verstandigquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:40 schreef Patroon het volgende:
Ik haal vanavond mijn sellwalls op VEN eraf.
je verwacht een diP?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:40 schreef Patroon het volgende:
Ja dat vanavond ook maar betaald, maar 1200 dollar aan VEN op Binance voelt nog kutter dan die 20 dollar betalen...quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Ugh, Binance withdrawal fee voor VEN is nog steeds 5 stuks, dus bijna $20
Main net duurt daar nog wel even dus wil hem in m'n eigen ETH-address zetten via MEW, maar ugh.
Heb je sellwalls broer?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:40 schreef Patroon het volgende:
Omdat het gehyped wordt en daarom iedereen koopt.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:47 schreef Makrolon het volgende:
Waarom stijgt trx eigenlijk zo hard?
quote:De cryptomarkt groeit gigantisch en het jaar 2018 zal het jaar van de cryptomunten zijn.
Ik ben al vanaf het begin bezig met cryptotraden en heb al een aardig bedrag verdient, vanwege mijn ruime ervaring kan ik ook u helpen Maar vele mensen weten niet hoe zij moeten traden en welke strategie men dient te gebruiken? dit is een gemiste kans voor vele mensen om mee te kunnen genieten van de cryptogekte. indien u interesse heeft in het handelen in crypto kan ik dat voor u doen, u kunt mij hiervoor contacteren voor verdere informatie.
https://twitter.com/justinsuntronquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:47 schreef Makrolon het volgende:
Waarom stijgt trx eigenlijk zo hard?
bitonic en bitrush gingen redelijk gemakkelijk en snel bij mij, maar bitrush is vaak niet voorradigquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:44 schreef Syd het volgende:
Mijn vader is nu ook helemaal hyped nadat hij mijn "kleine" winsten zag, alleen waar kan je je nog registreren om coins te kunnen kopen? Anycoin/LiteBit hebben het tijdelijk stop gezet. Iemand ervaring met andere sites? Heb zelf enkel bij anycoin en lite bit gekocht dus daar weet ik de garantie dat het over komt
Ik krijg hier een oncontroleerbare erectie van.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:48 schreef Syd het volgende:
[..]
https://twitter.com/justinsuntron
Kijk hem alleen al, minimaal 100k waard toch
bitonic is enkel bitcoin toch? bitrush ken ik niet ff kijken, thanks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:48 schreef ryannboy het volgende:
[..]
bitonic en bitrush gingen redelijk gemakkelijk en snel bij mij, maar bitrush is vaak niet voorradig
Haha, maar wat ik zo gelezen heb, sinds gisteren een partnership met game.com. Daarnaast is het een 10jarig project.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg hier een oncontroleerbare erectie van.
Kan wel:quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet in Delta, vroeg het me zelf ook al af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |