Alle winsten worden uitgecasht en in de reguliere beurs gepompt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:43 schreef Predator38 het volgende:
als het zo doorgaat word het wel een mooi koop momentje voor een paar alts
al het geld gaat voor het weekend weer in BTC, iedereen pakt zijn winsten voor de week ( traders ? )
quote:Bitcoin-betaalkaarten van veel aanbieders zijn plots geblokkeerd
Bitcoin-betaalkaarten van onder andere BitPay, TenX, Wirex en Bitwala zijn van het ene op het andere moment onbruikbaar geworden. De reden is dat VISA zijn dienstverlening aan WaveCrest heeft stopgezet. WaveCrest is de uitgever van de VISA-prepaidkaarten.
De meldingen van TenX, BitPay, Bitwala en Wirex dat hun kaarten per direct niet meer beschikbaar zijn, komen voor veel gebruikers onverwacht. Op Twitter klagen gebruikers die met vakantie zijn, dat ze hun kaarten niet meer kunnen gebruiken en geen voorafgaande mededeling hebben ontvangen.
Niet bekend is hoeveel gebruikers gedupeerd zijn. Het lijkt alleen om Europese gebruikers te gaan, afgaande op de mededelingen. De aanbieders wijzen naar hun Europese dienstverlener WaveCrest, die de kaarten heeft uitgegeven. "Helaas was WaveCrest niet in staat ons of kaarthouders meer tijd te geven om ons voor te bereiden", meldt bijvoorbeeld BitPay.
De meeste aanbieders stellen hun klanten refunds in het vooruitzicht en geven aan op zoek te gaan naar een nieuwe dienstverlener voor uitgifte van de kaarten. Joseph Cox, journalist van The Daily Beast, heeft van VISA bevestigd gekregen dat WaveCrest zich niet aan zijn voorwaarden hield, waarna de diensten van VISA aan het bedrijf beëindigd zijn.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk er aan om gewoon een topic te maken waar het iets serieuzer kan/moet/mag. Daar posten betekent je aan de, vooraf duidelijk gemaakte regels, houden.
Dus in de SC mag het gaan zoals het gaat, in dat andere topic proberen we een iets andere toon aan te houden.
Maar ik houd graag alle opties open dus we zien de ideeën wel tegemoet.
Kunnen Zith en ik dat eens even bespreken en kijken wat we kunnen doen. Want het is belangrijk dat nieuwelingen zich thuisvoelen, maar ook de oude garde moet een plekje krijgen. Daarbij wil ik trouwens opmerken dat ook beginnelingen, voornamelijk in mijn dm, vragen om een plek met minder ''WOW HAHA STRAKS LAMBO KOPEN'' en meer inhoudelijke posts om door te scrollen.
al 15% up dit jaarquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alle winsten worden uitgecasht en in de reguliere beurs gepompt.
In addition;quote:
quote:Following an announcement from our card issuer on behalf of Visa Europe, Bitwala cards are taken out of operation starting today. Our team is holding an emergency meeting to resolve the issue with the card holders best interest in mind and will make an update shortly.
de reguliere beurs ?????quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alle winsten worden uitgecasht en in de reguliere beurs gepompt.
bij mij he, en zo schokkend is de btc stijging nietquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:41 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Hele linie? Heb je BTC niet zien gaan?
Als je BTC hebt om in te gaan stappen, is het gunstig als BTC stijgt en de rest daaltquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:49 schreef Predator38 het volgende:
het geld staat klaar om in te stappen maar voorlopig daalt alles en gaat BTC weer flink up
Daarom geloof ik ook niet in "anonieme" crypto in combinatie met reguliere banken, ze zullen alles doen om het te ontmoedigen / saboteren.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In addition;
https://mobile.twitter.com/bitwala/status/949213790247243776
[..]
Eindelijk eens een fucking dikke auto die gekocht gaat worden itt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze komt steeds meer in het bereik![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, kijk maar waar JP Morgan mee bezig is... eerst roepen dat bitcoin een scam is, het gaat onderuit en dan zelf massaal inkopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet in "anonieme" crypto in combinatie met reguliere banken, ze zullen alles doen om het te ontmoedigen / saboteren.
Is dat ook de reden dat je geen XRP in je portfolio hebt?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet in "anonieme" crypto in combinatie met reguliere banken, ze zullen alles doen om het te ontmoedigen / saboteren.
helemaal mee eens ....kut bankenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk, kijk maar waar JP Morgan mee bezig is... eerst roepen dat bitcoin een scam is, het gaat onderuit en dan zelf massaal inkopen.
Not to mention RIPPLE.. als we het over banken hebben
Banken zien de dreiging... ze worden zelf overbodig straks. De macht verdwijnt, de grip op de mensheid verdwijnt... en dat vinden sommige jongens niet leuk. Maar ik ga verder niet in detail treden omdat ik dan aluminiumfolie moet gaan kopen.
Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Eindelijk eens een fucking dikke auto die gekocht gaat worden itt.
OT: Net laatste beetje btc ingewisseld voor 500 VeChain, waardoor mijn portfolio nu echt 100% VeChain is. GOGOGO dood/gladiolen etc
heb ze al jarenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Pareltjes, hoe wist je dat die zo hard gingen stijgen?
Hoe kom je aan die info.
is het een hypecoin of een hodl coin ????quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken?Ben er zelf nog niet uit.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:52 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Heb ook een groot aandeel in VeChain zitten, maar ben je nu aan het investeren of aan het gokken?Ben er zelf nog niet uit.
VeChain gaat naar 20usd, easy.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:53 schreef Predator38 het volgende:
[..]
is het een hypecoin of een hodl coin ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |