abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176305233
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:57 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Schijt dat ze geDDos't worden :')

Nogal veel pissige pubers van wie het zakgeld vast staat gok ik.
😂😂😂
pi_176305250
quote:
En terecht. De energieverspilling is gewoon waanzinnig.
Tijd voor een waardige opvolger met PoS in plaats van PoW.
pi_176305261
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:57 schreef hmmmz het volgende:
Hitbtc is echt kut
Klopt, alleen tis 1 van de weinige plekken om NAGA te halen.
Lambo of Rekt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:59:13 #179
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176305271
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, alleen tis 1 van de weinige plekken om NAGA te halen.
en rivetz
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176305286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef hmmmz het volgende:

[..]

en rivetz
Jij komt altijd met vage coins die het goed doen..

wat doet dat rivetz?
Lambo of Rekt
pi_176305323
Ik wil van binance naar hitbtc overmaken, iemand een tip welke coin ik het beste over kan maken?
pi_176305348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:01 schreef Idlerrr9292 het volgende:
Ik wil van binance naar hitbtc overmaken, iemand een tip welke coin ik het beste over kan maken?
ETH over het algemeen.
Lambo of Rekt
pi_176305377
quote:
Geen zorgen, John McAfee neemt het minen over.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176305383
Mijn browser heeft steeds moeite met de exchange van Binance, zowel de basic als de Advanced. Na een tijdje loopt de browser vast. Meer die hier last van hebben?
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:04:14 #185
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176305390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij komt altijd met vage coins die het goed doen..

wat doet dat rivetz?
moonen.

maar het is een security token.

komen veel announcements deze maand. Vandaag was er 1. Komende maandag nog 1 en ze zijn bezig met listing grote exchange.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176305444
Waarom gaat po.et zo hard naar beneden? Mensen die winst pakken?
pi_176305451
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:04 schreef Patroon het volgende:
Mijn browser heeft steeds moeite met de exchange van Binance, zowel de basic als de Advanced. Na een tijdje loopt de browser vast. Meer die hier last van hebben?
Na 10 minuten de exchange open te hebben gehad begint mijn laptop ook te blazen.
Zou bijna hieraan gaan denken:
https://nos.nl/artikel/22(...)ld-te-verdienen.html
pi_176305477
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:07 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Na 10 minuten de exchange open te hebben gehad begint mijn laptop ook te blazen.
Zou bijna hieraan gaan denken:
https://nos.nl/artikel/22(...)ld-te-verdienen.html
Ja dat heb ik dus ook, sinds een paar dagen..
pi_176305534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:08 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook, sinds een paar dagen..
Nou je het zegt, mijn laptop heeft vooral moeite met Google Chrome, die opent namelijk per tabblad meerdere malen chrome.exe
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:12:22 #190
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176305539
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Don't worry, ze gaan het vanzelf voelen als ze te greedy zijn. Een keer klapt die hele hype, en daarmee ook ripple, xlm, en al de andere "goedkope" coins die het nu goed doen, vanwege de hype.

Kwestie van tijd. incoming: Maar ik zal wel jaloers zijn omdat ik ze zelf niet heb :P
Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel. Heb juist veel aan je informatie gehad, omdat ik ook wel wil luisteren :P

Nou snap ik ook wel dat het irritant is om 100x zelfde te moeten uitleggen, maar beetje kijken of iemand die nieuw is ook echt serieus probeert mee te doen of gewoon dom volk is mag ook wel.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:12:28 #191
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176305542
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Nou je het zegt, mijn laptop heeft vooral moeite met Google Chrome, die opent namelijk per tabblad meerdere malen chrome.exe
Komt omdat elke tab zijn eigen 'chrome' is.
pi_176305549
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ook Chrome hier, maar geen idee wat je bedoelt.
pi_176305607
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Ook Chrome hier, maar geen idee wat je bedoelt.
Hij bedoelt als je taakbeheer opent.. dan zie je per tabblad chrome.exe staan
pi_176305610
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel.

Nou snap ik ook wel dat het irritant is om 100x zelfde te moeten uitleggen, maar beetje kijken of iemand die nieuw is ook echt serieus probeert mee te doen of gewoon dom volk is mag ook wel.
Hier hebben wij het al in DM over gehad, ik heb het over een bepaald aantal personen die ripple keihard aanprijzen, mensen die lopen te roepen MOON en CRASH bij een 10% stijging of daling, deze stijgingen zijn vrij normaal in deze wereld. Mensen die panicsellen of flink fomoen op alles wat enige stijging laat zien.

Het haalt de kwaliteit van het topic onderuit. Waar we 2 maanden terug redelijk goed konden discussieren met goede argumentatie, zijn het nu 5 pagina's vol met MOON omg omg FOMO, OMG CRASH kreten waar we (oude garde, maar ook nieuwe mensen) niet veel mee kunnen. En dat is gewoon jammer van het topic.

Als je dan komt met "omg coin X is fucking goed".. en als er dan gevraagd wordt "waarom?" en er dan als antwoord komt; "ja ik heb hem, EN HIJ IS AL 3 USD GESTEGEN OMG OMG OMG"... mja... dat is duidelijk hype/fomo/kudde gedrag. Daarmee pak je misschien op korte termijn best wat centen, wat leuk is, maar op lange termijn ga je daar dik mee verliezen.

En dat, zonder te weten wat de coin doet....
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:17:46 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176305644
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hier hebben wij het al in DM over gehad, ik heb het over een bepaald aantal personen die ripple keihard aanprijzen, mensen die lopen te roepen MOON en CRASH bij een 10% stijging of daling, deze stijgingen zijn vrij normaal in deze wereld. Mensen die panicsellen of flink fomoen op alles wat enige stijging laat zien.

Het haalt de kwaliteit van het topic onderuit. Waar we 2 maanden terug redelijk goed konden discussieren met goede argumentatie, zijn het nu 5 pagina's vol met MOON omg omg FOMO, OMG CRASH kreten waar we (oude garde, maar ook nieuwe mensen) niet veel mee kunnen. En dat is gewoon jammer van het topic.

Als je dan komt met "omg coin X is fucking goed".. en als er dan gevraagd wordt "waarom?" en er dan als antwoord komt; "ja ik heb hem, EN HIJ IS AL 3 USD GESTEGEN OMG OMG OMG"... mja... dat is duidelijk hype/fomo/kudde gedrag. Daarmee pak je misschien op korte termijn best wat centen, wat leuk is, maar op lange termijn ga je daar dik mee verliezen.

En dat, zonder te weten wat de coin doet....
Centraal 'volg de koersen' topic een optie?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:18:12 #196
67670 Skv
Cynist.
pi_176305650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:15 schreef vigen98 het volgende:
REQ :') Ik snap het niet he, goed project maar toch nog zo achterblijven :D Ze moeten echt wat aan hun marketing doen.
eens. Ik heb bijgekocht
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176305677
Mijn laptop verbruikt de hele dag ongeveer 6,5 GB werkgeheugen alleen aan Google Chrome, het mag wat kosten al die tabbladen
pi_176305689
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Centraal 'volg de koersen' topic een optie?
of zelfde regels als op tweakers forum, daar mag je helemaal nix meer zeggen :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 januari 2018 @ 17:20:26 #199
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176305700
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

100% mee eens hoor, geen discussie over mogelijk. Ik zeg alleen dat sommige users die hier al langer posten net iets teveel uit de hoogte doen en neerkijken op nieuwkomers. Zoals ik al zei van de ene kant snap ik het, want zelfs ik heb na 5 dagen al soms van "godver jongens lees is in of kijk eerst even op google". Aan de andere kant worden soms ook serieuze vragen / opmerkingen weggezet met een ;( .

Natuurlijk heb ik zelf als nieuwkomer ook het liefst dat er alleen maar mooie discussies worden gevormd en informatie wordt gedeeld. Uiteindelijk zullen die mensen vanzelf weer verdwijnen en als markt onderuit gaat en al die niks zeggende coins weer terug zijn op aarde.

Enige wat ik vraag is dat niet alle nieuwkomers weg moeten worden gezet als noobs die even snel komen scoren :D
pi_176305702
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik heb wel gevoel dat veel nieuwelingen beetje over één kam worden gescheerd hier. Er zijn genoeg mensen die hier nieuw zijn en meteen YOLO & MOON gaan, maar ook gewoon mensen die er echt serieus mee bezig willen gaan. Ik zeg niet dat jij dit doet, maar heel veel van de oude garde hier wel. Heb juist veel aan je informatie gehad, omdat ik ook wel wil luisteren :P

Ik ben in ieder geval geen nieuweling. Ben al lid van FOK! sinds 2002 en heb in 2013 voor het eerst in dit topic gepost. Ik heb zo het idee dat jij graag tof gevonden wilt worden door de oude garde. Dezelfde oude garde die zat te slapen toen XRP al sinds 2013 op nummer 3 stond.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')