Ik log dagelijks in met 2fa bij binance, gaat hier prima.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik lees net dat er dus problemen zijn met de 2fa, nou dan ik dus mooi de aap gelogeerd..
https://www.reddit.com/r/(...)ith_2fa_please_read/
Jep, Naga met slechts 50 miljoen coins... dit gaat zeker nog x10, if not x20.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef betyar het volgende:
Lekker flink wat fiat in NGC geduwd. Die gaat nog een flinke klapper maken.
Welke exchange?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:34 schreef betyar het volgende:
Lekker flink wat fiat in NGC geduwd. Die gaat nog een flinke klapper maken.
Nee, maar dat uit elkaar trekken is al vaker geprobeerd toch..., zonder succes.quote:
Waar kan ik ngc kopen:p?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, Naga met slechts 50 miljoen coins... dit gaat zeker nog x10, if not x20.
Ja, er is een beginnerstopic. Maar iedereen die 2 weken in crypto zit, voelt zich geen beginner meer geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, maar dat uit elkaar trekken is al vaker geprobeerd toch..., zonder succes.
HitBTC, maar die exchange heeft echt dikke problemen met deposits, withdrawls etc. Ik zou er nu heeeeeeeeeeel ver bij weg blijven!quote:
Zie mijn editquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, er is een beginnerstopic. Maar iedereen die 2 weken in crypto zit, voelt zich geen beginner meer geloof ik.
klaas is een gerenommeerd beurshandelaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nee, maar hier zitten wel een hoop beginners zoals klaasweetalles.
in een bull market is iedereen een genie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, maar dat uit elkaar trekken is al vaker geprobeerd toch..., zonder succes.
En er bestaan geen "beginners" in een bullmarket toch
Ik heb geen problemen met hitBTC... het duurt wat lang, tja, dat is BTC en ETH.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HitBTC, maar die exchange heeft echt dikke problemen met deposits, withdrawls etc. Ik zou er nu heeeeeeeeeeel ver bij weg blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |