Ik weet niet hoe anoniem ik ben nadat ik bij elke exchange mijn hele leven heb moeten laten zien en straks alles ook netjes opgeef bij de jaaraangifte..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Ticootje het volgende:
Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
REQIk snap het niet he, goed project maar toch nog zo achterblijven
Ze moeten echt wat aan hun marketing doen.
Vaag, REQ deed bij mij x3 in een korte tijdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe anoniem ik ben nadat ik bij elke exchange mijn hele leven heb moeten laten zien en straks alles ook netjes opgeef bij de jaaraangifte..
Nee, zij zijn een gezond bedrijf die een gezond project opzetten. Pump 'n dump is doorgaans troep.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:
Iemand met stratis die weet wtf is going on? Stratis zou moeten knallen in deze periode, alles stijgt x50000 en stratis, lisk en waves blijven hangen?!
Hij creëert bagholders om zo nog tijd te winnen om echt iets goeds neer te zetten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij legt het er zo dik bovenopNo way dat de aankondiging Alibaba gaat zijn volgende week, maar hij casht wel dik met die geruchten
En iedereen trapt er inNouja graag nog verder stijgen zolang mijn coins nog steeds vast staan
Zodra ik ze beschikbaar heb verpats ik ze direct. Dit gaat zo gigantisch hard klappen
Niet doorhebben dat 31 februari de Wavesmaand wordtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:19 schreef EggsTC het volgende:
Iemand met stratis die weet wtf is going on? Stratis zou moeten knallen in deze periode, alles stijgt x50000 en stratis, lisk en waves blijven hangen?!
Tegen die tijd heb ik mn waves al uitgefaseerdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat 31 februari de Wavesmaand wordt
Slim om te verkopen net voor een wereldwijde PR-campagne.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik mn waves al uitgefaseerd
Ik heb ze er vorig jaar maandag al uitgedonderd, toen was het tenslotte Wavesweekquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik mn waves al uitgefaseerd
Die is ergens rond 20 jan. Dan heb ik er nog een aantalquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Slim om te verkopen net voor een wereldwijde PR-campagne.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Die paniek hier elk weekend![]()
Een beetje clown had AL opgemerkt dat het standaard in het weekend down gaat met bitcoin en de rest....
Top!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die is ergens rond 20 jan. Dan heb ik er nog een aantal
Sinds wanneer is vrijdag weekend?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef alilami het volgende:
Klaas baas paashaas kaas dwaas varkensblaas helaas had ons al verteld, maar wij wilden niet geloven, kom maar na het weekend terug voor mega-gains
[..]
Ik lees net dat er dus problemen zijn met de 2fa, nou dan ik dus mooi de aap gelogeerd..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:20 schreef TwztId het volgende:
Word het desktop programma van Binance hier gebruikt?
Ik kom er niet in, hij blijft hangen bij de Google auth screen..
Klaas komt hier niet meer, die is overgestapt van de oliehandel op de BTC future handel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:25 schreef alilami het volgende:
kom maar na het weekend terug voor mega-gains
Klaas is niet gek. Hij snapt het spelletje goed hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:28 schreef ITrade het volgende:
[..]
Klaas komt hier niet meer, die is overgestapt van de oliehandel op de BTC future handel.
Die zal nu wel slapend rijk zijn met zijn vooruitziende blik.
lekker is datquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik lees net dat er dus problemen zijn met de 2fa, nou dan ik dus mooi de aap gelogeerd..
https://www.reddit.com/r/(...)ith_2fa_please_read/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |