Gewoon op groene cijfers klikkenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:01 schreef Chaes het volgende:
[..]
Kan wel:
https://scontent-amt2-1.x(...)bf769e59&oe=5AF6CCCA
Maar weet niet hoe je dit krijgt. Is niet mijn screenshot.
Ja, ik denk dat dit echt puur komt door de massa die ineens crypto's wil en alle goedkopen opkopen, zoals we met ripple ook zagen, en XLM...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:01 schreef Kyran het volgende:
Als CNBC al over TRX gaat berichten dan is de hype real hoor
https://www.cnbc.com/2018(...)ryptocurrencies.html
Wat je dan ziet is volgens mij de stijging in %, maar wat ik dus wil zien is het % van mijn portfolio zoals op die screenshot iddquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:02 schreef Chaes het volgende:
[..]
I see, dan zie ik idd wel %!
Maar alsnog anders dan wat er op het screenshot staat.
Waarschijnlijk is het een functie die exclusief is voor Delta Pro users, bovenaan de screenshot kun je zien dat hij Pro heeftquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:02 schreef Chaes het volgende:
[..]
I see, dan zie ik idd wel %!
Maar alsnog anders dan wat er op het screenshot staat.
Maar procent van wat moet die weer geven dan? of heb je meerdere portfolio's tegevoegd? Want denk dat dat gemiddelde is op de screenshot van meerdere. (denk ik hoor)quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:03 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Wat je dan ziet is volgens mij de stijging in %, maar wat ik dus wil zien is het % van mijn portfolio zoals op die screenshot idd
Ah ja true!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:04 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een functie die exclusief is voor Delta Pro users, bovenaan de screenshot kun je zien dat hij Pro heeft
HitBTC 14 stuksquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Ugh, Binance withdrawal fee voor VEN is nog steeds 5 stuks, dus bijna $20
Main net duurt daar nog wel even dus wil hem in m'n eigen ETH-address zetten via MEW, maar ugh.
Maar goed dat geen één coin een currency is of wordt.quote:
Nu snel terug kopen dan! Transactie tijd is maar 5 uur!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is ie al geweest, daar heb ik verkocht.
We beginnen pas netquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is ie al geweest, daar heb ik verkocht.
Je kan beter al je VEN verliezen als binance wordt gehacked of je om wat voor reden dan ook niet meer in je account kan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:35 schreef ryannboy het volgende:
5 VEN verliezen voor withdraw binance, worth it?
Als je 0 fee mee stuurt wel jaquote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:32 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nu snel terug kopen dan! Transactie tijd is maar 5 uur!
withdraw? Wat dacht je van een jaar dit op de exchange laten staan?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:35 schreef ryannboy het volgende:
5 VEN verliezen voor withdraw binance, worth it?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |