Verliezen worden hier nauwelijks gepost.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef iPancakeMix het volgende:
Algemene vraag:
De manier waarop de waarde van alle cryptomunten momenteel stijgt is echt absurd. Is dit niet ongezond voor de cryptomarkt? Het zou toch niet zo makkelijk moeten zijn voor mensen om geld te verdienen?
Volgens mij kan dat niet in Delta, vroeg het me zelf ook al af.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Chaes het volgende:
Hoe kan je in Delta app je portfolio verandering in % zien? Zie het zelf alleen in $$$.
Logisch, want die zijn er ook nauwelijks.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Verliezen worden hier nauwelijks gepost.
Corrigeert op een gegeven moment vanzelf. Op dit moment wordt er veel "nieuw" geld in markt gestopt. Als dat een beetje begint op te drogen komt er een mega correctie. Je ziet nu al wat een daling van 10% na een dagje stijging van 300% doet bij sommige mensen. Laat staan dat ze straks uit het niks 50% verliezen, paniek.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef iPancakeMix het volgende:
Algemene vraag:
De manier waarop de waarde van alle cryptomunten momenteel stijgt is echt absurd. Is dit niet ongezond voor de cryptomarkt? Het zou toch niet zo makkelijk moeten zijn voor mensen om geld te verdienen?
Vast niet want de hele wereld gaat rijker worden van crypto.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Logisch, want die zijn er ook nauwelijks.
Op de $ drukkenquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:17 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet in Delta, vroeg het me zelf ook al af.
50% Pfff. Op de top uitstappen!quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Corrigeert op een gegeven moment vanzelf. Op dit moment wordt er veel "nieuw" geld in markt gestopt. Als dat een beetje begint op te drogen komt er een mega correctie. Je ziet nu al wat een daling van 10% na een dagje stijging van 300% doet bij sommige mensen. Laat staan dat ze straks uit het niks 50% verliezen, paniek.
Ik denk niet dat die BMW veel invloed gaat hebben. Eergisteren hebben ze op Binance een Lambo weggegeven aan Monaco traders... de koers kakte 10% in maar herstelde daarna ook weer gewoon naar normaal level...quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van VEN rond 01:00?
Gewaagdquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef ryannboy het volgende:
Ga nu 600 VEN (47%) hodlen, wish me luck
Oh, sorry. Jij kan natuurlijk precies voorspellen wanneer het high en low isquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Buy low, sell high.
Moeilijker is het niet.
2500 ekkies? Net was het nog 500quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef ryannboy het volgende:
Ga nu 600 VEN (47%) hodlen, wish me luck
"Het basisinkomen als oplossing voor robotisering?"quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog weinig mensen zullen gaan werken in 2019 als iedereen miljonair is.
dat was mijn 4de instapmoment, had het hiervoor op exchange laten staan in mogelijk geval daytrading maar ga nu voor HODLquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
2500 ekkies? Net was het nog 500
Ik vond het half december high genoeg, toen bijna alles gecasht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, sorry. Jij kan natuurlijk precies voorspellen wanneer het high en low isRespect.
Ach soquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:22 schreef ryannboy het volgende:
[..]
dat was mijn 4de instapmoment, had het hiervoor op exchange laten staan in mogelijk geval daytrading maar ga nu voor HODL
Waar heb jij het over lolquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef NoNickOne het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen van VEN rond 01:00?
quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waar heb jij het over lol
Die verkeerde vertaling slaat nergens over. Het was 8 uur smiddags Beijing tijd ofwel 1 uur smiddags Amsterdam tijd. Niet snachts.
De binance VEN competitie?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die verkeerde vertaling slaat nergens over. Het was 8 uur smiddags Beijing tijd ofwel 1 uur smiddags Amsterdam tijd. Niet snachts.
Op Binance staat toch echt dat competition ends in 1 hour and 35 minutes....quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Heeft vanavond net gedipt naar 900satquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:22 schreef Moonlighter het volgende:
Is het verstandig om nu nog 20000 tron te kopen op 0,19? of beter wachten op dip?
Niet te veel denken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ohh ok. Ik dacht die lecture van Lu
wat is 900sat?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heeft vanavond net gedipt naar 900sat
~10 min per confirmation zodra de eerste confirmation binnen isquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelang duurt het meestal bij Binance van stap 1 naar stap 2 confirmation gestortte BTC ?
5 jaarquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelang duurt het meestal bij Binance van stap 1 naar stap 2 confirmation gestortte BTC ?
Thanks. Nu wat langer al, maar zal dan wel niet zo lang meer duren.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:28 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
~10 min per confirmation zodra de eerste confirmation binnen is
Google is your friend.quote:
quote:Een Satoshi wordt op de volgende manier weergegegeven: 0.00000001 BTC. Dit is een honderdste deel van één miljoenste BTC. 1 Bitcoin is 100 miljoen Sathoshi's.]
deze köningquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als ik dat niet deed zaten we nu nog op 2900 satoshi's.
Of gaan al die mafkezen die het hebben vastgehouden tot nu toe dumpen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ven gaat moon na 1uur vannacht.
hoop niet dat een het pump en dump wordtquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ven gaat moon na 1uur vannacht.
Boeiend ik HODL toch.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of gaan al die mafkezen die het hebben vastgehouden tot nu toe dumpen?
Shanghai ver broerquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze köning
als ik straks miljonair ben trakteer ik je op rijst en kip ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |