lekker munten met korting kopen genotquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:39 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat de markt in elkaar dondert haha
meeste lijkt me gewoon correctquote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:46 schreef alilami het volgende:
[..]
Satoshi-sekte genot
Mensen die hun geld in XRP steken hebben dollartekens in hun ogen, alle anderen doen het voor een betere wereld
[ afbeelding ]
Ja dat wil hij alleen niet horen, omdat hij vuistdiep in ripple zit, en zichzelf geniaal vindt omdat hij al 2 dollar per ripple winst heeft tochquote:
2 weken crypto is alsof je als soldaat 2 weken in de diepe jungle oorlog moet voeren tegen guerrilla strijders. Dan doe je snel ervaring opquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, er is een beginnerstopic. Maar iedereen die 2 weken in crypto zit, voelt zich geen beginner meer geloof ik.
Je zou Autotrader kunnen proberen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Patroon het volgende:
Ik heb geen account bij BL3P en ook niet bij Litebit. Hoe kan ik nu geld uitkeren naar fiat als ik dat zou willen?
Zo moeilijk is het ook allemaal niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
2 weken crypto is alsof je als soldaat 2 weken in de diepe jungle oorlog moet voeren tegen guerrilla strijders. Dan doe je snel ervaring op![]()
Bitonic...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:46 schreef Patroon het volgende:
Ik heb geen account bij BL3P en ook niet bij Litebit. Hoe kan ik nu geld uitkeren naar fiat als ik dat zou willen?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maak je niet ongerust over mij
ik ben zwaar aan het handelen
ik maak alle coins kapoet
Blockfolio app? Blockfolio?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:43 schreef Xeor het volgende:
Welke blockfolio app gebruiken jullie? (iPhone)
Die gebruik ik ook maar heeft tegenwoordig veel kuren, kan bijvoorbeeld niet de exchange kiezen waar ik de coins heb gekocht etc.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blockfolio app? Blockfolio?
Daarnaast sinds vanmorgen Delta op aanraden van wat mensen hier.
Blockfolio ligt er om de haverklap uit.
Vind het wel eng dat nieuwelingen zich niet laten inlichten door de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben (bedoel ik personen op twitter mee oa, niet (per se) fokquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat wil hij alleen niet horen, omdat hij vuistdiep in ripple zit, en zichzelf geniaal vindt omdat hij al 2 dollar per ripple winst heeft toch
Klote van Bitonic is dat ze alleen Bitcoin doen. Die transacties zijn rete duur en komen pas in 2023 aan.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klote van Bitonic is dat ze alleen Bitcoin doen. Die transacties zijn rete duur en komen pas in 2023 aan.
Dat laatste slaat nergens op. Half uurtje, dan staat het op Binance.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klote van Bitonic is dat ze alleen Bitcoin doen. Die transacties zijn rete duur en komen pas in 2023 aan.
Don't worry, ze gaan het vanzelf voelen als ze te greedy zijn. Een keer klapt die hele hype, en daarmee ook ripple, xlm, en al de andere "goedkope" coins die het nu goed doen, vanwege de hype.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:49 schreef Majkool het volgende:
[..]
Vind het wel eng dat nieuwelingen zich niet laten inlichten door de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben (bedoel ik personen op twitter mee oa, niet (per se) fok)... Alle (nieuwe) ripplekutten hebben zich niet verdiept in het decentraliserende en disruptieve karakter van crypto en snappen market caps niet eens, hopelijk komt dat op langere termijn maar ben er bang voor...
lukt t een beetje om terug van Binance naar Bitonic te gaan of moet dat vanaf een wallet gaan ivm de snelheid?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat laatste slaat nergens op. Half uurtje, dan staat het op Binance.
Nooit vanaf een exchange laten uitbetalen op die manier, je bezit de private key niet, als er iets fout gaat, wat dan ook, ben je alles kwijt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
lukt t een beetje om terug van Binance naar Bitonic te gaan of moet dat vanaf een wallet gaan ivm de snelheid?
Blockfolioquote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:43 schreef Xeor het volgende:
Welke blockfolio app gebruiken jullie? (iPhone)
Schijt dat ze geDDos't wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |