lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet een duidelijk geval van nieuw geld wat vooral in goedkope coins wordt gestopt zonder te kijken wat een coin eigenlijk nou echt doet?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet een duidelijk geval van nieuw geld wat vooral in goedkope coins wordt gestopt zonder te kijken wat een coin eigenlijk nou echt doet?
Jep. Helaas zitten mijn coins in de laatste groepquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de investeerders denk dat die lucratiever zijn
Prima toch. Die anderen vallen straks toch om.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Jep. Helaas zitten mijn coins in de laatste groep
Is dat op de korte termijn dan niet zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de investeerders denk dat die lucratiever zijn
Ik heb Lisk, Shift en Verium die in die laatste categorie vallen, en die doen het leuk vandaagquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
Ja, inderdaad. Maar er gaat een prijs betaald wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarmee het kennelijk een self fulfilling prophecy wordt
Maar stel dat het de nieuwe Bitcoin wordt en ook 15k waard wordt!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
Opvallend dat de pennycoins keihard stijgen en de coins van rond de 10-20usd blijven hangen waar ze zijn
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarmee het kennelijk een self fulfilling prophecy wordt
Ik vraag me wel eens af; hoeveel van die mensen die investeren in de coin weten eigenlijk waarin ze investeren?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar stel dat het de nieuwe Bitcoin wordt en ook 15k waard wordt!
bijna niemand, maakt ook helemaal niet uit. gratis geld, lambo moon!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af; hoeveel van die mensen die investeren in de coin weten eigenlijk waarin ze investeren?
Daarom, veel mensen gaan een prijs betalen, omdat er in elke coins whales zitten die straks in 1 keer een hoop op de markt gaan gooien, veel (te greedy) mensen zullen daarom verlies gaan lijden.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af; hoeveel van die mensen die investeren in de coin weten eigenlijk waarin ze investeren?
Zelf kijken naar het team, product, communicatie, community, realistische deadlines, halen ze die deadlines, etc.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar halen jullie nou objectieve info over alts vandaan?
Bij iedere coin die ik google lees ik wel dat het dé MOON wordt en 'ie x5 gaat binnen een maand.
Als je snel genoeg je geld eruit haalt kun je leuk geld maken op ripple ja, maar ik ga deze discussie verder niet meer aan. Ik hoop voor je dat je op tijd je winst pakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Haten op de beste coin van 2017Je hoeft helemaal niet te wachten totdat XRP 15k wordt voor mega-gains
Bitcoin has been at the centre of the cryptocurrency craze as its value has risen more than 12-fold this year but it has been significantly outperformed by a smaller rival which has seen its value rise by that amount in less than three weeks.
XRP, a cryptocurrency created by the fintech company Ripple is easily the best performing cryptocurrency of 2017, registering astonishing 37,000 per cent gains $0.0065 per token in January 2017, to $2.47 by the end of the year.
http://www.independent.co(...)e-2017-a8138546.html
In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Haten op de beste coin van 2017Je hoeft helemaal niet te wachten totdat XRP 15k wordt voor mega-gains
Bitcoin has been at the centre of the cryptocurrency craze as its value has risen more than 12-fold this year but it has been significantly outperformed by a smaller rival which has seen its value rise by that amount in less than three weeks.
XRP, a cryptocurrency created by the fintech company Ripple is easily the best performing cryptocurrency of 2017, registering astonishing 37,000 per cent gains $0.0065 per token in January 2017, to $2.47 by the end of the year.
Dat boeit mensen geen klap. De meest crappy coins schieten omhoog, terwijl degelijke coins achterblijven. Dus waarom zou je dan nog moeite doen; koop een pennycoin en het geld stroomt binnen. In een bull market dan, daar komt natuurlijk op een gegeven moment verandering in.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we wat aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
Ik lees meestal de subreddit van de coin zelf door, dat is vaak één en al hallelujah en MOON!!-geroep. Daarnaast lees ik de algemene cryptocurrencies subreddit, daar staan vaak wat meer kritische geluiden in. Daarna is het gewoon logisch nadenken en afwegen en bedenken of ik er zelf wat in zie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar halen jullie nou objectieve info over alts vandaan?
Bij iedere coin die ik google lees ik wel dat het dé MOON wordt en 'ie x5 gaat binnen een maand.
Valt me wel op de mensen met (veel) geld in XRP hele tijd bevestiging zoeken bij anderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:34 schreef alilami het volgende:
https://cryptoyoda1338.wo(...)-truth-about-ripple/quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Valt me wel op de mensen met (veel) geld in XRP hele tijd bevestiging zoeken bij anderen.
quote:XRP is 100% premined, Ripple holds 60% of the supply, controls which nodes are selected as "trustworthy" to confirm transactions, while they have paid nothing to create those tokens that people are so willingly buying at $4+ per piece and thereby make the creators insanely rich. Let us call it what it really is, digital fiat, the renewed version of the debt-based traditional fiat system, leveraged by latest technology - which eventually has nothing to do with cryptocurrency whatsoever.
Ze weten dondersgoed dat ze fout zitten. Maar ja, dollartekens hè.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Valt me wel op de mensen met (veel) geld in XRP hele tijd bevestiging zoeken bij anderen.
uit Reddit thread over TRXquote:Every time I see people unironically talking about "investing" in this market I laugh. It's gambling. The folks who have BTC locked up in a paper or hardware wallet in a safe deposit box for years? Ok, maybe that's investing on a risky asset. Most of this feel like horse races though.
Tokens...quote:
Dit. Vooral durven en kunnen filteren op echte informatie vs. shilling.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ik lees meestal de subreddit van de coin zelf door, dat is vaak één en al hallelujah en MOON!!-geroep. Daarnaast lees ik de algemene cryptocurrencies subreddit, daar staan vaak wat meer kritische geluiden in. Daarna is het gewoon logisch nadenken en afwegen en bedenken of ik er zelf wat in zie.
En daarom is het een slechte token? Ik heb dit argument nooit begrepen en we hebben het er vaker over gehad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.
Goed nieuws voor Universa.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:21 schreef EggsTC het volgende:
q1quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wanneer komen ze nou eindelijk op een exchange?
Technisch zit het wellicht prima in elkaar, maar het is gewoon een ouderwets centraal systeem in een nieuw jasje.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
En daarom is het een slechte token? Ik heb dit argument nooit begrepen en we hebben het er vaker over gehad.
Dat satoshi dit niet wilt of niet voor stond betekent niet dat het kan aanslaan.
Dat is een beter argument.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Technisch zit het wellicht prima in elkaar, maar het is gewoon een ouderwets centraal systeem in een nieuw jasje.
Banken gaan het alleen nooit adopteren, die bouwen hun eigen oplossing.
Waar ik zelf mee zit is dat er één persoon is met zo verschrikkelijk veel coins dat hij wanneer hij maar zou willen XRP zou kunnen laten crashen door alles te verkopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
En daarom is het een slechte token? Ik heb dit argument nooit begrepen en we hebben het er vaker over gehad.
Dat satoshi dit niet wilt of niet voor stond betekent niet dat het kan aanslaan.
Satoshi-sekte genotquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Crashen, stijgen, transacties weigeren... Enz enz..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waar ik zelf mee zit is dat er één persoon is met zo verschrikkelijk veel coins dat hij wanneer hij maar zou willen XRP zou kunnen laten crashen door alles te verkopen.
Het is geen FUD, maar pure afkeer.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef alilami het volgende:
[..]
Satoshi-sekte genot
Mensen die hun geld in XRP steken hebben dollartekens in hun ogen, alle anderen doen het voor een betere wereld
[ afbeelding ]
Zeker en samen metquote:
Vat dit voor mij de situatie wel samen. Nu het goede moment kiezen om er uit te springen.quote:We laugh but we also want a piece of those stupid profits.
Stupid profits are still profits.
Hier ook, maar gelukkig wel in de plusquote:
Ik heb er een paar, het is prima winst pakken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:48 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb wel Ripple maar ik ben er niet van overtuigd dat dit een goede coin is eerlijk gezegd
20000 ETH? Hij staat er al boven?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier ook, maar gelukkig wel in de plus
Alleen REQ wil niet echt en ik had gehoopt XRP te kunnen verkopen, maar die wil niet echt richting 20000 vandaag.
satquote:
VEN gooit momenteel bij mij roet in het eten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier ook, maar gelukkig wel in de plus
Alleen REQ wil niet echt en ik had gehoopt XRP te kunnen verkopen, maar die wil niet echt richting 20000 vandaag.
Nee.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:55 schreef xzaz het volgende:
Is Binance alweer open voor nieuwe inschrijvingen?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:58 schreef Jurian95 het volgende:
https://speld.nl/2018/01/(...)elijk-rijk-geworden/
het klopt wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:58 schreef Jurian95 het volgende:
https://speld.nl/2018/01/(...)elijk-rijk-geworden/
Justin Sun van TRX trapt de geruchten machine weer even aan....twitter:justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Justin Sun van TRX trapt de geruchten machine weer even aan....twitter:justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
die coin is een en al hypequote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Hype the rumor, sell the newsquote:
Als het volgende week geen Alibiba is stort de boel inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Hype the rumor, sell the news
Als ze gaan underdeliveren zakt de boel in
Volgende week?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als het volgende week geen Alibiba is stort de boel in
Moet wel toegeven dat hij het goed doetquote:
Alleen deze, maar heeft geen antwoord gekregenquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 12:00 schreef The_special_one het volgende:
Hi. Kan iemand mij vertellen waarom ARN zo hard gaat?
Volume?quote:
twitter:justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
10 posts geleden al gepost. oud nieuws.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Drxx het volgende:
TRX prijs binnen 5 minuten 10% gestegen na deze tweetCrypto
twitter:justinsuntron twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 16:01:28Five brilliant developers from #alibaba #Microsoft #JD #PKU just joined #TRON this week. I will introduce them in t… https://t.co/5pP0vTUrNG reageer retweet
De prijsstijging is toch echt net gebeurdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:12 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
10 posts geleden al gepost. oud nieuws.
Ja het is al gebeurd, je loopt achterquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
De prijsstijging is toch echt net gebeurd
Same here.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
De ICO overwogen, maar was me net iets teveel spam van
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging n.a.v. zo'n simpele tweet actueel is. Laat ook maarquote:
Prijsstijging is ook al 'oud nieuws'quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging actueel is. Laat ook maar
Je bedoelt het goed!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging actueel is. Laat ook maar
Haha ik know, het gaat alweer naar benedenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het klopt dat de tweet 'oud nieuws' is, maar dat de prijsstijging n.a.v. zo'n simpele tweet actueel is. Laat ook maar
Hij legt het er zo dik bovenopquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:11 schreef Drxx het volgende:
TRX prijs binnen 5 minuten 10% gestegen na deze tweetCrypto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |