Zeg mij waar ik in moet investerenquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:48 schreef Predator38 het volgende:
wie heeft er nog wat ETH over voor 825 euro per stuk ?![]()
wil nog wat investeren voordat ik ga slapen
Hoe wil je dat doen? Heb nog wat op Coinbase staan, wil ik je best verkopen tegen een marktconforme prijs.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:48 schreef Predator38 het volgende:
wie heeft er nog wat ETH over voor 825 euro per stuk ?![]()
wil nog wat investeren voordat ik ga slapen
FUN, Waves o.aquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zeg mij waar ik in moet investeren
HODLquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef DSVM het volgende:
Doen de meeste hier aan daytraden of kopen jullie gewoon op de dippen en houden jullie ze vast ?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef alilami het volgende:
Ripple co-founder is now richer than the Google founders on paper
With XRP hitting a high of $3.84 on Thursday, Larsen's holdings are worth about $59.9 billion.
With bitcoin near $15,000 Thursday, Nakamoto's share is worth just $14.7 billion.
https://www.cnbc.com/2018(...)unders-on-paper.html
jij maakt over naar mijn wallet nadat je een kopie van mijn paspoort hebt ontvangen en ik maak het over naar jouquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef Mordin het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Heb nog wat op Coinbase staan, wil ik je best verkopen tegen een marktconforme prijs.
Wat is geen schijtcoin?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple schijtcoin
Maar pak stiekem toch wat winst mee
HODL. Ik heb alleen maar ripple en als je daar de gebruikerservaringen leest zijn er vooral mensen aan het janken hoeveel geld ze wel niet verloren hebben met daytrade. Ik denk niet slimmer te zijn dan die lui.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef DSVM het volgende:
Doen de meeste hier aan daytraden of kopen jullie gewoon op de dippen en houden jullie ze vast ?
Same. Absoluut iets wat uiteindelijk onderuit gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ripple schijtcoin
Maar pak stiekem toch wat winst mee
omdat ik wel vertrouwen heb in de enige coin in de gok industrie, een markt van 60 biljoen en nog steeds groeiendequote:
Niets aan de hand met ETH volgens Nattekatquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef iPancakeMix het volgende:
ETH transactie van Coinbase naar Binance nog steeds pending met 0 confirmations. Zul je net zien dat VEN straks weer gaat moonen voordat de transactie voltooid is.
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef iPancakeMix het volgende:
ETH transactie van Coinbase naar Binance nog steeds pending met 0 confirmations. Zul je net zien dat VEN straks weer gaat moonen voordat de transactie voltooid is.
Lage fee?quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef iPancakeMix het volgende:
haha, ja, alles lijkt de goede kant weer op te gaanquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wat is deze.... Ik dacht me portfolio zal wel -30% staan na mijn avond netflix.
Haha wat een grap dit kleine dipje... En door! Fun gekocht en wat TRX bijgekocht
Walgelijkquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:54 schreef alilami het volgende:
Ripple co-founder is now richer than the Google founders on paper
With XRP hitting a high of $3.84 on Thursday, Larsen's holdings are worth about $59.9 billion.
With bitcoin near $15,000 Thursday, Nakamoto's share is worth just $14.7 billion.
https://www.cnbc.com/2018(...)unders-on-paper.html
quote:
LEERquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:00 schreef Predator38 het volgende:
ik had hetzelfde gisteravond rond 22:30 geplaatst, rond 8:00 was die erdoor....![]()
30% winst gemist
[..]
Ik zie een c3 staan voor maar 17.000 euro.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Valt reuze mee
Zeker als je 'm enkel voor erbij hebt
quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van VEN rond 01:00?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe is het met je Staatslot afgelopen?
GC / what the fuck wat een oplichting die staatsloterij! BOEVENBENDE1
quote:
En die Larsen werkt er niet meer, met 30% van de marktwaarde kan hij de boel op de kop gooien.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van VEN rond 01:00?
Koop VEN, gooi naar je wallet, log uit en kom in november terug als je miljonair bent.quote:
Harvard genotquote:
jeez wat zijn jouw verwachtingen danquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Koop VEN, gooi naar je wallet, log uit en kom in november terug als je miljonair bent.
200.000% winstquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef ryannboy het volgende:
[..]
jeez wat zijn jouw verwachtingen dan
X10quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef ryannboy het volgende:
[..]
jeez wat zijn jouw verwachtingen dan
Ik denk dat er nog weinig mensen zullen gaan werken in 2019 als iedereen miljonair is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef iPancakeMix het volgende:
Algemene vraag:
De manier waarop de waarde van alle cryptomunten momenteel stijgt is echt absurd. Is dit niet ongezond voor de cryptomarkt? Het zou toch niet zo makkelijk moeten zijn voor mensen om geld te verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |