Niet mee eens van dat meer moeten inlezen dan bij andere markten, want dit is gewoon gokwerk.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.
Nee. Ik kan je mijn adres wel even geven voor een test of je wallet het nog doet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:13 schreef DeLoet het volgende:
Anyone?
Heb vanochtend vroeg ethereum overgemaakt van myetherwallet naar binance, maar er is nog niks zichtbaar daar. Is dat normaal?
Zonder TRX id kunnen onze support medewerkers je niet verder helpen!quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:13 schreef DeLoet het volgende:
Anyone?
Heb vanochtend vroeg ethereum overgemaakt van myetherwallet naar binance, maar er is nog niks zichtbaar daar. Is dat normaal?
Ik draai misschien niet lang genoeg mee hier, maar ik snap niet hoe een opmerking van een van de vele handelssites opeens de koers mer 30% kan crashen. Zijn er nou echt zoveel mensen die alleen via Coinbase kopen?quote:
Waarom zeg ik dit.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet mee eens van dat meer moeten inlezen dan bij andere markten, want dit is gewoon gokwerk.
Geen jaarverslagen oid doorspitten.
Gewoon alle dips kopen van de crypto's die moonen.
Zeg maar, heel 'dom' Amerika.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik draai misschien niet lang genoeg mee hier, maar ik snap niet hoe een opmerking van een van de vele handelssites opeens de koers mer 30% kan crashen. Zijn er nou echt zoveel mensen die alleen via Coinbase kopen?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:17 schreef alilami het volgende:
Seoul, 6:17 uur, de Koreanen gaan XRP naar $4 pompen.
Seoul, 6:17 uur, de Koreanen gaan XRP naar $40 pompen.
Seoul, 6:17 uur, de Koreanen gaan XRP naar $400,14 pompen.
Auto zelf of kleuren? Vind kleuren ook niks (kon geen mooiere vinden), maar ben beetje verliefd op Camaro SS en Mustang GTquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:20 schreef Joris5a het volgende:
[..]
YESSSSSSSSS, wat een nieuws. KuCoin
Mooi, begon me al bijna zorgen te makenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
TRX zo ongeveer wel weer hersteld
Dat is het punt niet. Het punt is dat er al enige tijd het gerucht gaat dat Ripple op coinbase gaat komen. Dat is een grote markt. Alleen dat gerucht is dus al genoeg om de koers afgelopen dagen op te stuwen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik draai misschien niet lang genoeg mee hier, maar ik snap niet hoe een opmerking van een van de vele handelssites opeens de koers mer 30% kan crashen. Zijn er nou echt zoveel mensen die alleen via Coinbase kopen?
TRON en andere altcoins gingen ook crashen, niet alleen XRP. Dus Coinbase heeft ook weer niet zo'n grote invloed. Er werd een beeld geschetst alsof alleen XRP naar beneden ging.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb voor eerste keer echt proberen te day traden en het is gelukt. Juiste momenten gepakt, maar niet goed voor mijn stress level, nooit meerquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
TRX zo ongeveer wel weer hersteld
Beetjequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:27 schreef DeLoet het volgende:
ok wat te kopen? Heb nu gulden , beetje bitcoin beetje ethereum beetje VEN.
Beetje fun kopen?
Pegassi Zentornoquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Corvette![]()
Waarom zie ik zo weinig BMW's, Mercedes, Audi's hier?
Ja die heb ik in GTAquote:
Dat is helemaal geen Corvette.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Corvette![]()
Waarom zie ik zo weinig BMW's, Mercedes, Audi's hier?
Want je gaat er vanuit dat het boven de 1175 blijft?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb voor eerste keer echt proberen te day traden en het is gelukt. Juiste momenten gepakt, maar niet goed voor mijn stress level, nooit meer
Verkocht rond 1400 (290%) en weer gekocht op 1175.
Leer godsamme eens normaal quoten, ONDER je quote.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef Predator38 het volgende:
hoe koop je dan het beste ETH/BTC van je Fiat ????
[..]
De mijne welquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen Corvette.![]()
Ik heb over een paar weekjes een BMW.
Helemaal welquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef BadVlad het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja die heb ik in GTANu nog in het echt
Neequote:Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Leer godsamme eens normaal quoten, ONDER je quote.
Ik had sia eruit geknikkerd, maar toch maar terug gekocht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:29 schreef 1299 het volgende:
Siacoin houdt mijn wallet nog een beetje overeind met deze dip.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe eens even normaalPfffffff
[..]
Welke?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Bitonic?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef Predator38 het volgende:
wat is de beste methode om ETH/BTC aan te kopen van je fiat dan ???
aangezien bijna alles dicht is of je dagen moet wachten voor verificatie
Bitstamp was ik gisteren binnen 24 uur geverifieerd.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef Predator38 het volgende:
eerst naar EUR omzetten via autoscoutquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef Predator38 het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
eerst naar EUR omzetten via autoscout
[..]
[..]
bull trapquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De TRX en XRP dip weer overleeft, ik kan weer met een gerust hart slapen
MOOOON maar ik heb ze nog niet...quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
raks gaat met RaiBlocks (XRB) op KuCoin.
Zou ook verwacht hebben
maak je niet ongerust over mijquote:
ik mag jou wel klaas, welke coins ga je morgen pumpen ? Spank ?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maak je niet ongerust over mij
ik ben zwaar aan het handelen
ik maak alle coins kapoet
Er is geen C4 stingrayquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:40 schreef hmmmz het volgende:
De enige mooie corvette is de C4 Stingray.
Hoe is het met je Staatslot afgelopen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maak je niet ongerust over mij
ik ben zwaar aan het handelen
ik maak alle coins kapoet
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe is het met je Staatslot afgelopen?
GC / what the fuck wat een oplichting die staatsloterij! BOEVENBENDE1
quote:Op maandag 1 januari 2018 09:57 schreef klaasweetalles het volgende:
30 euro naar de klote ....weer geen prijs.....Hoe is het mogelijk als je tientallen jaren meedoet dat je nooit een prijs wint.
Ow wacht ik bedoel de C3. Mijn corvette kennis is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ooit een topic aan gewaagd
PTA / My 1996 Chevrolet Corvette LT-4
Ook leukquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ow wacht ik bedoel de C3. Mijn corvette kennis is ook niet meer wat het geweest is![]()
[ afbeelding ]
Ik snap die hele coin niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben benieuwd hoe het straks gaat met RaiBlocks (XRB) op KuCoin.
Zou ook verwacht hebben dat ze eerst de Nano-rebranding zouden doen, maar dat komt dan nog wel dus.
Zeg mij waar ik in moet investerenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:48 schreef Predator38 het volgende:
wie heeft er nog wat ETH over voor 825 euro per stuk ?![]()
wil nog wat investeren voordat ik ga slapen
Hoe wil je dat doen? Heb nog wat op Coinbase staan, wil ik je best verkopen tegen een marktconforme prijs.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:48 schreef Predator38 het volgende:
wie heeft er nog wat ETH over voor 825 euro per stuk ?![]()
wil nog wat investeren voordat ik ga slapen
FUN, Waves o.aquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zeg mij waar ik in moet investeren
HODLquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef DSVM het volgende:
Doen de meeste hier aan daytraden of kopen jullie gewoon op de dippen en houden jullie ze vast ?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef alilami het volgende:
Ripple co-founder is now richer than the Google founders on paper
With XRP hitting a high of $3.84 on Thursday, Larsen's holdings are worth about $59.9 billion.
With bitcoin near $15,000 Thursday, Nakamoto's share is worth just $14.7 billion.
https://www.cnbc.com/2018(...)unders-on-paper.html
jij maakt over naar mijn wallet nadat je een kopie van mijn paspoort hebt ontvangen en ik maak het over naar jouquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef Mordin het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Heb nog wat op Coinbase staan, wil ik je best verkopen tegen een marktconforme prijs.
Wat is geen schijtcoin?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple schijtcoin
Maar pak stiekem toch wat winst mee
HODL. Ik heb alleen maar ripple en als je daar de gebruikerservaringen leest zijn er vooral mensen aan het janken hoeveel geld ze wel niet verloren hebben met daytrade. Ik denk niet slimmer te zijn dan die lui.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef DSVM het volgende:
Doen de meeste hier aan daytraden of kopen jullie gewoon op de dippen en houden jullie ze vast ?
Same. Absoluut iets wat uiteindelijk onderuit gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple schijtcoin
Maar pak stiekem toch wat winst mee
omdat ik wel vertrouwen heb in de enige coin in de gok industrie, een markt van 60 biljoen en nog steeds groeiendequote:
Niets aan de hand met ETH volgens Nattekatquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef iPancakeMix het volgende:
ETH transactie van Coinbase naar Binance nog steeds pending met 0 confirmations. Zul je net zien dat VEN straks weer gaat moonen voordat de transactie voltooid is.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef iPancakeMix het volgende:
ETH transactie van Coinbase naar Binance nog steeds pending met 0 confirmations. Zul je net zien dat VEN straks weer gaat moonen voordat de transactie voltooid is.
Lage fee?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef iPancakeMix het volgende:
haha, ja, alles lijkt de goede kant weer op te gaanquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wat is deze.... Ik dacht me portfolio zal wel -30% staan na mijn avond netflix.
Haha wat een grap dit kleine dipje... En door! Fun gekocht en wat TRX bijgekocht
Walgelijkquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef alilami het volgende:
Ripple co-founder is now richer than the Google founders on paper
With XRP hitting a high of $3.84 on Thursday, Larsen's holdings are worth about $59.9 billion.
With bitcoin near $15,000 Thursday, Nakamoto's share is worth just $14.7 billion.
https://www.cnbc.com/2018(...)unders-on-paper.html
quote:
LEERquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:00 schreef Predator38 het volgende:
ik had hetzelfde gisteravond rond 22:30 geplaatst, rond 8:00 was die erdoor....![]()
30% winst gemist
[..]
Ik zie een c3 staan voor maar 17.000 euro.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Valt reuze mee
Zeker als je 'm enkel voor erbij hebt
quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van VEN rond 01:00?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe is het met je Staatslot afgelopen?
GC / what the fuck wat een oplichting die staatsloterij! BOEVENBENDE1
quote:
En die Larsen werkt er niet meer, met 30% van de marktwaarde kan hij de boel op de kop gooien.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
Koop VEN, gooi naar je wallet, log uit en kom in november terug als je miljonair bent.quote:
Harvard genotquote:
jeez wat zijn jouw verwachtingen danquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Koop VEN, gooi naar je wallet, log uit en kom in november terug als je miljonair bent.
200.000% winstquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef ryannboy het volgende:
[..]
jeez wat zijn jouw verwachtingen dan
X10quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef ryannboy het volgende:
[..]
jeez wat zijn jouw verwachtingen dan
Ik denk dat er nog weinig mensen zullen gaan werken in 2019 als iedereen miljonair is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef iPancakeMix het volgende:
Algemene vraag:
De manier waarop de waarde van alle cryptomunten momenteel stijgt is echt absurd. Is dit niet ongezond voor de cryptomarkt? Het zou toch niet zo makkelijk moeten zijn voor mensen om geld te verdienen?
Verliezen worden hier nauwelijks gepost.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef iPancakeMix het volgende:
Algemene vraag:
De manier waarop de waarde van alle cryptomunten momenteel stijgt is echt absurd. Is dit niet ongezond voor de cryptomarkt? Het zou toch niet zo makkelijk moeten zijn voor mensen om geld te verdienen?
Volgens mij kan dat niet in Delta, vroeg het me zelf ook al af.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Chaes het volgende:
Hoe kan je in Delta app je portfolio verandering in % zien? Zie het zelf alleen in $$$.
Logisch, want die zijn er ook nauwelijks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Verliezen worden hier nauwelijks gepost.
Corrigeert op een gegeven moment vanzelf. Op dit moment wordt er veel "nieuw" geld in markt gestopt. Als dat een beetje begint op te drogen komt er een mega correctie. Je ziet nu al wat een daling van 10% na een dagje stijging van 300% doet bij sommige mensen. Laat staan dat ze straks uit het niks 50% verliezen, paniek.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef iPancakeMix het volgende:
Algemene vraag:
Vast niet want de hele wereld gaat rijker worden van crypto.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Logisch, want die zijn er ook nauwelijks.
Op de $ drukkenquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet in Delta, vroeg het me zelf ook al af.
50% Pfff. Op de top uitstappen!quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Corrigeert op een gegeven moment vanzelf. Op dit moment wordt er veel "nieuw" geld in markt gestopt. Als dat een beetje begint op te drogen komt er een mega correctie. Je ziet nu al wat een daling van 10% na een dagje stijging van 300% doet bij sommige mensen. Laat staan dat ze straks uit het niks 50% verliezen, paniek.
Ik denk niet dat die BMW veel invloed gaat hebben. Eergisteren hebben ze op Binance een Lambo weggegeven aan Monaco traders... de koers kakte 10% in maar herstelde daarna ook weer gewoon naar normaal level...quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
Gewaagdquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef ryannboy het volgende:
Ga nu 600 VEN (47%) hodlen, wish me luck
Oh, sorry. Jij kan natuurlijk precies voorspellen wanneer het high en low isquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Buy low, sell high.
Moeilijker is het niet.
2500 ekkies? Net was het nog 500quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef ryannboy het volgende:
Ga nu 600 VEN (47%) hodlen, wish me luck
"Het basisinkomen als oplossing voor robotisering?"quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog weinig mensen zullen gaan werken in 2019 als iedereen miljonair is.
dat was mijn 4de instapmoment, had het hiervoor op exchange laten staan in mogelijk geval daytrading maar ga nu voor HODLquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
2500 ekkies? Net was het nog 500
Ik vond het half december high genoeg, toen bijna alles gecasht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, sorry. Jij kan natuurlijk precies voorspellen wanneer het high en low isRespect.
Ach soquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:22 schreef ryannboy het volgende:
[..]
dat was mijn 4de instapmoment, had het hiervoor op exchange laten staan in mogelijk geval daytrading maar ga nu voor HODL
Waar heb jij het over lolquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waar heb jij het over lol
Die verkeerde vertaling slaat nergens over. Het was 8 uur smiddags Beijing tijd ofwel 1 uur smiddags Amsterdam tijd. Niet snachts.
De binance VEN competitie?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die verkeerde vertaling slaat nergens over. Het was 8 uur smiddags Beijing tijd ofwel 1 uur smiddags Amsterdam tijd. Niet snachts.
Op Binance staat toch echt dat competition ends in 1 hour and 35 minutes....quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heeft vanavond net gedipt naar 900satquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:22 schreef Moonlighter het volgende:
Is het verstandig om nu nog 20000 tron te kopen op 0,19? of beter wachten op dip?
Niet te veel denken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ohh ok. Ik dacht die lecture van Lu
wat is 900sat?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heeft vanavond net gedipt naar 900sat
~10 min per confirmation zodra de eerste confirmation binnen isquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelang duurt het meestal bij Binance van stap 1 naar stap 2 confirmation gestortte BTC ?
5 jaarquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelang duurt het meestal bij Binance van stap 1 naar stap 2 confirmation gestortte BTC ?
Thanks. Nu wat langer al, maar zal dan wel niet zo lang meer duren.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:28 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
~10 min per confirmation zodra de eerste confirmation binnen is
Google is your friend.quote:
quote:Een Satoshi wordt op de volgende manier weergegegeven: 0.00000001 BTC. Dit is een honderdste deel van één miljoenste BTC. 1 Bitcoin is 100 miljoen Sathoshi's.]
deze köningquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als ik dat niet deed zaten we nu nog op 2900 satoshi's.
Of gaan al die mafkezen die het hebben vastgehouden tot nu toe dumpen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ven gaat moon na 1uur vannacht.
hoop niet dat een het pump en dump wordtquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ven gaat moon na 1uur vannacht.
Boeiend ik HODL toch.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of gaan al die mafkezen die het hebben vastgehouden tot nu toe dumpen?
Shanghai ver broerquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze köning
als ik straks miljonair ben trakteer ik je op rijst en kip ja toch
verstandigquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:40 schreef Patroon het volgende:
Ik haal vanavond mijn sellwalls op VEN eraf.
je verwacht een diP?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:40 schreef Patroon het volgende:
Ja dat vanavond ook maar betaald, maar 1200 dollar aan VEN op Binance voelt nog kutter dan die 20 dollar betalen...quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Ugh, Binance withdrawal fee voor VEN is nog steeds 5 stuks, dus bijna $20
Main net duurt daar nog wel even dus wil hem in m'n eigen ETH-address zetten via MEW, maar ugh.
Heb je sellwalls broer?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:40 schreef Patroon het volgende:
Omdat het gehyped wordt en daarom iedereen koopt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:47 schreef Makrolon het volgende:
Waarom stijgt trx eigenlijk zo hard?
quote:De cryptomarkt groeit gigantisch en het jaar 2018 zal het jaar van de cryptomunten zijn.
Ik ben al vanaf het begin bezig met cryptotraden en heb al een aardig bedrag verdient, vanwege mijn ruime ervaring kan ik ook u helpen Maar vele mensen weten niet hoe zij moeten traden en welke strategie men dient te gebruiken? dit is een gemiste kans voor vele mensen om mee te kunnen genieten van de cryptogekte. indien u interesse heeft in het handelen in crypto kan ik dat voor u doen, u kunt mij hiervoor contacteren voor verdere informatie.
https://twitter.com/justinsuntronquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:47 schreef Makrolon het volgende:
Waarom stijgt trx eigenlijk zo hard?
bitonic en bitrush gingen redelijk gemakkelijk en snel bij mij, maar bitrush is vaak niet voorradigquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:44 schreef Syd het volgende:
Mijn vader is nu ook helemaal hyped nadat hij mijn "kleine" winsten zag, alleen waar kan je je nog registreren om coins te kunnen kopen? Anycoin/LiteBit hebben het tijdelijk stop gezet. Iemand ervaring met andere sites? Heb zelf enkel bij anycoin en lite bit gekocht dus daar weet ik de garantie dat het over komt
Ik krijg hier een oncontroleerbare erectie van.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:48 schreef Syd het volgende:
[..]
https://twitter.com/justinsuntron
Kijk hem alleen al, minimaal 100k waard toch
bitonic is enkel bitcoin toch? bitrush ken ik niet ff kijken, thanks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:48 schreef ryannboy het volgende:
[..]
bitonic en bitrush gingen redelijk gemakkelijk en snel bij mij, maar bitrush is vaak niet voorradig
Haha, maar wat ik zo gelezen heb, sinds gisteren een partnership met game.com. Daarnaast is het een 10jarig project.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg hier een oncontroleerbare erectie van.
Kan wel:quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet in Delta, vroeg het me zelf ook al af.
Gewoon op groene cijfers klikkenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:01 schreef Chaes het volgende:
[..]
Kan wel:
https://scontent-amt2-1.x(...)bf769e59&oe=5AF6CCCA
Maar weet niet hoe je dit krijgt. Is niet mijn screenshot.
Ja, ik denk dat dit echt puur komt door de massa die ineens crypto's wil en alle goedkopen opkopen, zoals we met ripple ook zagen, en XLM...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:01 schreef Kyran het volgende:
Als CNBC al over TRX gaat berichten dan is de hype real hoor
https://www.cnbc.com/2018(...)ryptocurrencies.html
Wat je dan ziet is volgens mij de stijging in %, maar wat ik dus wil zien is het % van mijn portfolio zoals op die screenshot iddquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:02 schreef Chaes het volgende:
[..]
I see, dan zie ik idd wel %!
Maar alsnog anders dan wat er op het screenshot staat.
Waarschijnlijk is het een functie die exclusief is voor Delta Pro users, bovenaan de screenshot kun je zien dat hij Pro heeftquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:02 schreef Chaes het volgende:
[..]
I see, dan zie ik idd wel %!
Maar alsnog anders dan wat er op het screenshot staat.
Maar procent van wat moet die weer geven dan? of heb je meerdere portfolio's tegevoegd? Want denk dat dat gemiddelde is op de screenshot van meerdere. (denk ik hoor)quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:03 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Wat je dan ziet is volgens mij de stijging in %, maar wat ik dus wil zien is het % van mijn portfolio zoals op die screenshot idd
Ah ja true!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:04 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een functie die exclusief is voor Delta Pro users, bovenaan de screenshot kun je zien dat hij Pro heeft
HitBTC 14 stuksquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Main net duurt daar nog wel even dus wil hem in m'n eigen ETH-address zetten via MEW, maar ugh.
Maar goed dat geen één coin een currency is of wordt.quote:
Nu snel terug kopen dan! Transactie tijd is maar 5 uur!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is ie al geweest, daar heb ik verkocht.
We beginnen pas netquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is ie al geweest, daar heb ik verkocht.
Je kan beter al je VEN verliezen als binance wordt gehacked of je om wat voor reden dan ook niet meer in je account kan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:35 schreef ryannboy het volgende:
5 VEN verliezen voor withdraw binance, worth it?
Als je 0 fee mee stuurt wel jaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:32 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nu snel terug kopen dan! Transactie tijd is maar 5 uur!
withdraw? Wat dacht je van een jaar dit op de exchange laten staan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:35 schreef ryannboy het volgende:
* Nattekat Toyrniquet aan zijn halsband terug trekt en een hand geeftquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
Nog even een knuppel in het hoenderhok over Ripple: https://cryptoyoda1338.wo(...)-truth-about-ripple/
* Tourniquet rent snel weer weg
Klopt. Nog even cashen en dan ripple vergeten. Het is van de banken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
Nog even een knuppel in het hoenderhok over Ripple: https://cryptoyoda1338.wo(...)-truth-about-ripple/
Je zal wel jaloers zijn omdat je ze zelf niet hebtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
En? Wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:35 schreef ryannboy het volgende:
Wat had je verwacht dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 01:02 schreef Ralphmeister het volgende:
Hele tijd wakker gebleven voor zo weinig vuurwerk..
Kunnen slapen met zulke gainsquote:Op vrijdag 5 januari 2018 01:02 schreef Ralphmeister het volgende:
Hele tijd wakker gebleven voor zo weinig vuurwerk..
Is dit een goed moment om in te stappen??quote:Op vrijdag 5 januari 2018 01:16 schreef Tourniquet het volgende:
Go Texas![]()
https://www.ssb.texas.gov(...)_ENF-18-CDO-1754.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't mess with Texas.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 01:16 schreef Tourniquet het volgende:
Go Texas![]()
https://www.ssb.texas.gov(...)_ENF-18-CDO-1754.pdf
Spreiden. Nu 50% en die andere 50% morgen evaluerenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 01:25 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is jullie advies, nu nog VEN kopen of lekker wachten tot morgenochtend?
Ik weet het niet, ik kijk het morgen aan, wel een order neergezet op -20% onder het mom van je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 01:25 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is jullie advies, nu nog VEN kopen of lekker wachten tot morgenochtend?
The rise of ripple likely would have never happened if $BTC didn’t fail as a medium of exchange.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:43 schreef Tourniquet het volgende:
Interessante theorie.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:07 schreef kthxbye het volgende:
https://amp.reddit.com/r/(...)manipulation_theory/?
Ik houd mijn fiat nog even on the sidelines
En op het moment dat ik dit post verschijnt er natuurlijk een sell wall van 8 miljoen TRXquote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:32 schreef bamsterdam het volgende:
[..]
Ik zit al zo'n 10 minuten naar de depth chart in binance te kijken, puur genieten
Godver, 1750 sat nu.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Sell order voor Trx op 1550 gezet. Kijken of die gekke Aziaten de boel nog verder opdrijven.
Voor de theorie is iets voor te zeggen. Je ziet dat vandaag de meest verhandelde coin voor BTC verreweg TRON is en dat vooral vanuit Binance. TRON verdubbeld vandaag dan ook gewoon even in waarde. Niet toevallig een coin met een ontzettend lage prijs per coin. Als het besef er is dat de altcoin koersen van dat soort "goedkope" munten worden opgeklopt kan het snel gaan. Men kan wel een deel van de BTC inzetten om de koers te drukken maar dat zal steeds moeilijker en moeilijker worden. Een deel zal uiteindelijk terug naar fiat gaan maar het grootste gedeelte van de marketcap blijft gehandhaafd en de bitcoin dominance zal weer richting de 50-60% gaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:07 schreef kthxbye het volgende:
Week of twee geleden of zo was ie ongeveer $0.015quote:Op vrijdag 5 januari 2018 03:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik heb nu wel spijt dat ik geen Tron heb gehaald
Ik kan je met zekerheid zeggen dat XRP op coinbase komt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:40 schreef alilami het volgende:
inbase insiders hebben alvast een paar miljoen XRP's ingesl
Wat is er mis met jou?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 05:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ripple is doing gods workbank the unbanked
![]()
Oke genoeg nu
Daarom ook gewoon BTC erbij houden..quote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:07 schreef kthxbye het volgende:
1200 op een exchange is toch niet zoveel?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja dat vanavond ook maar betaald, maar 1200 dollar aan VEN op Binance voelt nog kutter dan die 20 dollar betalen...
Het grootste deel van mijn portfolio (~30%) is en blijft BTC.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 02:55 schreef up7 het volgende:
[..]
Voor de theorie is iets voor te zeggen. Je ziet dat vandaag de meest verhandelde coin voor BTC verreweg TRON is en dat vooral vanuit Binance. TRON verdubbeld vandaag dan ook gewoon even in waarde. Niet toevallig een coin met een ontzettend lage prijs per coin. Als het besef er is dat de altcoin koersen van dat soort "goedkope" munten worden opgeklopt kan het snel gaan. Men kan wel een deel van de BTC inzetten om de koers te drukken maar dat zal steeds moeilijker en moeilijker worden. Een deel zal uiteindelijk terug naar fiat gaan maar het grootste gedeelte van de marketcap blijft gehandhaafd en de bitcoin dominance zal weer richting de 50-60% gaan.
Waarom heb je een deel van je geld eigenlijk niet in BTC zitten nu het betrekkelijk goedkoop kan? De toegenomen volume in bitcoin zorgt voor een steeds verminderde volatiliteit en op langere termijn kan de uptrend niet onderdrukt worden.
Dit zou alle TRON-houders moeten alarmeren. Hartstikke leuk voor de koers maar als het naar beneden gaat kan het immens hard gaan.
[ afbeelding ]
aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 04:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid zeggen dat XRP op coinbase komt.
Hangt er vanaf hoe groot deel het van je stack is. Bij mij 30%. Dan zet ik liever safe.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 05:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1200 op een exchange is toch niet zoveel?
gisteren toch ook maar gedaan. Veel te hoog inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Swift blockchainquote:Op vrijdag 5 januari 2018 05:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ripple is doing gods workbank the unbanked
![]()
Oke genoeg nu
Nou die is wel uitgevoerdquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Sell order voor Trx op 1550 gezet. Kijken of die gekke Aziaten de boel nog verder opdrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |