin-betaalkaarten van onder andere BitPay, TenX, Wirex en Bitwala zijn van het ene op het andere moment onbruikbaar geworden. De reden is dat VISA zijn dienstverlening aan WaveCrest heeft stopgezet. WaveCrest is de uitgever van de VISA-prepaidkaarten.

De meldingen van TenX, BitPay, Bitwala en Wirex dat hun kaarten per direct niet meer beschikbaar zijn, komen voor veel gebruikers onverwacht. Op Twitter klagen gebruikers die met vakantie zijn, dat ze hun kaarten niet meer kunnen gebruiken en geen voorafgaande mededeling hebben ontvangen.

Niet bekend is hoeveel gebruikers gedupeerd zijn. Het lijkt alleen om Europese gebruikers te gaan, afgaande op de mededelingen. De aanbieders wijzen naar hun Europese dienstverlener WaveCrest, die de kaarten heeft uitgegeven. "Helaas was WaveCrest niet in staat ons of kaarthouders meer tijd te geven om ons voor te bereiden", meldt bijvoorbeeld BitPay.

De meeste aanbieders stellen hun klanten refunds in het vooruitzicht en geven aan op zoek te gaan naar een nieuwe dienstverlener voor uitgifte van de kaarten. Joseph Cox, journalist van The Daily Beast, heeft van VISA bevestigd gekregen dat WaveCrest zich niet aan zijn voorwaarden hield, waarna de diensten van VISA aan het bedrijf beëindigd zijn.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:45:35 #253
416575 crew  Evenstar
pi_176306178
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik denk er aan om gewoon een topic te maken waar het iets serieuzer kan/moet/mag. Daar posten betekent je aan de, vooraf duidelijk gemaakte regels, houden.

Dus in de SC mag het gaan zoals het gaat, in dat andere topic proberen we een iets andere toon aan te houden.

Maar ik houd graag alle opties open dus we zien de ideeën wel tegemoet. :+

Kunnen Zith en ik dat eens even bespreken en kijken wat we kunnen doen. Want het is belangrijk dat nieuwelingen zich thuisvoelen, maar ook de oude garde moet een plekje krijgen. Daarbij wil ik trouwens opmerken dat ook beginnelingen, voornamelijk in mijn dm, vragen om een plek met minder ''WOW HAHA STRAKS LAMBO KOPEN'' en meer inhoudelijke posts om door te scrollen.
^O^ Eens.
pi_176306186
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

al 15% up dit jaar _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176306196
quote:
In addition;

https://mobile.twitter.com/bitwala/status/949213790247243776

quote:
Following an announcement from our card issuer on behalf of Visa Europe, Bitwala cards are taken out of operation starting today. Our team is holding an emergency meeting to resolve the issue with the card holders best interest in mind and will make an update shortly.
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:46:57 #256
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_176306200
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

al 15% up dit jaar _O_
Tering, met welke aandelen?
pindazakje
pi_176306208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

de reguliere beurs ?????

HAHAHAHA _O- _O- _O-

[ Bericht 37% gewijzigd door Nattekat op 05-01-2018 17:50:53 (:p) ]
pi_176306210
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Tering, met welke aandelen?
arwr en birg
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:48:16 #259
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_176306213
Deze komt steeds meer in het bereik _O_

pindazakje
pi_176306233
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:41 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Hele linie? Heb je BTC niet zien gaan?
bij mij he, en zo schokkend is de btc stijging niet
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:49:30 #261
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_176306234
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

arwr en birg
Pareltjes, hoe wist je dat die zo hard gingen stijgen?
Hoe kom je aan die info.
pindazakje
pi_176306243
het geld staat klaar om in te stappen maar voorlopig daalt alles en gaat BTC weer flink up :)
pi_176306249
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:49 schreef Predator38 het volgende:
het geld staat klaar om in te stappen maar voorlopig daalt alles en gaat BTC weer flink up :)
Als je BTC hebt om in te gaan stappen, is het gunstig als BTC stijgt en de rest daalt :P
Lambo of Rekt
pi_176306253
quote:
Daarom geloof ik ook niet in "anonieme" crypto in combinatie met reguliere banken, ze zullen alles doen om het te ontmoedigen / saboteren.
pi_176306262
heb fiat klaar staan......
pi_176306266
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze komt steeds meer in het bereik _O_

[ afbeelding ]
Eindelijk eens een fucking dikke auto die gekocht gaat worden itt.

OT: Net laatste beetje btc ingewisseld voor 500 VeChain, waardoor mijn portfolio nu echt 100% VeChain is. GOGOGO dood/gladiolen etc
pi_176306270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daarom geloof ik ook niet in "anonieme" crypto in combinatie met reguliere banken, ze zullen alles doen om het te ontmoedigen / saboteren.
Tuurlijk, kijk maar waar JP Morgan mee bezig is... eerst roepen dat bitcoin een scam is, het gaat onderuit en dan zelf massaal inkopen.

Not to mention RIPPLE.. als we het over banken hebben :')

Banken zien de dreiging... ze worden zelf overbodig straks. De macht verdwijnt, de grip op de mensheid verdwijnt... en dat vinden sommige jongens niet leuk. Maar ik ga verder niet in detail treden omdat ik dan aluminiumfolie moet gaan kopen.
Lambo of Rekt
pi_176306284
wanneer komt VeChain weer met een product/nieuws dan ?
pi_176306288
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is dat ook de reden dat je geen XRP in je portfolio hebt?
pi_176306297
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tuurlijk, kijk maar waar JP Morgan mee bezig is... eerst roepen dat bitcoin een scam is, het gaat onderuit en dan zelf massaal inkopen.

Not to mention RIPPLE.. als we het over banken hebben :')

Banken zien de dreiging... ze worden zelf overbodig straks. De macht verdwijnt, de grip op de mensheid verdwijnt... en dat vinden sommige jongens niet leuk. Maar ik ga verder niet in detail treden omdat ik dan aluminiumfolie moet gaan kopen.
helemaal mee eens ....kut banken
die gaan de hele crypto nog wel beinvloeden
pi_176306298
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Eindelijk eens een fucking dikke auto die gekocht gaat worden itt.

OT: Net laatste beetje btc ingewisseld voor 500 VeChain, waardoor mijn portfolio nu echt 100% VeChain is. GOGOGO dood/gladiolen etc
Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken? :? Ben er zelf nog niet uit.
pi_176306307
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:49 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Pareltjes, hoe wist je dat die zo hard gingen stijgen?
Hoe kom je aan die info.
heb ze al jaren

birg omdat Ierland op 1 hoop werd gegooid met Zuid-Europese landen en keihard werd afgestraft tijdens kredietcrisis. Maar is totaal andere cultuur dan daar dus had er wel vertrouwen in dat ze het snel zouden recht trekken. Arwr samen met nog 2 redelijk willekeurig gekozen uit die sector. Een van die andere 2 is failliet en de andere doet niets dus het gaat niet allemaal goed. Maar overall nog wel een mooie plus als ik m'n optie en turbofiasco niet meereken :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176306313
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken? :? Ben er zelf nog niet uit.
is het een hypecoin of een hodl coin ???? ;)
pi_176306326
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

VeChain gaat naar 20usd, easy.
Lambo of Rekt
pi_176306332
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

waarom dan ????
pi_176306333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Doet dat er toe als je ergens 100% in stopt?
pi_176306337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Herkenbaar, mij zie je daar ook niet meer. Ik verwachtte een daling van BTC maar dat werd niet op prijs gesteld, ik zou daarmee onrust veroorzaken en handelen uit eigenbelang. :')
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:55:26 #278
406944 SugeLucky
pi_176306344
Zijn zoveel goede coins op het moment, zie geen reden om all in op 1 coin te gaan.
pi_176306346
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:54 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Doet dat er toe als je ergens 100% in stopt?
ja, een hypcoin zal eerder crashen dan een coin waar echt toekomst in zit, naar mijn mening dan
maar je weet het nooit in deze crypto markt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:55:29 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176306347
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sure!
We kunnen het opsplitsen. Naar een 'echte' SC, waar alles welkom is en een serieuzer topic (met iets strengere regels).
Dit is het serieuze topic dan hè :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176306352
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

waarom dan ????
Het project erachter. Het is anti-counterfeiting, ze hebben al grote partners, waaronder zelfs, naar eigenzeggen, de overheid.

https://medium.com/@vecha(...)-co-ltd-84bba69c95fb

De link is een random google actie van mij, ik heb de afgelopen weken veel meer zitten lezen erover. Google is je vriend, reddit ook.
Lambo of Rekt
pi_176306363
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het project erachter. Het is anti-counterfeiting, ze hebben al grote partners, waaronder zelfs, naar eigenzeggen, de overheid.

https://medium.com/@vecha(...)-co-ltd-84bba69c95fb
is 20 usd realistisch ????
pi_176306379
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:56 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is 20 usd realistisch ????
Ik houd me nog in dan.

Het is echt groots, dit.

Concurrenten zijn WABI en Walton voorlopig nog. Maar voor zover ik weet loopt VeChain vóór op hen omdat ze de partners al hebben.
Lambo of Rekt
pi_176306393
quote:
quote:
AMSTERDAM - De Chinese overheid grijpt in bij de bitcon.
bitcon ja? :')
pi_176306396
ik wacht eerst deze alt dipjes nog af.....daarna stap ik in een paar coins
pi_176306411
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is het serieuze topic dan hè :P
Dat gaat niet werken. Wellicht is het dan handiger om het noobtopic met sc te combineren, en een apart 'serieus' topic?
pi_176306413
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Conservatief. Ik gok 30$, als XRB dat al haalt dan doet Vechain dat ook.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176306417
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:58 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

Heb jij die betaalkaart nou al? Dies dus ook blocked?
Lambo of Rekt
pi_176306420
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:58 schreef kthxbye het volgende:

[..]

[..]

wooowwww een typo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:59:24 #290
416575 crew  Evenstar
pi_176306424
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:55 schreef SugeLucky het volgende:
Zijn zoveel goede coins op het moment, zie geen reden om all in op 1 coin te gaan.
Wat zijn volgens jou de coins die het komend jaar goed gaan doen als ik vragen mag?

Heb zelf vertrouwen in VEN en LSK op langere termijn. FUN ook wel.

TRX voor kortere termijn en weer dumpen.
pi_176306433
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Awsom het volgende:

[..]

wooowwww een typo
elke dag typos in de televaag, er werken echt retards
pi_176306442
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Predator38 het volgende:
elke dag typos in de televaag, er werken echt retards

[..]

Doe je quote andersom men ;(
Lambo of Rekt
pi_176306455
blijft trouwens ook wel erg stil rondom Waves ?!?!?!?
pi_176306458
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat zijn volgens jou de coins die het komend jaar goed gaan doen als ik vragen mag?

Ik ga XRB ook dumpen zodra het op een grotere exchange komt en daarom x5 gaat. Dragon wellicht ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef Predator38 het volgende:
18 jan komt die wereldwijde shit, maar ik verwacht er niet teveel van... Het is al maanden stil rondom waves, maar februari wordt de wavesmaand
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 18:02:06 #295
406944 SugeLucky
pi_176306477
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Degene die ik zelf heb zijn VEN, WTC en REQ. En daar ga ik nog SUB aan toevoegen.

Maar er zijn er nog een hele hoop die veel potentie hebben. Het is echt keuzes maken.
pi_176306480
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef Predator38 het volgende:
s
h
i
t
c
o
i
n
pi_176306492
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Degene die ik zelf heb zijn VEN, WTC en REQ. En daar ga ik nog SUB aan toevoegen.

Maar er zijn er nog een hele hoop die veel potentie hebben. Het is echt keuzes maken.
Ja dat probleem heb ik ook... keuzes, keuzes.... substratum zit ik zelf ook nog naar te kijken. REQ net gekocht.

Verder denk ik, dat als je het over echt lange termijn bekijkt, dat het niet zo heel gek veel uitmaakt wat je hebt, je maakt winst.... alleen met het 1 wat meer dan met het ander. (als het een coin met potentie is that is... geen Doge dus :P )
Lambo of Rekt
pi_176306515
U MAD?
pi_176306520
ik heb ook een ether in req, ven en tron gestoken. Kan toch niet achterblijven als jullie allemaal rijk worden
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176306538
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ga XRB ook dumpen zodra het op een grotere exchange komt en daarom x5 gaat. Dragon wellicht ook.

[..]

18 jan komt die wereldwijde shit, maar ik verwacht er niet teveel van... Het is al maanden stil rondom waves, maar februari wordt de wavesmaand
Jij denkt dat xrb 150 is voordat het op binance staat?
pi_176306540
bijna dicht, lapo m ff
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')