Doet dat er toe als je ergens 100% in stopt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
is het een hypecoin of een hodl coin ????
Herkenbaar, mij zie je daar ook niet meer. Ik verwachtte een daling van BTC maar dat werd niet op prijs gesteld, ik zou daarmee onrust veroorzaken en handelen uit eigenbelang.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een ban op tweakers alleen voor een smileypost... toen ben ik gestopt daar, ik heb nog wel een nick daar, maar die gebruik ik over het algemeen alleen voor tweakers-FP
ja, een hypcoin zal eerder crashen dan een coin waar echt toekomst in zit, naar mijn mening danquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:54 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Doet dat er toe als je ergens 100% in stopt?
Dit is het serieuze topic dan hèquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sure!
We kunnen het opsplitsen. Naar een 'echte' SC, waar alles welkom is en een serieuzer topic (met iets strengere regels).
Het project erachter. Het is anti-counterfeiting, ze hebben al grote partners, waaronder zelfs, naar eigenzeggen, de overheid.quote:
is 20 usd realistisch ????quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het project erachter. Het is anti-counterfeiting, ze hebben al grote partners, waaronder zelfs, naar eigenzeggen, de overheid.
https://medium.com/@vecha(...)-co-ltd-84bba69c95fb
Ik houd me nog in dan.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:47 schreef Duuc-nl het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nijdt-bitcoin-pas-af
bitcon ja?quote:AMSTERDAM - De Chinese overheid grijpt in bij de bitcon.
Dat gaat niet werken. Wellicht is het dan handiger om het noobtopic met sc te combineren, en een apart 'serieus' topic?quote:
Conservatief. Ik gok 30$, als XRB dat al haalt dan doet Vechain dat ook.quote:
Wat zijn volgens jou de coins die het komend jaar goed gaan doen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:55 schreef SugeLucky het volgende:
Zijn zoveel goede coins op het moment, zie geen reden om all in op 1 coin te gaan.
Doe je quote andersom menquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Predator38 het volgende:
elke dag typos in de televaag, er werken echt retards
[..]
Ik ga XRB ook dumpen zodra het op een grotere exchange komt en daarom x5 gaat. Dragon wellicht ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de coins die het komend jaar goed gaan doen als ik vragen mag?
Heb zelf vertrouwen in VEN en LSK op langere termijn. FUN ook wel.
TRX voor kortere termijn en weer dumpen.
18 jan komt die wereldwijde shit, maar ik verwacht er niet teveel van... Het is al maanden stil rondom waves, maar februari wordt de wavesmaandquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef Predator38 het volgende:
blijft trouwens ook wel erg stil rondom Waves ?!?!?!?
Degene die ik zelf heb zijn VEN, WTC en REQ. En daar ga ik nog SUB aan toevoegen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de coins die het komend jaar goed gaan doen als ik vragen mag?
Heb zelf vertrouwen in VEN en LSK op langere termijn. FUN ook wel.
TRX voor kortere termijn en weer dumpen.
squote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef Predator38 het volgende:
blijft trouwens ook wel erg stil rondom Waves ?!?!?!?
Ja dat probleem heb ik ook... keuzes, keuzes.... substratum zit ik zelf ook nog naar te kijken. REQ net gekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Degene die ik zelf heb zijn VEN, WTC en REQ. En daar ga ik nog SUB aan toevoegen.
Maar er zijn er nog een hele hoop die veel potentie hebben. Het is echt keuzes maken.
Jij denkt dat xrb 150 is voordat het op binance staat?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ga XRB ook dumpen zodra het op een grotere exchange komt en daarom x5 gaat. Dragon wellicht ook.
[..]
18 jan komt die wereldwijde shit, maar ik verwacht er niet teveel van... Het is al maanden stil rondom waves, maar februari wordt de wavesmaand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |