Sure!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Centraal 'volg de koersen' topic een optie?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen nieuweling. Ben al lid van FOK! sinds 2002 en heb in 2013 voor het eerst in dit topic gepost. Ik heb zo het idee dat jij graag tof gevonden wilt worden door de oude garde. Dezelfde oude garde die zat te slapen toen XRP al sinds 2013 op nummer 3 stond.
Holden? Bijkopen!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Skv het volgende:
De ven Walls zijn weg!
Koers zakt direct hard in.
Ik adviseer om te Holden. Prima product om te blijven.
Alle koersen zakken momenteel in ivm BTC. VEN komt er wel, mooi om te zien dat de walls weg zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Skv het volgende:
De ven Walls zijn weg!
Dan ben ik benieuwd wie jij bent, welke andere nick had je hiervoor?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval geen nieuweling. Ben al lid van FOK! sinds 2002 en heb in 2013 voor het eerst in dit topic gepost. Ik heb zo het idee dat jij graag tof gevonden wilt worden door de oude garde. Dezelfde oude garde die zat te slapen toen XRP al sinds 2013 op nummer 3 stond.
Je zou dan toch juist het tegenovergestelde verwachten? Walls weg, prijs omhoog?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:21 schreef Skv het volgende:
De ven Walls zijn weg!
Nou meid, wat ben jij goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef alilami het volgende:
[..]
Ligt eraan, Buywall of Sellwall.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:25 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Je zou dan toch juist het tegenovergestelde verwachten? Walls weg, prijs omhoog?
Straks nog maar weer een BTC overmaken..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:24 schreef Patroon het volgende:
[..]
Alle koersen zakken momenteel in ivm BTC. VEN komt er wel, mooi om te zien dat de walls weg zijn.
Dan zou het straks weer goed moeten komen als BTC even stopt met stijgen toch?quote:
Op zich wel, alleen de Binance ledenstop is natuurlijk ook wel een 'nieuw' geld stop.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan zou het straks weer goed moeten komen als BTC even stopt met stijgen toch?
In verhouding tot de sellwalls toch wel een stuk minder qua omvangquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:26 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Stonden ook wel wat buywalls..
Nou je voorspelling was eerst dat hij door het ijs zou zakken tot 4 a 5k ongeveer..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ziou mijn voorspelling dat bitcoin naar 25000 euro gaat dit jaar uitkomen?
Jij weet wel gedurfde voorspellingen te doenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ziou mijn voorspelling dat bitcoin naar 25000 euro gaat dit jaar uitkomen?
Alles voorspellen, dan zit er altijd een goede voorspelling bijquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Jij weet wel gedurfde voorspellingen te doen
Laatste dagen wel, maar ik had het idee dat dit net mee viel, de buy walls vielen mij toen in ieder geval voor het eerst op.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
In verhouding tot de sellwalls toch wel een stuk minder qua omvang
dat was alleen maar om een sell te veroorzaken hier ......quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou je voorspelling was eerst dat hij door het ijs zou zakken tot 4 a 5k ongeveer..
ohjaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat was alleen maar om een sell te veroorzaken hier ......
Tweakers heeft nu ook een crypto themaforum, inclusief een slowchattopic.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
of zelfde regels als op tweakers forum, daar mag je helemaal nix meer zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |