Desktop doet het ook goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Patroon het volgende:
Ook met IE op Binance begint de laptop te blazen...handel op Binance voortaan wel met de mobiel..
Ik kreeg een keer een ban op tweakers alleen voor een smileypost... toen ben ik gestopt daar, ik heb nog wel een nick daar, maar die gebruik ik over het algemeen alleen voor tweakers-FPquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tweakers heeft nu ook een crypto themaforum, inclusief een slowchattopic.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/129
frontpagequote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een ban op tweakers alleen voor een smileypost... toen ben ik gestopt daar, ik heb nog wel een nick daar, maar die gebruik ik over het algemeen alleen voor tweakers-FP
Nouja, dit is allemaal al eerder geprobeerd toch? Aparte topics, maar uiteindelijk komt alles weer samen hier. Kijk ik ben een voorstander ervan dat het beter wordt in dit topic, alleen ik heb geen alternatief. Een goede oplossing zou een 60% crash zijn van alle coins, dan is het wat stiller hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:
Ik ga het hier een paar keer vragen en dan mee naar achteren nemen.
Willen we kijken naar een oplossing voor een iets serieuzer topic? Dus een SC zoals het nu is en een serieuzer topic.
Willen we aparte topics per coin, voor het handelen op exchanges, voor calls? Net zoals we dat nu hebben voor Noobvragen en ICO's?
Staat er weer 1 op 20k sat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Stonden ook wel wat buywalls..
Alles apart hebben we denk ik niet genoeg leden voor. Maar een serieuzer topic om actueel nieuws te bespreken of wat eraan zit te komen lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:
Willen we kijken naar een oplossing voor een iets serieuzer topic? Dus een SC zoals het nu is en een serieuzer topic.
Willen we aparte topics per coin, voor het handelen op exchanges, voor calls? Net zoals we dat nu hebben voor Noobvragen en ICO's?
Teveel hype.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:25 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Je zou dan toch juist het tegenovergestelde verwachten? Walls weg, prijs omhoog?
In aparte topics gaat waarschijnlijk iedereen daar mooooooon en crash lopen roepen voor iedere coin die ze hebben, lijkt me eigenlijk ook niet erg bevorderlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Teveel hype.
Stijgt op termijn zeker. Qua product.
Dit topic als SC en een serieuzer topic. Aparte topics voor coins etc lijkt me overbodig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In aparte topics gaat waarschijnlijk iedereen daar mooooooon en crash lopen roepen voor iedere coin die ze hebben, lijkt me eigenlijk ook niet erg bevorderlijk.
Lekker anoniem met mn selfie en ID in de hand bitcoins verkopen aan de Afrikaan die er (g)een brood van kan kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe dan ook; ripple heeft verder weinig te maken waar de verreweg de meeste crypto's voor staan. Anonimiteit, gedecentraliseerd, enz enz.
Ik zit er ook aan te denken.. Zit er eigenlijk al veel te diep in maar omdat ik zo overtuigd ben van die stijging kan ik beter mijn BTC er op een hogere prijs weer uithalen..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:39 schreef Predator38 het volgende:
VEN gaat nog wel even dippen zo aan de chart te zien ????
ik zou graag wat willen kopen om te hodlen
altijd als bitcoin stijgt. Zolang dat geld later weer naar de alts stroomt komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:40 schreef ejfaar het volgende:
Minder goed dagje vandaag over de hele linie hier
Het verbieden van moon, crash en lambo posts zal al een hoop oplossen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:33 schreef Typisch het volgende:
Maarre jongens:
Hele linie? Heb je BTC niet zien gaan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:40 schreef ejfaar het volgende:
Minder goed dagje vandaag over de hele linie hier
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, dit is allemaal al eerder geprobeerd toch? Aparte topics, maar uiteindelijk komt alles weer samen hier. Kijk ik ben een voorstander ervan dat het beter wordt in dit topic, alleen ik heb geen alternatief. Een goede oplossing zou een 60% crash zijn van alle coins, dan is het wat stiller hier.
quote:
Ik denk er aan om gewoon een topic te maken waar het iets serieuzer kan/moet/mag. Daar posten betekent je aan de, vooraf duidelijk gemaakte regels, houden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In aparte topics gaat waarschijnlijk iedereen daar mooooooon en crash lopen roepen voor iedere coin die ze hebben, lijkt me eigenlijk ook niet erg bevorderlijk.
Dit denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:41 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het verbieden van moon, crash en lambo posts zal al een hoop oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |