vr00m vr00mquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:
Even een andere serieuze vraag.
Met de behaalde winsten afgelopen dagen en de beschikking te hebben om een nieuwe auto te halen zou ik graag jullie mening willen weten ik twijfel tussen 2 wagens.
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda.
Wat zouden jullie doen!
1300 zal je bedoelen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:47 schreef Joris5a het volgende:
[..]
Helft vanmiddag al verkocht op 2300 Sat, andere is voor de Hodl. Keep faith in your coins
quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:48 schreef Chaes het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar Ripple komt niet op coinbase.
Het Ajax-topic aan het terroriseren:quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2018 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Schreuder is toch een Feyenoorder.....
quote:
Bron?quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:48 schreef Chaes het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar Ripple komt niet op coinbase.
Coinbase, one of the largest crypto exchanges, said in a Twitter post by its chief executive officer that it had not made a decision to add new coins. “Any statement to the contrary is untrue and not authorized by the company,” Brian Armstrong’s feed said.quote:
Ik zie het probleem niet. Gewoon op tijd uitstappen en straks weer instappen. Dit soort dingen kun je met iedere coin meemaken.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:50 schreef Jurian95 het volgende:
Hij wordt niet altijd hier gewaardeerd, maar wat ben ik blij dat Nattekat Ripple heeft lopen bashen en ik er niet in zit nu.
Ja, swift begint langzaam op te komen. Ze hebben sowieso geen haast. Gezien ze nu al marktleider zijn. Banken zijn ouderwets en zullen sowieso niet heel snel stappen op verandering. Dus haast heeft het niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doet SWIFT al iets met blockchain? Het is een draak van een organisatie, ouderwets en log.
Naja, ik zie hem voorlopig niet toegevoegd worden aan coinbasequote:Op donderdag 4 januari 2018 21:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Coinbase, one of the largest crypto exchanges, said in a Twitter post by its chief executive officer that it had not made a decision to add new coins. “Any statement to the contrary is untrue and not authorized by the company,” Brian Armstrong’s feed said.
Da's wel iets genuanceerder.
Haha instappen doe ik misschien wel tijdelijk, maar uitstappen hoefde niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Gewoon op tijd uitstappen en straks weer instappen. Dit soort dingen kun je met iedere coin meemaken.
Of gewoon holden, ook geen probleem.
Als je naar de trend kijkt is er nu af wat er in enkele dagen bijgekomen is. Over een langere periode is Ripple nog steeds gewoon moooooooon gegaan.
HODL is the magic wordquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Gewoon op tijd uitstappen en straks weer instappen. Dit soort dingen kun je met iedere coin meemaken.
Of gewoon holden, ook geen probleem.
Als je naar de trend kijkt is er nu af wat er in enkele dagen bijgekomen is. Over een langere periode is Ripple nog steeds gewoon moooooooon gegaan.
Honda NSXquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:43 schreef spierbal het volgende:
Even een andere serieuze vraag.
Met de behaalde winsten afgelopen dagen en de beschikking te hebben om een nieuwe auto te halen zou ik graag jullie mening willen weten ik twijfel tussen 2 wagens.
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Honda.
Wat zouden jullie doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |